Goedemorgen en wbquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:38 schreef DrsH het volgende:
Een stralende goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De afgelopen dagen is er weinig spektakel geweest in DGK, dus ben ik even op retraite geweest.
Wordt er hier nog gelachen. Ik hoop het wel.
Veel plezier bij het volgen van DGK vandaag en een enerverende stemmingsronde toegewenst.
Is niet een erg betrouwbare bron maar zij kondigden ook aan dat we moesten gaan betalen voor de streams, dus wie weet.quote:
Eerst de ontslagronde overleven, dan kijken we verder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:55 schreef Margo37 het volgende:
Als het zo is kunnen we Huub alvast feleciteren toch?![]()
Verpest mij droom nu niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:07 schreef schatje het volgende:
Als Lieke en Huub beide genomineerd worden en die kans is groot is ze de eerste die de villa moet verlaten. Tenzij een van de twee immuun wordt gemaakt.
Tenzij er meer dan 2 miljonairs genomineerd kunnen worden. Dat moeten Huub en Lieke dezelfde persoon kiezen. Amanda, Nadia of Dennis. Dus dat je een 2 - 2 - 2 krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verpest mij droom nu niet.
Ik was het BB nominatiesysteem even vergeten ...
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen. Moeten de bewoners elkaar nomineren of mag de kijker kiezen,?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Tenzij er meer dan 2 miljonairs genomineerd kunnen worden. Dat moeten Huub en Lieke dezelfde persoon kiezen. Amanda, Nadia of Dennis. Dus dat je een 2 - 2 - 2 krijgt.
Volgens mij was juist de laatste BB de enige waar het wel eerlijk ging. Geen gesodemieter met wie voorstond in de einduitzending.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst de ontslagronde overleven, dan kijken we verder.
Btw, denk aan de laatste BB, zo eerlijk gaat dat allemaal niet, dus Huub winnen, ik moet het nog zien.
Ze loopt inmiddels te hijgen als een molenpaard.. gaat helemaal goed zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
José alleen vandaag? Wat zal ze het zwaar krijgen, moet ze alles zelf doen.![]()
Als ik het me goed herrinner was Tijn meer populair dan Jeroen en toch won Jeroen, dus eerlijk, mwah......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij was juist de laatste BB de enige waar het wel eerlijk ging. Geen gesodemieter met wie voorstond in de einduitzending.
Maar ook toen was het probleem ; hoe het in de uitzending te zien was en hoe op de streams, een wereld van verschil.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het me goed herrinner was Tijn meer populair dan Jeroen en toch won Jeroen, dus eerlijk, mwah......
of is het populairder?
Euhhh ik weet niet waar jij hebt ziten kijken maar Tijn was de laatste weken echt niet meer populair. Die had nadat hij genomineerd was door Jeroen zichzelf heel hard naar beneden gewerkt in populariteit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het me goed herrinner was Tijn meer populair dan Jeroen en toch won Jeroen, dus eerlijk, mwah......
of is het populairder?
een vrouw is maar 1x in de maand ongesteld,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:13 schreef SlagerKorrel het volgende:
Als Lieke en Huub slim zijn laten ze Huub lekker op de avances van Nadia ingaan. Dan denk ik dat Dennis eerder gek kan worden dan Lieke (als ze niet meer ongesteld is straks).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |