Triest, en dat moeten ze met z'n 5-en voorbereiden? Hoe walgelijk, teringredactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is echt gescript .... vanmiddag had de bende van vijf het over het aftrekken van
de dekens van Huub en Lieke. En nu, acht uur later komt Lieke opeeens spontaan
met een verhaal over het aftrekken van de dekens van haar en Huub ....
Seriues ik heb vanmiddag een 3 kwartier gezocht om een kaart met een mooi vent erop. Ik zou bijna een kaart met poesjes kopen maar ik wil toch echt een met een man sturen. En m'n printer weigert blauw te printen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Kom op, joh, daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Stuur hem een kaart. Issie heel blij mee.
tot nu toe nog niet.... hopelijk houdt ze dat zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:36 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zegt toch geen slechte dingen tegen Nadia over Huub.
Ze denkt ook Nadia die komt niet zomaar een praatje met me maken.
Meer berichtjes van mannen zou ik zeggen... teveel van dezelfde worden toch verwijderd... en je weet ook maar nooit wat dat met een anorexia patient doet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed werk !!! Effe volspammen zou ik zeggen .....![]()
Wat dat betreft is de redactie onnavolgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat dit het sms-gedrag beinvloedt en het dus geld opleverd. Anders kan het gewoon niet waar zijn dat die twee worden weggewerkt of minstens tegengewerkt. Die andere stellen zijn echt te erg voor woorden en bovendien niet echt RTL IMO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
In de periode van de groepsaanval op Lieke leek het erop dat ze Lieke wilden wegsturen. Nu proberen ze het via Huub. Wat ik niet begrijp is dat er nog 2 stellen zitten die 10x saaier zijn dan Huub & Lieke. Die hebben 0,0 oprechte tegenwind gehad de afgelopen weken.
Akveor, op www.kaartjeposten.nl staan ook een paar kaarten van mannen met ontbloot bovenlijfquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Seriues ik heb vanmiddag een 3 kwartier gezocht om een kaart met een mooi vent erop. Ik zou bijna een kaart met poesjes kopen maar ik wil toch echt een met een man sturen. En m'n printer weigert blauw te printen...
Maar die kaart komt er.
Dan denk ik dat ze deze keer de plank misslaan met SMS-inkomsten. Deze streams (ik heb ze nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de redactie onnavolgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat dit het sms-gedrag beinvloedt en het dus geld opleverd. Anders kan het gewoon niet waar zijn dat die twee worden weggewerkt of minstens tegengewerkt. Die andere stellen zijn echt te erg voor woorden en bovendien niet echt RTL IMO.
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzettenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Triest, en dat moeten ze met z'n 5-en voorbereiden? Hoe walgelijk, teringredactie.![]()
Ik ben alleen te porren voor een fok-hooligan-meeting. Dat lijkt me lachen, even het einde van DGK persoonlijk aanleveren. Geen geweld overigens. Wel veel hysteriequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzetten
om die bende van vijf massaal te dishen ??? Internet is zo'n een machtig medium.
Komop, laten we eens iets doen in plaats van alleen maar af te geven hier aan de zijlijn.
Suggesties welkom, mag best geld kosten.
plasma's in de slaapkamer aan... FOK erop.... en laat de FOK-terror begin.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzetten
om die bende van vijf massaal te dishen ??? Internet is zo'n een machtig medium.
Komop, laten we eens iets doen in plaats van alleen maar af te geven hier aan de zijlijn.
Suggesties welkom, mag best geld kosten.
Tsja we zullen het zien en ik hou het ook voor gezien. Ben DGK-moe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze deze keer de plank misslaan met SMS-inkomsten. Deze streams (ik heb ze niet) maken, denk ik, heel veel mensen DGK-moe. oh wacht, misschien is dat wel de bedoeling.
En dan mag Brian voor al dat vreselijk harde werken volgens afspraak met mevr. Flenskut er met de hoofdprijs vandoor.
![]()
Dan heb je zeker die prachtige opbaarfoto van Natasia gemist, is deze niks bij..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatver, het lijkt wel alsof amanda opgebaard ligt.![]()
Tuurlijk net als nix wil ze zich beter voordoen want ze wil niet buiten de groep vallen... zo doorzichtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:46 schreef riri het volgende:
mevrouw nadia brengt het gesprek totaal anders over dan is voorgevallen
Dank, kom nog eens terug om te kijken hoet ervoor staat. Welterustenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tsja we zullen het zien en ik hou het ook voor gezien. Ben DGK-moe.
Veel plezier allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |