Mooi ik zat effe bij Brian. Dat weten ze dan ook weer maar ze kunnen er niets mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Zora01 het volgende:
Nadia sprak uit tegen huub en lieke dat ze zwanger kan zijn!
+++ streamlock ++++
Warom vind je het erg dat ik niet pro Huub reageer, en dat is een vraag aan vele hier. maar goed ga nu naar iets anders kijken op tv en kijk streams dus zonder geluid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook voor jezelf houden. Wie leuk post of niet
hoe kan Nadir nu zwanger zijn, eierstokken worden toch niet meegelverd bij het ombouwenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft de zwangerschapstest binnen en we mogen het niet weten.
of toch wel anders hadden ze net wat eerder een streamlock moeten doen.
ik geloof wel dat het een nieuwe verhaallijn voor tv isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Zora01 het volgende:
+++ streamlock ++++
Ik lees je posts wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef maril het volgende:
[..]
dAT is weer iets te gemakkelijk, want dat zou betekenen dat ik helemaal niet kan reageren.
die ene persoon waar ik op heb gereageerd hga ik niet op reageren, want die is mij te ...
Dat zou wel de bloedingen verklaren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef Tissik het volgende:
Ik denk dat het bij Naad dan eerder om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou gaan. Dat komt wel meer voor bij een spiraaltje. Best klote als haar dat is overkomen.
Lekker slim om Huub en Lieke nog wat munitie te geven vlak voor een stemronde...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Zora01 het volgende:
+++ streamlock ++++
Als toekomstige vader is dat misschien wel beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
De naam van Serginho Greene wordt in de uitzeninghd weggepiept. Ik denk dat ie niet komt opdagen.
ik wel als huub vanavond weg zou zijn is het programma over en dat willen ze nog niet helemaal vertellen bij talpa/rtlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef Zora01 het volgende:
ik snap echt neit waarom we locks krijgen bij het gesprek over huub
Applause de grappigste opmerking in deze cos ...ole...whahaahahahaahaahahahaaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef mahe het volgende:
[..]
hoe kan Nadir nu zwanger zijn, eierstokken worden toch niet meegelverd bij het ombouwen![]()
Er wordt je helemaal niet gevraagd om pro Huub te reageren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef maril het volgende:
[..]
Warom vind je het erg dat ik niet pro Huub reageer, en dat is een vraag aan vele hier. maar goed ga nu naar iets anders kijken op tv en kijk streams dus zonder geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |