wat je zegt, te veel pics gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Die pics, ge-wel-dig, teveel om op te reageren.
![]()
En woorden schieten tekort.![]()
Maar sinds wanneer is OPM uncensored.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin april en voor Zandvoortl twijfelde ik er ook nog over.. maja 85 euro .. nog maar ff niet.
Ben nu veul meer kwijt.![]()
Net gereden, maar het lijkt wel alsof de achterschokbreker doorslaat bij heuveltjes.![]()
Terwijl hij verder niet slap aanvoelt.![]()
[afbeelding]
Blijft toch wel een lekker dingetje.Rijdt ook zo fijn verder.
![]()
[..]
De echte?![]()
![]()
[..]
Hij zat wel vervelendte mailen via Fok! Maar gezien de mailstijl las hij niet altijd mee.
![]()
En op MF luste -XX- er ook wel pap van.![]()
![]()
Was idd nog niet full-proofquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Je verdient een plaatsje in de detectives afdeling van de Fok!MC, ware het niet dat je eindconclusie incorrect was
Ik laat veul steken vallen de laatste weken. Dat trilt door tot in fok!quote:
ikookhier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat je zegt, te veel pics gewoonhiesj heeft alles aangepast en ondanks macro's toch een hoop werk..dus na het meeslepen van mijn luggage kon ik hem dat niet aan doen
Anders tanden rapen uiteraardquote:dus bij hoge uitzondering tijdelijk geen protoverwacht wordt dat hier met respect mee wordt omgegaan
![]()
Ik dacht dat jij ze als artiest créme de la crème juist minder zou vinden, maar goedgekeurd dus?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Die pics, ge-wel-dig, teveel om op te reageren.
![]()
En woorden schieten tekort.![]()
Maar sinds wanneer is OPM uncensored.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik laat veul steken vallen de laatste weken. Dat trilt door tot in fok!![]()
![]()
[..]
ikookhier?![]()
Uitgerekend jij kan mij wel ff bijpraten via de mail.![]()
![]()
---------------------------------------------------------------------
Tjek tekst rechts op vizier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
High tech na veertien jaar, en vele merken, Nolan x3, Airoh, Probikerx2, nu weer TERUG op de eerste rang.
Een fotosoep is op zijn plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Mijn motorpak merkquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een fotosoep is op zijn plaats
[afbeelding]
![]()
Wie aan mijn matties komt, komt aan mij!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus bij hoge uitzondering tijdelijk geen protoverwacht wordt dat hier met respect mee wordt omgegaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal top.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef hicham het volgende:
Ik dacht dat jij ze als artiest créme de la crème juist minder zou vinden, maar goedgekeurd dus?![]()
Je ging WP te pakken nemen zei je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:
WAAR LUST IK PAP VAN WB?????????????????????????![]()
Ik moest hem even in Photoshop halen om het verschil te zien op dit uur.quote:![]()
![]()
Een paar schoten voor open doel zijn leuk maar uiteindelijk ga je de keeper toch wel missen zegmaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:
WAAR LUST IK PAP VAN WB?????????????????????????
heb ik over gedacht, maar is wel behoorlijk uit de richtingquote:
quote:Pimber was gisteren trouwens op de Ring, jammer dat ik niet meteen doorhad dat ik een SMSje kreeg anders misschien nog wel een screenshot kunnen maken van de RingcamDe ZX-12R is begrenst op 300 km/h, p00bpauberssss
geen link vandaagquote:
quote:
Grijp je kans bazziekquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef -XX- het volgende:
Ik lust pap van bazzie zijn buikje slikken.
Ga ik niet redden door tijd gebrekquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Uitgerekend jij kan mij wel ff bijpraten via de mail.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:25 schreef ikookhier het volgende:
[quote]Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef hicham het volgende:
Koffiekoekje en ikookhier, Laurel en Hardy, Peppie en Kokkie
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Dus desnoods plemp ik de smileys er op voor jullie! [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
verkooptopik alweer dichtvan gedachte veranderd of verkocht
![]()
dan was 't bedtijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest hem even in Photoshop halen om het verschil te zien op dit uur.![]()
![]()
Scheelt dan weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef Roderick2085 het volgende:hoeft dus geen afspraak te maken om 3000 pleuro af te halen
het enige wat ik van de banmelding kon opmaken is dat ie een 'duwwedstrijdje' heeft verloren... alleen geen idee van wiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Trouwens, waarom heeft WP een banheb de reden gemist
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat ik van de banmelding kon opmaken is dat ie een 'duwwedstrijdje' heeft verloren... alleen geen idee van wie
melding zei dat ie aan het duwen was, modje duwde terug (met een ban)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Rib-i ook gelezenje bent vorige keer dus afgezet toen je alleen eten kreeg
Kewlquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In Monaco hadden we deze Spyker is gespot:
[afbeelding][afbeelding]
Naast de Ferrari's, Lambo's, Porsches en Bugatti's had ik ook deze graag door de GP tunnel horen rijden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In Monaco hadden we deze Spyker is gespot:
[afbeelding][afbeelding]
Naast de Ferrari's, Lambo's, Porsches en Bugatti's had ik ook deze graag door de GP tunnel horen rijden
Heb je al betaald?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je al betaald?![]()
![]()
Kom ik net thuis van werk, en was vergeten dat de Trident uit de gang is.
Wat een heerlijk ontvangst stond/staat er dus in de woonkamer.![]()
[afbeelding]
![]()
ik zie niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez zou ook wel leuk zijn............
[afbeelding]
DIE WERKT NIET http://snelleeddy.punt.nl/upload/BMW_478.jpgquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez zou ook wel leuk zijn............
[afbeelding]
Dat is wel aardig van Martie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:nog niet, maar toen ik ging kijken zei hij al dat hij een telefoontje had gehad met wat ie ervoor wou hebben van een dealer die er een klant voor had daar had ie al tegen gezegt dat ie moest wachten omdat ik al kwam kijken
![]()
CTRL+F5, ik zie nog steeds wat.quote:Ik zie niks
Ik had ook een drukke dag tot en met 13.00.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef bvvt het volgende:
Hmm, rustig dagje vandaag hiero
is wat anders dan op me werk vandaag
Tnx voor de adviezen op servergebied.quote:enne WB - is het nog gelukt?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van Martie.![]()
CTRL+F5 en ik zie nog steeds niksquote:[..]
CTRL+F5, ik zie nog steeds wat.![]()
![]()
Gefeliquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |