Wat hij zegt. Een held. Nooit klagen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Gyan was zo'n speler die er altijd stond als ie er moest staan, geen onbetwiste basisspeler, maar je kon op 'm rekenen...
hier ook!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog een uurtje en dan Live Feyenoord kijkenHeb er zin in en denk dat het wel een ruime overwinning wordt.
Helemaal mee eens. Bruins gaat lekker...quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heerlijk op de slof genomen die 1-0
Inderdaad. Totaal geen scherpte of assertiviteit bij Feyenoord te ontkennen, elke pass was bal een bal inleverenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff.. wat een kuthelft die tweede zeg.
Dankzij een hele goede redding van Timmer natuurlijk, mag wel gezegd wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Hoppa! Bovenaan! En het postiefste vind ik: nog 0 tegengoals! Staat toch wel lekker hoor! Ben benieuwd naar onze nieuwe Koreaanse aanwinst.
Dat scheelde vrij weinig ja of we hadden een tegengoal.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dankzij een hele goede redding van Timmer natuurlijk, mag wel gezegd worden.
Ja, maar het was gewoon pure nonchalance dat de tweede helft zo dramatisch was. Ze hadden in de tweede helft prima kunnen doorstoten tot 4-0 als ze hadden aangezet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat scheelde vrij weinig ja of we hadden een tegengoal.
De snelheid, positiewisseling en scherpheid miste ik vandaag. Veel te veel foute passes en onnodige foutjes. Jammer, maar de mensen die gingen fluiten
We hebben 3 punten binnen. Een mooie pot is leuk om te zien, maar ik heb liever dat ze zo spelen en elke keer 3 punten binnenhalen dan mooi voetbal en dan gelijk spelen.
Klopt, zoals ik al zei, er werden veel te veel fouten gemaakt. Maar daar hoef je wat mij betreft niet voor te gaan fluiten. Zeker niet als je kijkt naar vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar het was gewoon pure nonchalance dat de tweede helft zo dramatisch was. Ze hadden in de tweede helft prima kunnen doorstoten tot 4-0 als ze hadden aangezet.
Willem II werd zelfs nog een paar keer gevaarlijk terwijl dat absoluut niet nodig was. Mooi voorbeeld is De Cler die de bal onder z'n voet liet wegglippen.
Daar heb je wel gelijk in. Neemt niet weg dat ik me er wel enorm boos over kan makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik al zei, er werden veel te veel fouten gemaakt. Maar daar hoef je wat mij betreft niet voor te gaan fluiten. Zeker niet als je kijkt naar vorig seizoen.
Inderdaad. Schitterende passquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Suijk het volgende:
Lekkere pass van Sahin zeg.
Tuurlijk, ik zit me ook te ergeren. Maar dat doet er verder niets aan af.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Neemt niet weg dat ik me er wel enorm boos over kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |