quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Darklight het volgende:
wel een goeie plek waar Brain ligt
mooie plek idd.... soldaat Brianquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Darklight het volgende:
wel een goeie plek waar Brain ligt
Ja, dit wordt zo langzamerhand 1 groot fiasco.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opstappen, DGK is morsdood. De enige overgebleven speler, medespeler en vriendin van Huub, Lieke, is inmiddels zijn tegenstander geworden.
Tijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dennix: Ja precies! En we springen erop in als een dolle
Wie gebruikte die uitspraak toch ook al zo vaak?
Zijn broertje toch?quote:
Ik zie amanda er wel voor aan dat ze denkt dat het een soort en met gebakje is. Ik zie haar al bij de HEMA staan "Doet u mij maar 2 pitspoezen".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda beweerde ook glashard dat ze niet wist wat pitspoezen zijn![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
Huub, lullhannes. Dat is wat ze zei en daar kon je je niet in vinden. Je bent de draad kwijtgeraakt in al je gedraai.
En dat zonder streams.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
Huub, lullhannes. Dat is wat ze zei en daar kon je je niet in vinden. Je bent de draad kwijtgeraakt in al je gedraai.
Ja, dat is denk ook de opzet. Of liever nog willen ze Lieke eruit ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Ik Morgen exit Huub.... opdracht aan Lieke toen ze zaterdagavond zo sip eruit kwam.... nix heeft hem aangevraagd en boekt meteen een groot succes...... zal het goed doen op tv..... want er zijn veel Huub haters.
Ik heb geen streaheamsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat zonder streams.Chapeau.
![]()
Misschien kunnen ze samen eens als een dolle naar het theater gaan ofzo.quote:
Volgens mij kun jij Fries laten lachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef pasjesjen het volgende:
Jeej we krijgten terror nix
Wat gaat hij doen stond zoals gewoonlijk op mute?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef pasjesjen het volgende:
Jeej we krijgten terror nix
niet waar.... ze zei: "als je dat doet, kan je met de Noorderzon vertrekken"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke nog even alleen die kan ook wel naar de noordezon vertrekken.
Haha die foto! Ik krijg meteen weer asociaties met schurft... brrrrquote:
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
yewww. wat is dat vor 'n monster.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had schurft aan zijn anus. Hij krabte er ook een keer aan en ging vervolgens brood bakken zonder zijn handen te wassen. Echt met de hand in de broek.
Wat heeft ie gezegd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geef Jaap nu definitief op, een loser, verrader een klootzak ....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |