Hij kon het hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:05 schreef Roderick2085 het volgende:
dan is ie aardig wat dikker geworden
Eigen taaltje he.quote:, en een ander accent![]()
quote:gast had nog een blade staan ('98), een v-max achtig ding en een busa![]()
Als ze jou een baan aanbieden bij de universiteit als systeembeheerder met een slOpel Agila als bedrijfswagen, dan ging je ook wat anders doen.quote:en hij staat op de markt met kippen
Crosspost.quote:CTRL+F5 en ik zie nog steeds niksopenen in nieuw venster helpt ook niet.... copy link location
mail terug ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx voor de adviezen op servergebied.
Zie ook de mail van 17.03.![]()
Drie voor zeven. U werkt over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef bvvt het volgende:
mail terug ook
De nieuwe CD staat op 3voor12.nl/luisterpaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie voor zeven. U werkt over.![]()
![]()
Relax.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
Topic boycotten of posten?
[..]
Hij kon het hebben.![]()
[..]
Eigen taaltje he.![]()
[..]
[..]
Als ze jou een baan aanbieden bij de universiteit als systeembeheerder met een slOpel Agila als bedrijfswagen, dan ging je ook wat anders doen.En het verdiend nog beter ook.
![]()
[..]
Crosspost.![]()
Nick vroeg het weekend of ik een nummer voor hem kon zoeken.. Akon met Gunshot.
Nou, ik zit er net naar te luisteren.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]maar ga je deze nu gebruiken voor een project
Dat heb je somsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Stop met pompen!!! [afbeelding] Stop met pompen!!! [afbeelding] Stop met pompen!!! [afbeelding]
Zit nog vast aan se banquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
..kan wel een verslagje gebruikenpimber al terug van se ringh
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Eigenlijk is die nieuwe Buell te lelijk voor woordensnap waarom eerst alleen de plaatjes van de voorkant zijn vrij gegeven
zonde![]()
Dat fokking rare kuipjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met iemand van gemiddeld postuur ziet het er al niet uit
Verslagquote:
Tof manquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verslag
De kast was in Lochem ....
[afbeelding]
Eenmalige reünieWaarom in Lochem?.....
'T had voor mij iig niet gehoeven
-The end-
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:16 schreef Geerd het volgende:
Zo binnenkort ook weer fanmail uit leeuwarden.
130,-
Volgende keer niet naakt een foto van een spiegelende helm makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Owkeej, tijd voor weer een vervolg
Doel was bereikt, de kust in Menton (FR) en Monte Carlo hadden we gezien![]()
[afbeelding]
Start vd terugreisvia een stukje Italië.....
[afbeelding]
....terug naar France
[afbeelding]
Beide geen woord Italeenssprekend vonden we dat we maar niet gingen stoppen om te tanken. Maar het werd een dagelijks ding om tijdig een hotel&brandstof te vinden:
- op Route des Grand Alpes
- Hiesj al een tijde op reserve
- stadje met plombe 16km verderop
- iets later ikzelf op reserve; beide bodems waren te zien
Zo zuinig mogelijk dus de bergpas omhoog, het stadje bevond zich aan onderaan deze pas (wat we nog niet wisten). Bovenaan motoren uitgezet en naar beneden rollen maarrrrrde hele pas naar beneden gereden zonder een druppel benz nodig te hebben gehad
en met die hoogtes haal je makkelijk 80km/h
Wat een contrast met de rest vd vakantie, waar we als pure aandachtrekkers overal direct werden bekeken als we met onze open dempers voorbij kwamen. nu in volledige stilte naar omlaag, mensen langs de kant keken ons een beetje raar aan
Eenmaal aangekomen na de fantastischerit:
[afbeelding]
Stukje verderop vonden we een hotel, met garage en grasmaaier![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Pinki![]()
[afbeelding]
Kettingen konden weer wat vet gebruiken![]()
[afbeelding]
Se hotel
[afbeelding]
De volgende morgen konden we gaan tanken, maar nog altijd met een bodemlaagje benz hebben we de rit de silencekort herhaald.
Hiesj was zijn wallet vergeten, de schoonmaakdame kwam hem net naar beneden brengen![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie aan mijn matties komt, komt aan mij!![]()
![]()
Dus desnoods plemp ik de smileys er op voor jullie!![]()
quote:IntegendeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heHquote:toppie
wel proefgereden ensow
volgens mij mis ik nogal wat insiderjokes, pepijn en rib-i zijn ook al wezen kijken zeker?Ejz, jij komt zeker foto's posten?quote:
Filter: goedkoopste, valblokken: mooiste. Simpel. Snel. Easy as Dell.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
ben een bestellijstje voor louis.de aan het maken
wat voor olie moet ik in de blade gaan gooien
en welk filter... deze of deze
hmmm, nu het over olie heb, zo ff verder met de gsdenk dat na 2 uur de olie wel uitgedruppelt is
kan ik filter vervangen en de plug uit de olie gaan vissen
ook voor de andere fokkers:
zouden deze of deze blokken een stuk beter zijn als deze... beetje rare post al het plaatje niet werktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:Stop met pompen!!!
Stop met pompen!!!
Stop met pompen!!!
![]()
Zag 't pas bij het quoten
Vage bestandsnaam voor die smiley ook>>>quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
..kan wel een verslagje gebruikenpimber al terug van se ringh
Iemand a.s. zondag mee naar de Ringquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
Pimber was gisteren trouwens op de Ring, jammer dat ik niet meteen doorhad dat ik een SMSje kreeg anders misschien nog wel een screenshot kunnen maken van de RingcamDe ZX-12R is begrenst op 300 km/h, p00bpauberssss
![]()
![]()
![]()
Vreemd joh, ineens zo zonder motorgeluidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wat een contrast met de rest vd vakantie, waar we als pure aandachtrekkers overal direct werden bekeken als we met onze open dempers voorbij kwamen. nu in volledige stilte naar omlaag, mensen langs de kant keken ons een beetje raar aanMaar wel lekkah
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Integendeel
[..]
heHtoppie
wel proefgereden ensow
volgens mij mis ik nogal wat insiderjokes, pepijn en rib-i zijn ook al wezen kijken zeker?
filters zijn dus allebei even duurquote:[..]
Ejz, jij komt zeker foto's posten?![]()
[..]
Filter: goedkoopste, valblokken: mooiste. Simpel. Snel. Easy as Dell.
is niet naaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgende keer niet naakt een foto van een spiegelende helm maken
Kwam van zutphen en voor de rotonde even over dat verdrijfingsvlak busje ingehaald.quote:
Zit een raar klikje bij de Trident als ik met redelijke snelheid over een verkeerdrempel rijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
WB, niet meer in de verkoop?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/178114/2
Niet goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:20 schreef ikookhier het volgende:
De nieuwe CD staat op 3voor12.nl/luisterpaal![]()
quote:Thomas van Aalten dinsdag 13 juni 2006 16:25
Spinvis behaalde onlangs een mijlpaal in zijn nog maar korte carrière: zijn debuutalbum uit 2002 'werd goud'![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Ben een bestellijstje voor louis.de aan het maken
Wat voor olie moet ik in de blade gaan gooien
En een Champion filter.
Afgetrainde Streetfigtah body.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgende keer niet naakt een foto van een spiegelende helm maken
Domme lulquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kwam van zutphen en voor de rotonde even over dat verdrijfingsvlak busje ingehaald.
Had alleen de tegemoetkomende politie busje niet gezien.
Dus ik rij door, hun ook dus ik dacht yesreden hun via de Lage Lochemseweg.
Kijk ik bij de kruising almen naar links zie ik dat busjemeteen motor maar aan de kant gezet.
![]()
Daar gaat weer een halve week werken.![]()
Gaat wel lekker zo laatst me de auto al 20,- en 107,-
dit is alweer de 2de 130 er.
Hij stond me al op te wachten in het gras heur:Pquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Domme lul
Die gasten rijden terug naar het bureau, hebben nergens trek meer in en zien dan jou iets doen wat niet mag. Zoeken het niet om jou aan de kant te zetten en laten het maar gaan maar komen je dan verderop maar tegen. Zijn van plan te doen of hun neus bloed tot jij zo stom bent om hem zelf aan de kant te zetten, dan denken ze ook van, ja als het echt moet dan maar wel
Dan daar de mooiste van ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
filters zijn dus allebei even duur
Die gekleurde van louis.de zijn mooier vind ik, zie alleen niet hoe ze gemonteerd worden?quote:
Met de brommer sinds 1993 --> ¤0,00quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel hebben jullie al aan boetes verbrasd dan?
Met de brommer er bij zit ik in 4 jaar nu op 500,- +/-
En met de motorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met de brommer sinds 1993 --> ¤0,00
En vooral vroeger dagelijks gebruik, en iedere dag (veel te) hard.![]()
Met de auto een keer of drie ¤50,00. Laatste alweer vier jaar geleden.
(te gehaast de honden van mijn ex vriendin willen uitlaten, was al ziek dat ik er veertig kilometer voor moest rijden, en ze was altijd al zo kan je dit, kan je dat..
)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Domme lul
Die gasten rijden terug naar het bureau, hebben nergens trek meer in en zien dan jou iets doen wat niet mag. Zoeken het niet om jou aan de kant te zetten en laten het maar gaan maar komen je dan verderop maar tegen. Zijn van plan te doen of hun neus bloed tot jij zo stom bent om hem zelf aan de kant te zetten, dan denken ze ook van, ja als het echt moet dan maar wel
iig over de 500 euro in de iets meer dan 2,5 jaar dat ik motorrijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Geerd het volgende:
Flodderig pakkie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Die uitlaat .....![]()
![]()
meer pics
Zeg ik.quote:
Ben gestraft wegens het niet gebruiken van photobucketquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]
... beetje rare post al het plaatje niet werkt
Zag 't pas bij het quoten
Vage bestandsnaam voor die smiley ook
Bustedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtfwas niet naakt zeg ik tog
![]()
Save it for the judgequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Nee, zeg ook niet dat er wat slingert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
ok, de alternatieven dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alternatief olie. Met hogere specs.![]()
![]()
Alternatief oliefilter.![]()
[..]
Afgetrainde Streetfigtah body.![]()
mooiste olie filterquote:
hmm, toch wel? monteren moet hiermeequote:[..]
Die gekleurde van louis.de zijn mooier vind ik, zie alleen niet hoe ze gemonteerd worden?
ff afkloppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Geerd het volgende:
Hicham kom er maar in met een GS500 opmerkingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff afkloppennog geen enkele boete gehad
![]()
Koop je een motor van drieduizend euro, ga je op de olie besparen.quote:
5W40 volsyntheet ook een goede keuze.quote:dus gewoon 10w40
Uitstekende doorgroeimogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, toch wel? monteren moet hiermee
scheelt ook wel weer in verzendkosten
quote:ANBAUKIT FUER CRASH-PADS
LSL SPRINT 1050, BJ. 05- TRIUMPH SPRINT ST 1050 (SPRINT-ST)
Dat komt omdat je zo'n hoog uurloon hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Geerd het volgende:
Achja zoon boete je leert er niks van, eerste uurtje doet even pijn, en morgen doe je het zo weer.
Mijn verbruikt dus olie als de terelier, dus o grote oliegeilert WB wat voor andere olie kan ik er in mieteren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koop je een motor van drieduizend euro, ga je op de olie besparen.
15.000 km/ 50 euro.![]()
![]()
[..]
5W40 volsyntheet ook een goede keuze.![]()
En als je weet dat hij olie verbruikt kan je al beginnen met 10W50, en is het erg, 20W50.![]()
[..]
Uitstekende doorgroeimogelijkheden.![]()
[..]
[..]
Dat komt omdat je zo'n hoog uurloon hebt.![]()
Standaard MF reactie: frituurvet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:22 schreef BazzieK het volgende:
Mijn verbruikt dus olie als de terelier, dus o grote oliegeilert WB wat voor andere olie kan ik er in mieteren?
die procycle 10w40 doet het in het gs'je ook primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15.000 km/ 50 euro.![]()
![]()
uhm, ok, juist... 10w 40 of bter 5w40quote:[..]
En als je weet dat hij olie verbruikt kan je al beginnen met 10W50, en is het erg, 20W50.![]()
quote:[..]
[..]
Dat ding kèn tog nie harder dan 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hicham kom er maar in met een GS500 opmerking
6,80,- netto bij eijgenhuijsen x 12/14 uur per dagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15.000 km/ 50 euro.![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat komt omdat je zo'n hoog uurloon hebt.![]()
Afgewerkte olie, net als je vriendinnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn verbruikt dus olie als de terelier, dus o grote oliegeilert WB wat voor andere olie kan ik er in mieteren?
Godverdomme hondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Standaard MF reactie: frituurvet.![]()
[afbeelding]
Wel (koud)vloeibaar nemen.![]()
Wat voor motors heeft tie nog meer gehad dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
Avond
Pics en verhalen blijven goed
Rest van de posts![]()
![]()
[..]
Afgewerkte olie, net als je vriendinnen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Afgewerkte olie, net als je vriendinnen
Dat jij en Makster geen beste vrienden zijn want gast wat ben je simpelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor motors heeft tie nog meer gehad dan?
De olielekkage was toch opgelostquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jij en Makster geen beste vrienden zijn want gast wat ben je simpel
Ik neem het alles gewoon met een korreltje zout dan valt alles mee en niks tegen, net als zwaartekracht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jij en Makster geen beste vrienden zijn want gast wat ben je simpel
Gebruik altijd de olie die voorgeschreven is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef BazzieK het volgende:
Godverdomme hondDoe eens ff serieus antwoord geven
![]()
Heb je daar al 10.000 kilometer mee gereden dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef Roderick2085 het volgende:
die procycle 10w40 doet het in het gs'je ook prima
5W is duurder, want dunner@koude start en volsyntheet.quote:uhm, ok, juist... 10w 40 of bter 5w40
General Motorsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor motors heeft tie nog meer gehad dan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff afkloppennog geen enkele boete gehad
![]()
Dat wilde ik dus zeggen, bij olieverbruik eerst constateren dat het ook verbruik is en geen lekkage.quote:
Wat noem jij veel km's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus zeggen, bij olieverbruik eerst constateren dat het ook verbruik is en geen lekkage.![]()
Maar bij licht olieverbruik kan je de dikte bij warme EN/OF koude olie iets veranderen.
Dus 10W40 vervangen door 15W of 20W en/of W50. Allemaal nog binnen de tolerantie van het redelijke.![]()
(aangezien niet alle delen veranderd zijn door slijtage, en nog ongeveer dezelfde smering vereisen)
Met name de W50 is bij motoren met veel kilometers geen probleem.
En het eerste getal niet bij temperaturen volgens het bijgaande staatje.
[afbeelding]
Persoonlijk ben ik wegens hitte bij veul toerenbeuken wel gek van W50 olieen.![]()
Ja, jammer dat je er niets mee doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]nee hoor... alleen rib-i van te voren via pm wat advies gevraagd
20k voor ene brommer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Geerd het volgende:
Wat noem jij veel km's?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
20k voor ene brommer.![]()
50k voor ene stoere motor.![]()
Bij een CBR125R na 15k.![]()
Hangt van motorconcept af dus.
Diversion?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:Stop met pompen!!!
Stop met pompen!!!
Stop met pompen!!!
Zei ik ook altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft nooit olie gelekt. Verbruikt alleen veul.
Heb een toerenbeukert met veul kilometers die altijd staat na te stomen na ee rit. 20W50 in gooien lijkt me dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus zeggen, bij olieverbruik eerst constateren dat het ook verbruik is en geen lekkage.![]()
Maar bij licht olieverbruik kan je de dikte bij warme EN/OF koude olie iets veranderen.
Dus 10W40 vervangen door 15W of 20W en/of W50. Allemaal nog binnen de tolerantie van het redelijke.![]()
(aangezien niet alle delen veranderd zijn door slijtage, en nog ongeveer dezelfde smering vereisen)
[afbeelding]
Persoonlijk ben ik wegens hitte bij veul toerenbeuken wel gek van W50 olieen.![]()
Je hebt een 2-taktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft nooit olie gelekt. Verbruikt alleen veul.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat overigens ook altijd het commentaar van de vrouwen die mijn bed deelden wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel het onderhoud niet de prestaties
Jappenblokken hebben altijd nauwere toleranties.quote:
Snel eens verversen, en alshet echt veel is eens 10W60 proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef BazzieK het volgende:
Heb een toerenbeukert met veul kilometers die altijd staat na te stomen na ee rit. 20W50 in gooien lijkt me dus![]()
Vanwege zuigzoenen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
Wat overigens ook altijd het commentaar van de vrouwen die mijn bed deelden was
Kenker, morgen klassikaal zwemmen, daar gaat het beetje respect dat ik nog geniet in de klas [afbeelding]
[/nutteloze post]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die koppeling is al lastig genoeg bij het optrekken, als ie eenmaal rijdt ga ik er echt niet meer aan zitten hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
Maar hou je vast voor deze ontboezeming, er zijn nog meer versnellingen dan de eerste.![]()
Doet me denken aan dat filmpje van motormeukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die koppeling is al lastig genoeg bij het optrekken, als ie eenmaal rijdt ga ik er echt niet meer aan zitten hoor![]()
Ohja diequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat filmpje van motormeuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek maar een lange zwembroek aan voordat je babyarmpje zijn kop laat zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat overigens ook altijd het commentaar van de vrouwen die mijn bed deelden was
Kenker, morgen klassikaal zwemmen, daar gaat het beetje respect dat ik nog geniet in de klas [afbeelding]
[/nutteloze post]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja die
Wat was de bedoeling van de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Babypinkjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trek maar een lange zwembroek aan voordat je babyarmpje zijn kop laat zien
Was meer voor de vormquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling van de spoiler![]()
Inruilenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Snel eens verversen, en alshet echt veel is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja die
http://www.motormeuk.nl/b(...)strider-wannabe.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:
8000quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gebruik altijd de olie die voorgeschreven is.![]()
[..]
Heb je daar al 10.000 kilometer mee gereden dan?![]()
quote:En let'es wat beter op smilies.![]()
En hoofdletters volgens M.A.R.S. is ook wel prettig.![]()
Alsnog geen antwoordquote:[..]
5W is duurder, want dunner@koude start en volsyntheet.
Ik durf niks te zeggen, komen er zo met de blade ineens een paar hele dikke aanquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je er niets mee doet
Donderdagavond ga ik aan de motor sleutelen, vrijdag mischien ook nog en als het tegenzit gaat de fik erin gaan we door tot het is gemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als er hier iemand geen recht van spreken heeft
Ik heb een leuk koekblik voor BazzieK staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zelfs Bazziek spaart voor een koekblik.
Hij zegt voor woon~werk verkeer, maar ik begrijp dat het ander verkeer is.
Dat maakt thuis teveel herrie.![]()
Ik hoop wel een keer ververst tussendoor.quote:
Wel.quote:Alsnog geen antwoord
Ik heb er ook nog eentje. Gedeelde smart is halve smart.quote:
Wanneer gaan we nou weer eens asociaal hard rijden ongezond etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Donderdagavond ga ik aan de motor sleutelen, vrijdag mischien ook nog en als het tegenzit gaat de fik erin gaan we door tot het is gemaakt
Fanmail vanuit Frankrijk is geloof ik niet mogelijk - alleen de staande houding moet je cash betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
iig over de 500 euro in de iets meer dan 2,5 jaar dat ik motorrijd
waarschijnlijk krijgen zowel OPM als ik ook nog fanmail uit Frankrijk
Zitten er nog resten bejaarde aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een leuk koekblik voor BazzieK staan
600 euro
Ik heb er maar eentjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje. Gedeelde smart is halve smart.![]()
Zodra ik een camera heb geinstalleerd en jou kan filmenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou weer eens asociaal hard rijden ongezond eten
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zodra ik een camera heb geinstalleerd en jou kan filmenIk doe geen gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Heb ik wel een paar keer gedaan jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoop wel een keer ververst tussendoor.![]()
2 jaar verschil, maar wil ze idd niet vergelijken hoorquote:Maar ff serieus, je wil die high tech Blade toch niet vergelijken met de overjarige GS.![]()
![]()
quote:Procycle is overigens meer dan ok. Op papier een straatlengte beter.![]()
Wel.![]()
quote:
Alleen aan de uitlaat stukjes mond, ze was bijziendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zitten er nog resten bejaarde aan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zodra ik een camera heb geinstalleerd en jou kan filmenNooit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedrag dat in de pm stond jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Roderick, heb je het voor dat bedrag kunnen kopen
If so
Lees: dunner als beter Roderick.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
5W is duurder, want dunner@koude start en volsyntheet.
2.900 he.quote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bedrag dat in de pm stond ja
En nog in Club 55 geweest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Owkeej, tijd voor weer een vervolg
Doel was bereikt, de kust in Menton (FR) en Monte Carlo hadden we gezien![]()
[afbeelding]
Start vd terugreisvia een stukje Italië.....
[afbeelding]
....terug naar France
[afbeelding]
Beide geen woord Italeenssprekend vonden we dat we maar niet gingen stoppen om te tanken. Maar het werd een dagelijks ding om tijdig een hotel&brandstof te vinden:
- op Route des Grand Alpes
- Hiesj al een tijde op reserve
- stadje met plombe 16km verderop
- iets later ikzelf op reserve; beide bodems waren te zien
Zo zuinig mogelijk dus de bergpas omhoog, het stadje bevond zich aan onderaan deze pas (wat we nog niet wisten). Bovenaan motoren uitgezet en naar beneden rollen maarrrrrde hele pas naar beneden gereden zonder een druppel benz nodig te hebben gehad
en met die hoogtes haal je makkelijk 80km/h
Wat een contrast met de rest vd vakantie, waar we als pure aandachtrekkers overal direct werden bekeken als we met onze open dempers voorbij kwamen. nu in volledige stilte naar omlaag, mensen langs de kant keken ons een beetje raar aan
Eenmaal aangekomen na de fantastischerit:
[afbeelding]
Stukje verderop vonden we een hotel, met garage en grasmaaier![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Pinki![]()
[afbeelding]
Kettingen konden weer wat vet gebruiken![]()
[afbeelding]
Se hotel
[afbeelding]
De volgende morgen konden we gaan tanken, maar nog altijd met een bodemlaagje benz hebben we de rit de silencekort herhaald.
Hiesj was zijn wallet vergeten, de schoonmaakdame kwam hem net naar beneden brengen![]()
[afbeelding]
Is't toch ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Rib-i het volgende:
OPM doet soms net of zijn motor een oude fiets is
Kenker, hoe vaak ben je wel niet blijven zitten dat je nu pas gaat schoolzwemmen??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[/nutteloze post]
Als ik het goed begrepen had is het sinds kort juist wel mogelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fanmail vanuit Frankrijk is geloof ik niet mogelijk - alleen de staande houding moet je cash betalen.
Daarom moeten buitenlanders stoppen en mogen de franbozen doorrijden (die krijgen wel fanmail)
Hmm, okquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees: dunner als beter Roderick.![]()
Uhm, ik gok zo ongeveer 36kquote:Maja, hoeveel km's heeft dat ding al niet met 10W40 gelopen.![]()
Bijna... 2800quote:[..]
2.900 he.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed gedaan
Nu maar hopen dat er geen verborgen gebreken zijn![]()
Ach platische chirurgie is tegenwoordig helemaal hipquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alleen aan de uitlaat stukjes mond, ze was bijziend
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt helemaal goed man, ik heb geen geld voor een camera
Ja stukken beter nuquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Had nog even het volgende artikel gelezen en het filmpje bekeken![]()
http://www.ad.nl/fun/bizar/article1602259.ece
Bizar
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Bizar
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Rib-i het volgende:
OPM doet soms net of zijn motor een oude fiets is![]()
Behoorlijk bizar ja, een neger getinte man die het nieuws leestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Bizar
![]()
De getinte man met een buitenlands accent heeft het bericht gestolenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Behoorlijk bizar ja, een neger getinte man die het nieuws leest
Linkje doet 't niet meer
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:26 schreef Roderick2085 het volgende:
Gewapend met een plattegrond, 'routebeschrijving', pen en papier ga ik zo maar eens richting VU
niet meer slapen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds die foto van jou slaap ik niet meer lekker. Wat doen we hier aan?![]()
![]()
Kijk maar heel veel naar andere foto's!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Sinds dit (of volgend) jaar wel mogelijk. Zo'n nieuw EU regeltjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fanmail vanuit Frankrijk is geloof ik niet mogelijk - alleen de staande houding moet je cash betalen.
Daarom moeten buitenlanders stoppen en mogen de franbozen doorrijden (die krijgen wel fanmail)
Een vrouw zou zich daar druk om makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat vinden jullie, zijn dit echte vrouwenlaarzen of kan een man hier ook mee voor de dag komen
[afbeelding]
Wat jij zegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich daar druk om makendus 't kan
Andere foto in het fotolijstje plaatsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ultieme toerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij staat op het netvlies gegrift.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Rib-i het volgende:
Andere foto in het fotolijstje plaatsen
Don't count on itquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ultieme toerlaars.
![]()
[..]
Hij staat op het netvlies gegrift.![]()
Mijn naieve jeugdige kijk op de wereld is voorgoed beschadigd
totdat ik een normale foto van JB gezien heb.![]()
Daar helpen een paar foto's van de tuin niet bij.![]()
![]()
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ultieme toerlaars.
![]()
[..]
Hij staat op het netvlies gegrift.![]()
Mijn naieve jeugdige kijk op de wereld is voorgoed beschadigd
totdat ik een normale foto van JB gezien heb.![]()
Daar helpen een paar foto's van de tuin niet bij.![]()
![]()
quote:
Index / Error #5.2 Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef ikookhier het volgende:
Er is geen moer gepost :S hoe kan dat![]()
Goedemiddag![]()
???quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
WB, dit ding werkte goed toch
Misschien ook maar gelijk meebestellen, als ik toch een grote bestelling doe
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
???
Gastrol leder jacket?
Shuberth S1?
Waarom helemaal moeilijk gaan doen met een slangetje dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bestelnummers intypt
Dit bedoel ik
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie.
Bestel die hele pagina maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
WB, dit ding werkte goed toch
Misschien ook maar gelijk meebestellen, als ik toch een grote bestelling doe
Dat lukt dus niet altijd bij iedere motor, en zeker niet bij voorheen compleet lege leidingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef Geerd het volgende:
Waarom helemaal moeilijk gaan doen met een slangetje dan?
Als je gewoon je kapje van je remvloeistof eraf draaid en rustig remt de heletijd en af en toe wat olie bijvullen is toch veel makkelijker?
NA APERT!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
[afbeelding]
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.![]()
Tot zover dit uitgebreide betoog.![]()
[..]
Bestel die hele pagina maar.![]()
En doe er een Mytyvac bij, een wereldapparaat die in iedere klusplaats niet mag ontbreken.![]()
[..]
Dat lukt dus niet altijd bij iedere motor, en zeker niet bij voorheen compleet lege leidingen.
Een apparaat bied zekerheid, en meer remdruk dan alleen van boven naar beneden pompen.
Lucht wil omhoog, dus de handeling is een beetje tegengesteld.
Dit is een hydraulische drukpomp, die letterlijk alles uit je leiding zuigt.![]()
![]()
![]()
Hij laat hem heel als ik het goed heb, dus dan mag hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NA APERT!!!Roderick had em eerder
![]()
vetjes![]()
Ik denk het wel, ding zuigt echt goed vacuum.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Geerd het volgende:
Kun je die ook voor alternatiefe dingen gebruiken dan?
Verbouwen is zoooooooooo standaard tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Roderick2085 het volgende:
Hij laat hem heel als ik het goed heb, dus dan mag het
He! watquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Vul de puntjes naar believe inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffff zo dan ff oordopjes ..........
DIE DINGEN ZIJN VEEL TE GROOT!!!! ik douw heel me oorgangen .......... stuk. het past niet!! ...![]()
Het gaat niet om de grote, het gaat om de techniek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffff zo dan ff oordopjes voor onder me helm.
DIE DINGEN ZIJN VEEL TE GROOT!!!! ik douw heel me oorgangen stuk. het past niet!! ...![]()
WHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grote, het gaat om de techniek.![]()
Het lukt echt niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Maar als je die doppen er gewoon in plempt gaat het niet lukken.
Zeker niet in die liefelijke oortjes van jou.![]()
![]()
(WB werd al meer dan eens oorfetisjist genoemd![]()
)
Je hebt vele soorten oren, zoals flaporen , hangoren etc, etc.![]()
Maar zelfs die bloemkooloren van mij lusten geen oordopjes zonder training.
In het begin kreeg ik ze er zelfs alleen maar voor de spiegel erin.
De gehoorgang loopt ook nooit helemaal recht het koppie in, dus je moet al een soort boggie maken met inzetten.
[afbeelding]
Bij mij persoonlijk loopt het heel vreemd naar het gezicht, en iets naar beneden.![]()
![]()
Suc7.![]()
Geduld #niet ok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
Het lukt echt niet!
Volgens mij gewoon foute doppen.
Mijn oren zijn ok+e!![]()
![]()
Waren zeker van die cheap ass gele dingen die je moet inknijpen om in te doen, die vervolgens weer zelf uitzettenquote:
watteH?quote:
quote:
Nóg ouder dan je Gixxer750?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:50 schreef MaartenGrendel het volgende:
Gisteren een ZXR750 gekocht voor erbij, alleen nog ff ophalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Opgehaald of alleen gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Gevonden zonder ook maar iets nodig te hebben
Pen en papier dus ook voor niks mee
Dat spreekt slechts in je nadeelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.![]()
Tot zover dit uitgebreide betoog.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Opgehaald of alleen gekekenZo ja > pics, specs, verslag?
Volgens mij niet... maar ik weet het ook niet helemaal meerquote:Ik volg het echt niet meer heurHeeft WB nou echt die blade gekocht [afbeelding]?
Hehquote:Zo niet, B12 kopeH? [afbeelding]
WHAHAHA IDD!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waren zeker van die cheap ass gele dingen die je moet inknijpen om in te doen, die vervolgens weer zelf uitzetten
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik ging naar de VU... je weet wel, die universiteit in Amsterdam
Had jij 'm liever willen hebben dan?quote:[..]
Hehwat nou weer
![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las dat de Bladeverkoper een universitaire opleiding had gedaan, vandaar dat ik die link legde ...
Vond 't al zo gek om dan op de VU af te spreken
Bijna... daar is morgen voorquote:Heb je al vriendjes gemaakt??![]()
Waarom verkopenquote:[..]
Had jij 'm liever willen hebben dan?
Blijf je edditen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las dat de Bladeverkoper een universitaire opleiding had gedaan, vandaar dat ik die link legde ...
Vond 't al zo gek om dan op de VU af te spreken
Heb je al vriendjes gemaakt??[afbeelding]
[..]
Had jij 'm liever willen hebben dan?
Verkeerde oorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
hahaha ze verkleuren wanneer ze nat zijn!Wtf
![]()
Omfggggggggggggg ik word gek . GEKKKKKKKKKKK .
quote:
-XX- heeft overal wel een alternatief voor zo te lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
hahaha ze verkleuren wanneer ze nat zijn!Wtf
![]()
Omfggggggggggggg ik word gek . GEKKKKKKKKKKK .
Hebbeeeeeeeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:Afgezien van dat rare dwarsbalkje is dit toch gewoon een normaal superbike stuur
Ben nu twee keer op vakantie geweest met de motor, heb tijdje gestanna, heb ruim boven de 200 km/h gereden op 't achterwiel, en heb een aantal keer op het circuit geredenquote:
Onderdeel van M.A.R.Squote:
heHquote:Het is trouwens wel ff wennen.... meer dames dan heren [afbeelding]
Is wel ff wat anders dan alleen maar jongens
Voor stuntwerk zijn er wel wat betere dingen dan een ZXR750quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen een extra moter voor het stuntwerk.![]()
Wat is normaal, er zijn zoveel verschillende modellen en die dwarsbalkjes kun je ook los kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:Afgezien van dat rare dwarsbalkje is dit toch gewoon een normaal superbike stuur
Woord omhoogquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nu twee keer op vakantie geweest met de motor, heb tijdje gestanna, heb ruim boven de 200 km/h gereden op 't achterwiel, en heb een aantal keer op het circuit gereden [afbeelding] Uitdaging is er nu toch uit?
Noteerdquote:
quote:
Voor stuntwerk zijn er wel wat betere dingen dan een ZXR750
[..]
Wat is normaal, er zijn zoveel verschillende modellen en die dwarsbalkjes kun je ook los kopen
Neequote:
Mooie Picquote:
Je doet engquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nu twee keer op vakantie geweest met de motor, heb tijdje gestanna, heb ruim boven de 200 km/h gereden op 't achterwiel, en heb een aantal keer op het circuit gereden [afbeelding] Uitdaging is er nu toch uit?
al gekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
nicequote:
Gewoon een vette chick achterop nemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Onderdeel van M.A.R.S [afbeelding]
[..]
heHga je visagist worden ofzo [afbeelding]
[..]
Voor stuntwerk zijn er wel wat betere dingen dan een ZXR750
[..]
Wat is normaal, er zijn zoveel verschillende modellen en die dwarsbalkjes kun je ook los kopen
[..]
Woord omhoog [afbeelding]
niet verkeerd heequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
OPM die C30, serieus optie voor de lease
Tja, moet ze beter oppassen heequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet verkeerd hee2.0D rijdt wel
met Nav
waar je niet mee moet spelen onderweg
bijna moeder aangereden die uit der bol sprong van woede
Een motorcross stuurtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:Afgezien van dat rare dwarsbalkje is dit toch gewoon een normaal superbike stuur
......nog niet op klaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:32 schreef hicham het volgende:
Meer foto's
stukje aangenamer de 2e keerquote:
kenker, dat beest had me geprikt maar ik had em gepletquote:
uwesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmmz blikje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt toch vakansiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:01 schreef Makster het volgende:
Werk me de pleuris
beterquote:Ik wordt echt gangster handig![]()
Nope, en ruilen wil' ie ook niet. 2 voor 1.quote:
quote:
Twee Bimota's, en beiden compleet verkrachte originelen.quote:
quote:what dumb ass would do that to a bimota
De sleuteltjes lagen nog op kantoor, en iedereen was weg.quote:
nope, krijg altijd vervoer mee als ik een cursus heb (deze keer in Brussel).quote:
zekerquote:ernstig vet![]()
eigenlijk is dat de egte waahijtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
De sleuteltjes lagen nog op kantoor, en iedereen was weg.
Dus morgen moet'ie wat vroeger beginnen, en ze terug leggen.![]()
wrom topiek al dicht danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Nope
Even rust in de tent, wordt gek van al dat sleutelen.quote:
GSXF!! Volgens mij stuurt dat vet logquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
yeah baby! zaterdag proefrijden op een GSXFen als het meezit ook beslissen dat ik 'm ga kopen
![]()
oh ja, wat eenOP Iks
![]()
![]()
Wat een cultuurschok, geen Divje meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
yeah baby! zaterdag proefrijden op een GSXFen als het meezit ook beslissen dat ik 'm ga kopen
![]()
oh ja, wat eenOP Iks
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope, krijg altijd vervoer mee als ik een cursus heb (deze keer in Brussel).
[..]
zekermaar ik kan 'em evt leasen
kriebelt wel
[..]
eigenlijk is dat de egte waahijt![]()
![]()
Wat moet tie kosten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
VMax![]()
nee dank je
is een 1992-er
@-XX- heb nu introweek, maar heb dat pauperkamp van 1 nacht geskipped, anders had ik nu met 300 nerds in een sporthal moeten slapen na waarschijnlijk de hele dag levend stratego spelen in het bosdus ga morgen wel weer
school begint maandag pas
maar Divje staat te koop op MFdus als er nog iemand interesse heeft
Lolquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
VMax![]()
nee dank je
is een 1992-er
@-XX- heb nu introweek, maar heb dat pauperkamp van 1 nacht geskipped, anders had ik nu met 300 nerds in een sporthal moeten slapen na waarschijnlijk de hele dag levend stratego spelen in het bosdus ga morgen wel weer
school begint maandag pas
maar Divje staat te koop op MFdus als er nog iemand interesse heeft
Nog nooit school gehad cker?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol![]()
Dat is het mooiste van allemaal.
Kennismakingsweek
![]()
Het record staat ook al ruim boven de 300. Ook de Houston 500 is al lang achterhaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
@-XX- heb nu introweek, maar heb dat pauperkamp van 1 nacht geskipped, anders had ik nu met 300 nerds in een sporthal moeten slapen na waarschijnlijk de hele dag levend stratego spelen in het bos
Link doet ut nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Makster het volgende:
Ook best leuk gedaan
http://www.motorfreaks.nl...mp;task=view&id=10144
Sorry sir, ik heb het gefixtquote:
Structureel verzaken is ook een kwaliteit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe goed de link ook is, Makster verkloot hem wel.![]()
Huhm, ik denk niet dat mn motor daarop pastquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Motorheftafel bij de plaatselijke autoboer.![]()
[afbeelding]
Nou nog een motor kopen die daar op mag.![]()
![]()
![]()
![]()
Xenon is dan wel weer leuk...
[afbeelding]
En een wekker voor alle Fok! MC'ers.![]()
[afbeelding]
Mijn oma knipt ook dingetjes uit de krant.![]()
Whahahah, serieusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, die Raptor hebben we je nou al drie keer op gewezen.![]()
Oh ja, en ik maar denken dat geen ene motor hier@MC er op past qua gewicht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Snelwagen het volgende:
Huhm, ik denk niet dat mn motor daarop past, geen goede steunpunten onderop mn blok. Lopen geen framebuizen meer onderdoor....
quote:Mooie raptor, al wel bekend.
Maarja structureel verzaken is inderdaad ook een goede bezigheid, zo blijkt maar weer![]()
Twee weken geleden tijdens de meet zelfs nog gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef Makster het volgende:
Whahahah, serieus![]()
![]()
Echt, de wereld om me heen gaat te vlug tegenwoordig![]()
Mennn, das echt niet best van mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Twee weken geleden tijdens de meet zelfs nog gezegd.
En twee keer op Fok! De eerste keer iemand anders.![]()
Als de wereld je te vlug gaat ben je een wijf.![]()
Ben de gele heineken krat kwijtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, en ik maar denken dat geen ene motor hier@MC er op past qua gewicht.![]()
Maar je motor heeft geen cross roots meer?Bierkratje er onder etc.
![]()
![]()
![]()
Zoals die motor er ook opgeplakt is met paintquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Geerd het volgende:
LOL ftw die motorlift tering.
Die KTM300 ook alweer vergeten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
Mennn, das echt niet best van mij![]()
Selectief geheugen dan misschien
Dan ben ik al lang naar mijn werk gefietst.quote:Anywayz, ik ga pitten. Morgen om 8 uur sta ik weer op HET dak![]()
Vroeger waren het nog echte motoren die KTM's.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Ben de gele heineken krat kwijt![]()
De warsteiner van tegenwoordig gaan altijd weer naar de supermarkt...
Enigzins probbig die nieuwe SM.quote:Maaruh, nee ik ga denk ik gewoon een GP standertje kopen ofzo. Mooi makkelijk met de ketting smeren![]()
Edit:
Mn nieuwe motor past er niet eens op zie ik net. Had nog niet naar de maximale belasting gekeken, en aangezien het zo'n pauperding is zal er wel niet echt marge zijn![]()
Een RSV die nog kleiner is dan een RS125.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
Zoals die motor er ook opgeplakt is met paint![]()
quote:Bod geplaatst: set wielen voor honda cbr 1100 blackbird
Bod geplaatst: voorvork honda blackbird
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Motorheftafel bij de plaatselijke autoboer.![]()
[afbeelding]
Nou nog een motor kopen die daar op mag.![]()
![]()
![]()
![]()
Xenon is dan wel weer leuk...
[afbeelding]
En een wekker voor alle Fok! MC'ers.![]()
[afbeelding]
Mijn oma knipt ook dingetjes uit de krant.![]()
Blackbird is relaxd menquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]135kg, en dan nog een motorlift durven te noemen
Verder, waar the fuck ben je nou weer allemaal mee bezigwat moet je met die blackbird shit
is dat nou weer voor de trophy??
Das net een kreidler,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een RSV die nog kleiner is dan een RS125.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
![]()
je vergeet dequote:
Het gaat alleen om de wielen en veringselementen van de Blackbird.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Snelwagen het volgende:
Blackbird is relaxd men, alleen ietwat achterhaalt in vergelijking met een zx12
. Maar nogsteeds supermooi ding
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu
Wel dalijk cheapass uitlaten kopen en nu kenkerveul geld uitgeven aan een intergraalhelm op een crosserquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:02 schreef Snelwagen het volgende:Straks een helmpje kopen
, eerst nog ff slapen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarbij moet de helm zo stil mogelijk zijn, en de uitlaten zoveel mogelijk herrie makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel dalijk cheapass uitlaten kopen en nu kenkerveul geld uitgeven aan een intergraalhelm op een crosser![]()
Hey, ik wacht remus nog afquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel dalijk cheapass uitlaten kopen en nu kenkerveul geld uitgeven aan een intergraalhelm op een crosser![]()
Wanneer ook zijn handen worden vastgetaped bij vol gasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wanneer zien we dit soort foto's van je verschijnen Snelwagen, je hebt er nu toch de motor voor? [afbeelding]
Waneer gaan we deze regeling treffenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wanneer ook zijn handen worden vastgetaped bij vol gasin een bos
![]()
Kwam je vannochtend over de kwinkweerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wanneer ook zijn handen worden vastgetaped bij vol gasin een bos
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |