Je hebt wel gelijk, hij heeft het vanaf het begin gezegd. Eigenlijk had ze er niet aan moeten beginnen. En toch doet ze haar best voor de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat deed tie niet achter haar rug!!!!! hij heeft gezegd, dat zulke dingen in de eindfase altijd in overleg zouden gaan.
met die andere twee wel zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:43 schreef Dreamboy het volgende:
Kan me best voorstellen dat niemand met haar kan zeg.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:49 schreef riri het volgende:
benieuwd of Nena ooit nog met amanda om zal gaan
huub is een vriendje van nena....zoals amanda over huub praat zal ze haar niet in dank afnemen...recht door zee als nena altijd is
Hier verder ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:50 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk was deze eerder met het goede COS nummer.
[COS # 2367] Afluisteren, Ruzies en Intriges...
Maar als jij graag een OP wil maken prima
gaat nix toch niet trekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:55 schreef kybe het volgende:
Volgens Brian en Amanda zijn Huub en Lieke helemaal op elkaar uitgekeken.
Nadia denkt dat de ruzie tussen Huub en Lieke begonnen is doordat Huub aan Nadia gevraagd had of zij mee de douche inging.
Het plan is nu dat Nadia gaat flirten met Huub(wel in overleg met Dennis natuurlijk)
Nee de OP is voor jou. Hier verder dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Dit nummer is verkeerd, dus misschien kunnen we beter in de van Akveor verder gaan
[COS # 2367] Afluisteren, Ruzies en Intriges...
Inderdaad, geen zelfreflectie en geen enkel benul ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:01 schreef riri het volgende:
Huub vindt deze twee vrouwen verschrikkelijk...ze moesten eens weten
Vreemd net allemaal voor zo'n ontslagronde... Ik denk dat Lieke gaat gokken in de hoop dat Jaap d'r backup wordt.... iets wat ze altijd al wil.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Lieke weer terug naar kantoor, omdat de pc in de private het niet doet
Lieke: waarom noem je me dwingeland
Huub: dat was een grapje
Lieke: vind het niet grappig
Huub: wil jij op de pc, dan gaan we samen
Lieke: nee, ik wil alleen
Huub: gaat weg uit kantoor en laat haar alleen
Ze zit echt niet lekker in der vel volgens mij.....
Natasia's bed is ook weer vrij...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:05 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik wil gewoon effe alleen zijn even een spelletje spelen.
Jeetje Huub gaat nog weg ook.
Het is gewoon een zeur...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Lieke weer terug naar kantoor, omdat de pc in de private het niet doet
Lieke: waarom noem je me dwingeland
Huub: dat was een grapje
Lieke: vind het niet grappig
Huub: wil jij op de pc, dan gaan we samen
Lieke: nee, ik wil alleen
Huub: gaat weg uit kantoor en laat haar alleen
Ze zit echt niet lekker in der vel volgens mij.....
Ik zou zo graag eens willen zien dat 5 mensen (inclusief Huub en Lieke) eens tegen 2 anderen tekeer gingen, al was het maar voor 1 dag. En dan die 2 zo flink bashen dat zelfs menig streamer er tranen van in zijn/haar ogen krijgt. Ik zou wel eens willen zien hoe sterk de andere 2 spelers zijn als ze in de minderheid zijn. Volgens mij krijg je dan een waanzinnige uitzending want de slachtoffers zullen het niet trekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:58 schreef Vandaag... het volgende:
die 5 zijn het spel wel goed aan het spelen lijkt het. Jaap gaf aan dat Huub obsessed is door hem wat volgens mij ook zo is, Nadia heeft door hoe ze lieke ongerust kan maken over Huub. Huub lijkt nu echt kwetsbaarder dan ooit. Hij wordt gepiepeld, met name door Jaap, en de situatie met Lieke is continue moeizaam.
is geregisseerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd net allemaal voor zo'n ontslagronde... Ik denk dat Lieke gaat gokken in de hoop dat Jaap d'r backup wordt.... iets wat ze altijd al wil.
Als Lieke Huub er uit stemt dan heeft ze Huub mooi gebruikt al die tijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd net allemaal voor zo'n ontslagronde... Ik denk dat Lieke gaat gokken in de hoop dat Jaap d'r backup wordt.... iets wat ze altijd al wil.
Ik geloof niet dat Lieke hem eruit zal stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zeurt idd wel, maar buiten de kooi weet ik zeker dat ze met kop en schouders uitsteekt boven de rest om iets te bereiken.quote:
Dat zal toch de FEBO altijd nog wel bepalen verwacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
als Lieke hem eruit stemt, is zij de volgende
Zo dom zal ze niet zijn
Als Lieke in de kooi wil blijven dan zal ze Huub er echt niet uitstemmen. Ze weet dat zij dan de volgende is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Lieke hem eruit zal stemmen.
Mocht ze het al doen dan denk ik dat ze hem te vroeg gebruikt.... ze moet eerst af van Nadia en nix.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:10 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Als Lieke Huub er uit stemt dan heeft ze Huub mooi gebruikt al die tijd.
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik het een grote zeur vind.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zeurt idd wel, maar buiten de kooi weet ik zeker dat ze met kop en schouders uitsteekt boven de rest om iets te bereiken.
Ik hoop het ook, dat gelul van die schijtluizen wordt heel vermoeiend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef riri het volgende:
ik hoop dat achter met een prachtig aanbod komt voor Huub en lieke...dat ze helemaal nieuw in prachtige kleding wordt gestoken en weet ik wat al niet meer en dan een aantal dagen naar istanbul en heel veel geld mogen uitgeven en dan terug en daar staat voor hun allebei een prachtige sportwagen
en dan die jaloersheid van die anderen zien....heerlijk
10.000 euro borg terug en misschien een extraatje voor bewezen diensten.... daar kunnen ze vast iets leuks voor doen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef riri het volgende:
ik hoop dat achter met een prachtig aanbod komt voor Huub en lieke...dat ze helemaal nieuw in prachtige kleding wordt gestoken en weet ik wat al niet meer en dan een aantal dagen naar istanbul en heel veel geld mogen uitgeven en dan terug en daar staat voor hun allebei een prachtige sportwagen
eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef riri het volgende:
Vandaag heeft een werkgever zich hier ook over uitgesproken. Lieke welkom, de rest....mwah.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik het een grote zeur vind.
Nog niet eens daarom,ik zie Lieke hem er gewoon niet uitstemmen zeker niet voor zo'n woordenwisseling als vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als Lieke in de kooi wil blijven dan zal ze Huub er echt niet uitstemmen. Ze weet dat zij dan de volgende is.
hoezo....je kan in je eentje veel aanrichten hoor tussen die bewonersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:11 schreef Darklight het volgende:
als Lieke hem eruit stemt, is zij de volgende
Zo dom zal ze niet zijn
Er is toch afgesproken dat Huub op de bank kwam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk niet dat Lieke Huub eruit zou stemmen.
Ik denk dat ze haar koffers pakt, of zichzelf eruit laat stemmen.
Ik denk niet dat de Febo er achter zit.
Ze kan zichzelf er toch niet uitstemmen? Of Jaap moet nog met een constructief plan bij Huub komen voor samenwerking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Ik denk niet dat Lieke Huub eruit zou stemmen.
Ik denk dat ze haar koffers pakt, of zichzelf eruit laat stemmen.
Ik denk niet dat de Febo er achter zit.
Zou mooi zijn als ie betrapt werd. Kijken of ie dan ook nog zo hard lacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Het is echt afluisteravond, he.
Ronduit triest dat de redactie niet gewoon voor die ongelooflijke miscast en kutnewbie Dennix is gegaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Er wordt morgen vast iemand weg gescript.
Ze zijn daar veel te opgelaten.
Zelfs Nix heb ik opgelucht horen lachen vanavond.
Ook Brainless is veel te optimistisch en uitgelaten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Het is echt afluisteravond, he.
Zelfs die aktie is te saai.... streamswitch....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:20 schreef Vandaag... het volgende:
gaat die sukkel nu afluisteren?
Lieke heeft haar echt wel door. Nada is zó doorzichtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
Dit vind ik dan weer zielig voor Lieke.... want ze zit al zo kut in de vel en dan krijg je die nep-sympahtie van de X
Gatver, het lijkt wel alsof amanda opgebaard ligt.quote:
Lieke trapt er niet in,Nadia zit maar te voeren of Lieke het nog wel trekt hoe Huub met andere vrouwen doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
Dit vind ik dan weer zielig voor Lieke.... want ze zit al zo kut in de vel en dan krijg je die nep-sympahtie van de X
Ik vind dat zeer aannemelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Wat ik eigenlijk hoop, is dat de redactie bezig is met het toneelhaken van Lieke en Huub "verdedig je maar, eigenlijk hebben we liever dat je gaat" en dat de eigenwijze Huub & Lieke gewoon weigeren mee te gaan in de wil van die kutredactie.
Jawel hoor... als een dom schaap.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ie betrapt werd. Kijken of ie dan ook nog zo hard lacht.
[afbeelding]
hmmm ja, vechtlust is tot op zekere hoogte bewonderenswaardig maar ondertussen zou het minstens zo gaaf zijn als ze samen opeens de poort uit zouden wandelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Wat ik eigenlijk hoop, is dat de redactie bezig is met het toneelhaken van Lieke en Huub "verdedig je maar, eigenlijk hebben we liever dat je gaat" en dat de eigenwijze Huub & Lieke gewoon weigeren mee te gaan in de wil van die kutredactie.
Nou het was even werk maar hij staat er tussen:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je de zus van DeNiks de groeten wil doen:
http://www.alphen.nu/?p=gastenboek&gid=19021
Kom op, joh, daar hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou het was even werk maar hij staat er tussen:
Ik ben stiekum een beetje verliefd op Dennis...(l)
Doe je de groetjes aan hem?
Groetjes,
Roelof aka Akveor
Goed werk !!! Effe volspammen zou ik zeggen .....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou het was even werk maar hij staat er tussen:
In de periode van de groepsaanval op Lieke leek het erop dat ze Lieke wilden wegsturen. Nu proberen ze het via Huub. Wat ik niet begrijp is dat er nog 2 stellen zitten die 10x saaier zijn dan Huub & Lieke. Die hebben 0,0 oprechte tegenwind gehad de afgelopen weken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik vind dat zeer aannemelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |