Bron: ANPquote:ANP: Feyenoord contracteert toch Zuid-Koreaan?
Feyenoord heeft zich versterkt met de Zuid-Koreaanse aanvaller Chun-soo Lee. Hij is afkomstig van Ulsan Hyuandai Horangi en tekent in Rotterdam een contract voor vier jaar.
De Zuid-Koreaanse club heeft dat vrijdag via een verklaring naar buiten gebracht, meldde het persbureau Reuters.
Feyenoord zou al langer met de speler in de slag zijn. Volgens de Zuid-Koreanen wilden de Rotterdammers Lee in eerste instantie huren. Met de transfer zou een bedrag van 2 miljoen euro gemoeid zijn.
Het is het tweede buitenlandse avontuur voor Lee, die in 2002 deel uitmaakte van de WK-selectie van Guus Hiddink. De Zuid-Koreanen eindigden destijds onder de Nederlandse trainer als vierde op de wereldtitelstrijd.
Lee speelde eerder in Spanje bij Numancia en Real Sociedad.
Nu.nl meldt het ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:30 schreef Seress het volgende:
[..]
Bron: ANP
Komt ie wel of komt ie niet?
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu.nl meldt het ook.
Bosz![]()
en weer een miskoop, én liegen.
Bouaouzan is dan ook geen spits, maar een vleugelspeler. Die moet de spitsen bedienen, weet je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meer scorend vermogen. Bouaouzan vind ik een leuke speler om naar te kijken, constant die dreiging in zijn acties, maar het is altijd net niet.
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Twee miljoen vind ik eigenlijk best veel voor Lee, mocht het waar zijn...
Nee, die speler heette Cho.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Staat nog niet op feyenoord.nl, dus ik hou hoop dat het niet zo is.
En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En om ff mijn vraag uit het vorige topic te herhalen: is dat niet die kerel die FC Utrecht wilde halen?
Ok, bedankt. Lijkt allemaal zo op elkaar hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, die speler heette Cho.
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam. Hij kost 2 miljoen euro, meer omzet aan merchandising in Z.Korea en wanneer hij niet slaagt kan hij vast weer met winst verkocht worden aan een club daar. Hij schijnt daar nogal erg geliefd te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:45 schreef Seress het volgende:
[..]
Miskoop weet je nog niet.En liegen,dat doen ze allemaal.Misschein pakt het goed uit,maar had liever een Nederlands tatlentje gezien.Gast spreekt de taal niet en moet eerst aarden hiero.Hoop toch dat er dan nog iets komt.
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Tuurlijk, net zoals Mols, toch malibu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sta ook niet te springen om zijn komst, maar wanneer die er eenmaal is zal ik hopen dat hij slaagt in Rotterdam.
Neu, dat geld haal je er wel weer uit met al die reclame-inkomsten etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:22 schreef DivineJester het volgende:
Een Nederlandse kern is er. Dan moet het geen probleem zijn, wanneer er een of twee buitenlanders in de basis staan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker, ik zou het een belachelijke aankoop vinden, ze willen op de Nederlandse tour gaan, komen ze met een Koreaan op de proppen ze bij een middenmoter in spanje geflopt is![]()
We wachten het maar af.
PSV was lang met hem bezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En slaagt hij niet verkoop je hem nog met winst ook. Dat hij weer in Europa heeft gespeeld maakt hem alleen nog maar waardevoller daar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, dat geld haal je er wel weer uit met al die reclame-inkomsten etc.
Lee is een god in z´n thuisland.
Als die de winnende tegen de joden maakt loop ik een jaar lang met een Mols-avatar rond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals Mols, toch malibu.![]()
Succes supporter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als die de winnende tegen de joden maakt loop ik een jaar lang met een Mols-avatar rond.
Heeft net z´n contract verlengt dus duur, is blessuregevoelig en scheen zichzelf bovendien beter bij Ajax te vinden passen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord Mounir El Hamdaoui niet haalt. Goede voetballer, zal niet al te duur zijn en kan eventueel ook in de spits spelen.
Niet alleen tegen spleetogenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Of ben je gewoon racist en heb je wat tegen spleetogen.
Dat is inderdaad ook niet zo'n probleem, denk alleen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, als hij het bij een middenmoter in Spanje al niet redt, zal hij voor Feyenoord weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Een Nederlandse kern is er. Dan moet het geen probleem zijn, wanneer er een of twee buitenlanders in de basis staan...
Idd. Spelers van zijn niveau zijn toch ook wel in Nederland te vinden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet zo'n probleem, denk alleen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, als hij het bij een middenmoter in Spanje al niet redt, zal hij voor Feyenoord weinig toevoegen.
Hij is weer wat ouder en hopelijk wat meer geleerd. Wie weet gaat die nu wel slalgen met het juiste team eromheen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet zo'n probleem, denk alleen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, als hij het bij een middenmoter in Spanje al niet redt, zal hij voor Feyenoord weinig toevoegen.
Maar voorlopig is er door Feyenoord nog niks bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is weer wat ouder en hopelijk wat meer geleerd. Wie weet gaat die nu wel slalgen met het juiste team eromheen.
Was natuurlijk nog jong toen die naar europa kwam.
Staan me nog wel wat voetballers bij die ergens niet slagen en via een andere club dat wel doen.
Maar ben benieuwd wat die allemal kan.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu.nl meldt het ook.
Bosz![]()
en weer een miskoop, én liegen.
Toch is het gaar van Bosz, reageer dan niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
prima aankoop(ga er even vanuit dat het waar is)
Feyenoord heeft hier niets te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |