abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:22:08 #76
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52828422
Van mij hadden ze beide mogen komen. We hoeven geen toppers meer. Makaay is een topper, Van Bronckhorst is een topper, Hofland is een topper. De Guzman is een topper. Bruins wordt een topper. Toppers zat. We moeten gewoon nuttige jonge spelerts hebben die je ook op de bank kan zetten zonder dat ze mekkeren.

Ik wil El Hamdaoui.

Overigens is de selectie van Feyenoord volgens mij voor het eerst sinds lange tijd gelijkwaardig aan die van Ajax. Als je kijkt naar spelers als Delorge en Colin...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52828445
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
El Hamdoui ook niet en die willen jullie wel zien.
El Hamdaoui heeft wel scorend vermogen hoor. Hij heeft een aardig gemiddelde in de wedstrijden die hij heeft gespeeld tussen zijn blessures door
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:45:32 #78
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52828976
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
El Hamdoui ook niet en die willen jullie wel zien.
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef TC03 het volgende:
We moeten gewoon nuttige jonge spelerts hebben die je ook op de bank kan zetten zonder dat ze mekkeren.
Die zijn er al. (Bruins, Vincken, Biseswar en Wijnaldum) Mochten ze nog een linksbuiten aantrekken kan je er vanuit gaan dat het voor de basis is.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:50:45 #79
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52829074
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
[..]

Die zijn er al. (Bruins, Vincken, Biseswar en Wijnaldum) Mochten ze nog een linksbuiten aantrekken kan je er vanuit gaan dat het voor de basis is.
Alleen geen aanvallers, op Biseswar na dan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52829172
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef Staanplaats het volgende:
Feijenoord niet slagvaardig?
We gvd een kwaliteitsinjectie gekregen van hier tot tokio, haha. Wat een mafkezen joh.

In de breedte hadden we nog best 2 spelers kennen gebruiken, maar ik heb Feijenoord nog nooit zo slagvaardig gezien als de afgelopen transfer periode
Ik ben ook hartstikke blij dat al die toppers bij ons hebben getekend, maar ik zie dit niet direct als de verdienste van Bosz & co.

De Cler, Hofland en Makaay zijn vooral gekomen dankzij de lobby van Van Marwijk, van Bronckhorst, en een aantal zaakwaarnemers.

Nu Bosz het zonder die hulp moet zien te regelen blijkt hij toch weer een stuk minder slagvaardig.

Overigens moet Bosz natuurlijk wel de credits krijgen voor het idee van de talentpool dat boven verwachting heeft gewerkt.

Nu missen we alleen nog wat breedte in de selectie maar op zich zijn het geen onoverkomelijke problemen aangezien we niet persé kampioen hoeven te worden dit seizoen, de doelstelling is duidelijk naar buiten toe geformuleerd en iedereen kan daar - lijkt mij - wel vrede mee hebben na afgelopen seizoen (als ze realistisch zijn tenminste). Al zou een plek bij de beste 3 wel mooi zijn natuurlijk.

De eerste 2 wedstrijden hebben al laten zien dat het spelen zonder buitenspelers best mogelijk moet zijn, en het is daarnaast een prima mogelijkheid om jong talent de kans te geven, al moet ik zeggen dat het natuurlijk wel een forse aderlating zou zijn als Makaay zou wegvallen (of van Bronckhorst), en je niet zo snel een jong talent de kans geeft tegen ajax bijvoorbeeld. Daarom zou het nog mooi zijn als er 1 speler bij zou komen, maar ook geen ramp als deze niet tijdig gehaald kan worden.

Maar Feyenoord staat nu beter dan dat het sinds tijden heeft gestaan, en er zit duidelijk toekomst in Feyenoord, en er is toch wel een duidelijke visie tegenwoordig bij Feyenoord, en mede door de speelwijze van Bert van Marwijk heb ik toch vertrouwen gekregen in dit "nieuwe Feyenoord."

Feyenoord gaat met deze hechte verdediging en zorgvuldige opbouw gewoon weinig weggeven, en dan heb je in veel wedstrijden aan 1 doelpunt genoeg om een wedstrijd te beslissen, dus mocht Makaay geblesseerd raken dan hebben we nog wel een Bruins of Hofs of desnoods Mols die er heus nog wel 1 in geprikt krijgt.

al zullen we heus nog weleens tegen een zeperd aanlopen, dat moet je incalculeren bij Feyenoord, uiteindelijk komt alles goed. Dit wordt gewoon een goed seizoen

Zo, dat wilde ik even kwijt, nu zet ik mijn roze bril weer af

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomatenboer op 31-08-2007 01:07:28 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:23:15 #81
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52831539
Omdat we al zoveel ervaring in de ploeg hebben maakt het niet heel veel uit als we een keer een paar jonkies erin zetten. We spelen geen europees voetbal dus er zal weinig vermoeidheid ontstaan, dus ik denk niet eens dat het zo'n grote ramp is als er iemand gebleseerd raakt. Alleen met Makaay wordt het lastig. Maar we hebben genoeg spelers op t middenveld die een goal mee kunnen pikken, dus hangt het dan niet alleen van Mols af.

Maar een ding is zeker: In de winterstop moét er wel wat komen...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_52831557
quote:
ANP: Feyenoord contracteert toch Zuid-Koreaan?

Feyenoord heeft zich versterkt met de Zuid-Koreaanse aanvaller Chun-soo Lee. Hij is afkomstig van Ulsan Hyuandai Horangi en tekent in Rotterdam een contract voor vier jaar.

De Zuid-Koreaanse club heeft dat vrijdag via een verklaring naar buiten gebracht, meldde het persbureau Reuters.
Feyenoord zou al langer met de speler in de slag zijn. Volgens de Zuid-Koreanen wilden de Rotterdammers Lee in eerste instantie huren. Met de transfer zou een bedrag van 2 miljoen euro gemoeid zijn.

Het is het tweede buitenlandse avontuur voor Lee, die in 2002 deel uitmaakte van de WK-selectie van Guus Hiddink. De Zuid-Koreanen eindigden destijds onder de Nederlandse trainer als vierde op de wereldtitelstrijd.

Lee speelde eerder in Spanje bij Numancia en Real Sociedad.
Bron: ANP

Komt ie wel of komt ie niet?
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:33:27 #83
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52831569
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:30 schreef Seress het volgende:

[..]

Bron: ANP

Komt ie wel of komt ie niet?
Nu.nl meldt het ook.
Bosz en weer een miskoop, én liegen.
pi_52831627
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:33 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nu.nl meldt het ook.
Bosz en weer een miskoop, én liegen.
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_52831785
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Bouaouzan is dan ook geen spits, maar een vleugelspeler. Die moet de spitsen bedienen, weet je.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52831905
Twee miljoen vind ik eigenlijk best veel voor Lee, mocht het waar zijn...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:28:28 #87
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52831960
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
True.

Al verkochten we Song ook nog met winst volgens mij aan Korea... dus mocht Lee mislukken, dan zullen we er zeker wel een miljoentje vangen.

Maarja, waarom moet Bosz nou weer gaan liegen?
pi_52832035
Staat nog niet op feyenoord.nl, dus ik hou hoop dat het niet zo is.

En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:37:52 #89
123545 DatMeenJeNiet
pi_52832101
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:

En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
Nee, die speler heette Cho.
pi_52832129
quote:

nee
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:43:18 #91
123545 DatMeenJeNiet
pi_52832175
“Ik heb het gerucht vernomen, maar die Zuid-Koreaan komt echt niet naar Feyenoord,” zegt hij tegen Sportweek. Lachend: “Ik ben nog steeds in Rotterdam. Het is wat kort dag voor mij om voor de transferdeadline naar Zuid-Korea te vliegen.”

pi_52832316
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Nee, die speler heette Cho.
Ok, bedankt. Lijkt allemaal zo op elkaar he
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:53:21 #93
168255 J.Herrer
pi_52832337
Lee Chun-Soo was wel dodelijk in Championship Manager
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:58:43 #94
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52832408
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:45 schreef Seress het volgende:

[..]

Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam. Hij kost 2 miljoen euro, meer omzet aan merchandising in Z.Korea en wanneer hij niet slaagt kan hij vast weer met winst verkocht worden aan een club daar. Hij schijnt daar nogal erg geliefd te zijn.
pi_52832425
quote:
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt is

We wachten het maar af.
pi_52832433
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam.
Tuurlijk, net zoals Mols, toch malibu.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:01:48 #97
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52832438
quote:
Neu, dat geld haal je er wel weer uit met al die reclame-inkomsten etc.
Lee is een god in z´n thuisland.
pi_52832454
Serieus? Kende hem niet eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52832465
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt is

We wachten het maar af.
Een Nederlandse kern is er. Dan moet het geen probleem zijn, wanneer er een of twee buitenlanders in de basis staan...

Of ben je gewoon racist en heb je wat tegen spleetogen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:03:53 #100
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52832477
quote:

PSV was lang met hem bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')