Zo'n filmpje kan je van veel spelers maken natuurlijk. Je weet ook niet in wat voor tijdsbestek hij ze er in heeft geschoten. Maar ze zaten er mooi inquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering die Chun Soo kan goed vrije trappen nemen!
Wat ik vooral opvallend vind is dat hij vrije trappen neemt zowel met links als rechts. Veel curve zit er ook in, laten we hopen dat hij bij Feyenoord ook wat laat zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering die Chun Soo kan goed vrije trappen nemen!
vertaling met babel fishquote:
Ulsan Yi Chun Soo (26) advances to the Europe stage again at only 2 years. Ulsan today (heartbreak volume five A) the 31st The Netherlands distinguished family club phey the example scull lu thu agreed in Rotterdam and Ich'on veterinarian complete s benefit. It is a complete s benefit which is not the large duration which is 4 years (to follow in following bow personal contract, regulation) in contract period, this loneliness is 2000000 expressions. Ulsan puts in a 31st dawn such contents and phey the example scull lu thu it receives an amendment proposal, at once the ball club and Kim affection south supervision and the bow side enter into an investigation and they accommodate today in the morning, final decision. Becomes several times problem during that time and it comes and the minimum base of Europe stage adaptation under the complete s benefit conditions where is not the s benefit, after the large the ardent wish of bow person oneself who a honor recovery from the Europe stage secures stares at is as usual. Also the positivity which will reach it supports policy of the ball club firmness is this time proposal it accepts with it did as well from point. The failure which is considerable to the team war potential which stares at a proper league victory with this time decision will reach and is worried positivity supports the Europe advance of the bow was the policy where the thing is consistent the ball club it willinglies submit, it did. Ich'on possibility it is a plan which will rise to the hazard 31st afternoon The Netherlands line airplane which finishes a medical test and a personal contract. (End)
Die kans acht ik ook erg groot ja..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef LongOne het volgende:
Misschien spreekt hij wel Nederlands.
Sambal bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef LongOne het volgende:
Misschien spreekt hij wel Nederlands.
Ach waarom? Had liever Koevermans of een andere redelijke spits zien komen natuuurlijk, maar verlies maak je niet aan hem, gezien z´n commerciele waarde. En wie weet valt het sportief gezien wel mee en is het de nieuwe Park.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:24 schreef EnactedChaos het volgende:
Waat blijft Malibu z'n scheldkanonade?
quote:verschrikkelijk smerig drankje trouwens, malibu...
JA!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:28 schreef LongOne het volgende:
Of komt ie wel Mijn Feyenoord zingen voor de wedstrijd morgen.
Dan had hij uit Indonesië moeten komen, lamlul.quote:
Wow een fax, die jongens bij Feyenoord zijn echt hip!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij grapte dat die in R'dam zat en niet op vliegtuig daarheen. Zoals ik toen al stelde, dat gaat allemaal per fax nu..
quote:
Feyenoord hoopt vandaag de Zuid-Koreaanse international Chun-Soo Lee aan de selectie toe te voegen. De Rotterdamse club heeft al een akkoord bereikt met diens club Ulsan Hyundai, maar moet er in de laatste uren voor het sluiten van de transfermarkt nog uitkomen met de speler zelf. Ook moet de 26-jarige Lee nog medisch worden gekeurd. De aanvaller zou aanvankelijk gisteravond in Nederland arriveren, maar kort voor vertrek kwam de transfer op losse schroeven te staan. Vanmorgen om vier uur Nederlandse tijd kwamen Feyenoord en Ulsan Hyundai toch nog tot overeenstemming.
Chun-Soo Lee arriveert vandaag nog niet op Nederlandse bodem. De medische keuring zal zodoende, gezien het sluiten van de transfermark in de nacht van vrijdag op zaterdag, worden uitgevoerd in Seoul. De contractbesprekingen zullen per telefoon en fax worden gevoerd, ten einde de transfer op tijd te kunnen beklinken. Technisch directeur Peter Bosz: ‘We hebben hem dus nog niet vastgelegd. Gisterochtend kregen we te horen dat de transfer van de baan was, waardoor hij niet in het vliegtuig stapte. Maar daarna kwam er weer een opening. Zijn club wilde weer praten, wat vannacht resulteerde in een akkoord. We gaan er nu alles aan doen om er uit te komen.’
Chun-Soo Lee moet de gewenste versterking zijn in de voorhoede. De Zuid-Koreaan heeft al ervaring met het Europese voetbal. Eerder speelde hij voor het Spaanse Real Sociedad en Numancia. Hij kwam op twee WK’s in actie. Feyenoord had hem al lang op het lijstje met beoogde versterkingen staan. Na het afketsen van de transfer van Luque verlegde Feyenoord zijn interesse meteen naar Lee. Bosz: ‘We volgen hem al langer en hebben hem uitgebreid gescout. We hebben ook met Pim Verbeek en Dick Advocaat, die allebei bondscoach zijn geweest bij Zuid-Korea, gepraat. Ze waren zeer positief. Daarnaast gaven ze ook als mens en professional een positieve mening over hem.’ Ook Giovanni van Bronckhorst gaf te kennen gecharmeerd te zijn van Lee.
De ene scout die ik ken vertelde me dat hij er alles aan zou doen om deze transfer af te raden bij het bestuur.quote:Bosz: ‘We volgen hem al langer en hebben hem uitgebreid gescout. We hebben ook met Pim Verbeek en Dick Advocaat, die allebei bondscoach zijn geweest bij Zuid-Korea, gepraat. Ze waren zeer positief. Daarnaast gaven ze ook als mens en professional een positieve mening over hem.’ Ook Giovanni van Bronckhorst gaf te kennen gecharmeerd te zijn van Lee.
ja, een scout die jou kent. kan nooit veel zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
De ene scout die ik ken vertelde me dat hij er alles aan zou doen om deze transfer af te raden bij het bestuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |