Je hebt wel gelijk, hij heeft het vanaf het begin gezegd. Eigenlijk had ze er niet aan moeten beginnen. En toch doet ze haar best voor de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat deed tie niet achter haar rug!!!!! hij heeft gezegd, dat zulke dingen in de eindfase altijd in overleg zouden gaan.
met die andere twee wel zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:43 schreef Dreamboy het volgende:
Kan me best voorstellen dat niemand met haar kan zeg.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:49 schreef riri het volgende:
benieuwd of Nena ooit nog met amanda om zal gaan
huub is een vriendje van nena....zoals amanda over huub praat zal ze haar niet in dank afnemen...recht door zee als nena altijd is
Hier verder ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk was deze eerder met het goede COS nummer.
[COS # 2367] Afluisteren, Ruzies en Intriges...
Maar als jij graag een OP wil maken prima
gaat nix toch niet trekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:55 schreef kybe het volgende:
Volgens Brian en Amanda zijn Huub en Lieke helemaal op elkaar uitgekeken.
Nadia denkt dat de ruzie tussen Huub en Lieke begonnen is doordat Huub aan Nadia gevraagd had of zij mee de douche inging.
Het plan is nu dat Nadia gaat flirten met Huub(wel in overleg met Dennis natuurlijk)
Nee de OP is voor jou. Hier verder dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Dit nummer is verkeerd, dus misschien kunnen we beter in de van Akveor verder gaan
[COS # 2367] Afluisteren, Ruzies en Intriges...
Inderdaad, geen zelfreflectie en geen enkel benul ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:01 schreef riri het volgende:
Huub vindt deze twee vrouwen verschrikkelijk...ze moesten eens weten
Vreemd net allemaal voor zo'n ontslagronde... Ik denk dat Lieke gaat gokken in de hoop dat Jaap d'r backup wordt.... iets wat ze altijd al wil.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Lieke weer terug naar kantoor, omdat de pc in de private het niet doet
Lieke: waarom noem je me dwingeland
Huub: dat was een grapje
Lieke: vind het niet grappig
Huub: wil jij op de pc, dan gaan we samen
Lieke: nee, ik wil alleen
Huub: gaat weg uit kantoor en laat haar alleen
Ze zit echt niet lekker in der vel volgens mij.....
Natasia's bed is ook weer vrij...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:05 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik wil gewoon effe alleen zijn even een spelletje spelen.
Jeetje Huub gaat nog weg ook.
Het is gewoon een zeur...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Lieke weer terug naar kantoor, omdat de pc in de private het niet doet
Lieke: waarom noem je me dwingeland
Huub: dat was een grapje
Lieke: vind het niet grappig
Huub: wil jij op de pc, dan gaan we samen
Lieke: nee, ik wil alleen
Huub: gaat weg uit kantoor en laat haar alleen
Ze zit echt niet lekker in der vel volgens mij.....
Ik zou zo graag eens willen zien dat 5 mensen (inclusief Huub en Lieke) eens tegen 2 anderen tekeer gingen, al was het maar voor 1 dag. En dan die 2 zo flink bashen dat zelfs menig streamer er tranen van in zijn/haar ogen krijgt. Ik zou wel eens willen zien hoe sterk de andere 2 spelers zijn als ze in de minderheid zijn. Volgens mij krijg je dan een waanzinnige uitzending want de slachtoffers zullen het niet trekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:58 schreef Vandaag... het volgende:
die 5 zijn het spel wel goed aan het spelen lijkt het. Jaap gaf aan dat Huub obsessed is door hem wat volgens mij ook zo is, Nadia heeft door hoe ze lieke ongerust kan maken over Huub. Huub lijkt nu echt kwetsbaarder dan ooit. Hij wordt gepiepeld, met name door Jaap, en de situatie met Lieke is continue moeizaam.
is geregisseerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd net allemaal voor zo'n ontslagronde... Ik denk dat Lieke gaat gokken in de hoop dat Jaap d'r backup wordt.... iets wat ze altijd al wil.
Als Lieke Huub er uit stemt dan heeft ze Huub mooi gebruikt al die tijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd net allemaal voor zo'n ontslagronde... Ik denk dat Lieke gaat gokken in de hoop dat Jaap d'r backup wordt.... iets wat ze altijd al wil.
Ik geloof niet dat Lieke hem eruit zal stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zeurt idd wel, maar buiten de kooi weet ik zeker dat ze met kop en schouders uitsteekt boven de rest om iets te bereiken.quote:
Dat zal toch de FEBO altijd nog wel bepalen verwacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
als Lieke hem eruit stemt, is zij de volgende
Zo dom zal ze niet zijn
Als Lieke in de kooi wil blijven dan zal ze Huub er echt niet uitstemmen. Ze weet dat zij dan de volgende is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Lieke hem eruit zal stemmen.
Mocht ze het al doen dan denk ik dat ze hem te vroeg gebruikt.... ze moet eerst af van Nadia en nix.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:10 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Als Lieke Huub er uit stemt dan heeft ze Huub mooi gebruikt al die tijd.
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik het een grote zeur vind.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zeurt idd wel, maar buiten de kooi weet ik zeker dat ze met kop en schouders uitsteekt boven de rest om iets te bereiken.
Ik hoop het ook, dat gelul van die schijtluizen wordt heel vermoeiend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef riri het volgende:
ik hoop dat achter met een prachtig aanbod komt voor Huub en lieke...dat ze helemaal nieuw in prachtige kleding wordt gestoken en weet ik wat al niet meer en dan een aantal dagen naar istanbul en heel veel geld mogen uitgeven en dan terug en daar staat voor hun allebei een prachtige sportwagen
en dan die jaloersheid van die anderen zien....heerlijk
10.000 euro borg terug en misschien een extraatje voor bewezen diensten.... daar kunnen ze vast iets leuks voor doen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef riri het volgende:
ik hoop dat achter met een prachtig aanbod komt voor Huub en lieke...dat ze helemaal nieuw in prachtige kleding wordt gestoken en weet ik wat al niet meer en dan een aantal dagen naar istanbul en heel veel geld mogen uitgeven en dan terug en daar staat voor hun allebei een prachtige sportwagen
eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef riri het volgende:
Vandaag heeft een werkgever zich hier ook over uitgesproken. Lieke welkom, de rest....mwah.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik het een grote zeur vind.
Nog niet eens daarom,ik zie Lieke hem er gewoon niet uitstemmen zeker niet voor zo'n woordenwisseling als vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als Lieke in de kooi wil blijven dan zal ze Huub er echt niet uitstemmen. Ze weet dat zij dan de volgende is.
hoezo....je kan in je eentje veel aanrichten hoor tussen die bewonersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
als Lieke hem eruit stemt, is zij de volgende
Zo dom zal ze niet zijn
Er is toch afgesproken dat Huub op de bank kwam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk niet dat Lieke Huub eruit zou stemmen.
Ik denk dat ze haar koffers pakt, of zichzelf eruit laat stemmen.
Ik denk niet dat de Febo er achter zit.
Ze kan zichzelf er toch niet uitstemmen? Of Jaap moet nog met een constructief plan bij Huub komen voor samenwerking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk niet dat Lieke Huub eruit zou stemmen.
Ik denk dat ze haar koffers pakt, of zichzelf eruit laat stemmen.
Ik denk niet dat de Febo er achter zit.
Zou mooi zijn als ie betrapt werd. Kijken of ie dan ook nog zo hard lacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Het is echt afluisteravond, he.
Ronduit triest dat de redactie niet gewoon voor die ongelooflijke miscast en kutnewbie Dennix is gegaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Er wordt morgen vast iemand weg gescript.
Ze zijn daar veel te opgelaten.
Zelfs Nix heb ik opgelucht horen lachen vanavond.
Ook Brainless is veel te optimistisch en uitgelaten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Het is echt afluisteravond, he.
Zelfs die aktie is te saai.... streamswitch....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:20 schreef Vandaag... het volgende:
gaat die sukkel nu afluisteren?
Lieke heeft haar echt wel door. Nada is zó doorzichtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
Dit vind ik dan weer zielig voor Lieke.... want ze zit al zo kut in de vel en dan krijg je die nep-sympahtie van de X
Gatver, het lijkt wel alsof amanda opgebaard ligt.quote:
Lieke trapt er niet in,Nadia zit maar te voeren of Lieke het nog wel trekt hoe Huub met andere vrouwen doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
Dit vind ik dan weer zielig voor Lieke.... want ze zit al zo kut in de vel en dan krijg je die nep-sympahtie van de X
Ik vind dat zeer aannemelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Wat ik eigenlijk hoop, is dat de redactie bezig is met het toneelhaken van Lieke en Huub "verdedig je maar, eigenlijk hebben we liever dat je gaat" en dat de eigenwijze Huub & Lieke gewoon weigeren mee te gaan in de wil van die kutredactie.
Jawel hoor... als een dom schaap.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ie betrapt werd. Kijken of ie dan ook nog zo hard lacht.
[afbeelding]
hmmm ja, vechtlust is tot op zekere hoogte bewonderenswaardig maar ondertussen zou het minstens zo gaaf zijn als ze samen opeens de poort uit zouden wandelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Wat ik eigenlijk hoop, is dat de redactie bezig is met het toneelhaken van Lieke en Huub "verdedig je maar, eigenlijk hebben we liever dat je gaat" en dat de eigenwijze Huub & Lieke gewoon weigeren mee te gaan in de wil van die kutredactie.
Nou het was even werk maar hij staat er tussen:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je de zus van DeNiks de groeten wil doen:
http://www.alphen.nu/?p=gastenboek&gid=19021
Kom op, joh, daar hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou het was even werk maar hij staat er tussen:
Ik ben stiekum een beetje verliefd op Dennis...(l)
Doe je de groetjes aan hem?
Groetjes,
Roelof aka Akveor
Goed werk !!! Effe volspammen zou ik zeggen .....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou het was even werk maar hij staat er tussen:
In de periode van de groepsaanval op Lieke leek het erop dat ze Lieke wilden wegsturen. Nu proberen ze het via Huub. Wat ik niet begrijp is dat er nog 2 stellen zitten die 10x saaier zijn dan Huub & Lieke. Die hebben 0,0 oprechte tegenwind gehad de afgelopen weken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik vind dat zeer aannemelijk.![]()
Triest, en dat moeten ze met z'n 5-en voorbereiden? Hoe walgelijk, teringredactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is echt gescript .... vanmiddag had de bende van vijf het over het aftrekken van
de dekens van Huub en Lieke. En nu, acht uur later komt Lieke opeeens spontaan
met een verhaal over het aftrekken van de dekens van haar en Huub ....
Seriues ik heb vanmiddag een 3 kwartier gezocht om een kaart met een mooi vent erop. Ik zou bijna een kaart met poesjes kopen maar ik wil toch echt een met een man sturen. En m'n printer weigert blauw te printen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Kom op, joh, daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Stuur hem een kaart. Issie heel blij mee.
tot nu toe nog niet.... hopelijk houdt ze dat zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:36 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zegt toch geen slechte dingen tegen Nadia over Huub.
Ze denkt ook Nadia die komt niet zomaar een praatje met me maken.
Meer berichtjes van mannen zou ik zeggen... teveel van dezelfde worden toch verwijderd... en je weet ook maar nooit wat dat met een anorexia patient doet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed werk !!! Effe volspammen zou ik zeggen .....![]()
Wat dat betreft is de redactie onnavolgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat dit het sms-gedrag beinvloedt en het dus geld opleverd. Anders kan het gewoon niet waar zijn dat die twee worden weggewerkt of minstens tegengewerkt. Die andere stellen zijn echt te erg voor woorden en bovendien niet echt RTL IMO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
In de periode van de groepsaanval op Lieke leek het erop dat ze Lieke wilden wegsturen. Nu proberen ze het via Huub. Wat ik niet begrijp is dat er nog 2 stellen zitten die 10x saaier zijn dan Huub & Lieke. Die hebben 0,0 oprechte tegenwind gehad de afgelopen weken.
Akveor, op www.kaartjeposten.nl staan ook een paar kaarten van mannen met ontbloot bovenlijfquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Seriues ik heb vanmiddag een 3 kwartier gezocht om een kaart met een mooi vent erop. Ik zou bijna een kaart met poesjes kopen maar ik wil toch echt een met een man sturen. En m'n printer weigert blauw te printen...
Maar die kaart komt er.
Dan denk ik dat ze deze keer de plank misslaan met SMS-inkomsten. Deze streams (ik heb ze nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de redactie onnavolgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat dit het sms-gedrag beinvloedt en het dus geld opleverd. Anders kan het gewoon niet waar zijn dat die twee worden weggewerkt of minstens tegengewerkt. Die andere stellen zijn echt te erg voor woorden en bovendien niet echt RTL IMO.
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzettenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Triest, en dat moeten ze met z'n 5-en voorbereiden? Hoe walgelijk, teringredactie.![]()
Ik ben alleen te porren voor een fok-hooligan-meeting. Dat lijkt me lachen, even het einde van DGK persoonlijk aanleveren. Geen geweld overigens. Wel veel hysteriequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzetten
om die bende van vijf massaal te dishen ??? Internet is zo'n een machtig medium.
Komop, laten we eens iets doen in plaats van alleen maar af te geven hier aan de zijlijn.
Suggesties welkom, mag best geld kosten.
plasma's in de slaapkamer aan... FOK erop.... en laat de FOK-terror begin.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzetten
om die bende van vijf massaal te dishen ??? Internet is zo'n een machtig medium.
Komop, laten we eens iets doen in plaats van alleen maar af te geven hier aan de zijlijn.
Tsja we zullen het zien en ik hou het ook voor gezien. Ben DGK-moe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze deze keer de plank misslaan met SMS-inkomsten. Deze streams (ik heb ze niet) maken, denk ik, heel veel mensen DGK-moe. oh wacht, misschien is dat wel de bedoeling.
En dan mag Brian voor al dat vreselijk harde werken volgens afspraak met mevr. Flenskut er met de hoofdprijs vandoor.
![]()
Dan heb je zeker die prachtige opbaarfoto van Natasia gemist, is deze niks bij..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatver, het lijkt wel alsof amanda opgebaard ligt.![]()
Tuurlijk net als nix wil ze zich beter voordoen want ze wil niet buiten de groep vallen... zo doorzichtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:46 schreef riri het volgende:
mevrouw nadia brengt het gesprek totaal anders over dan is voorgevallen
Dank, kom nog eens terug om te kijken hoet ervoor staat. Welterustenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tsja we zullen het zien en ik hou het ook voor gezien. Ben DGK-moe.
Veel plezier allemaal
Dat de PP en de onslagweek samen vallen klopt gewoon ook niet.... stel je hebt je te pletter ge-smst voor Huub en hij gaat exit wat gebeurt er dan met je stem? Geld terug zullen ze wel niet aan doen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de redactie onnavolgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat dit het sms-gedrag beinvloedt en het dus geld opleverd. Anders kan het gewoon niet waar zijn dat die twee worden weggewerkt of minstens tegengewerkt. Die andere stellen zijn echt te erg voor woorden en bovendien niet echt RTL IMO.
Vechtlust?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Doe ik, want ik kijk ook geen streamsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank, kom nog eens terug om te kijken hoet ervoor staat. Welterusten![]()
Ze liegt niet tegen Huub..val mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:54 schreef riri het volgende:
Lieke heeft Nadia heel goed door zoals ze nu tegen Huub zegt....
Dan zal hetw el over moeten komen alsof het niet van een forum komt..... misschien een luchtballon/vliegtuig huren die strooi flyers gooit.... met DGK stopt eind dit jaar en allemaal dishen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik later ook al aan. Ik ben écht zo DGK-moequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Vechtlust?
Ja, van de kijker. Vooral smsen. Daar gaat het hen alleen maar om.
Zo is het steeds gegaan, maar ik ben bang, dat we ze door krijgen hahahaha
ze gaan toch naar assen en naar een film premierequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan zal hetw el over moeten komen alsof het niet van een forum komt..... misschien een luchtballon/vliegtuig huren die strooi flyers gooit.... met DGK stopt eind dit jaar en allemaal dishen...
Ik heb hier maandag en dinsdag zelfs lopen vloeken over de bagger die te zien was op de streams. Vandaag gaat het weer een beetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik later ook al aan. Ik ben écht zo DGK-moe![]()
nou, dat zou ik niet willen zeggen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ha ha. De stotterstream is er weer.
Eerst controleren, voordat ze verder gaan met uitzenden.
Streamlocks konden ze natuurlijk niet meer verkopen als je betalende leden hebt.
Ik neem aan dat ze hebben getennist, de dag dat ze zouden gaan powerboaten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:05 schreef Stupidisco het volgende:
zijn ze wezen tennissen ?
ah, dat heeft kutflens dan mooi voor Brian geregeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hebben getennist, de dag dat ze zouden gaan powerboaten.
wordt een zware klus voor Brian, hij slaapt meer als Liekequote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:06 schreef Dreamboy het volgende:
Als ze Lieke overdags zien slapen dan gaan ze haar steeds wakker maken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:15 schreef riri het volgende:
als ik in dat huis zou zitten sloeg ik nadia haar bek dicht....rotmens
och hij heeft hetzelfde probleem als ik... savonds een vent (vrouw), sochtends een watjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub nog bij Fries..morgen ligt hij er weer als een zoutzat bij...dat snapt hij nog niet helemaal.
Net als in the good ol' days.... toen ie nog wel eens een snackje ging halen of een borrel drinken...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:18 schreef Dreamboy het volgende:
Streams op Jaap Huub moet zeker achter komen
was dit op de streams te horen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:33 schreef riri het volgende:
maar wat was dat nou net....accepteert de Gouden kooi geen akties meer van fora?
De meest gepaste aktie is om nu naar bed te gaan.... voor mij althans.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
De meest gepaste actie is om gewoon niet meer te sms-en. Fok dat, laat DGK maar uitdrogen.
Nee het was niet op de streams te horen.... maar ik zie nog maar weinig taarten en kaarten namens fora Het was slechts een conclusie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
was dit op de streams te horen?
Zo ja, details please !!
(wie nog vragen heeft kan me PM-en)
Welterustenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:48 schreef akveor het volgende:
[..]
De meest gepaste aktie is om nu naar bed te gaan.... voor mij althans.![]()
En toch was het een redelijke streamavond.
goedemorgen en welkom terug.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:38 schreef DrsH het volgende:
Een stralende goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De afgelopen dagen is er weinig spektakel geweest in DGK, dus ben ik even op retraite geweest.
Wordt er hier nog gelachen. Ik hoop het wel.
Veel plezier bij het volgen van DGK vandaag en een enerverende stemmingsronde toegewenst.
GOEIEMORGEN Dokter (en andere Fok!-vriendjes en vriendinnetjes)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:38 schreef DrsH het volgende:
Dan ben ik zeer nieuwsgierig wie het hardst kan schreeuwen. Dennis of Huub.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN Dokter (en andere Fok!-vriendjes en vriendinnetjes)
Er wordt hier nog prima gelachen hoor ! Vanavond en vanacht in De Kooi zal
er echter menig traantje gaan vloeien. Ik heb uit zeer betrouwbare bron
vernomen dat mijn held Dennis vanavond HELEMAAL LOS gaat !
Vanaf vanavond gaat er een hele andere wind in De Kooi waaien:
namelijk de Dennis-Wind !!![]()
windstil dus............quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vanaf vanavond gaat er een hele andere wind in De Kooi waaien:
namelijk de Dennis-Wind !!![]()
Of er staan bruine bonen op het menu, iets anders kan ik me niet bedenken van Dennisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
windstil dus............
Goedemorgen en wbquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:38 schreef DrsH het volgende:
Een stralende goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De afgelopen dagen is er weinig spektakel geweest in DGK, dus ben ik even op retraite geweest.
Veel plezier bij het volgen van DGK vandaag en een enerverende stemmingsronde toegewenst.
Is niet een erg betrouwbare bron maar zij kondigden ook aan dat we moesten gaan betalen voor de streams, dus wie weet.quote:
Eerst de ontslagronde overleven, dan kijken we verder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:55 schreef Margo37 het volgende:
Als het zo is kunnen we Huub alvast feleciteren toch?![]()
Verpest mij droom nu niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:07 schreef schatje het volgende:
Als Lieke en Huub beide genomineerd worden en die kans is groot is ze de eerste die de villa moet verlaten. Tenzij een van de twee immuun wordt gemaakt.
Tenzij er meer dan 2 miljonairs genomineerd kunnen worden. Dat moeten Huub en Lieke dezelfde persoon kiezen. Amanda, Nadia of Dennis. Dus dat je een 2 - 2 - 2 krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verpest mij droom nu niet.
Ik was het BB nominatiesysteem even vergeten ...
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen. Moeten de bewoners elkaar nomineren of mag de kijker kiezen,?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Tenzij er meer dan 2 miljonairs genomineerd kunnen worden. Dat moeten Huub en Lieke dezelfde persoon kiezen. Amanda, Nadia of Dennis. Dus dat je een 2 - 2 - 2 krijgt.
Volgens mij was juist de laatste BB de enige waar het wel eerlijk ging. Geen gesodemieter met wie voorstond in de einduitzending.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst de ontslagronde overleven, dan kijken we verder.
Btw, denk aan de laatste BB, zo eerlijk gaat dat allemaal niet, dus Huub winnen, ik moet het nog zien.
Ze loopt inmiddels te hijgen als een molenpaard.. gaat helemaal goed zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
José alleen vandaag? Wat zal ze het zwaar krijgen, moet ze alles zelf doen.![]()
Als ik het me goed herrinner was Tijn meer populair dan Jeroen en toch won Jeroen, dus eerlijk, mwah......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij was juist de laatste BB de enige waar het wel eerlijk ging. Geen gesodemieter met wie voorstond in de einduitzending.
Maar ook toen was het probleem ; hoe het in de uitzending te zien was en hoe op de streams, een wereld van verschil.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het me goed herrinner was Tijn meer populair dan Jeroen en toch won Jeroen, dus eerlijk, mwah......
of is het populairder?
Euhhh ik weet niet waar jij hebt ziten kijken maar Tijn was de laatste weken echt niet meer populair. Die had nadat hij genomineerd was door Jeroen zichzelf heel hard naar beneden gewerkt in populariteit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het me goed herrinner was Tijn meer populair dan Jeroen en toch won Jeroen, dus eerlijk, mwah......
of is het populairder?
een vrouw is maar 1x in de maand ongesteld,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:13 schreef SlagerKorrel het volgende:
Als Lieke en Huub slim zijn laten ze Huub lekker op de avances van Nadia ingaan. Dan denk ik dat Dennis eerder gek kan worden dan Lieke (als ze niet meer ongesteld is straks).
Tijn werd op TV redelijk goed neergezet. Het was een grote zeikerd opde streams en ook op TV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ook toen was het probleem ; hoe het in de uitzending te zien was en hoe op de streams, een wereld van verschil.
Jeroen is de laatste week op tv zo in beeld gebracht dat iedereen medelijden met hem had.
Goedemorgen trouwens.
Dat kan ik me ook herinneren. Dat hij als een verongelijkt kind reageerde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef marky het volgende:
Euhhh ik weet niet waar jij hebt ziten kijken maar Tijn was de laatste weken echt niet meer populair. Die had nadat hij genomineerd was door Jeroen zichzelf heel hard naar beneden gewerkt in populariteit.
Ik heb dus net zo gekeken als 2livequote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh ik weet niet waar jij hebt ziten kijken maar Tijn was de laatste weken echt niet meer populair. Die had nadat hij genomineerd was door Jeroen zichzelf heel hard naar beneden gewerkt in populariteit.
Eigenlijk vooral nadat hij verliefd werd op Monique, dat deed hem geen goed.Ik vraag me af hoe je nu naar BB gaat kijken na DGK.Zijn de wensen van de streamers nu veranderd....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:58 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn werd op TV redelijk goed neergezet. Het was een grote zeikerd opde streams en ook op TV.
Maargoed met een beetje mazzel komt na DGK weer een BB
Dat doen Brain Huub Jaap en Lieke ook dat hoort bij het spel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kneus-nix gaat afluisteren ......![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het inderdaad ook van hun gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat doen Brain Huub Jaap en Lieke ook dat hoort bij het spel.
Klopt, die villa gaan ze eind vh jaar niet weggeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:07 schreef T-lex het volgende:
Wat een BB bullshit.
Ze kunnen beter het prijzengeld verdelen naar hoe lang je al in de villa zit. Lijkt me het meest eerlijk, en het grote DGK principe was toch ook "wie het langst blijft zitten".![]()
En dan nog wat, die villa kon je toch pas winnen na 2 jaar ofzo. Of heb ik dat verkeerd begrepen?![]()
Lijkt me vrij sterk dat ze die nu ineens wel gaan weggeven.
Lieke moet zich wat alles betreft heel stoïicijns blijven gedragen...gewoon alles het ene oor in en het andere oor uit laten gaan...niemand mag haar aanraken.....als ze zelf wakker is moet ze waar ze maar kan dat clubje van 5 voor de voeten gaan lopen.overal waar ze zijn bij gaan zitten en ze daardoor voortdurend irriterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:24 schreef Yollie het volgende:
Walgelijk wijf die José, knap dat Lieke zich slapende kan houden.
Het verzonnen verhaal van Jaapquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef Yollie het volgende:
De Telegraaf neemt ook het bericht over dat Jaap op een dodenlijst heeft gestaan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)denlijst.html?p=25,2
Jaap heeft gewoon geen moraal...blijkt wel hoe hij zich in dit spel bij smerig straatgedrag van die club aansluit...tis gewoon penose wat dat huis bevolkt buiten Huub en Lieke omquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Het verzonnen verhaal van Jaap![]()
Jaap in de publiciteit over de rug van zijn overleden broer heen.. 't is maar zelf waar je voor kiest.
Jaap heeft hier gisteren in een gesprek met Huub al naar gehint. Hij zei dat hij het soms jammer vindt dat DGK niet een échte BB is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:49 schreef Margo37 het volgende:
WINNAAR EIND DECEMBER BEKEND! De Gouden Kooi transformeert in Big Brother!
RTL gaat op een sjieke manier afscheid nemen van de Gouden Kooi, het omstreden programma dat de zender door de strot geduwd kreeg bij de overname van Tien, de zender van John de Mol. Kondigde RTL-baas Fons van Westerloo recent al aan dat het programma eind van dit jaar zou stoppen, nu is ook bekend hoe dat gaat gebeuren. De Gouden Kooi transformeert namelijk in Big Brother. Vanaf eind september mogen de kijkers bewoners wegstemmen...
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Eind dit jaar verdwijnt de Nederlandse realityserie De Gouden Kooi, een eeuwig durende Big Brother, van het scherm. Vanaf eind september mag de kijker, net als bij Big Brother, regelmatig iemand wegstemmen. Wie als laatste eind december in de villa zit, wint het pand en 1 miljoen euro.
Het programma, dat in oktober 2006 in premiere ging, kreeg van meet af aan bakken kritiek en werd bestempeld als smakeloos en gevaarlijk. Na meerdere gewelddadige en seksistische incidenten nam de interesse om reclame te maken voor, tijdens en na het programmaaf. Dat betekende een fors verlies voor het peperdure programma.
Na de overanem van Tien door RTL verdween De Gouden Kooi naar RTL5, waar tot eind december nog een gekuiste versie a la het veel bravere Big Brother te zien zal zijn.
Bron: Zijonline
Daar blijf ik me ook telkens over verbazen, ze is zo partijdig als wat, stom mensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef FSR het volgende:
Wat een asociaal gedrocht is die Palma toch zech, met d'r kutopmerkingen...
Ik kan niet snappen dat zij zoveel macht in dat huis heeft....
Dit is dus de opzet van fons, steeds minder streamers, steeds lagere kijkcijfers. Een een of ander vies spelletje vinden waardoor lieke of huub in de fout gaan en dus verwijderd moeten worden, de overgebleven wordt er dan snel uitgestemd en de overige vijf bewoners verdelen de pot. Brian is vanaf het begin de gedoodverfde winnaar, Jaap krijgt een rolletje op de tv, Amanda vindt het prachtig als Brian wint en Nadia en Dennis kunnen rechtstreeks door naar de pornofilm.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef riri het volgende:
steeds minder streamers....denk dat er nog maar heel weinig de streams bekijken....dat krijg je met die penose daar in het huis
als dit het geval is dan zou het mij inderdaad niet verbazen dat Huub hierdoor het huis moet gaan verlaten vanavond (met veel tegenzin van Lieke en Japie en ook van Brain)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap heeft hier gisteren in een gesprek met Huub al naar gehint. Hij zei dat hij het soms jammer vindt dat DGK niet een échte BB is.
Programma DGK "oneindig gevangen in luxe" heeft met deze wending haar kijkers flink misleid of bedonderdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is dus de opzet van fons, steeds minder streamers, steeds lagere kijkcijfers. Een een of ander vies spelletje vinden waardoor lieke of huub in de fout gaan en dus verwijderd moeten worden, de overgebleven wordt er dan snel uitgestemd en de overige vijf bewoners verdelen de pot. Brian is vanaf het begin de gedoodverfde winnaar, Jaap krijgt een rolletje op de tv, Amanda vindt het prachtig als Brian wint en Nadia en Dennis kunnen rechtstreeks door naar de pornofilm.
Einde mooi idee dgk
als ik haar stem hoor baal ik al stom wijfquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef FSR het volgende:
Wat een asociaal gedrocht is die Palma toch zech, met d'r kutopmerkingen...
Ik kan niet snappen dat zij zoveel macht in dat huis heeft....
Als ze er echt een BB achtig eind aan gaan willen breien dan is de aanwezigheid van Huub een probleem, want dan is vanaf het begin de winnaar bekend. Aan de andere kant is een eindspel met Brian, Amanda, Nadia en Dennis met een blerende Jose helemaal een gruwelijk vooruitzicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is dus de opzet van fons, steeds minder streamers, steeds lagere kijkcijfers. Een een of ander vies spelletje vinden waardoor lieke of huub in de fout gaan en dus verwijderd moeten worden, de overgebleven wordt er dan snel uitgestemd en de overige vijf bewoners verdelen de pot. Brian is vanaf het begin de gedoodverfde winnaar, Jaap krijgt een rolletje op de tv, Amanda vindt het prachtig als Brian wint en Nadia en Dennis kunnen rechtstreeks door naar de pornofilm.
Einde mooi idee dgk
Ook dit stukje....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:49 schreef Margo37 het volgende:
WINNAAR EIND DECEMBER BEKEND! De Gouden Kooi transformeert in Big Brother!
RTL gaat op een sjieke manier afscheid nemen van de Gouden Kooi, het omstreden programma dat de zender door de strot geduwd kreeg bij de overname van Tien, de zender van John de Mol. Kondigde RTL-baas Fons van Westerloo recent al aan dat het programma eind van dit jaar zou stoppen, nu is ook bekend hoe dat gaat gebeuren. De Gouden Kooi transformeert namelijk in Big Brother. Vanaf eind september mogen de kijkers bewoners wegstemmen...
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Eind dit jaar verdwijnt de Nederlandse realityserie De Gouden Kooi, een eeuwig durende Big Brother, van het scherm. Vanaf eind september mag de kijker, net als bij Big Brother, regelmatig iemand wegstemmen. Wie als laatste eind december in de villa zit, wint het pand en 1 miljoen euro.
Het programma, dat in oktober 2006 in premiere ging, kreeg van meet af aan bakken kritiek en werd bestempeld als smakeloos en gevaarlijk. Na meerdere gewelddadige en seksistische incidenten nam de interesse om reclame te maken voor, tijdens en na het programma af. Dat betekende een fors verlies voor het peperdure programma.
Na de overanem van Tien door RTL verdween De Gouden Kooi naar RTL5, waar tot eind december nog een gekuiste versie a la het veel bravere Big Brother te zien zal zijn.
Bron: Zijonline
FF een fantasietjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ze er echt een BB achtig eind aan gaan willen breien dan is de aanwezigheid van Huub een probleem, want dan is vanaf het begin de winnaar bekend. Aan de andere kant is een eindspel met Brian, Amanda, Nadia en Dennis met een blerende Jose helemaal een gruwelijk vooruitzicht.![]()
Dat is niet eens zo'n gek idee! De bende van 5 op een luchtbed in de tuin, en Huub en Lieke de villa.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef maril het volgende:
[..]
FF een fantasietje
Als het echt een BB wordt zal Palma niet meer komen, en wordt er een Camping gemaakt zoals toen de Kooi veranderd werd, en worden groepen weer verdeeld in arm en rijk![]()
Brian weet het zeker nog niet anders had hij niet mee gedaan aan dat opzetten van dat plan gisteren met die clubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef Tissik het volgende:
Ik denk dat Brian het allang weet. Brian zoekt niet voor niets ineens toenadering bij Huub![]()
De rest weet het denk ik nog niet.
Die heb ik naar de Kooi gebracht...doktersrecept voor de club van 5quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes al ingenomen, of weer vergeten?
Moet je niet doen! Gewoon innemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef riri het volgende:
[..]
Die heb ik naar de Kooi gebracht...doktersrecept voor de club van 5![]()
Jeroen werd idd iets populairder. Maar de nekslag was dat de oud bewoners terug in het huis kwamen die voor een groot gedeelte zich allemaal tegen Tijn en Monique keerden of al waren. In plaats van een gezellige week vond ik het een van veel negativiteit. Ik ben dan ook van mening dat dit de oneerlijkste BB is geweest die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
er staat op..."alleen bestemd voor de club van 5...bij inname dodelijk...vewijder het etiket als u ze aan hen overhandigt"...dus dat heb ik maar gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:42 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Moet je niet doen! Gewoon innemen.![]()
Ik zag net wel een wasbak in beeld waar het op leek dat het daarin is beland.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had Huub nou die vers geperste jus-'d orange weggeflikkerd ??
Ja, dat dacht ik ook gezien te hebben, helaas is Palma al net zo'n laffequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef riri het volgende:
Huub had het sinaasappelsap door de gootsteen in de kapsalon weggepleurd![]()
Ik begrijp werkelijk niet hoe dat WIJF het voor elkaar krijgt. Gisteren nog een klacht van H& L wegens doorlullen, en vervolgens gewoon lekker door gaan met stoken etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat Huub haar er niet mee heeft met het opdrinken van de jus, maar de andere bewoners.
Maar ze wil niet stoken hoor, yeah right.
Dat is idd een belangrijke vraag, maar voorlopig weten we nog helemaal niets dus blijft het speculeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
De vraag is waarschijnlijk ook of de bewoners mogen nomineren en hoeveel er minimaal op de bank moeten zitten. Wanneer er slechts 2 op de bank gezet hoeven te worden dan weet je dat Huub en Lieke er samen opkomen en waarschijnlijk zal dat het einde van Lieke betekenen. Ik ben er dan ook bijna zeker van dat Huub elke keer op de bank zal komen. In principe is dat positief omdat ie dan al een schare van sms-ers kan opbouwen.
Denk het niet want dan wordt de kijker 2 maal gevraagd wie ze eruit willen hebben terwijl je eigenlijk aan de eerste keer nomineren al zou kunnen afleiden wie er moet vertrekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef riri het volgende:
denk dat bewoners in dit geval geen stem in hebben te brengen wie er op de bank komt...alleen de kijker
bedoelt als goedmaketje voor de kijker dat zij het een keer te vertellen hebben
Het meeste eerlijke zou zijn dat iedereen op de bank zou komen elke ronde. Maar je hebt gelijk het blijft speculreren. En het bericht van zijonline is nog nergens bevestigd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd een belangrijke vraag, maar voorlopig weten we nog helemaal niets dus blijft het speculeren.![]()
Vergeet niet dat er veel TV kijkers stemmen, die hebben een heel ander beeld dan de streamers en als ze bekend maken dat ze er een soort BB stemming van maken, kun je er op rekenen dat ze bepaalde figuren, oa Brian, heel positief neer gaan zetten. Kijk naar keukenopruimactie van Brian vannacht, dat kunnen ze behoorlijk uitbuiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:07 schreef riri het volgende:
dan moet je ze zien veranderen in hun gedrag degenen die nu steeds onderaan staan....
denkende dat ze het tij nog kunnen keren....not dus
Deze 2 komen toch heel wat natuurlijker over dan D en N.quote:
Bart van BB1 lag ook alleen maar dwarsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er veel TV kijkers stemmen, die hebben een heel ander beeld dan de streamers en als ze bekend maken dat ze er een soort BB stemming van maken, kun je er op rekenen dat ze bepaalde figuren, oa Brian, heel positief neer gaan zetten. Kijk naar keukenopruimactie van Brian vannacht, dat kunnen ze behoorlijk uitbuiten.
Huub ligt de laatste dagen alleen maar dwars, terecht imo, maar toch.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat Huub haar weg laat gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef SIRA het volgende:
kheb zo'n naar idee dat Lieke vanavond weg gaat (moet)
Als zijonline gelijk heeft maakt het waarschijnlijk niet uit af ze nu weggaat of volgende maand. Alleen voor Huub zal het dan lijken dat ie over lijken gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke gaat eruit vanavond! Mooi........het kan er een stuk leuker van worden.
BBterm zei hij. Jaap had het over nomineren, dat vond Huub een BB term.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef akveor het volgende:
Huub is weer aan het stalken. Frapant: Hij heeft het over Bigbrother terror.
[afbeelding]
Ik denk dat Huub gaat (verklaart waarom Lieke zo down is en het soepie zo euforisch)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Huub en Lieke kijk bekruipt me toch echt het gevoel dat een van de twee er vanavond uitvliegt.
Dat dacht ik gisteren ook. Maar gezien de (niet bevestigde) nieuw ontwikkelingen zou ik het raar vinden dat stemmen trekker Huub losgelaten mag worden.quote:
Als dat zo is , is het absoluut gescript. Lieke zou Huub er normaal gesproken nooit uitstemmen omdat ze weet dat zij dan de volgende is.quote:
Huub heeft geen idee wat er speelt. Jaap blijft dorgaan met hem te sarren. Lieke down. rest euforisch, Huub eruit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook. Maar gezien de (niet bevestigde) nieuw ontwikkelingen zou ik het raar vinden dat stemmen trekker Huub losgelaten mag worden.
Huub gaat niet, Jaap zou wel willen gaan lijkt wel, maar voor hem is niets aangevraagd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is , is het absoluut gescript. Lieke zou Huub er normaal gesproken nooit uitstemmen omdat ze weet dat zij dan de volgende is.
Niet als het de bedoeling is Brian te laten winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook. Maar gezien de (niet bevestigde) nieuw ontwikkelingen zou ik het raar vinden dat stemmen trekker Huub losgelaten mag worden.
Hier ben ik niet zo zeker van..als het om wegstemmen gaat,omdat het naar het einde loopt zou dit meschien wel een begin kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub gaat er vanavond niemand weg, hij stemt Lieke en weg en Lieke Huub niet.
ik kreeg ook dat gevoel....... maar hoop het echt niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Huub en Lieke kijk bekruipt me toch echt het gevoel dat een van de twee er vanavond uitvliegt.
En Jaap speelt veel liever met mensen die het niet begrijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap spreekt nu van zich af dat het concept teveel veranderd is en dat de andere het niet begrijpen.
Precies, zag je gisteravond nog, hij had volop lol met Brian en Dennis over het afluisteren bijv.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef tipsch het volgende:
Huub blijft ook maar herhalen tegen Jaap dat hij niet gelukkig zal worden als hij door blijft spelen met mensen waar hij het niet leuk mee heeft. Dat lijkt alleen maar voeding voor Jaap om het nog leukere met het soepie te hebben. Jaap is niet oprecht tegen Huub, zo zie ik dat.
Wat nou! Klopt wel, je moet een bepaalde mate van irritantheid aan de dag leggen, anders kom je niet geloofwaardig over. je denkt toch niet dat de hoofdp[rijs kunt winnen door ja en amen te knikken, of wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef riri het volgende:
[..]
Bart van BB1 lag ook alleen maar dwars
Mensen die slijmen en dingen voor de mooie show doen houden mensen niet van.
-edit-quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat nou! Klopt wel, je moet een bepaalde mate van irritantheid aan de dag leggen, anders kom je niet geloofwaardig over. je denkt toch niet dat de hoofdp[rijs kunt winnen door ja en amen te knikken, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |