Had "Lady in red" moeten zijn dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef Ambrosius het volgende:
"Pretty woman" wordt gedraaid bij Sharapova.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef Ambrosius het volgende:
Had hij toch wel een beetje gelijk, de meeste wedstrijden zijn al gespeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:47 schreef Mirri het volgende:
Haha Ambrosius, weet je nog dat je tijdens Wimbledon beweerde dat US Open nauwelijks 's nachts was...![]()
![]()
Welnee, hierna moet Roddick nog..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Had hij toch wel een beetje gelijk, de meeste wedstrijden zijn al gespeeld.![]()
daaar had je hantuchova wel blij mee gemaaktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:17 schreef Wopper1 het volgende:
Bij het dames toernooi zouden ze eigenlijk de nummers 1 tm 12 bijvoorbeeld pas in de 3e ronde kunnen laten instromen.
Dit gaat echt nergens over, de ene na de andere walk-over komt voorbij.
6-1,6-2; 6-2,6-0 en nu met Sharapova ook weer een 6-0, 6-1 waarschijnlijk. Zitten de mensen daar nu echt op te wachten?
die gaat erafquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:57 schreef Ambrosius het volgende:
Matig einde van een zeker wel leuke partij.
Nalbandian gaat het tegen X-Man nog wel moeilijker krijgen denk ik.
Eigenlijk is het vrij kansloos ja. 22 punten gemaakt, waarvan 3 winnersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:17 schreef Wopper1 het volgende:
Bij het dames toernooi zouden ze eigenlijk de nummers 1 tm 12 bijvoorbeeld pas in de 3e ronde kunnen laten instromen.
Dit gaat echt nergens over, de ene na de andere walk-over komt voorbij.
6-1,6-2; 6-2,6-0 en nu met Sharapova ook weer een 6-0, 6-1 waarschijnlijk. Zitten de mensen daar nu echt op te wachten?
En teringchagrijnig dat ze een game verloor tegen die vrouw met grotere tieten.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
En teringchagrijnig dat ze een game verloor tegen die vrouw met grotere tieten.![]()
More more!!!quote:
Waarom dan? Ik vind haar helemaal niet pretty.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef Ambrosius het volgende:
Wie?quote:
Gimmelstob denk ik.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Lady in red is door; 6-0 6-1
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gimmelstob denk ik.
En Mirri, ik heb Sandra de Jenken al wel gezien. Ze is er dus wel degelijk.
Ja, ik heb het ook niet lang volgehouden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Echt .................. wat een adhd gek..............![]()
Ben gaan pitten, kon hem niet meer aanzien, met zn "hypergemep en geschreeuw"
toen ik jouw naam als laatste post hier zag staan wist ik al dat het maar over 1 ding kon gaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Bartoli is de beste
Teletekst is GMT, ofwel 19.00 CETquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:43 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, volgens teletekst van Eurosport beginnen ze met dag 3 om 17.00.
Maar volgens de site wel pas om 19.00![]()
Over 1,5 week misschien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef Buakaw het volgende:
Het is wat hoor met Fed-Ex 12 GS titels![]()
![]()
Oh ja....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Teletekst is GMT, ofwel 19.00 CET.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef Buakaw het volgende:
Het is wat hoor met Fed-Ex 12 GS titels![]()
![]()
Met dank aan TheGeneral
Australian Open - 2004, 2006, 2007
Roland Garros -
Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
US Open - 2004, 2005, 2006,2007
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Dancevic - Safin zometeen om 5 uur. Helaas begint Eurosport later. Maar waarschijnlijk wel op bwin.com.
Ook Ana begint om 5 uur.
Daarna Venus, en dan Nadal.
Waarom neem je geen Eurostreams ?quote:
Kan ik wel doen ja. Maar goed, via bwin.com kan ik ook veel zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Eurostreams ?
5 banen...... kost niks![]()
Tis echt goede kwaliteit en voor 5 euro 5 banen, alle wedstrijden........ nu met CC betalen en meteen starten. Wel even inlog aanmaken, kost 1 minuut ;-)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kan ik wel doen ja. Maar goed, via bwin.com kan ik ook veel zien.![]()
hij gaat voor de triple bagel..goed voor je outrightsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef APK het volgende:
Youzhny staat blijkbaar ook lekker te vegen, 6-0 eerste set.
jep bartoli is de beste ze heeft wel ietsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toen ik jouw naam als laatste post hier zag staan wist ik al dat het maar over 1 ding kon gaan
Bij welke partij??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gimmelstob denk ik.
En Mirri, ik heb Sandra de Jenken al wel gezien. Ze is er dus wel degelijk.
Zou goed kunnen ja. Ik dacht het wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bij welke partij??
Was ze nou bij Sharapova, ja of nee?
Oh oke.. Maar ze is er welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, ze was 10000% zeker niet bij Sharapova.
http://player.eurosport.com/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef Mirri het volgende:
Wat is nou Eurostreams? En Bwin? Ik kan helemaal niets vinden![]()
Oke, op Bwin lukt wel, alleen klopt het dat het zo'n piepklein schermpje is...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
http://player.eurosport.com/
www.bwin.de (daar even een gratis account aanmaken en inloggen.)
Yep, maar je kunt inzoomen door rechts op het scherm te klikken en 'settings' te kiezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oke, op Bwin lukt wel, alleen klopt het dat het zo'n piepklein schermpje is...
Aww...quote:
Bartoli is schattig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jep bartoli is de beste ze heeft wel iets![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bartoli is schattig.Ik vind haar echt het leukste meisje van de WTA-tour.
![]()
Ik haat 'r niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ze gehaat werd hier. Maar ik vind dr ook schattig, dat is het juiste woord.![]()
Toch wordt er teveel waarde gehecht aan de gezichtsuitdrukkingen van de spelers op de baan. Ik weet wel dat het de uitstraling van de tennisser bepaalt voor de kijkers, omdat ze het meest op tv zijn als ze aan het tennissen, dus concentreren, zijn. De mimiek van Hingis wordt ook vaak verkeerd begrepen, zij ontbloot vaak haar tanden na een punt - of het nou haar punt of die van dr tegenstander is maakt niet uit - en dat ziet eruit alsof ze aan het lachen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik haat 'r niet.Ze heeft echt een lieve, zachte uitstraling vind ik. Veel van die vrouwen zien er zo onsympathiek/chagrijnig uit (vooral Sharapova).
dat ze maar van Henin wintquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef Mirri het volgende:
Die Pironkova is ook wel een chick trouwens![]()
Echt slecht bezig Rochus dit jaar... Quasi overal er in de eerste ronde uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Rochus, 6-0 Ginepri eerste set.
Safin laat het behoorlijk liggen nu.
dat wel, maar ik zou het zonde vinden als Henin verliest (niet dat ik daar vanuit ga...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef Mirri het volgende:
Die Pironkova is ook wel een chick trouwens![]()
*6-5 Nadal... Wordt dus 7-5.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal wint deze set of 7-5 of 7-6..
Is ze bij de wedstrijd van Nadal?quote:
Dat dacht ik eigenlijk ook op Wimbledon, Soderling kwam toen heel dichtbij, maar Nadal weet het dan toch altijd weer om te draaien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal zo blijft spelen ligt hij er tegen de 1e goede speler uit. Gelukkig voor hem heeft hij niemand in zijn kwart die kan tennissen. En zal hij dus simpel de halve finale halen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Is ze bij de wedstrijd van Nadal?
Hahaha. Prachtige avondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef XL het volgende:
Toch even eurosport naar NL3 nu.
Die reacties van Henk ten Cate en zijn mannen zijn toch even amusanter dan Nadal.
Laten we het even bij tennis houden okquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laten we het even bij tennis houden ok![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:43 schreef XL het volgende:
Wat een leedvermaak, dat Ajax.
Ik zou het ze nog wel gunnen normaal gesproken, maar dit was zo lekker.
Terug naar de orde van de dag nu: Nadal
Nadal wint wel. Maar we kunnen wel ff lachen om dit. Maar het lijkt me niet dat hij verliest van Jones..quote:
Ik werk momenteel in Amsterdam en 'supporter' PSV. Gun me het pleziertje!!quote:
echt waar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ik moet het nog zien dat Nadal wint. Break achter nu weer, veel fouten.
en dat zegt de man die al begint te krijsen als er over wta wordt begonnen hierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik werk momenteel in Amsterdam en 'supporter' PSV. Gun me het pleziertje!!
kleinzusje.quote:
Dat is 'm helemaal niet.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik werk momenteel in Amsterdam en 'supporter' PSV. Gun me het pleziertje!!
Die ballon is echt masterlijk.quote:
Overdrijf het even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Buakaw het volgende:
Federer-fan stalk haar niet elke keer....
Sorry hoor, valt alleen een beetje op dat je haar elke keer opzoekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Overdrijf het even.Waar bemoei je je trouwens mee? Ze kan zichzelf wel redden hoor; dat zei ze ook al tegen mij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Buakaw het volgende:
Federer-fan stalk haar niet elke keer....
Ik zoek haar toch niet op? Ze post in een topic waarin ik ook post. Ik vind het leuk om haar te zien en dus zeg ik haar gedag. Ze had me gevraagd om het niet steeds voor haar op te nemen als iemand een grapje ten koste van haar maakt en dat doe ik niet meer. Ik zeg alleen nog enthousiast gedag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Sorry hoor, valt alleen een beetje op dat je haar elke keer opzoekt.![]()
Ja, bemoei jij je er ook nog even mee.quote:
En dat is een beetje irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg alleen nog enthousiast gedag.
Je hoeft het ook niet te lezen. Lees er overheen zou ik zeggen. Of open er een KLB-topic over; daar is het tenminste ontopic.quote:
Ja, onder stalken versta ik iets anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Sorry hoor, valt alleen een beetje op dat je haar elke keer opzoekt.En overdrijven?
![]()
Gelukkig, we zijn weer ontopic.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn god, hoe slecht is deze Jones wel niet...
Tegen lang niet iedereen hoor, iemand met een beetje service (misschien zelfs Haase), wint van Nadal.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelukkig, we zijn weer ontopic.Ja, Jones is heel slecht. Jammer dat de toppers het zich kunnen veroorloven om zo slecht te spelen.
![]()
Hij speelt nog Davis Cup.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen lang niet iedereen hoor, iemand met een beetje service (misschien zelfs Haase), wint van Nadal.
Henman trouwens ook bezig, misschien wel aan z'n laatste partij. Iig 1-1 in sets tegen Tursunov.
Traditie volgens mij. En in het verleden was het bij 9-9 in de tiebreak van de vijfde set beslissend punt. Weet niet wanneer ze dat hebben afgeschaft. Maar zo'n situatie is dan wel extreem spannend.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom hebben ze bij de US open wel een TB in de 5e set ?
Gelukkig zijn die begroetingen wel ontopicquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen. Lees er overheen zou ik zeggen. Of open er een KLB-topic over; daar is het tenminste ontopic.
Zullen we het nu dan maar weer over tennis hebben?
Ik ga maar niet meer in op je posts.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die begroetingen wel ontopicJe bent gewoon geobsedeerd door kleinzusje, nu is het nog internet straks zoek je haar op en dan.....
!! Word ik ondervraagd omdat ik het zag aankomen.
![]()
![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef Tim86 het volgende:
* Tim86 lacht de ballen uit zijn string om de stalk-discussie
Snel je post veranderen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga maar niet meer in op je posts.
Hoi Timmie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef Tim86 het volgende:
* Tim86 lacht de ballen uit zijn string om de stalk-discussie
Vanavond, als laatste.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:38 schreef Buakaw het volgende:
Wanneer moet FedEx weer General?
Als het goed is Federer vanavond in het zwart, compleet in het zwart. Met zwarte schoenen en al. Kijken hoe dat eruit ziet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Ik zie het netTegen capdeville zie ik, klinkt niet veel soeps.
![]()
Nee iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als het goed is Federer vanavond in het zwart, compleet in het zwart. Met zwarte schoenen en al. Kijken hoe dat eruit ziet.![]()
Alleen ben ik bang dat Eurosport het niet uitzend vanwege dat klote atletiek..
APK!quote:
Henman was wel te verwachten vind ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Gonzalez verliest de eerste set van Gabashvili met 6-4.
Henman gaat goed.
Dan maar op bwinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd, om 2.55 gaan ze naar Osaka.
Vandaag geen ochtendprogramma is Osaka helaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd, om 2.55 gaan ze naar Osaka.
Idd, vreemd dat Eurosport teletekst aangeeft dat ze live naar Osaka gaan vanaf 2.55. Hopen op Federer maar dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag geen ochtendprogramma is Osaka helaas.
Zie liever wat tienkampers ploeteren dan stumpers die een paar games tegen Federer pakken.
Maar hopen dan dat Kristie/John/Mariette niet om drie uur de auto pakken en naar huis rijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, vreemd dat Eurosport teletekst aangeeft dat ze live naar Osaka gaan vanaf 2.55. Hopen op Federer maar dan.
Dat maakt me niet uit, als ze het maar uitzendenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hopen dan dat Kristie/John/Mariette niet om drie uur de auto pakken en naar huis rijden![]()
Voor hetzelfde geld trommelen ze Frank Kramer opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, als ze het maar uitzenden
Die noemt de 15e bal in een rally ook een return, dus daar vertrouw ik niet opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Wopper1 het volgende:
En Gabashvili krijgt zelfs praatjes.
Federer is live op Eurosport, volgens de commentator.
Leuk. Toch wel tof om te trainen met Sharapova.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef BVO het volgende:
Leuk stuk over de training van Misa en Maria.
http://www.ad.nl/sport/article1621395.ece
Sjeng trainde regelmatig met Agassi en later Fed trouwensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Leuk. Toch wel tof om te trainen met Sharapova.
Die van Nadal is zelfs nog makkelijkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef suus21 het volgende:
wat heeft Federer trouwens een makkelijke loser loting..
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef BVO het volgende:
Leuk stuk over de training van Misa en Maria.
http://www.ad.nl/sport/article1621395.ece
Zag je hem net die imaginaire vlieg proberen te vangen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:10 schreef Tim86 het volgende:
gezocht: briljante gifjes van de moves van gabashvili
Dat is morgen volgens mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:25 schreef TheGeneral het volgende:
Moet Sharapova ondertussen niet eens beginnen? Stond gepland om 1 uur onze tijd.
nee vind ik niet. Fed heeft een betere loting en Nadal haalt toch niet de finale..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die van Nadal is zelfs nog makkelijkerAlleen hij wist het nog bijna te verkloten..
![]()
lol..zijn bijnaam is tsunami maar ze hadden hem beter rain man kunnen noemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zag je hem net die imaginaire vlieg proberen te vangen?![]()
jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Tim , helaas kan ik geen gifjes maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zag je hem net die imaginaire vlieg proberen te vangen?![]()
4-1 al in de tweede set, Federer mag zijn borst nat maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:34 schreef Ambrosius het volgende:
Isner staat echt geweldig te spelen, set en een break voor.
Rik de Voest is dan ook zeker niet de minste...heeft zelfs Verkerk verslagen dit jaar in STRAIGHT SETS en in NEDERLANDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:34 schreef Ambrosius het volgende:
Isner staat echt geweldig te spelen, set en een break voor.
Ze maken Serena af en dan over naar Federer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:45 schreef Mindlight het volgende:
Iemand hier met het eurosport programma? Dan kan ik ff kijken of ik nog wakker blijf.
Yep, daar blijf ik wel even voor wakker nog, thnx.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze maken Serena af en dan over naar Federer.
Isner - Federer lijkt me toch wel een mooie partij.
Op de streams (5¤ voor het hele toernooi) kun je nu ook De Voest vs Isner bekijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:45 schreef Mindlight het volgende:
Iemand hier met het eurosport programma? Dan kan ik ff kijken of ik nog wakker blijf.
Haha zo moe ben ik dus, mijn reactie slaat nergens op zie ik nu, ik ga slapen en zie het morgen verder wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, daar blijf ik wel even voor wakker nog, thnx.
Geen idee, ik kijk via bwin. Isner miste in de eerste game van de derde set een BP. Nu De Voest op 2-1*. Federer nog niet begonnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:06 schreef Tim86 het volgende:
scorebord zit vast?
Ik hoop dat Isner het spannend kan maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze maken Serena af en dan over naar Federer.
Isner - Federer lijkt me toch wel een mooie partij.
Je had beter kunnen blijven kijken, Federer was GEWELDIG vannacht. Dit was zijn vorm tegen Andy Roddick in de AO 2007. Alles klopte vandaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk via bwin. Isner miste in de eerste game van de derde set een BP. Nu De Voest op 2-1*. Federer nog niet begonnen.
Ik denk dat ik ga passen, weinig spanning te verwachten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je had beter kunnen blijven kijken, Federer was GEWELDIG vannacht. Dit was zijn vorm tegen Andy Roddick in de AO 2007. Alles klopte vandaag.![]()
![]()
Prachtige passeerslagen, de sampras smash, Forehand + Backhand on fire, de between the legs (helaas lukte hij niet)
Maar toen hij die between the legs schoot rende hij weg kijkend naar de tegenstander, dus met zijn rug naar hem toe maar met zijn hoofd gedraaid, niet kijkend naar de bal wat normaal is.
Wereldpartij gezien. Ik had de wekker gezet en daar heb ik geen spijt van gehad.
LoL:
[afbeelding]
Federer in all black:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je had beter kunnen blijven kijken, Federer was GEWELDIG vannacht. Dit was zijn vorm tegen Andy Roddick in de AO 2007. Alles klopte vandaag.![]()
![]()
Prachtige passeerslagen, de sampras smash, Forehand + Backhand on fire, de between the legs (helaas lukte hij niet)
Maar toen hij die between the legs schoot rende hij weg kijkend naar de tegenstander, dus met zijn rug naar hem toe maar met zijn hoofd gedraaid, niet kijkend naar de bal wat normaal is.
Wereldpartij gezien. Ik had de wekker gezet en daar heb ik geen spijt van gehad.
LoL:
[afbeelding]
Federer in all black:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bewijsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef Norrage het volgende:
En Fed ook inderdaad..Hij lachtte zelfs een paar keer
quote:Hebben gokkers de tenniswereld in hun greep?
Ik ben net terug uit New York, waar de US Open van start is gegaan te midden van allerlei vergaderingen voor toernooidirecteuren. Daarnaast heb ik vorige week een grastoernooi gespeeld in Newport Beach, waar ik (na dertien keer van hem te hebben verloren) eindelijk weer eens van Jim Courier heb gewonnen.
Maar na een paar potjes op gras ben ik blij dat ik voorlopig niet meer hoef; tennis trekt nu eenmaal een zware wissel op je lichaam. Door de dynamiek van het spel, de verschillende ondergronden en het mondiale toernooischema zijn proftennissers bijzonder blessuregevoelig. En precies dit gegeven, zo heb ik begrepen, maakt de sport interessant voor gokkers.
Een toptienspeler kan immers 'dankzij' onderliggende mankementen van een (veel) lager geplaatste collega verliezen. De tennistoernooien worden dan ook afgeschuimd door allerlei informatieverzamelaars, die kosten noch moeite sparen om de fysieke gesteldheid van spelers te achterhalen. Omdat je bij onlinewedkantoren als Betfair ook nog halverwege de wedstrijden kunt inzetten, heeft de ATP het gebruik van laptops op de tribune verboden.
Maar 'punters' (het mooie Engelse woord voor mensen die op sportwedstrijden gokken) laten hun inzet niet alleen afhangen van het geruchtencircuit. De tekenen worden steeds sterker dat tennissers actief worden benaderd om voor veel geld partijen met opzet te verliezen of ze geblesseerd op te geven. Althans - dat zei dubbelaar Bob Bryan in de Los Angeles Times. Volgens hem werd hij " geregeld" op zijn hotelkamer gebeld met oneerbare voorstellen, net als "heel veel andere jongens", die daar net als hij rigoureus voor hadden bedankt. Ongelooflijk. Ik ben in mijn carrière nooit door schimmige figuren benaderd om een uitslag te manipuleren. Het klinkt misschien naïef, maar alleen al het idéé van het verkopen van wedstrijden doet pijn aan mijn sporthart.
Toch gebeurt het. En veel ook. De laatste jaren heeft het online gokken binnen het tennis een enorme vlucht genomen. Er gaan inmiddels onvoorstelbare bedragen in om. Tijdens de Wimbledonfinale tussen Rafaël Nadal en Roger Federer is er bijvoorbeeld voor 60 miljoen dollar aan weddenschappen ingezet.
Volgens Betfair zijn de paardenraces nog steeds het meest populair bij gokkers; gevolgd door voetbalwedstrijden. Maar paarden en teams zijn moeilijk te manipuleren, al gebeurt dat desondanks volop. Zo worden paarden en jockeys niet zelden gedrogeerd. Shockerend? In de wereld van de profsport verbaast niemand zich er meer over. Het Italiaanse voetbal is vorig jaar bijna bezweken onder grote corruptieschandalen en de Duitse scheidsrechter Robert Hoyzer heeft onlangs nog een forse gevangenisstraf gekregen voor het beïnvloeden van wedstrijden. Deze hele kwestie is natuurlijk aan het rollen gekomen door de partij van Nicolai Davydenko tegen de onbekende Martin Vasallo-Arguello op een klein toernooi in Polen. Tijdens de wedstrijd werd er hevig gewed op winst voor Vasallo-Arguello. Zelfs nadat Davydeno de eerste set had gewonnen, werden de inzetten tegen hem nog verhoogd naar 7 miljoen dollar! Toen Davydenko in de derde set geblesseerd opgaf, werd het zelfs Betfair te gortig. Voor het eerst in de geschiedenis verklaarden zij de inzetten ongeldig wegens overduidelijke malversaties.
Maar van wie? Davydenko krijgt de schuld, maar ik denk dat zulks helemaal niet het geval hoeft te zijn. Misschien heeft iemand uit zijn begeleidingsteam gokkers getipt over zijn voetblessure. Of familie, of mensen van de catering; je weet het gewoon niet. Op www.tennis.com staat een opsomming van wedstrijden waarbij 'zeer verdachte' wedtransacties zijn gevoerd, en zowel Vasallo-Arguello als Davydenko staan daar meerdere malen vermeld.
Ik schrok eerlijk gezegd wel van dat rijtje. Want hoe vaak kan je naam opduiken in verband met buitensporige inzetten voordat je reputatie voor altijd is beschadigd? Gelukkig neemt de ATP de zaak hoog op: er is een diepgravend onderzoek ingesteld en op de US Open zijn krasse maatregelen genomen. Er hangt nu een briefje in de kleedkamers dat "het absoluut verboden is om gokkers op enigerlei wijze te faciliteren". Dát zal indruk maken. Wedden?
Tsja, hij is die kinderboeken ook een keer zatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Federer 6-1, 6-4, 6-4, voor de volledigheid.
In de telegraaf van vanmorgen staat een column van Richard Krajicek over de (mogelijke) gokschandelen rondom het proftennis.
Wat bedoel je precies? Nadal stond toch zelf in de finale van Wimbledon?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
JonesEen set pakken tegen Nadal (die tragisch slecht speelde) nadat je de hoofdrol hebt gespeeld in de film Wimbledon
Krajicek zei een keer in een interview "Ik pak ook weleens een Plato'tje." Misschien had z'n coach gezegd dat hij intelligent over zou komen als hij dat zei.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, hij is die kinderboeken ook een keer zat![]()
De film! De Motion Picture...Een tennisfilm over een tennisser die wimbledon gaat winnen..De actuer vas Jonesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Nadal stond toch zelf in de finale van Wimbledon?
Hij bedoelt die Jones itoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Nadal stond toch zelf in de finale van Wimbledon?
Oh ja, da's waar; dat zei Mariëtte Pakker gisteren. Maar is die film op dvd verkrijgbaar? En heb je een IMDB-link?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
De film! De Motion Picture...Een tennisfilm over een tennisser die wimbledon gaat winnen..De actuer vas Jones
ito?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Roddick is een fervent Feyenoord fan, wist u dat?
http://imdb.com/title/tt0360201/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar; dat zei Mariëtte Pakker gisteren. Maar is die film op dvd verkrijgbaar? En heb je een IMDB-link?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de column erbij gezet (het gaat ineens zo hard hier).
Nadal had de finale toch niet gehaald, ook al was hij fit. Ik zeg Djoko of Hewitt. Met een neiging naar Hewitt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef Norrage het volgende:
Nadal heeft dus nagedacht om misschein zich terug te trekken....ik wist na cincinatti al dat het echt ernstig was wat hij had...geen Nadal Fed finale dit jaar....
Ik gun Hewitt het wel weer eens. Ben ik een fan van. Gepassioneerde tennisser.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef Norrage het volgende:
Het gaat een beetje afhangen van de 4e ronde tussen Djoko en Hewitt...de winnaar daarvan gaat de finale halen.
Come onquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik gun Hewitt het wel weer eens. Ben ik een fan van. Gepassioneerde tennisser.
Fed- Ndal was nog mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt - Djokovic was ook op Wimbledon een heerlijke partij. Toen met Djokovic als winnaar. Nu Hewitt
Zijn knieen. Hij zat helemaal ingetaped. Of het door de steroiden komt, daar laat ik mij niet over uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:42 schreef Buakaw het volgende:
Wat heeft die Nadal dan? Neveneffecten van Steroiden/Anabolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |