quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Dancevic - Safin zometeen om 5 uur. Helaas begint Eurosport later. Maar waarschijnlijk wel op bwin.com.
Ook Ana begint om 5 uur.
Daarna Venus, en dan Nadal.
Waarom neem je geen Eurostreams ?quote:
Kan ik wel doen ja. Maar goed, via bwin.com kan ik ook veel zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Eurostreams ?
5 banen...... kost niks![]()
Tis echt goede kwaliteit en voor 5 euro 5 banen, alle wedstrijden........ nu met CC betalen en meteen starten. Wel even inlog aanmaken, kost 1 minuut ;-)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kan ik wel doen ja. Maar goed, via bwin.com kan ik ook veel zien.![]()
hij gaat voor de triple bagel..goed voor je outrightsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef APK het volgende:
Youzhny staat blijkbaar ook lekker te vegen, 6-0 eerste set.
jep bartoli is de beste ze heeft wel ietsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toen ik jouw naam als laatste post hier zag staan wist ik al dat het maar over 1 ding kon gaan
Bij welke partij??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gimmelstob denk ik.
En Mirri, ik heb Sandra de Jenken al wel gezien. Ze is er dus wel degelijk.
Zou goed kunnen ja. Ik dacht het wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bij welke partij??
Was ze nou bij Sharapova, ja of nee?
Oh oke.. Maar ze is er welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, ze was 10000% zeker niet bij Sharapova.
http://player.eurosport.com/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef Mirri het volgende:
Wat is nou Eurostreams? En Bwin? Ik kan helemaal niets vinden![]()
Oke, op Bwin lukt wel, alleen klopt het dat het zo'n piepklein schermpje is...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
http://player.eurosport.com/
www.bwin.de (daar even een gratis account aanmaken en inloggen.)
Yep, maar je kunt inzoomen door rechts op het scherm te klikken en 'settings' te kiezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oke, op Bwin lukt wel, alleen klopt het dat het zo'n piepklein schermpje is...
Aww...quote:
Bartoli is schattig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jep bartoli is de beste ze heeft wel iets![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bartoli is schattig.Ik vind haar echt het leukste meisje van de WTA-tour.
![]()
Ik haat 'r niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ze gehaat werd hier. Maar ik vind dr ook schattig, dat is het juiste woord.![]()
Toch wordt er teveel waarde gehecht aan de gezichtsuitdrukkingen van de spelers op de baan. Ik weet wel dat het de uitstraling van de tennisser bepaalt voor de kijkers, omdat ze het meest op tv zijn als ze aan het tennissen, dus concentreren, zijn. De mimiek van Hingis wordt ook vaak verkeerd begrepen, zij ontbloot vaak haar tanden na een punt - of het nou haar punt of die van dr tegenstander is maakt niet uit - en dat ziet eruit alsof ze aan het lachen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik haat 'r niet.Ze heeft echt een lieve, zachte uitstraling vind ik. Veel van die vrouwen zien er zo onsympathiek/chagrijnig uit (vooral Sharapova).
dat ze maar van Henin wintquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef Mirri het volgende:
Die Pironkova is ook wel een chick trouwens![]()
Echt slecht bezig Rochus dit jaar... Quasi overal er in de eerste ronde uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Rochus, 6-0 Ginepri eerste set.
Safin laat het behoorlijk liggen nu.
dat wel, maar ik zou het zonde vinden als Henin verliest (niet dat ik daar vanuit ga...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef Mirri het volgende:
Die Pironkova is ook wel een chick trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |