Dat de PP en de onslagweek samen vallen klopt gewoon ook niet.... stel je hebt je te pletter ge-smst voor Huub en hij gaat exit wat gebeurt er dan met je stem? Geld terug zullen ze wel niet aan doen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de redactie onnavolgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat dit het sms-gedrag beinvloedt en het dus geld opleverd. Anders kan het gewoon niet waar zijn dat die twee worden weggewerkt of minstens tegengewerkt. Die andere stellen zijn echt te erg voor woorden en bovendien niet echt RTL IMO.
Vechtlust?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Wat ik eigenlijk hoop, is dat de redactie bezig is met het toneelhaken van Lieke en Huub "verdedig je maar, eigenlijk hebben we liever dat je gaat" en dat de eigenwijze Huub & Lieke gewoon weigeren mee te gaan in de wil van die kutredactie.
Doe ik, want ik kijk ook geen streamsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank, kom nog eens terug om te kijken hoet ervoor staat. Welterusten![]()
Ze liegt niet tegen Huub..val mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:54 schreef riri het volgende:
Lieke heeft Nadia heel goed door zoals ze nu tegen Huub zegt....
Dan zal hetw el over moeten komen alsof het niet van een forum komt..... misschien een luchtballon/vliegtuig huren die strooi flyers gooit.... met DGK stopt eind dit jaar en allemaal dishen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad kut redactie, kunnen we hier niet iets van een actie bedenken en opzetten
om die bende van vijf massaal te dishen ??? Internet is zo'n een machtig medium.
Komop, laten we eens iets doen in plaats van alleen maar af te geven hier aan de zijlijn.
Suggesties welkom, mag best geld kosten.
Ja, dat geef ik later ook al aan. Ik ben écht zo DGK-moequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Vechtlust?
Ja, van de kijker. Vooral smsen. Daar gaat het hen alleen maar om.
Zo is het steeds gegaan, maar ik ben bang, dat we ze door krijgen hahahaha
ze gaan toch naar assen en naar een film premierequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan zal hetw el over moeten komen alsof het niet van een forum komt..... misschien een luchtballon/vliegtuig huren die strooi flyers gooit.... met DGK stopt eind dit jaar en allemaal dishen...
Ik heb hier maandag en dinsdag zelfs lopen vloeken over de bagger die te zien was op de streams. Vandaag gaat het weer een beetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik later ook al aan. Ik ben écht zo DGK-moe![]()
nou, dat zou ik niet willen zeggen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ha ha. De stotterstream is er weer.
Eerst controleren, voordat ze verder gaan met uitzenden.
Streamlocks konden ze natuurlijk niet meer verkopen als je betalende leden hebt.
Ik neem aan dat ze hebben getennist, de dag dat ze zouden gaan powerboaten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:05 schreef Stupidisco het volgende:
zijn ze wezen tennissen ?
ah, dat heeft kutflens dan mooi voor Brian geregeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hebben getennist, de dag dat ze zouden gaan powerboaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |