El Hamdaoui heeft wel scorend vermogen hoor. Hij heeft een aardig gemiddelde in de wedstrijden die hij heeft gespeeld tussen zijn blessures doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
El Hamdoui ook niet en die willen jullie wel zien.
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
El Hamdoui ook niet en die willen jullie wel zien.
Die zijn er al. (Bruins, Vincken, Biseswar en Wijnaldum) Mochten ze nog een linksbuiten aantrekken kan je er vanuit gaan dat het voor de basis is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef TC03 het volgende:
We moeten gewoon nuttige jonge spelerts hebben die je ook op de bank kan zetten zonder dat ze mekkeren.
Alleen geen aanvallers, op Biseswar na dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
[..]
Die zijn er al. (Bruins, Vincken, Biseswar en Wijnaldum) Mochten ze nog een linksbuiten aantrekken kan je er vanuit gaan dat het voor de basis is.
Ik ben ook hartstikke blij dat al die toppers bij ons hebben getekend, maar ik zie dit niet direct als de verdienste van Bosz & co.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef Staanplaats het volgende:
Feijenoord niet slagvaardig?
We gvd een kwaliteitsinjectie gekregen van hier tot tokio, haha. Wat een mafkezen joh.
In de breedte hadden we nog best 2 spelers kennen gebruiken, maar ik heb Feijenoord nog nooit zo slagvaardig gezien als de afgelopen transfer periode
Bron: ANPquote:ANP: Feyenoord contracteert toch Zuid-Koreaan?
Feyenoord heeft zich versterkt met de Zuid-Koreaanse aanvaller Chun-soo Lee. Hij is afkomstig van Ulsan Hyuandai Horangi en tekent in Rotterdam een contract voor vier jaar.
De Zuid-Koreaanse club heeft dat vrijdag via een verklaring naar buiten gebracht, meldde het persbureau Reuters.
Feyenoord zou al langer met de speler in de slag zijn. Volgens de Zuid-Koreanen wilden de Rotterdammers Lee in eerste instantie huren. Met de transfer zou een bedrag van 2 miljoen euro gemoeid zijn.
Het is het tweede buitenlandse avontuur voor Lee, die in 2002 deel uitmaakte van de WK-selectie van Guus Hiddink. De Zuid-Koreanen eindigden destijds onder de Nederlandse trainer als vierde op de wereldtitelstrijd.
Lee speelde eerder in Spanje bij Numancia en Real Sociedad.
Nu.nl meldt het ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:30 schreef Seress het volgende:
[..]
Bron: ANP
Komt ie wel of komt ie niet?
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu.nl meldt het ook.
Bosz![]()
en weer een miskoop, én liegen.
Bouaouzan is dan ook geen spits, maar een vleugelspeler. Die moet de spitsen bedienen, weet je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Twee miljoen vind ik eigenlijk best veel voor Lee, mocht het waar zijn...
Nee, die speler heette Cho.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Staat nog niet op feyenoord.nl, dus ik hou hoop dat het niet zo is.
En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
Ok, bedankt. Lijkt allemaal zo op elkaar hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, die speler heette Cho.
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam. Hij kost 2 miljoen euro, meer omzet aan merchandising in Z.Korea en wanneer hij niet slaagt kan hij vast weer met winst verkocht worden aan een club daar. Hij schijnt daar nogal erg geliefd te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:45 schreef Seress het volgende:
[..]
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Tuurlijk, net zoals Mols, toch malibu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam.
Neu, dat geld haal je er wel weer uit met al die reclame-inkomsten etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Een Nederlandse kern is er. Dan moet het geen probleem zijn, wanneer er een of twee buitenlanders in de basis staan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt is![]()
We wachten het maar af.
PSV was lang met hem bezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |