abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52801427
Fernando Gonzalez CHI (7) 4 1 6 7 4
Teimuraz Gabashvili RUS 6 6 3 5 6

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52801459
Isner staat echt geweldig te spelen, set en een break voor.
sig verwijderd door FA
  donderdag 30 augustus 2007 @ 02:43:16 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_52801503
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:34 schreef Ambrosius het volgende:
4-1 al in de tweede set, Federer mag zijn borst nat maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52801505
2 leuke wedstrijden gezien tot nu toe dit toernooi..clement tegen dr ivo em deze van net
vooral deze was echt genieten en ja, ook ik gun het de gay basher

Laat wel zien wat hij in potentie kan..allereerste keer dat het eruitkomt volgens mij..hij zal zijn ritalin wel zijn vergeten ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52801515
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:34 schreef Ambrosius het volgende:
Rik de Voest is dan ook zeker niet de minste...heeft zelfs Verkerk verslagen dit jaar in STRAIGHT SETS en in NEDERLAND
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52801516
Iemand hier met het eurosport programma? Dan kan ik ff kijken of ik nog wakker blijf.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_52801518
Eerder dit jaar versloeg Dick Norman deze Isner in straight sets .

De Voest krijgt ze op dit moment echt links en rechts om ze oren.
pi_52801531
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:45 schreef Mindlight het volgende:
Iemand hier met het eurosport programma? Dan kan ik ff kijken of ik nog wakker blijf.
Ze maken Serena af en dan over naar Federer.

Isner - Federer lijkt me toch wel een mooie partij .
sig verwijderd door FA
pi_52801557
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Yep, daar blijf ik wel even voor wakker nog, thnx.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 02:50:19 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_52801564
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:45 schreef Mindlight het volgende:

Op de streams (5¤ voor het hele toernooi) kun je nu ook De Voest vs Isner bekijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52801587
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:49 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Yep, daar blijf ik wel even voor wakker nog, thnx.
Haha zo moe ben ik dus, mijn reactie slaat nergens op zie ik nu, ik ga slapen en zie het morgen verder wel.

@APK, thnx.
pi_52801615
GSM Serena, God over een kwartiertje op de baan dus.

Isner 6-3 6-3, gaat lekker.
sig verwijderd door FA
pi_52801641
scorebord zit vast?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_52801664
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 03:06 schreef Tim86 het volgende:
scorebord zit vast?
Geen idee, ik kijk via bwin. Isner miste in de eerste game van de derde set een BP. Nu De Voest op 2-1*. Federer nog niet begonnen.

Ik denk dat ik ga passen, weinig spanning te verwachten.
sig verwijderd door FA
  donderdag 30 augustus 2007 @ 07:55:26 #265
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_52802253
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 02:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik hoop dat Isner het spannend kan maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:07:11 #266
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52805228
Serena .

Misa vandaag de eerste partij op baan 4; aanvang 22:00.
Stats van ronde 1: http://www.usopen.org/en_US/scores/stats/day8/2136ms.html
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52806739
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 03:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Geen idee, ik kijk via bwin. Isner miste in de eerste game van de derde set een BP. Nu De Voest op 2-1*. Federer nog niet begonnen.

Ik denk dat ik ga passen, weinig spanning te verwachten.
Je had beter kunnen blijven kijken, Federer was GEWELDIG vannacht. Dit was zijn vorm tegen Andy Roddick in de AO 2007. Alles klopte vandaag.

Prachtige passeerslagen, de sampras smash, Forehand + Backhand on fire, de between the legs (helaas lukte hij niet)

Maar toen hij die between the legs schoot rende hij weg kijkend naar de tegenstander, dus met zijn rug naar hem toe maar met zijn hoofd gedraaid, niet kijkend naar de bal wat normaal is.

Wereldpartij gezien. Ik had de wekker gezet en daar heb ik geen spijt van gehad.

LoL:

Federer in all black:

pi_52806906
Ik heb genoten van Federer vandaag, en ik ben geen adept van hem. Hij speelde on federiaans met show balletjes en iedere bal vol erin, zelfs als het niet altijd verstandig was. Aggressief, erg vaak et net opzoekend. De returns zaten er ongeveer gelijk op als bij Sega virtua tennis.
Hij legde echt 'karakter' in zijn spel en daar houd ik van.
pi_52807130
Jones Een set pakken tegen Nadal (die tragisch slecht speelde) nadat je de hoofdrol hebt gespeeld in de film Wimbledon
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52807181
En Fed ook inderdaad..Hij lachtte zelfs een paar keer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52807198
Please laat iemand die het kan gifjes zoeken/ maken van Gabashvili
Ik smeek u
pi_52807228
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:01 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Je had beter kunnen blijven kijken, Federer was GEWELDIG vannacht. Dit was zijn vorm tegen Andy Roddick in de AO 2007. Alles klopte vandaag.

Prachtige passeerslagen, de sampras smash, Forehand + Backhand on fire, de between the legs (helaas lukte hij niet)

Maar toen hij die between the legs schoot rende hij weg kijkend naar de tegenstander, dus met zijn rug naar hem toe maar met zijn hoofd gedraaid, niet kijkend naar de bal wat normaal is.

Wereldpartij gezien. Ik had de wekker gezet en daar heb ik geen spijt van gehad.

LoL:
[afbeelding]

Federer in all black:

[afbeelding]

[afbeelding]
pi_52807233
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:01 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

LoL:
[afbeelding]

Federer in all black:

[afbeelding]

[afbeelding]
samenvatting, thx
pi_52807255
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef Norrage het volgende:
En Fed ook inderdaad..Hij lachtte zelfs een paar keer
Bewijs
pi_52807256
GSM Federer 6-1, 6-4, 6-4, voor de volledigheid .

In de telegraaf van vanmorgen staat een column van Richard Krajicek over de (mogelijke) gokschandelen rondom het proftennis.

De column:
quote:
Hebben gokkers de tenniswereld in hun greep?

Ik ben net terug uit New York, waar de US Open van start is gegaan te midden van allerlei vergaderingen voor toernooidirecteuren. Daarnaast heb ik vorige week een grastoernooi gespeeld in Newport Beach, waar ik (na dertien keer van hem te hebben verloren) eindelijk weer eens van Jim Courier heb gewonnen.

Maar na een paar potjes op gras ben ik blij dat ik voorlopig niet meer hoef; tennis trekt nu eenmaal een zware wissel op je lichaam. Door de dynamiek van het spel, de verschillende ondergronden en het mondiale toernooischema zijn proftennissers bijzonder blessuregevoelig. En precies dit gegeven, zo heb ik begrepen, maakt de sport interessant voor gokkers.

Een toptienspeler kan immers 'dankzij' onderliggende mankementen van een (veel) lager geplaatste collega verliezen. De tennistoernooien worden dan ook afgeschuimd door allerlei informatieverzamelaars, die kosten noch moeite sparen om de fysieke gesteldheid van spelers te achterhalen. Omdat je bij onlinewedkantoren als Betfair ook nog halverwege de wedstrijden kunt inzetten, heeft de ATP het gebruik van laptops op de tribune verboden.

Maar 'punters' (het mooie Engelse woord voor mensen die op sportwedstrijden gokken) laten hun inzet niet alleen afhangen van het geruchtencircuit. De tekenen worden steeds sterker dat tennissers actief worden benaderd om voor veel geld partijen met opzet te verliezen of ze geblesseerd op te geven. Althans - dat zei dubbelaar Bob Bryan in de Los Angeles Times. Volgens hem werd hij " geregeld" op zijn hotelkamer gebeld met oneerbare voorstellen, net als "heel veel andere jongens", die daar net als hij rigoureus voor hadden bedankt. Ongelooflijk. Ik ben in mijn carrière nooit door schimmige figuren benaderd om een uitslag te manipuleren. Het klinkt misschien naïef, maar alleen al het idéé van het verkopen van wedstrijden doet pijn aan mijn sporthart.

Toch gebeurt het. En veel ook. De laatste jaren heeft het online gokken binnen het tennis een enorme vlucht genomen. Er gaan inmiddels onvoorstelbare bedragen in om. Tijdens de Wimbledonfinale tussen Rafaël Nadal en Roger Federer is er bijvoorbeeld voor 60 miljoen dollar aan weddenschappen ingezet.

Volgens Betfair zijn de paardenraces nog steeds het meest populair bij gokkers; gevolgd door voetbalwedstrijden. Maar paarden en teams zijn moeilijk te manipuleren, al gebeurt dat desondanks volop. Zo worden paarden en jockeys niet zelden gedrogeerd. Shockerend? In de wereld van de profsport verbaast niemand zich er meer over. Het Italiaanse voetbal is vorig jaar bijna bezweken onder grote corruptieschandalen en de Duitse scheidsrechter Robert Hoyzer heeft onlangs nog een forse gevangenisstraf gekregen voor het beïnvloeden van wedstrijden. Deze hele kwestie is natuurlijk aan het rollen gekomen door de partij van Nicolai Davydenko tegen de onbekende Martin Vasallo-Arguello op een klein toernooi in Polen. Tijdens de wedstrijd werd er hevig gewed op winst voor Vasallo-Arguello. Zelfs nadat Davydeno de eerste set had gewonnen, werden de inzetten tegen hem nog verhoogd naar 7 miljoen dollar! Toen Davydenko in de derde set geblesseerd opgaf, werd het zelfs Betfair te gortig. Voor het eerst in de geschiedenis verklaarden zij de inzetten ongeldig wegens overduidelijke malversaties.

Maar van wie? Davydenko krijgt de schuld, maar ik denk dat zulks helemaal niet het geval hoeft te zijn. Misschien heeft iemand uit zijn begeleidingsteam gokkers getipt over zijn voetblessure. Of familie, of mensen van de catering; je weet het gewoon niet. Op www.tennis.com staat een opsomming van wedstrijden waarbij 'zeer verdachte' wedtransacties zijn gevoerd, en zowel Vasallo-Arguello als Davydenko staan daar meerdere malen vermeld.

Ik schrok eerlijk gezegd wel van dat rijtje. Want hoe vaak kan je naam opduiken in verband met buitensporige inzetten voordat je reputatie voor altijd is beschadigd? Gelukkig neemt de ATP de zaak hoog op: er is een diepgravend onderzoek ingesteld en op de US Open zijn krasse maatregelen genomen. Er hangt nu een briefje in de kleedkamers dat "het absoluut verboden is om gokkers op enigerlei wijze te faciliteren". Dát zal indruk maken. Wedden?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')