gatverdamme, dat verbaast me niets. je ziet het.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.
Aangezien Huub niet trouw is en altijd heeft gezegd dat hij dat niet, is begrijp ik wel wat hij bedoeld, hij zei iets op de bank wat gewoon een voorbeeld was en Lieke zei als je dat doet stem ik je er zo uit, dat is dus claimgedrag en emotionele chantage voor zo,n vrije vogel als Huub, Lieke wist/weet dat huub zo is. dan moet je gewoon niet iets met hem beginnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is een achterlijke stelling van Huub en hij zit dat als een idioot met z'n geliefde en enige medespeler te verdedigen. Totaal onnodig en respectloos - inmiddels beticht hij Lieke van claimgedrag, dan ben je dus een eenvoudige hondelul.
Dat waren de tijden van 100& terrorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.
Okay ik heb spijt.... het was OT.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.... dit gesprek hebben ze al in de masterbedroom gehad toen ze nog schoonmaakster was... En Huub heeft altijd gezegd dat Lieke niet tussen hem en z'n miljoen zal staan... Dit is pure uitlokking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Aangezien Huub niet trouw is en altijd heeft gezegd dat hij dat niet is begrijp ik wel wat hij bedoeld, hij zei iets op de bank wat gewoon een voorbeeld was en Lieke zei als je dat doet stem ik je er zo uit, dat is dus claimgedrag en emotionele chantage voor zo,n vrije vogel als Huub, Lieke wist/weet dat huub zo is. dan moet je gewoon niet iets met hem beginnen.
Ze moet niet vergeten dat ze naast lovers ook spelers zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Als het tussen Lieke en Huub uit zal gaan dan vervalt de backup ook.
Dit is toch wel heel vreemd van Lieke.
Dan is Huub een eenvoudige hondelul die waarschijnlijk binnen een relatie nooit zal groeien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... dit gesprek hebben ze al in de masterbedroom gehad toen ze nog schoonmaakster was... En Huub heeft altijd gezegd dat Lieke niet tussen hem en z'n miljoen zal staan... Dit is pure uitlokking.
Er gebeeurt helemaal niets , als alleen maar wat ruzie op de bank thats it , iedereen blijft gewoon in dat huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef Dreamboy het volgende:
Duurt nog lang zeg tot we het weten wat er morgenavond gebeurt.
Het klopt niet.... dit is een setup.... Huub zit morgen thuis en Lieke zal snel volgen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Dat is toch een gevecht van de meeste mannen...?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan is Huub een eenvoudige hondelul die waarschijnlijk binnen een relatie nooit zal groeien.
oh ja, zij mag natuurlijk geen speler zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Desii het volgende:
Niet netjes dat Lieke nou Huub aan het afluisteren is....
Hij zegt iig precies hetzelfde tegen Brian als tegen haar zelf.
er zit verschil in het uitgaan van een relatie.. en het domweg vreemd gaan waardoor een relatie uit gaat...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Ik vind haar nu toch een beetje zielig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Desii het volgende:
Niet netjes dat Lieke nou Huub aan het afluisteren is....
Hij zegt iig precies hetzelfde tegen Brian als tegen haar zelf.
Of Jaap houd hem erin als suprise.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het klopt niet.... dit is een setup.... Huub zit morgen thuis en Lieke zal snel volgen...
Hebben de Vollers al een vliegtuig gehuurd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
er zit verschil in het uitgaan van een relatie.. en het domweg vreemd gaan waardoor een relatie uit gaat...
hij stelt heel bot... als ik voor 2 miljoen vreemd moet gaan ook al raak ik jou kwijt, dan zal ik ws vreemdgaan...
en zij zegt daarop, als jij vreemdgaat dan moet je niet raar opkijken als ik je eruit stem...
dat wil niet zeggen dat ze hem er uit stemt als het op een andere manier uit gaat?
Het beste was als Lieke er nooit was geweest of ingekomen was. Dan was Huub vrij en was er misschien wel meer acties en samenwerkingen van zijn kant om te winnen. Met andere woorden het was beter toen hij nog geen relatie had. Als hij nu geen Lieke of relatie had dan zag de dgk en samenwerkingen er nu anders uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Aangezien Huub niet trouw is en altijd heeft gezegd dat hij dat niet, is begrijp ik wel wat hij bedoeld, hij zei iets op de bank wat gewoon een voorbeeld was en Lieke zei als je dat doet stem ik je er zo uit, dat is dus claimgedrag en emotionele chantage voor zo,n vrije vogel als Huub, Lieke wist/weet dat huub zo is. dan moet je gewoon niet iets met hem beginnen.
ik niet, vind haar nu een sniek!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar nu toch een beetje zielig.
![]()
[afbeelding]
Hoe dom denk je dat Lieke is...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef pasjesjen het volgende:
begin steeds banger te worden dat huub morgen naar huis gaat
alles wat je net zag en dat zogenaamde afluisteren is allemaal geregiseerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef pasjesjen het volgende:
Hoop doet leven...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of Jaap houd hem erin als suprise.
dat zei hij NIET..... hij zei dit zal altijd in overleg gaan.... en ik kan me niet herinneren dat hij zei, dat hij het dan zowieso zou doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
er zit verschil in het uitgaan van een relatie.. en het domweg vreemd gaan waardoor een relatie uit gaat...
hij stelt heel bot... als ik voor 2 miljoen vreemd moet gaan ook al raak ik jou kwijt, dan zal ik ws vreemdgaan...
en zij zegt daarop, als jij vreemdgaat dan moet je niet raar opkijken als ik je eruit stem...
dat wil niet zeggen dat ze hem er uit stemt als het op een andere manier uit gaat?
Als jouw ventje tegen jou zegt ik hou van jou en achter je rug om hoor je "sneaky" voor een miljoen ga ik het met een ander doen....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ik niet, vind haar nu een sniek!!!
Als dat zo is dan gaat zij de volgende keerof nog eerder. Men zou haar dan helemaal kapot baschen en ze heeft verder geen bescherming of medebewonders die haar mogen. Maar denk ook dat het haar niet veel meer uit maakt of ze nu in de kooi woont of al buiten de kooi is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef pasjesjen het volgende:
Hoe slim is de febo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hoe dom denk je dat Lieke is...
Hij bespreekt nu met de ''vijand" even hun probleem.Groot gelijk dat zij gaat luisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik kom net binnenvallen maar zie ik nou goed dat Lieke haar (enige) vriend afluisterd? Vertrouwt ze hem ook al niet meer? Dan is het echt niet best![]()
misschien loopt ze binnenkort de kooi uit. Dit is toch geen leven zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij bespreekt nu met de ''vijand" even hun probleem.Groot gelijk dat zij gaat luisteren.
dat deed tie niet achter haar rug!!!!! hij heeft gezegd, dat zulke dingen in de eindfase altijd in overleg zouden gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als jouw ventje tegen jou zegt ik hou van jou en achter je rug om hoor je "sneaky" voor een miljoen ga ik het met een ander doen....![]()
![]()
Lieke is gewoon dwars !?!?!?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Lieke is gewoon dwars.... nou mag Huub het weer niet vertellen omdat het haar zwakke plek is.
hoezo....gaat om miljoenen hoor...hoort afluisteren ook bij....allemaal informatie verzamelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
misschien loopt ze binnenkort de kooi uit. Dit is toch geen leven zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |