lekker boeiend ,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef ruud_fr het volgende:
is ie zo slecht dan?
Het kan nooit veel zijn als je het bij Numancia en Real Sociedad niet red.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef ruud_fr het volgende:
is ie zo slecht dan?
dat denk ik dus ook..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Het kan nooit veel zijn als je het bij Numancia en Real Sociedad niet red.
Aziaten zijn niet allemaal van glasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:16 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
lekker boeiend ,
ik bedoel :
als ie net zo als Ono is (geweldige voetballer) maar nooit beschikbaar ... heb je er ook nix aan, toch ?
Nee dan toon je respect voor een speler.quote:Koevermans komt (nog) niet van tribune af
AZ-trainer Louis van Gaal heeft Danny Koevermans vrijdag ook tegen Excelsior niet nodig. De aanvaller zit wederom op de tribune.
Van Gaal sprak donderdag met de aanvaller die zint op een vertrek uit Alkmaar. Interesse is er genoeg. 'Maar hij wil in Nederland blijven. Dat is zijn wens', aldus de AZ-coach op de website van de Alkmaarse club.
Wat betreft Van Gaal blijft Koevermans in Alkmaar. 'Na 1 september zal ik kijken of hij de knop wel om kan zetten', refereerde de trainer op de houding van Koevermans.
Van Gaal mopperde dat juist AZ op de laatste dag van de transfermarkt moet spelen. 'Het is wel opvallend dat uitgerekend wij op die laatste dag spelen. Maar ik weet niet of de spelers er net zo over denken. Al zien zij de laatste weken natuurlijk ook steeds mensen in en uit lopen bij AZ.'
Mogelijk beïnvloedt dat de spelers. 'Dat hebben de spelers ook door. En dan heb je natuurlijk nog bepaalde spelers die wat zenuwachtig zijn omdat ze misschien zouden kunnen vertrekken voor morgenavond twaalf uur. Wat dat betreft zijn spelers net mensen.'
Ryan Donk heeft zijn lesje geleerd. De verdediger, die afgelopen week nog disciplinair was gestraft, keert terug in de basis. Van Gaal had hem op de bank gehouden tegen Vitesse, omdat Donk door een wedstrijd van AZ A1 te bezoeken zich niet goed had voorbereid op de wedstrijd een dag later.
Nou, wat opvallend.quote:Het is wel opvallend dat uitgerekend wij op die laatste dag spelen.
Gelukkig, hoeven we niet meer bang te zijn dat er voor hem teveel betaald wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:02 schreef blindgier het volgende:
Koevermans naar psv dus. Mooi zo das ook weer voorbij.
tt pagina 802 overigens.
quote:PSV en AZ bereiken akkoord over Koevermans
Danny Koevermans heeft dan toch zijn transfer binnen Nederland. De aanvaller vertrekt naar PSV, waar hij de opvolger wordt van Arouna Kone.
PSV en AZ hebben een akkoord bereikt over de transfer van Koevermans (28). De twee titelkandidaten bereikten overeenstemming over de afkoopsom, met de afspraak dat de partijen de deal geheim houden totdat de Alkmaarders zelf een nieuwe spits in huis hebben.
Afonso Alves is de beoogde opvolger van Koevermans, die woensdag nog een aanbieding van Betis Sevilla naast zich neerlegde. Eerder deden Feyenoord en 1. FC Nurnberg tevergeefse pogingen Koef vast te leggen.
Voor Koevermans komt PSV als een verlossing, want voor de aanvaller was totaal geen perspectief meer in Alkmaar. Zo had Louis van Gaal hem vrijdag tegen Excelsior opnieuw naar de tribune verbannen. Koevermans was vorig seizoen nog topscorer van AZ met 22 doelpunten. De enkelvoudig international speelde eerder ook voor Sparta.
In Eindhoven neemt Koevermans de plaats in van Kone. Sevilla maakte bekend dat de Ivoriaan een vijfjarig contract heeft getekend. De Spanjaarden betalen ongeveer twaalf miljoen euro. Trainer Ronald Koeman wilde voor de Ivoriaanse dribbelaar een volwaardige aanvaller terug hebben. 'Koné is een basisspeler en daar willen we ook een basisspeler voor terug hebben', zei hij.
quote:met de afspraak dat de partijen de deal geheim houden totdat de Alkmaarders zelf een nieuwe spits in huis hebben.
van Frisiaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef yvette1982 het volgende:
Leen gewoon nog een paar miljoen van enkele investereerders
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu zitten wij dus met die kut-Koreaan, bedankt Bosz!
nooit beloofd !jij vuile ajaxfanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waar blijft je homo Heitinga-icoon? Sukkel.
Nee daar was je te laf voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef foetre het volgende:
[..]
nooit beloofd !jij vuile ajaxfan
Half, hij was zo zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je bent zelf minstens net zo triest bezig
geloofde je hem trouwens?
Jezus, wat een triest persoon ben jij zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu zitten wij dus met die kut-Koreaan, bedankt Bosz!
Al die goede aankopen zijn weggegooid geld zo. Volgend jaar zullen spelers als Vlaar, Hofs en de Guzman wel vertrekken, en dan krijg je weer hetzelfde gezeur als nu : het geld wordt gebruikt om de schulden af te lossen en Bert zal weer de hele zomer gaan zeuren dat ie alleen spelers wil die een versterking zijn en dat dat moeilijk is voor Feyenoord om vervolgens weer een ouderwets opbouwjaar in te gaan.
Kom eens met een inhoudelijke reactie en kap eens met Bosz z'n reet kussen jij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, wat een triest persoon ben jij zeg
Moet nog ff z'n konthaar tussen m'n tanden vandaan halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kom eens met een inhoudelijke reactie en kap eens met Bosz z'n reet kussen jij.
wat als makaay weg valt, wie staat er dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef don-diablo het volgende:
beetje positiever mensenwe zullen het moeten doen met wat we hebben
quote:Bosz: 'Zuid-Koreaan komt niet naar Feyenoord'
--------------------------------------------------------------------------- -----
Datum: 30-aug-2007 19:32
Feyenoord gaat niet in zee met Chun-soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanvaller van Ulsan Hyundai zou volgens diverse media in de belangstelling staan van de Rotterdamse club. Technisch manager Peter Bosz ontkent. “Ik heb het gerucht vernomen, maar die Zuid-Koreaan komt echt niet naar Feyenoord,” zegt hij tegen Sportweek. Lachend: “Ik ben nog steeds in Rotterdam. Het is wat kort dag voor mij om voor de transferdeadline naar Zuid-Korea te vliegen.” Lee speelde zeventig interlands voor zijn land, speelde eerder in Spanje. PSV probeerde hem al een keer naar Nederland te halen. (BV)
Tomasso z'n lieveling Mols.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
wat als makaay weg valt, wie staat er dan?![]()
Jij loopt de ene dag te ...... dat Feyenoord ziek is, en het hele bestuur + scouting aan het kloten zijn, en de andere dag verdedig je ze. Feyenoord is niet slagvaardig genoeg, dat lijkt me een feit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel jij mij eerst eens hoe jij denkt dat scouten in zijn werk gaat.
Lijkt me wel dat je hiermee de druk op Makaay enorm vergroot. Die moet nu gewoon een hele seizoenshelft spelen, desnoods met een spuit in z'n poot. We kunnen moeilijk Vlaar in de spits zetten...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen transfers meer dus
Nouja, hopelijk krijgen we niet met teveel blessures te maken en kunnen we dan in de winterstop nog iemand binnenhalen.
Dat Feijenoord niet slagvaardig genoeg is heeft niks te maken met slechte scouting, maar met het handelen van bepaalde personen binnen het bestuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij loopt de ene dag te ....... dat Feyenoord ziek is, en het hele bestuur + scouting aan het kloten zijn, en de andere dag verdedig je ze. Feyenoord is niet slagvaardig genoeg, dat lijkt me een feit.
vorig jaar hadden we een handjevol amateurs in de basisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Natuurlijk ben ik blij dat die gekomen zijn, we hebben alleen niets reserve. Alleen een handjevol amateurs op de bank.
Dan pleuren we Mols erin, nou en.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Dan had ik liever gehad dat je nog 1 of 2 aanvallers nog even vastgehouden had, dan kon je lekker rustig op zoek naar vervangers en deed je de huidige aanvallers weg zodra je een goed alternatief had. Nogmaals : wat als Makaay geblesseerd raakt of geschorst is?
Mooizoquote:Koreaan Chun-soo Lee niet naar Feyenoord
Feyenoord gaat niet in zee met Chun-soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanvaller van Ulsan Hyundai zou volgens diverse media in de belangstelling staan van de Rotterdamse club. Technisch manager Peter Bosz ontkent. “Ik heb het gerucht vernomen, maar die Zuid-Koreaan komt echt niet naar Feyenoord,” zegt hij tegen Sportweek.
Lachend: “Ik ben nog steeds in Rotterdam. Het is wat kort dag voor mij om voor de transferdeadline naar Zuid-Korea te vliegen.” Lee speelde zeventig interlands voor zijn land, speelde eerder in Spanje. PSV probeerde hem al een keer naar Nederland te halen.
Bron: Sportweek.nl
Laat ik hopen dat die z'n kruisbanden scheurt voordat ie uberhaupt het veld in kan komen. Zul je zien dat ie net de basis in moet tegen de joden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan pleuren we Mols erin, nou en.
Zo dom zijn ze wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef iank het volgende:
haha, ze zullen toch zeker nog wel een speler kopen.. anders wordt dalek door 1 blessure het hele seizoen verneukt zo dom zijn ze niet hoop ik
Goede voetballer, maar geen topper.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef Happel het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1624562.ece
Gemiste kans.
El Hamdaoui heeft wel scorend vermogen hoor. Hij heeft een aardig gemiddelde in de wedstrijden die hij heeft gespeeld tussen zijn blessures doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
El Hamdoui ook niet en die willen jullie wel zien.
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
El Hamdoui ook niet en die willen jullie wel zien.
Die zijn er al. (Bruins, Vincken, Biseswar en Wijnaldum) Mochten ze nog een linksbuiten aantrekken kan je er vanuit gaan dat het voor de basis is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef TC03 het volgende:
We moeten gewoon nuttige jonge spelerts hebben die je ook op de bank kan zetten zonder dat ze mekkeren.
Alleen geen aanvallers, op Biseswar na dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
[..]
Die zijn er al. (Bruins, Vincken, Biseswar en Wijnaldum) Mochten ze nog een linksbuiten aantrekken kan je er vanuit gaan dat het voor de basis is.
Ik ben ook hartstikke blij dat al die toppers bij ons hebben getekend, maar ik zie dit niet direct als de verdienste van Bosz & co.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef Staanplaats het volgende:
Feijenoord niet slagvaardig?
We gvd een kwaliteitsinjectie gekregen van hier tot tokio, haha. Wat een mafkezen joh.
In de breedte hadden we nog best 2 spelers kennen gebruiken, maar ik heb Feijenoord nog nooit zo slagvaardig gezien als de afgelopen transfer periode
Bron: ANPquote:ANP: Feyenoord contracteert toch Zuid-Koreaan?
Feyenoord heeft zich versterkt met de Zuid-Koreaanse aanvaller Chun-soo Lee. Hij is afkomstig van Ulsan Hyuandai Horangi en tekent in Rotterdam een contract voor vier jaar.
De Zuid-Koreaanse club heeft dat vrijdag via een verklaring naar buiten gebracht, meldde het persbureau Reuters.
Feyenoord zou al langer met de speler in de slag zijn. Volgens de Zuid-Koreanen wilden de Rotterdammers Lee in eerste instantie huren. Met de transfer zou een bedrag van 2 miljoen euro gemoeid zijn.
Het is het tweede buitenlandse avontuur voor Lee, die in 2002 deel uitmaakte van de WK-selectie van Guus Hiddink. De Zuid-Koreanen eindigden destijds onder de Nederlandse trainer als vierde op de wereldtitelstrijd.
Lee speelde eerder in Spanje bij Numancia en Real Sociedad.
Nu.nl meldt het ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:30 schreef Seress het volgende:
[..]
Bron: ANP
Komt ie wel of komt ie niet?
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu.nl meldt het ook.
Bosz![]()
en weer een miskoop, én liegen.
Bouaouzan is dan ook geen spits, maar een vleugelspeler. Die moet de spitsen bedienen, weet je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Twee miljoen vind ik eigenlijk best veel voor Lee, mocht het waar zijn...
Nee, die speler heette Cho.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Staat nog niet op feyenoord.nl, dus ik hou hoop dat het niet zo is.
En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
Ok, bedankt. Lijkt allemaal zo op elkaar hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, die speler heette Cho.
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam. Hij kost 2 miljoen euro, meer omzet aan merchandising in Z.Korea en wanneer hij niet slaagt kan hij vast weer met winst verkocht worden aan een club daar. Hij schijnt daar nogal erg geliefd te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:45 schreef Seress het volgende:
[..]
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Tuurlijk, net zoals Mols, toch malibu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam.
Neu, dat geld haal je er wel weer uit met al die reclame-inkomsten etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Een Nederlandse kern is er. Dan moet het geen probleem zijn, wanneer er een of twee buitenlanders in de basis staan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt is![]()
We wachten het maar af.
PSV was lang met hem bezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En slaagt hij niet verkoop je hem nog met winst ook. Dat hij weer in Europa heeft gespeeld maakt hem alleen nog maar waardevoller daar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, dat geld haal je er wel weer uit met al die reclame-inkomsten etc.
Lee is een god in z´n thuisland.
Als die de winnende tegen de joden maakt loop ik een jaar lang met een Mols-avatar rond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals Mols, toch malibu.![]()
Succes supporter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als die de winnende tegen de joden maakt loop ik een jaar lang met een Mols-avatar rond.
Heeft net z´n contract verlengt dus duur, is blessuregevoelig en scheen zichzelf bovendien beter bij Ajax te vinden passen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord Mounir El Hamdaoui niet haalt. Goede voetballer, zal niet al te duur zijn en kan eventueel ook in de spits spelen.
Niet alleen tegen spleetogenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Of ben je gewoon racist en heb je wat tegen spleetogen.
Dat is inderdaad ook niet zo'n probleem, denk alleen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, als hij het bij een middenmoter in Spanje al niet redt, zal hij voor Feyenoord weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Een Nederlandse kern is er. Dan moet het geen probleem zijn, wanneer er een of twee buitenlanders in de basis staan...
Idd. Spelers van zijn niveau zijn toch ook wel in Nederland te vinden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet zo'n probleem, denk alleen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, als hij het bij een middenmoter in Spanje al niet redt, zal hij voor Feyenoord weinig toevoegen.
Hij is weer wat ouder en hopelijk wat meer geleerd. Wie weet gaat die nu wel slalgen met het juiste team eromheen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet zo'n probleem, denk alleen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, als hij het bij een middenmoter in Spanje al niet redt, zal hij voor Feyenoord weinig toevoegen.
Maar voorlopig is er door Feyenoord nog niks bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is weer wat ouder en hopelijk wat meer geleerd. Wie weet gaat die nu wel slalgen met het juiste team eromheen.
Was natuurlijk nog jong toen die naar europa kwam.
Staan me nog wel wat voetballers bij die ergens niet slagen en via een andere club dat wel doen.
Maar ben benieuwd wat die allemal kan.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu.nl meldt het ook.
Bosz![]()
en weer een miskoop, én liegen.
Toch is het gaar van Bosz, reageer dan niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
prima aankoop(ga er even vanuit dat het waar is)
Feyenoord heeft hier niets te verliezen
Mag toch hopen dat het een spits of vleugelaanvaller is en niet in het rijtje de Guzman, Hofs en Bruins past...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:37 schreef The_Verve het volgende:
Chun Soo is een geweldige speler. Had niet misstaan als opvolger van Sneijder bij Ajax. Die gaat het wel maken bij Feyenoord. Prima aankoop!
Ben je sarcastisch of ken je hem?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:37 schreef The_Verve het volgende:
Chun Soo is een geweldige speler. Had niet misstaan als opvolger van Sneijder bij Ajax. Die gaat het wel maken bij Feyenoord. Prima aankoop!
Hij grapte dat die in R'dam zat en niet op vliegtuig daarheen. Zoals ik toen al stelde, dat gaat allemaal per fax nu..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch is het gaar van Bosz, reageer dan niet...
Hij zet zichzelf gigantisch voor lul door er zo stellig tegenin te gaan. Wat is het nut ook? Alsof het die club uit Korea een reet interesseert als het naar buiten komt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Arsenal.
Nou Bruins, daar gaat je plekkie![]()
Zo'n filmpje kan je van veel spelers maken natuurlijk. Je weet ook niet in wat voor tijdsbestek hij ze er in heeft geschoten. Maar ze zaten er mooi inquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering die Chun Soo kan goed vrije trappen nemen!
Wat ik vooral opvallend vind is dat hij vrije trappen neemt zowel met links als rechts. Veel curve zit er ook in, laten we hopen dat hij bij Feyenoord ook wat laat zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering die Chun Soo kan goed vrije trappen nemen!
vertaling met babel fishquote:
Ulsan Yi Chun Soo (26) advances to the Europe stage again at only 2 years. Ulsan today (heartbreak volume five A) the 31st The Netherlands distinguished family club phey the example scull lu thu agreed in Rotterdam and Ich'on veterinarian complete s benefit. It is a complete s benefit which is not the large duration which is 4 years (to follow in following bow personal contract, regulation) in contract period, this loneliness is 2000000 expressions. Ulsan puts in a 31st dawn such contents and phey the example scull lu thu it receives an amendment proposal, at once the ball club and Kim affection south supervision and the bow side enter into an investigation and they accommodate today in the morning, final decision. Becomes several times problem during that time and it comes and the minimum base of Europe stage adaptation under the complete s benefit conditions where is not the s benefit, after the large the ardent wish of bow person oneself who a honor recovery from the Europe stage secures stares at is as usual. Also the positivity which will reach it supports policy of the ball club firmness is this time proposal it accepts with it did as well from point. The failure which is considerable to the team war potential which stares at a proper league victory with this time decision will reach and is worried positivity supports the Europe advance of the bow was the policy where the thing is consistent the ball club it willinglies submit, it did. Ich'on possibility it is a plan which will rise to the hazard 31st afternoon The Netherlands line airplane which finishes a medical test and a personal contract. (End)
Die kans acht ik ook erg groot ja..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef LongOne het volgende:
Misschien spreekt hij wel Nederlands.
Sambal bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef LongOne het volgende:
Misschien spreekt hij wel Nederlands.
Ach waarom? Had liever Koevermans of een andere redelijke spits zien komen natuuurlijk, maar verlies maak je niet aan hem, gezien z´n commerciele waarde. En wie weet valt het sportief gezien wel mee en is het de nieuwe Park.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:24 schreef EnactedChaos het volgende:
Waat blijft Malibu z'n scheldkanonade?
quote:verschrikkelijk smerig drankje trouwens, malibu...
JA!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:28 schreef LongOne het volgende:
Of komt ie wel Mijn Feyenoord zingen voor de wedstrijd morgen.
Dan had hij uit Indonesië moeten komen, lamlul.quote:
Wow een fax, die jongens bij Feyenoord zijn echt hip!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij grapte dat die in R'dam zat en niet op vliegtuig daarheen. Zoals ik toen al stelde, dat gaat allemaal per fax nu..
quote:
Feyenoord hoopt vandaag de Zuid-Koreaanse international Chun-Soo Lee aan de selectie toe te voegen. De Rotterdamse club heeft al een akkoord bereikt met diens club Ulsan Hyundai, maar moet er in de laatste uren voor het sluiten van de transfermarkt nog uitkomen met de speler zelf. Ook moet de 26-jarige Lee nog medisch worden gekeurd. De aanvaller zou aanvankelijk gisteravond in Nederland arriveren, maar kort voor vertrek kwam de transfer op losse schroeven te staan. Vanmorgen om vier uur Nederlandse tijd kwamen Feyenoord en Ulsan Hyundai toch nog tot overeenstemming.
Chun-Soo Lee arriveert vandaag nog niet op Nederlandse bodem. De medische keuring zal zodoende, gezien het sluiten van de transfermark in de nacht van vrijdag op zaterdag, worden uitgevoerd in Seoul. De contractbesprekingen zullen per telefoon en fax worden gevoerd, ten einde de transfer op tijd te kunnen beklinken. Technisch directeur Peter Bosz: ‘We hebben hem dus nog niet vastgelegd. Gisterochtend kregen we te horen dat de transfer van de baan was, waardoor hij niet in het vliegtuig stapte. Maar daarna kwam er weer een opening. Zijn club wilde weer praten, wat vannacht resulteerde in een akkoord. We gaan er nu alles aan doen om er uit te komen.’
Chun-Soo Lee moet de gewenste versterking zijn in de voorhoede. De Zuid-Koreaan heeft al ervaring met het Europese voetbal. Eerder speelde hij voor het Spaanse Real Sociedad en Numancia. Hij kwam op twee WK’s in actie. Feyenoord had hem al lang op het lijstje met beoogde versterkingen staan. Na het afketsen van de transfer van Luque verlegde Feyenoord zijn interesse meteen naar Lee. Bosz: ‘We volgen hem al langer en hebben hem uitgebreid gescout. We hebben ook met Pim Verbeek en Dick Advocaat, die allebei bondscoach zijn geweest bij Zuid-Korea, gepraat. Ze waren zeer positief. Daarnaast gaven ze ook als mens en professional een positieve mening over hem.’ Ook Giovanni van Bronckhorst gaf te kennen gecharmeerd te zijn van Lee.
De ene scout die ik ken vertelde me dat hij er alles aan zou doen om deze transfer af te raden bij het bestuur.quote:Bosz: ‘We volgen hem al langer en hebben hem uitgebreid gescout. We hebben ook met Pim Verbeek en Dick Advocaat, die allebei bondscoach zijn geweest bij Zuid-Korea, gepraat. Ze waren zeer positief. Daarnaast gaven ze ook als mens en professional een positieve mening over hem.’ Ook Giovanni van Bronckhorst gaf te kennen gecharmeerd te zijn van Lee.
ja, een scout die jou kent. kan nooit veel zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
De ene scout die ik ken vertelde me dat hij er alles aan zou doen om deze transfer af te raden bij het bestuur.
Steef?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
De ene scout die ik ken vertelde me dat hij er alles aan zou doen om deze transfer af te raden bij het bestuur.
Ik zei het toch. Bosz hoeft tegenwoordig niet meer in het vliegtuig te zitten voor een overeenkomst..quote:Chun-Soo Lee arriveert vandaag nog niet op Nederlandse bodem. De medische keuring zal zodoende, gezien het sluiten van de transfermark in de nacht van vrijdag op zaterdag, worden uitgevoerd in Seoul. De contractbesprekingen zullen per telefoon en fax worden gevoerd, ten einde de transfer op tijd te kunnen beklinken.
Ik treed in herhaling, maar het kan nooit een topper zijn als hij het bij Spaanse middenmoters al niet redt, maar de tijd zal het leren.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
Ah, er komt iemand niet uit Europa en ineens is het een kutaankoop. 80% hier heeft nog nooit wat van hem gezien, de andere 20% hooguit 5 wedstrijden 5 jaar terug.
Wat de boer niet kent, vreet hij niet was het toch? Lijkt me hier ook wel van toepassing. Wacht nou maar eerst af of het wat is en kom dan met je oordeel.
Inderdaad. Als Pim Verbeek zegt dat ie goed is, dan zal die wel heel erg goed zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed en lang gescout, ja.
eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef snabbi het volgende:
Voor dat soort jongens is de wijze waarop we spelen en de gehele cultuur omslag erg groot. Dat kan best een oorzaak zijn van waarom zo'n speler niet slaagt. Of hij wellicht nu beter met deze verandering om kan gaan moet de tijd maar uitwijzen
juistquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
Ah, er komt iemand niet uit Europa en ineens is het een kutaankoop. 80% hier heeft nog nooit wat van hem gezien, de andere 20% hooguit 5 wedstrijden 5 jaar terug.
Wat de boer niet kent, vreet hij niet was het toch? Lijkt me hier ook wel van toepassing. Wacht nou maar eerst af of het wat is en kom dan met je oordeel.
Heb ook niet het gevoel dat we zojuist een geweldige topper hebben gekocht..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik treed in herhaling, maar het kan nooit een topper zijn als hij het bij Spaanse middenmoters al niet redt, maar de tijd zal het leren.......
Haddden moeten,maar moeten zo ook wel willen.Feyenoord speelt niet europees,wat al niet aantrekkelijk is.Volgens mij is het financieel soms ook gewoon nog niet haalbaar .Ik ben nu gewoon blij met de toppers die wel gekomen zijn.Tis een dunne selectie,maar met Slory en Vincken straks terug kun je alweer schuiven.Misschien nog wat doorbrekend talent en in de winterstop nog wat halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:42 schreef don-diablo het volgende:
en toch vind ik dat we die ook hadden moeten halen..
lijkt mij welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:42 schreef Siemerink het volgende:
En Sebastian Pardo is verhuurd aan Excelsior.
Niet echt een speler waar ze in Kralingen écht wat aan hebben naar mijn mening.
Als Feyenoord zich nooit heeft gemeld wat deed Wim Jansen dan bij Willem II op de tribune afgelopen weekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Feyenoord had zich niet concreet gemeld voor El Hamdaoui zegt hij nu op tv, Eindhoven, Amsterdam en Alkmaar wel.
Een speler van glas die al jaren zijn belofte in kan lossen. Ook geen leiderstype, maar een technisch begaafde speler die op zoek is naar ritme.quote:
Een club kan iemand scouten zonder zich concreet te melden bij de club en zaakwaarnemer van de speler...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Feyenoord zich nooit heeft gemeld wat deed Wim Jansen dan bij Willem II op de tribune afgelopen weekend?
Misschien had Wim Jansen hem wel goedgekeurd, maar kwam die niet door de topsport psychologische test van Boszquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Feyenoord zich nooit heeft gemeld wat deed Wim Jansen dan bij Willem II op de tribune afgelopen weekend?
Dat is waarquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Een club kan iemand scouten zonder zich concreet te melden bij de club en zaakwaarnemer van de speler...
Vind ik ook,maar dan ben je natuurlijk wel te afhankelijk van Makaay.Die vond het zelf overigens wel lekker ballen zo alleen in de spits,tenminste dat gaf hij aan na de wedstrijd tegen Utrecht.Hoe die man vrijloopt en beweegt,de klasse druipt er gewoon vanaf.Je zit te kijken en dan heb ik gewon zoiets van ''das gewoon fokking Makaay die daar loopt'' Lekker hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Misschien pakt het leuk uit met zoveel creatieve nummer 10's in de selectie en 1 killer voorin.
Ze zullen de vraagprijs wel weten, volgens Hugo Borst was die 10 mln en heeft AZ hem uiteindelijk gekocht voor 6 miljoen. Toch heel wat eurootjes teveel voor El Hamdaoui. Ben blij dat Feyenoord dat niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan is dat wel weer lekker slagvaardig gehandeld van Feyenoord (niet dus), of ze zien niks in El Hamdaoui dat kan ook natuurlijk.
Maar selectie is nu in ieder geval ook compleet, en is goed genoeg wat mij betreft, al had ik het liefste een pure aanvaller erbij gezien ipv. een vleugelaanvaller die zich nog moet bewijzen.
AZ heeft 3 miljoen euro betaald voor EL Hamdaoui. Blijft een risico natuurlijk, een speler die zo weinig wedstrijden heeft gespeeld in de afgelopen 2 jaar. Feyenoord was op zoek naar een basisspeler, AZ voor de breedte, die kunnen zich het risico beter permiteren. Makaay heeft al sinds Vitesse een gemiddelde van 30+ wedstrijden per seizoen dus een uitval van hem is minimaal te noemen, wellicht in de winterstop nog een versterking erbij of een paar jonge talenten door laten stromen. Feyenoord kijkt weer naar boven, wat mij betreft transferperiode geslaagd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Ze zullen de vraagprijs wel weten, volgens Hugo Borst was die 10 mln en heeft AZ hem uiteindelijk gekocht voor 6 miljoen. Toch heel wat eurootjes teveel voor El Hamdaoui. Ben blij dat Feyenoord dat niet heeft gedaan.
Ach, het achterlijke klootjesvolk denkt niet na. Dat we deze selectie hebben na het afgelopen seizoen is werkelijk geweldig, maar geen garantie voor succes. Natuurlijk zijn er kansen om mee te doen om het kampioenschap, maar het is geen noodzaak voor de club om kampioen te worden, althans dat vind ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Iedereen op de Feyenoordforums loopt trouwens te gillen dat we moeten investeren in Koevermans of EL Hamdaoui en Pranjic, omdat we anders zeker geen kampioen worden. Wie had er vorig jaar gedacht dat we eventueel daarover zouden kunnen praten en ik ben nog steeds van mening dat we dat niet moet doen. We moeten gewoon proberen een lekker seizoen te draaien, makkelijk de playoffs te halen en verder kijken hoe ver we komen.
Wat zijn eigenlijk de stats van Lee, kon die zo 1,2,3 niet vinden eigenlijk....quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
voor de mensen die vinden dat Feyenoord El Hamdaoui had moeten halen:
Seizoen Club Wedstr. (goals)
2001-2002 Excelsior 6 (2)
2002-2003 Excelsior 21 (2)
2003-2004 Excelsior 33 (17)
2004-2005 Excelsior 14 (11)
2004-2005 Tottenham 0 (0)
2005-2006 Derby County 9 (3)
2005-2006 Tottenham 0 (0)
2006-2007 Willem II 5 (3)
2007-2008 Willem II 2 (0)
2007-2008 AZ 0 (0)
sinds hij bij Excelsior wegging heeft ie 16 wedstrijden gespeeld
quote:2002-03 Ulsan Hyundai Horang-i 36 (15)
2003-04 Real Sociedad 13 (0)
2004-05 CD Numancia 15 (0)
2005-07 Ulsan Hyundai Horang-i 37 (10)
2007- Feyenoord
National team
2000- Korea Republic 71 (9)
Ik ben het voor de verandering eens helemaal met je eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, het achterlijke klootjesvolk denkt niet na. Dat we deze selectie hebben na het afgelopen seizoen is werkelijk geweldig, maar geen garantie voor succes. Natuurlijk zijn er kansen om mee te doen om het kampioenschap, maar het is geen noodzaak voor de club om kampioen te worden, althans dat vind ik.
Iedereen denkt ook dat we miljoenen euro's te besteden hebben, maar dat is natuurlijk niet zo. Elke miljoen die we binnen krijgen moet gekoesterd worden en niet achteloos over de balk gesmeten worden...
Voornaamste is om met deze selectie goede resultaten neer te zetten en Europees voetbal veilig te stellen. Feijenoord moet dus bij de eerste vijf eindigen. Daarnaast is het van grote importantie dat de club gaat werken aan een goede toekomstvisie. Niet qua sportieve resultaten, maar meer op het gebied van scouting en het halen van (jonge talentvolle) spelers. Zoals de selectie nu is moet het altijd zijn. Goede ervaren krachten, aangevuld met jong en gretig talent. Dat moet ook in de toekomst zo zijn, dus daarom is een goede visie op dat gebied erg belangrijk.
Verwacht overigens niet dat we vanavond veel problemen zullen hebben met Willem II. Zijn hun twee beste spelers Hadouir en El Hamdiou (kutmarokkanen) kwijt en verder vind ik de ploeg niet zo bijzonder sterk. De nul moeten we wel kunnen houden en als we spelen, zoals tegen NAC dan kan het een leuke avond worden.
Laat wel goed zien dat zo'n jongen een goede omgeving nodig heeft en dat het niet alleen om het aspect "kan ie voetballen" gaat... Scoort in 2 seizoenen als buitenspeler in Korea toch 25 doelpunten. Dat het in Spanje niet is gelukt kan tal van oorzaken hebben. Niet goed kunnen aarden, andere manier van spelen, geen sociaal leven buiten t voetbal, andere benadering door trainers/coaches etcetera. Niet gezegd dat t hier wel gaat lukken trouwens. Zo heel goed zijn wij ook niet qua begeleiding dacht ik...quote:
Dat dikgedrukte stuk.quote:After the 2002 World Cup, Song left Korea to play for Dutch giants Feyenoord. He was an important defender for Feyenoord and spent about three years in Rotterdam, playing in 53 matches, and scoring two goals and seven assists. To this day he is still highly-rated, and would probably still be at Feyenoord if he didn't see eye-to-eye with his new manager Ruud Gullit, who ironically resigned from his position in 2005 after an unsuccessful season.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:54 schreef Happel het volgende:
Hij om dezelfde reden naar zijn heimat terug gegaan als onze goede vriend Chong Gug Song.
Speelt ook weer in Korea.
[..]
Dat dikgedrukte stuk.
Ik vond Song een van de meest dramatische spelers die ooit bij Feyenoord heeft rondgelopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoewel ik Song wel een talentvolle speler vond hoor.. hij ging alleen ten onder aan zelfvertrouwen en heimwee.. en vooral bij Aziaten is dat een groot probleem.
Echt mijn enige favoriete speler, die ik ooit bij Feijenoord heb gehad. Zoals hij waren er maar weinigen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nieuwe filmpje ophttp://www.frfc1908.nl/
Fraai filmpje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:54 schreef Happel het volgende:
Hij om dezelfde reden naar zijn heimat terug gegaan als onze goede vriend Chong Gug Song.
Speelt ook weer in Korea.
[..]
Dat dikgedrukte stuk.
Ik mis hem nu al.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:
Wat hij zegt. Een held. Nooit klagen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Gyan was zo'n speler die er altijd stond als ie er moest staan, geen onbetwiste basisspeler, maar je kon op 'm rekenen...
hier ook!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een uurtje en dan Live Feyenoord kijkenHeb er zin in en denk dat het wel een ruime overwinning wordt.
Helemaal mee eens. Bruins gaat lekker...quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heerlijk op de slof genomen die 1-0
Inderdaad. Totaal geen scherpte of assertiviteit bij Feyenoord te ontkennen, elke pass was bal een bal inleverenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff.. wat een kuthelft die tweede zeg.
Dankzij een hele goede redding van Timmer natuurlijk, mag wel gezegd wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Hoppa! Bovenaan! En het postiefste vind ik: nog 0 tegengoals! Staat toch wel lekker hoor! Ben benieuwd naar onze nieuwe Koreaanse aanwinst.
Dat scheelde vrij weinig ja of we hadden een tegengoal.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dankzij een hele goede redding van Timmer natuurlijk, mag wel gezegd worden.
Ja, maar het was gewoon pure nonchalance dat de tweede helft zo dramatisch was. Ze hadden in de tweede helft prima kunnen doorstoten tot 4-0 als ze hadden aangezet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat scheelde vrij weinig ja of we hadden een tegengoal.
De snelheid, positiewisseling en scherpheid miste ik vandaag. Veel te veel foute passes en onnodige foutjes. Jammer, maar de mensen die gingen fluiten
We hebben 3 punten binnen. Een mooie pot is leuk om te zien, maar ik heb liever dat ze zo spelen en elke keer 3 punten binnenhalen dan mooi voetbal en dan gelijk spelen.
Klopt, zoals ik al zei, er werden veel te veel fouten gemaakt. Maar daar hoef je wat mij betreft niet voor te gaan fluiten. Zeker niet als je kijkt naar vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar het was gewoon pure nonchalance dat de tweede helft zo dramatisch was. Ze hadden in de tweede helft prima kunnen doorstoten tot 4-0 als ze hadden aangezet.
Willem II werd zelfs nog een paar keer gevaarlijk terwijl dat absoluut niet nodig was. Mooi voorbeeld is De Cler die de bal onder z'n voet liet wegglippen.
Daar heb je wel gelijk in. Neemt niet weg dat ik me er wel enorm boos over kan makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik al zei, er werden veel te veel fouten gemaakt. Maar daar hoef je wat mij betreft niet voor te gaan fluiten. Zeker niet als je kijkt naar vorig seizoen.
Inderdaad. Schitterende passquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Suijk het volgende:
Lekkere pass van Sahin zeg.
Tuurlijk, ik zit me ook te ergeren. Maar dat doet er verder niets aan af.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Neemt niet weg dat ik me er wel enorm boos over kan maken.
Dat hij een penal stopt, verandert niet in 1 keer mijn beeld over hem.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef ursel het volgende:
Nog mensen die Timmer waardeloos vinden??![]()
Jullie gaan het toch niet halen, als je zo veel moeite hebt met Willem II, wat wil je dan bereiken :Squote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef ursel het volgende:
Idd 3 punten in de pocket en alweer los van PSV en AZ..
Ga ergens anders je msn-smilies spammen ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Jullie gaan het toch niet halen, als je zo veel moeite hebt met Willem II, wat wil je dan bereiken :S
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Jullie gaan het toch niet halen, als je zo veel moeite hebt met Willem II, wat wil je dan bereiken
Wat maakt die smiley erachter nou uit, t gaat om wat ervoor staatquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga ergens anders je msn-smilies spammen ofzo.
Je mening slaat nergens op, het was niet Willem II wat Feyenoord van goed voetballen afhield maar de nonchalance die in het spel van Feyenoord kroop. Daarnaast kan iedere club toch wel eens een mindere wedstrijd hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Wat maakt die smiley erachter nou uit, t gaat om wat ervoor staatEn hoe moet ik nu weten dat ze de
smiley hier niet hebben
![]()
Elke keeper heeft wel geniale momenten, maar Timmer kan ook mooi blunderen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef ursel het volgende:
Idd 3 punten in de pocket en alweer los van PSV en AZ..
Makaay heeft gescoord, ei. Eerste helft was goed, tweede helft de moeite van het kijken niet waard. Ook niet veel gezien dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ongelooflijke zaadpot zeg
Hofland en Makaay hebben de hele wedstrijd gewoon helemaal geen klote gedaan
jammer, was net te laat om jou te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een ongelooflijke zaadpot zeg
Hofland en Makaay hebben de hele wedstrijd gewoon helemaal geen klote gedaan
Alsof Willem II de sterren van de hemel speelde?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:46 schreef nuldertien.net het volgende:
Nog maar net gewonnen van Willem II, Willem II was zeker de 2e helft de beter![]()
Mazzel dat jullie die penalty hadden![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alsof Willem II de sterren van de hemel speelde?
Die gasten leken soms nog dieper ingegraven als de Duitsers tijdens WO I.. Hadden ze wel een aanvaller op het veld staan?
Nee Willem Zwei, bedankt voor een kutpot. Maar och, 3 punten.. Dat telt.
ik vond ze toch vrij aardig voor hun doenquote:Op zondag 2 september 2007 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alsof Willem II de sterren van de hemel speelde?
Die gasten leken soms nog dieper ingegraven als de Duitsers tijdens WO I.. Hadden ze wel een aanvaller op het veld staan?
Nee Willem Zwei, bedankt voor een kutpot. Maar och, 3 punten.. Dat telt.
Waarom maakten jullie trouwens geen ere-ronde?quote:Op zondag 2 september 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Kwamen aan bij de Kuip, rijden het straatje in richting Varkenoord langs DHZ enzo. De eerste Feyenoord die we tegen kwamen was grijze gijs. Ik dacht wtf zijn we nu weer beland![]()
. Toen naar de Kuip. Alles was goed geregeld, machtig mooi natuurlijk om daar op het veld te staan. Alle mensen ook super relaxed en in voor een praatje, zoals Peter Houtman. Wedstrijd vrij kansloos met 3-0 verloren, apart dat ze gewoon door moesten spelen onder het sproeien hehe
. Mooi ook hoe het al aanwezige Feyenoord publiek flink juichte bij een doelpunt van de jeugdspelers. En na de wedstrijd ook klapten voor onze jongens toen we het veld afgingen. Daarna nog even terug naar het veld gegaan om de warming up te kijken in een volle kuip. Mooi. De wedstrijd van het grote Feyenoord was helaas een stuk minder.
Omdat we net met 3-0 van Feyenoord hadden verloren en omdat we Den Bosch zijn en niet de jostiband.quote:Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom maakten jullie trouwens geen ere-ronde?
Ow. Jammer.quote:Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat we net met 3-0 van Feyenoord hadden verloren en omdat we Den Bosch zijn en niet de jostiband.
quote:
Mwah, 2de helfl leek het iets, daarvoor waren het net 11 kleutersquote:Op zondag 2 september 2007 10:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vond ze toch vrij aardig voor hun doen
Zo speelden ze in zijn tijd bij Deportivo ook.quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik zat nog es te denken he. We spelen nu min of meer 4-5-1 met De Guzman, Van Bronckhorst, Bruins, Hofs en Sahin op het middenveld. Eigenlijk kunnen we daar best wel mee vooruit een tijdje, want ik denk dat Makaay een speler is die zich best wel thuis zal voelen in een dergelijk systeem. Zeker met zoveel creativiteit op het middenveld en Van Bronckhorst als controlerende middenvelder. Dus in principe zijn vleugelspelers op dit moment niet zo supernoodzakelijk (Slory en Vincken geblesseerd en Lee zou aanpassingsproblemen kunnen hebben of een miskoop zijn). Ik heb een hoop vertrouwen in deze ploeg.
quote:Op zondag 2 september 2007 16:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo speelden ze in zijn tijd bij Deportivo ook.![]()
29 in de Primera Division staat ongeveer gelijk aan 40 in de eredivisie.quote:Op zondag 2 september 2007 16:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]en toen heeft Makaay een x 29 goals gescoord in een seizoen, dus van mij mogen we zo wel een tijdje doorgaan
vind ik ook.. competitie die vele malen sterker is. Daarnaast loopt Makaay nu 1 op 1 qua goals. Ook leuk dat Bruins weer had gescoord en dat Hofs zo lekker speelt. Hopelijk blijft laatstgenoemde het hele seizoen fit.quote:Op zondag 2 september 2007 16:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
29 in de Primera Division staat ongeveer gelijk aan 40 in de eredivisie.
uuuhm 2 a 3 seizoenen geleden een x geloof ik? winterstop of zo?quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
hoelang is dat geleden dat we eerste stonden??![]()
Nee, dat was 6 of 7 jaar geleden man.quote:Op zondag 2 september 2007 16:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
uuuhm 2 a 3 seizoenen geleden een x geloof ik? winterstop of zo?
Niet overdrijven, hè.quote:Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat was 6 of 7 jaar geleden man.
fuck jah.. je hebt helemaal gelijk..!!quote:Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat was 6 of 7 jaar geleden man.
Ik reageerde op het feit dat don-diabo suggereerde dat we 2/3 jaar geleden in de winter bovenaan stonden.quote:Op zondag 2 september 2007 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
Het is echt geen 6 of 7 jaar geleden dat we 1e stonden.
Gelijk tochquote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Ajax ook verloren gaat lekker zo
Gelijkspel. Heb de hele wedstrijd gezien en vond die Luque erg tegenvallen. Is natuurlijk zijn eerste wedstrijd maar als dit zijn niveau is ben ik dubbel blij dat Feyenoord hem niet heeft gehaald. 2.2 Mil per jaar was al veel teveel en met deze skills ook zeker niet waard.quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Verliezen en gelijk spelen is nog altijd een wereld van verschil hapsnurk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Gelijkgespeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Ohquote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik reageerde op het feit dat don-diabo suggereerde dat we 2/3 jaar geleden in de winter bovenaan stonden.
Geniet er maar van zo lang als het duurtquote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
hoelang is dat geleden dat we eerste stonden??![]()
woensdag en zaterdag is interland voetbakl voor EK kwalificatie dus over 2 weken bedoel jequote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelijkgespeeld.
En volgende week gaat Vitesse het niet redden tegen PSV.![]()
2001/02 toch?quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat we winterkampioen waren was volgens mij in '99/'00.
Da's waar ook. Jammer.quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
woensdag en zaterdag is interland voetbakl voor EK kwalificatie dus over 2 weken bedoel je
Hij wordt inderdaad niet gemist.quote:Op zondag 2 september 2007 16:47 schreef TC03 het volgende:
Overigens ben ik behoorlijk te spreken over Luigi Bruins. Het vertrek van Drenthe is wat dat betreft zeker niet slecht geweest.
ik ben het hiermee wel met je eensquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang als het duurt
Op zich heb je gelijk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik ben het hiermee wel met je eens
maareuh ik denk dat jullie beter af zijn als Vitesse van Psv wint omdat Vitesse geen titel kandidaat is. Als jullie al gaan hopen dat Psv van Vitesse moet winnen is het al een gevaarlijke situatie.
volgens mij stonden we in het 1e jaar met de playoffs ook bovenaan in het beginquote:Op zondag 2 september 2007 16:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was in ieder geval onder van Marwijk.
| 1 2 | 10 0 |
Dat zal ik zeker doen !!!quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang als het duurt
Leuk om te zien hoe RKC is afgedaald.quote:Op zondag 2 september 2007 18:02 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
We stonden bovenaan in het jaar dat 16 oktober op zondag viel. Twee jaar geleden dus als ik het goed heb.
Om ff te zeiken:quote:Op zondag 2 september 2007 16:47 schreef TC03 het volgende:
Overigens ben ik behoorlijk te spreken over Luigi Bruins. Het vertrek van Drenthe is wat dat betreft zeker niet slecht geweest.
het plan was om hem rustig te brengen lijkt mij (toen Drenthe er nog was)quote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om ff te zeiken:
Luigi Bruins is echt een wereldspeler in wording, die jonge heeft gewoon iets in zich wat er maar weinig hebben. Zijn balaanname is bijvoorbeeld echt heel goed. Maar het is jammer dat ie daar links wordt "misbruikt". Zou ie niet nog beter uit de verf komen op de plek van Sahin bijvoorbeeld? Iemand die we volgend jaar toch weer kwijt zijn. Ik vind het zonde dat een jongen die net voor 4 jaar heeft getekend waarschijnlijk niet eens had gespeeld als we Drenthe nog hadden gehad omdat dan iemand die we voor een jaartje huren dan de voorkeur had gekregen.
Ik zeg, de volgende wedstrijd lekker Bruins centraal laten spelen![]()
Nou, een lul zou ik m nog niet willen noemen, maar wat ie in de rust heeft gezegd gisterenquote:
Wat boeit dat nou, zolang Feijenoord wint? Mij helemaal niks. Ik ga naar Feijenoord om te zien winnen, niet om een mooie pot voetbal te kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, een lul zou ik m nog niet willen noemen, maar wat ie in de rust heeft gezegd gisteren"geen risico jongens"?
![]()
Ik ben tevreden hoor, natuurlijk. Maar de 2e helft gisteren sloeg gewoon nergens op, zo saai. Al die tikkies terug de hele tijd. Dat was in de vorige van Marwijk periode ook al zo erg. Hoop niet dat dat doorgezet wordt.`
Het is sowieso wel lastig met Sahin, De Guzman, Hofs en hem voor dezelfde positie. Hij zal ook wel het kind van de rekening worden, wanneer die Koreaan gaat spelen. Niet zo een probleem, zijn tijd komt wel.quote:Verder hoop ik gewoon dat Bruins het een keer op zijn positie mag proberen. Heeft ie wel verdiend.
Wat boeit dat nou? Er zit 50.000 man op de tribune, je tegenstander is zo goed als dood en de vorige competitie is beslist op 1 doelpunt... Kom op, ik ben hartstikke tevreden hoor maar als het kan moet er gewoon gevoetbald worden. Tegen nac speelden ze ook vrij risicoloos maar heel anders dan tegen WII. Die penalty en overtredingen kwamen daar ook uit voort trouwens, dus ook met het oog op het winnen van wedstrijden kun je beter gewoon (wel gecontroleerd) blijven aanvallen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, zolang Feijenoord wint? Mij helemaal niks. Ik ga naar Feijenoord om te zien winnen, niet om een mooie pot voetbal te kijken.
[..]
Het is sowieso wel lastig met Sahin, De Guzman, Hofs en hem voor dezelfde positie. Hij zal ook wel het kind van de rekening worden, wanneer die Koreaan gaat spelen. Niet zo een probleem, zijn tijd komt wel.
Is dat eigenlijk wel zo???? Ik heb me flink zitten ergeren gisteren. Toch ben ik eigenlijk ook zo, dat ik tevreden ben met 3 punten, hoe dan ook. Maar ....eerlijk gezegd.....inhet stadion....voel ik me dan behoorlijk genaaid.quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef Sloggi het volgende:
Zolang we winnen kan het me eigenlijk weinig schelen hoe er gespeeld wordt. Liever Champions League met PSV-achtig voetbal dan UEFA Cup met Barcelona-achtig voetbal.
/edit Wat C_m zegt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |