Overdrijf het even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Buakaw het volgende:
Federer-fan stalk haar niet elke keer....
Sorry hoor, valt alleen een beetje op dat je haar elke keer opzoekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Overdrijf het even.Waar bemoei je je trouwens mee? Ze kan zichzelf wel redden hoor; dat zei ze ook al tegen mij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Buakaw het volgende:
Federer-fan stalk haar niet elke keer....
Ik zoek haar toch niet op? Ze post in een topic waarin ik ook post. Ik vind het leuk om haar te zien en dus zeg ik haar gedag. Ze had me gevraagd om het niet steeds voor haar op te nemen als iemand een grapje ten koste van haar maakt en dat doe ik niet meer. Ik zeg alleen nog enthousiast gedag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Sorry hoor, valt alleen een beetje op dat je haar elke keer opzoekt.![]()
Ja, bemoei jij je er ook nog even mee.quote:
En dat is een beetje irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg alleen nog enthousiast gedag.
Je hoeft het ook niet te lezen. Lees er overheen zou ik zeggen. Of open er een KLB-topic over; daar is het tenminste ontopic.quote:
Ja, onder stalken versta ik iets anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Sorry hoor, valt alleen een beetje op dat je haar elke keer opzoekt.En overdrijven?
![]()
Gelukkig, we zijn weer ontopic.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn god, hoe slecht is deze Jones wel niet...
Tegen lang niet iedereen hoor, iemand met een beetje service (misschien zelfs Haase), wint van Nadal.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelukkig, we zijn weer ontopic.Ja, Jones is heel slecht. Jammer dat de toppers het zich kunnen veroorloven om zo slecht te spelen.
![]()
Hij speelt nog Davis Cup.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen lang niet iedereen hoor, iemand met een beetje service (misschien zelfs Haase), wint van Nadal.
Henman trouwens ook bezig, misschien wel aan z'n laatste partij. Iig 1-1 in sets tegen Tursunov.
Traditie volgens mij. En in het verleden was het bij 9-9 in de tiebreak van de vijfde set beslissend punt. Weet niet wanneer ze dat hebben afgeschaft. Maar zo'n situatie is dan wel extreem spannend.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom hebben ze bij de US open wel een TB in de 5e set ?
Gelukkig zijn die begroetingen wel ontopicquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen. Lees er overheen zou ik zeggen. Of open er een KLB-topic over; daar is het tenminste ontopic.
Zullen we het nu dan maar weer over tennis hebben?
Ik ga maar niet meer in op je posts.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die begroetingen wel ontopicJe bent gewoon geobsedeerd door kleinzusje, nu is het nog internet straks zoek je haar op en dan.....
!! Word ik ondervraagd omdat ik het zag aankomen.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |