ik heb nog een kleine hoop dat tie nu iedereen aan het opstoken is en straks voor huub en lieke kiest..... hij had het er gisteravond over, dat hij graag volgende maand unaniem weggestemt wil worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef wie.. het volgende:
pfff trieste jaap.
daarom denk ik ook dat jaap iets anders gaat doen dat die nu zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef akveor het volgende:
Wat is die Jaap agressief zeg. En waarom die leugen dat Huub het onslag van Jaap geinitieerd heeft. Ik begrijp het niet. Weet Jaap misschien van BB en ziet ie het als laatste kans om hem de komende weken weg te pesten?
Het gaat mij niet om de inhoud van het gesprek maar het getreiter van die etter en dat ze er nog op reageren ook. Dat bedoel ik. Waarom geven zij hem info?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef riri het volgende:
[..]
ze kan toch gewoon een tweede abortus doen...wat maakt het uit....lopende band werk bij haar lijkt wel
Vandaar dat ze zich niet lekker voelt, goed gedaan van de radactiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef kybe het volgende:
Ha ha Nadia krijgt geen extensions,achter is helemaal klaar met die dooie pruiken![]()
100% i zweer het je.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef Mokum020 het volgende:
Het eerste wat de baby zal uitkramen als ie op de wereld is is kwaak-kwaak-kwaak
dan weten we zeker wie de vader is![]()
Rookgordijn zit ik ook al an te denken... maar zo zal ie te te duidelijk een statement zetten lijkt mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Visual het volgende:
[..]
daarom denk ik ook dat jaap iets anders gaat doen dat die nu zegt
De boze buurvrouw had ook nog heel wat te klagen over het haar van Amanda,Nadia zegt dat ze het haar van Amanda op de tv?? heeft gezien en het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef wie.. het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zich niet lekker voelt, goed gedaan van de radactie![]()
Dat heb ik dus ook maar de COS is op dit moment wat verwarrend om het duidelijk te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef akveor het volgende:
Soms denk ik echt dat ik meer weet wat er in DGK speelt dan de miljonairs.... ze snappen er geen reet van.
Pfff...kan best dat ze al weten dat uiteindelijk het publiek gaat bepalen wie de Gouden kooi gaat winnen..met de popipoll van de afgelopen maanden in hun hoofd weten ze al dat Huub weg moet anders maken zij geen kans...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Visual het volgende:
[..]
19:36 - Huub moet weg
De Miljonairs bereiden zich voor op weer een enerverende avond. Ook Jaap trekt zijn beste pak uit de kast. “Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ik ga natuurlijk zeggen, je hebt me weer verlikt. Mij f*cking onder druk zetten. Jullie moeten gewoon weg, rot op! Huub is slim en denkt gezellig sfeertje. Laat die twee oprotten. Teringl*ers. We willen allemaal dat jullie weg gaan”, spreekt de grote Miljonair hardop. Dennis is het volledig met Jaap eens, Huub moet weg en het liefst vanavond nog
Moet Jaap dat niet eens doen van hem....durft ie dat echt zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Zora01 het volgende:
Nix ligt een tipje van de sluier op.
Hij gaat hem pussy noemen en kwaken
idd... te opgeFOKtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef tipsch het volgende:
sfeertje is zo dat ik verwacht dat het uit de hand zal lopen vanavond.
Wat zij zegt :quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wat verwarrend, zowel op de streams als in de COS.![]()
Ach wel nee. Ze zijn naar deze plek gedirigeerd om ons te vermaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef tipsch het volgende:
sfeertje is zo dat ik verwacht dat het uit de hand zal lopen vanavond.
Hij zou Dennis zo op ze plek kunnen zetten, die zou echt jankend de poort uit rennenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
Jaap creert veel choas en kan altijd zeggen dat zij niets doen en het dan ook maar moeten bekijken...
Volgende COS staat klaar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Rookgordijn zit ik ook al an te denken... maar zo zal ie te te duidelijk een statement zetten lijkt mij.
Dat is inderdaad waar. Maar Jeroen was wel een heel ander persoon als Huub. Kan iemand mij nou eens uit leggen waarom Huub bij heel veel mensen alles kan maken en de rest helemaal niets??? Dat is nou iets wat ik nog steeds niet begrijp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke worden alleen maar meer gesteund.
Jeroen uit BB 6 konden ze ook niet uit staan daar maar hij won alles daar..hij won zelf prijzen die tussen door te halen waren.
Omdat Huub ronduit toegeeft dat hij ver gaat om het spel te winnen, en de anderen er om liegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar Jeroen was wel een heel ander persoon als Huub. Kan iemand mij nou eens uit leggen waarom Huub bij heel veel mensen alles kan maken en de rest helemaal niets??? Dat is nou iets wat ik nog steeds niet begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |