Inderdaad en dan tegen Lieke zeggen dat hij niet met die opmerking kan,hij maakt net een opmerking waar zij niet mee kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub is goed in verdraaien zeg![]()
Wat kan die gozer bot zijn!!!.
Hij houdt compleet geen rekening met het gevoel van Lieke.
Als zij hier boos en teleurgesteld op reageert, wordt hij weer boos.
Tjonge jonge. Iemand die zijn moeder verkoopt met een strik er om heen verdient niet te winnen!!!!![]()
Wie heeft een onslagronde voor Lieke aangevraagd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk ik ook.En dat is dan alleen omdat ze zelf weg wil.Maar Huub stemt haar dan weg en weg populariteit.Dat denken ze dan,maar wij streamers zijn niet gek.![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
Wat is Huub dom bezig op het moment (maar ik kijk geen streams hoor)
Jaap voor Liekequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie heeft een onslagronde voor Lieke aangevraagd dan?
Huub voor nix en nix voor Huub toch?
Jaap heeft de ontslagronde voor Lieke aangevraagdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar kan ik dat terugvinden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Inmiddels gooit Huub het op claimgedrag van Lieke. Dit moet toch niet gekker worden, wat een oetlul.
Ik kijk nooit meer streams, wat een kutprogrammaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Brian in tijgerslupigang nu![]()
Okeeeeeej Je blijft het wel volgen op Fok! hè?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer streams, wat een kutprogramma![]()
Jaap voor Lieke toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een achterlijke stelling van Huub en hij zit dat als een idioot met z'n geliefde en enige medespeler te verdedigen. Totaal onnodig en respectloos - inmiddels beticht hij Lieke van claimgedrag, dan ben je dus een eenvoudige hondelul.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Desii het volgende:
Ze luisteren weer slecht naar elkaar..........
Huub zegt dat hij nooit zonder overleg zoiets zou doen...
Lieke blijft zeggen dat ze daar niet mee kan
----
ze moeten minder kletsen en ff zoenen......... het lijkt wel vooropgezet allemaal
Dit gesprek hebben we toch al gehad..... altijd hetzelfde gezever.... ze weet wel hoe Huub erover denkt... ik begrijp dit gesprek niet zo goed....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Misselijk makend gesprek dit!!
Het zal wel weer gescript zijn, maar zoals hij met Lieke haar gevoel speelt is echt walgelijk.
Ga lekker door Huub. Dan mag Lieke jou morgen weg stemmen, want jouw woorden zijn:
"Je komt hier om het spel te spelen".
Natuurlijk, maar DGK mag wat mij betreft zo snel mogelijk van de buis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okeeeeeej Je blijft het wel volgen op Fok! hè?![]()
Heeft ie weer gezopen ofzo dat hij weer zo slecht luistert?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is een achterlijke stelling van Huub en hij zit dat als een idioot met z'n geliefde en enige medespeler te verdedigen. Totaal onnodig en respectloos - inmiddels beticht hij Lieke van claimgedrag, dan ben je dus een eenvoudige hondelul.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat gesprek van Huub en Lieke ken je toch al?
En ik snap het nog steed niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
dat besef ik nu meer en meer.
![]()
Hij moet gewoon opstappen, DGK is morsdood. De enige overgebleven speler, medespeler en vriendin van Huub, Lieke, is inmiddels zijn tegenstander geworden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Heeft ie weer gezopen ofzo dat hij weer zo slecht luistert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |