vind ik ook.. competitie die vele malen sterker is. Daarnaast loopt Makaay nu 1 op 1 qua goals. Ook leuk dat Bruins weer had gescoord en dat Hofs zo lekker speelt. Hopelijk blijft laatstgenoemde het hele seizoen fit.quote:Op zondag 2 september 2007 16:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
29 in de Primera Division staat ongeveer gelijk aan 40 in de eredivisie.
uuuhm 2 a 3 seizoenen geleden een x geloof ik? winterstop of zo?quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
hoelang is dat geleden dat we eerste stonden??![]()
Nee, dat was 6 of 7 jaar geleden man.quote:Op zondag 2 september 2007 16:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
uuuhm 2 a 3 seizoenen geleden een x geloof ik? winterstop of zo?
Niet overdrijven, hè.quote:Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat was 6 of 7 jaar geleden man.
fuck jah.. je hebt helemaal gelijk..!!quote:Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat was 6 of 7 jaar geleden man.
Ik reageerde op het feit dat don-diabo suggereerde dat we 2/3 jaar geleden in de winter bovenaan stonden.quote:Op zondag 2 september 2007 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
Het is echt geen 6 of 7 jaar geleden dat we 1e stonden.
Gelijk tochquote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Ajax ook verloren gaat lekker zo
Gelijkspel. Heb de hele wedstrijd gezien en vond die Luque erg tegenvallen. Is natuurlijk zijn eerste wedstrijd maar als dit zijn niveau is ben ik dubbel blij dat Feyenoord hem niet heeft gehaald. 2.2 Mil per jaar was al veel teveel en met deze skills ook zeker niet waard.quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Verliezen en gelijk spelen is nog altijd een wereld van verschil hapsnurk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Gelijkgespeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Marioow het volgende:
Ohquote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik reageerde op het feit dat don-diabo suggereerde dat we 2/3 jaar geleden in de winter bovenaan stonden.
Geniet er maar van zo lang als het duurtquote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
hoelang is dat geleden dat we eerste stonden??![]()
woensdag en zaterdag is interland voetbakl voor EK kwalificatie dus over 2 weken bedoel jequote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelijkgespeeld.
En volgende week gaat Vitesse het niet redden tegen PSV.![]()
2001/02 toch?quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat we winterkampioen waren was volgens mij in '99/'00.
Da's waar ook. Jammer.quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
woensdag en zaterdag is interland voetbakl voor EK kwalificatie dus over 2 weken bedoel je
Hij wordt inderdaad niet gemist.quote:Op zondag 2 september 2007 16:47 schreef TC03 het volgende:
Overigens ben ik behoorlijk te spreken over Luigi Bruins. Het vertrek van Drenthe is wat dat betreft zeker niet slecht geweest.
ik ben het hiermee wel met je eensquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang als het duurt
Op zich heb je gelijk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik ben het hiermee wel met je eens
maareuh ik denk dat jullie beter af zijn als Vitesse van Psv wint omdat Vitesse geen titel kandidaat is. Als jullie al gaan hopen dat Psv van Vitesse moet winnen is het al een gevaarlijke situatie.
volgens mij stonden we in het 1e jaar met de playoffs ook bovenaan in het beginquote:Op zondag 2 september 2007 16:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was in ieder geval onder van Marwijk.
| 1 2 | 10 0 |
Dat zal ik zeker doen !!!quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang als het duurt
Leuk om te zien hoe RKC is afgedaald.quote:Op zondag 2 september 2007 18:02 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
We stonden bovenaan in het jaar dat 16 oktober op zondag viel. Twee jaar geleden dus als ik het goed heb.
Om ff te zeiken:quote:Op zondag 2 september 2007 16:47 schreef TC03 het volgende:
Overigens ben ik behoorlijk te spreken over Luigi Bruins. Het vertrek van Drenthe is wat dat betreft zeker niet slecht geweest.
het plan was om hem rustig te brengen lijkt mij (toen Drenthe er nog was)quote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om ff te zeiken:
Luigi Bruins is echt een wereldspeler in wording, die jonge heeft gewoon iets in zich wat er maar weinig hebben. Zijn balaanname is bijvoorbeeld echt heel goed. Maar het is jammer dat ie daar links wordt "misbruikt". Zou ie niet nog beter uit de verf komen op de plek van Sahin bijvoorbeeld? Iemand die we volgend jaar toch weer kwijt zijn. Ik vind het zonde dat een jongen die net voor 4 jaar heeft getekend waarschijnlijk niet eens had gespeeld als we Drenthe nog hadden gehad omdat dan iemand die we voor een jaartje huren dan de voorkeur had gekregen.
Ik zeg, de volgende wedstrijd lekker Bruins centraal laten spelen![]()
Nou, een lul zou ik m nog niet willen noemen, maar wat ie in de rust heeft gezegd gisterenquote:
Wat boeit dat nou, zolang Feijenoord wint? Mij helemaal niks. Ik ga naar Feijenoord om te zien winnen, niet om een mooie pot voetbal te kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, een lul zou ik m nog niet willen noemen, maar wat ie in de rust heeft gezegd gisteren"geen risico jongens"?
![]()
Ik ben tevreden hoor, natuurlijk. Maar de 2e helft gisteren sloeg gewoon nergens op, zo saai. Al die tikkies terug de hele tijd. Dat was in de vorige van Marwijk periode ook al zo erg. Hoop niet dat dat doorgezet wordt.`
Het is sowieso wel lastig met Sahin, De Guzman, Hofs en hem voor dezelfde positie. Hij zal ook wel het kind van de rekening worden, wanneer die Koreaan gaat spelen. Niet zo een probleem, zijn tijd komt wel.quote:Verder hoop ik gewoon dat Bruins het een keer op zijn positie mag proberen. Heeft ie wel verdiend.
Wat boeit dat nou? Er zit 50.000 man op de tribune, je tegenstander is zo goed als dood en de vorige competitie is beslist op 1 doelpunt... Kom op, ik ben hartstikke tevreden hoor maar als het kan moet er gewoon gevoetbald worden. Tegen nac speelden ze ook vrij risicoloos maar heel anders dan tegen WII. Die penalty en overtredingen kwamen daar ook uit voort trouwens, dus ook met het oog op het winnen van wedstrijden kun je beter gewoon (wel gecontroleerd) blijven aanvallen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, zolang Feijenoord wint? Mij helemaal niks. Ik ga naar Feijenoord om te zien winnen, niet om een mooie pot voetbal te kijken.
[..]
Het is sowieso wel lastig met Sahin, De Guzman, Hofs en hem voor dezelfde positie. Hij zal ook wel het kind van de rekening worden, wanneer die Koreaan gaat spelen. Niet zo een probleem, zijn tijd komt wel.
Is dat eigenlijk wel zo???? Ik heb me flink zitten ergeren gisteren. Toch ben ik eigenlijk ook zo, dat ik tevreden ben met 3 punten, hoe dan ook. Maar ....eerlijk gezegd.....inhet stadion....voel ik me dan behoorlijk genaaid.quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef Sloggi het volgende:
Zolang we winnen kan het me eigenlijk weinig schelen hoe er gespeeld wordt. Liever Champions League met PSV-achtig voetbal dan UEFA Cup met Barcelona-achtig voetbal.
/edit Wat C_m zegt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |