Ik doe meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef Tim86 het volgende:
* Tim86 lacht de ballen uit zijn string om de stalk-discussie
Snel je post veranderen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga maar niet meer in op je posts.
Hoi Timmie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef Tim86 het volgende:
* Tim86 lacht de ballen uit zijn string om de stalk-discussie
Vanavond, als laatste.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:38 schreef Buakaw het volgende:
Wanneer moet FedEx weer General?
Als het goed is Federer vanavond in het zwart, compleet in het zwart. Met zwarte schoenen en al. Kijken hoe dat eruit ziet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Ik zie het netTegen capdeville zie ik, klinkt niet veel soeps.
![]()
Nee iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als het goed is Federer vanavond in het zwart, compleet in het zwart. Met zwarte schoenen en al. Kijken hoe dat eruit ziet.![]()
Alleen ben ik bang dat Eurosport het niet uitzend vanwege dat klote atletiek..
APK!quote:
Henman was wel te verwachten vind ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Gonzalez verliest de eerste set van Gabashvili met 6-4.
Henman gaat goed.
Dan maar op bwinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd, om 2.55 gaan ze naar Osaka.
Vandaag geen ochtendprogramma is Osaka helaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd, om 2.55 gaan ze naar Osaka.
Idd, vreemd dat Eurosport teletekst aangeeft dat ze live naar Osaka gaan vanaf 2.55. Hopen op Federer maar dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag geen ochtendprogramma is Osaka helaas.
Zie liever wat tienkampers ploeteren dan stumpers die een paar games tegen Federer pakken.
Maar hopen dan dat Kristie/John/Mariette niet om drie uur de auto pakken en naar huis rijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, vreemd dat Eurosport teletekst aangeeft dat ze live naar Osaka gaan vanaf 2.55. Hopen op Federer maar dan.
Dat maakt me niet uit, als ze het maar uitzendenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hopen dan dat Kristie/John/Mariette niet om drie uur de auto pakken en naar huis rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |