eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef snabbi het volgende:
Voor dat soort jongens is de wijze waarop we spelen en de gehele cultuur omslag erg groot. Dat kan best een oorzaak zijn van waarom zo'n speler niet slaagt. Of hij wellicht nu beter met deze verandering om kan gaan moet de tijd maar uitwijzen
juistquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
Ah, er komt iemand niet uit Europa en ineens is het een kutaankoop. 80% hier heeft nog nooit wat van hem gezien, de andere 20% hooguit 5 wedstrijden 5 jaar terug.
Wat de boer niet kent, vreet hij niet was het toch? Lijkt me hier ook wel van toepassing. Wacht nou maar eerst af of het wat is en kom dan met je oordeel.
Heb ook niet het gevoel dat we zojuist een geweldige topper hebben gekocht..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik treed in herhaling, maar het kan nooit een topper zijn als hij het bij Spaanse middenmoters al niet redt, maar de tijd zal het leren.......
Haddden moeten,maar moeten zo ook wel willen.Feyenoord speelt niet europees,wat al niet aantrekkelijk is.Volgens mij is het financieel soms ook gewoon nog niet haalbaar .Ik ben nu gewoon blij met de toppers die wel gekomen zijn.Tis een dunne selectie,maar met Slory en Vincken straks terug kun je alweer schuiven.Misschien nog wat doorbrekend talent en in de winterstop nog wat halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:42 schreef don-diablo het volgende:
en toch vind ik dat we die ook hadden moeten halen..
lijkt mij welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:42 schreef Siemerink het volgende:
En Sebastian Pardo is verhuurd aan Excelsior.
Niet echt een speler waar ze in Kralingen écht wat aan hebben naar mijn mening.
Als Feyenoord zich nooit heeft gemeld wat deed Wim Jansen dan bij Willem II op de tribune afgelopen weekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Feyenoord had zich niet concreet gemeld voor El Hamdaoui zegt hij nu op tv, Eindhoven, Amsterdam en Alkmaar wel.
Een speler van glas die al jaren zijn belofte in kan lossen. Ook geen leiderstype, maar een technisch begaafde speler die op zoek is naar ritme.quote:
Een club kan iemand scouten zonder zich concreet te melden bij de club en zaakwaarnemer van de speler...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Feyenoord zich nooit heeft gemeld wat deed Wim Jansen dan bij Willem II op de tribune afgelopen weekend?
Misschien had Wim Jansen hem wel goedgekeurd, maar kwam die niet door de topsport psychologische test van Boszquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Feyenoord zich nooit heeft gemeld wat deed Wim Jansen dan bij Willem II op de tribune afgelopen weekend?
Dat is waarquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Een club kan iemand scouten zonder zich concreet te melden bij de club en zaakwaarnemer van de speler...
Vind ik ook,maar dan ben je natuurlijk wel te afhankelijk van Makaay.Die vond het zelf overigens wel lekker ballen zo alleen in de spits,tenminste dat gaf hij aan na de wedstrijd tegen Utrecht.Hoe die man vrijloopt en beweegt,de klasse druipt er gewoon vanaf.Je zit te kijken en dan heb ik gewon zoiets van ''das gewoon fokking Makaay die daar loopt'' Lekker hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Misschien pakt het leuk uit met zoveel creatieve nummer 10's in de selectie en 1 killer voorin.
Ze zullen de vraagprijs wel weten, volgens Hugo Borst was die 10 mln en heeft AZ hem uiteindelijk gekocht voor 6 miljoen. Toch heel wat eurootjes teveel voor El Hamdaoui. Ben blij dat Feyenoord dat niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan is dat wel weer lekker slagvaardig gehandeld van Feyenoord (niet dus), of ze zien niks in El Hamdaoui dat kan ook natuurlijk.
Maar selectie is nu in ieder geval ook compleet, en is goed genoeg wat mij betreft, al had ik het liefste een pure aanvaller erbij gezien ipv. een vleugelaanvaller die zich nog moet bewijzen.
AZ heeft 3 miljoen euro betaald voor EL Hamdaoui. Blijft een risico natuurlijk, een speler die zo weinig wedstrijden heeft gespeeld in de afgelopen 2 jaar. Feyenoord was op zoek naar een basisspeler, AZ voor de breedte, die kunnen zich het risico beter permiteren. Makaay heeft al sinds Vitesse een gemiddelde van 30+ wedstrijden per seizoen dus een uitval van hem is minimaal te noemen, wellicht in de winterstop nog een versterking erbij of een paar jonge talenten door laten stromen. Feyenoord kijkt weer naar boven, wat mij betreft transferperiode geslaagd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Ze zullen de vraagprijs wel weten, volgens Hugo Borst was die 10 mln en heeft AZ hem uiteindelijk gekocht voor 6 miljoen. Toch heel wat eurootjes teveel voor El Hamdaoui. Ben blij dat Feyenoord dat niet heeft gedaan.
Ach, het achterlijke klootjesvolk denkt niet na. Dat we deze selectie hebben na het afgelopen seizoen is werkelijk geweldig, maar geen garantie voor succes. Natuurlijk zijn er kansen om mee te doen om het kampioenschap, maar het is geen noodzaak voor de club om kampioen te worden, althans dat vind ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Iedereen op de Feyenoordforums loopt trouwens te gillen dat we moeten investeren in Koevermans of EL Hamdaoui en Pranjic, omdat we anders zeker geen kampioen worden. Wie had er vorig jaar gedacht dat we eventueel daarover zouden kunnen praten en ik ben nog steeds van mening dat we dat niet moet doen. We moeten gewoon proberen een lekker seizoen te draaien, makkelijk de playoffs te halen en verder kijken hoe ver we komen.
Wat zijn eigenlijk de stats van Lee, kon die zo 1,2,3 niet vinden eigenlijk....quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
voor de mensen die vinden dat Feyenoord El Hamdaoui had moeten halen:
Seizoen Club Wedstr. (goals)
2001-2002 Excelsior 6 (2)
2002-2003 Excelsior 21 (2)
2003-2004 Excelsior 33 (17)
2004-2005 Excelsior 14 (11)
2004-2005 Tottenham 0 (0)
2005-2006 Derby County 9 (3)
2005-2006 Tottenham 0 (0)
2006-2007 Willem II 5 (3)
2007-2008 Willem II 2 (0)
2007-2008 AZ 0 (0)
sinds hij bij Excelsior wegging heeft ie 16 wedstrijden gespeeld
quote:2002-03 Ulsan Hyundai Horang-i 36 (15)
2003-04 Real Sociedad 13 (0)
2004-05 CD Numancia 15 (0)
2005-07 Ulsan Hyundai Horang-i 37 (10)
2007- Feyenoord
National team
2000- Korea Republic 71 (9)
Ik ben het voor de verandering eens helemaal met je eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, het achterlijke klootjesvolk denkt niet na. Dat we deze selectie hebben na het afgelopen seizoen is werkelijk geweldig, maar geen garantie voor succes. Natuurlijk zijn er kansen om mee te doen om het kampioenschap, maar het is geen noodzaak voor de club om kampioen te worden, althans dat vind ik.
Iedereen denkt ook dat we miljoenen euro's te besteden hebben, maar dat is natuurlijk niet zo. Elke miljoen die we binnen krijgen moet gekoesterd worden en niet achteloos over de balk gesmeten worden...
Voornaamste is om met deze selectie goede resultaten neer te zetten en Europees voetbal veilig te stellen. Feijenoord moet dus bij de eerste vijf eindigen. Daarnaast is het van grote importantie dat de club gaat werken aan een goede toekomstvisie. Niet qua sportieve resultaten, maar meer op het gebied van scouting en het halen van (jonge talentvolle) spelers. Zoals de selectie nu is moet het altijd zijn. Goede ervaren krachten, aangevuld met jong en gretig talent. Dat moet ook in de toekomst zo zijn, dus daarom is een goede visie op dat gebied erg belangrijk.
Verwacht overigens niet dat we vanavond veel problemen zullen hebben met Willem II. Zijn hun twee beste spelers Hadouir en El Hamdiou (kutmarokkanen) kwijt en verder vind ik de ploeg niet zo bijzonder sterk. De nul moeten we wel kunnen houden en als we spelen, zoals tegen NAC dan kan het een leuke avond worden.
Laat wel goed zien dat zo'n jongen een goede omgeving nodig heeft en dat het niet alleen om het aspect "kan ie voetballen" gaat... Scoort in 2 seizoenen als buitenspeler in Korea toch 25 doelpunten. Dat het in Spanje niet is gelukt kan tal van oorzaken hebben. Niet goed kunnen aarden, andere manier van spelen, geen sociaal leven buiten t voetbal, andere benadering door trainers/coaches etcetera. Niet gezegd dat t hier wel gaat lukken trouwens. Zo heel goed zijn wij ook niet qua begeleiding dacht ik...quote:
Dat dikgedrukte stuk.quote:After the 2002 World Cup, Song left Korea to play for Dutch giants Feyenoord. He was an important defender for Feyenoord and spent about three years in Rotterdam, playing in 53 matches, and scoring two goals and seven assists. To this day he is still highly-rated, and would probably still be at Feyenoord if he didn't see eye-to-eye with his new manager Ruud Gullit, who ironically resigned from his position in 2005 after an unsuccessful season.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:54 schreef Happel het volgende:
Hij om dezelfde reden naar zijn heimat terug gegaan als onze goede vriend Chong Gug Song.
Speelt ook weer in Korea.
[..]
Dat dikgedrukte stuk.
Ik vond Song een van de meest dramatische spelers die ooit bij Feyenoord heeft rondgelopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoewel ik Song wel een talentvolle speler vond hoor.. hij ging alleen ten onder aan zelfvertrouwen en heimwee.. en vooral bij Aziaten is dat een groot probleem.
Echt mijn enige favoriete speler, die ik ooit bij Feijenoord heb gehad. Zoals hij waren er maar weinigen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nieuwe filmpje ophttp://www.frfc1908.nl/
Fraai filmpje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:54 schreef Happel het volgende:
Hij om dezelfde reden naar zijn heimat terug gegaan als onze goede vriend Chong Gug Song.
Speelt ook weer in Korea.
[..]
Dat dikgedrukte stuk.
Ik mis hem nu al.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |