niks gewend hequote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef Makster het volgende:
kenker wat een spierpijn gek
Alsof ik snoeihard aangereden ben ofzo
juistuhmquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef RB het volgende:
WATJE![]()
vroeger werd er gemeet door het hele land, op een dag 250km rijden om er te komen dan een tocht van 200+km en dan nog een keer naar huis.
S`morgens om 9uur vertrekken en s`avonds om 7 uur weer thuis komen![]()
![]()
dijkjes altijd lekker gevondenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:09 schreef Rib-i het volgende:
Op zich wel een toffe dijk om te rijden
En mazzel gehad met de regen
Nou idd, ren 2 keer per week 10 km hard maar voetbal is toch net iets andersquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks gewend he![]()
hee saletopiek maar weer voor se raptor?
Waar zijn jullie nou precies ergens geweestquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juistuhm![]()
vroegáh wekelijks op en neer door het land
--> wrom is er toch die UG [afbeelding] et AG [afbeelding] tegenwoordig
[..]
dijkjes altijd lekker gevonden![]()
na 100en kms bergpassen
zal het nooit meer hetzelfde zijn
![]()
mooi dat de rest-UG's de boel draaiende hielden
Samenvatting van mijn kant:quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:11 schreef hicham het volgende:
Ejz![]()
Grappig joh, smilies enzo
Maar iemand samenvatting ofzo?
Was begonnen met bijlezen maar werd toch iets teveel
Is m'n broertje in z'n eentje naar de Ring of is iemand van hier mee gegaan [afbeelding]?
Daar hoef jij je toch niet voor te verkledenquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Samenvatting van mijn kant:
Spierpijn, spierpijn en spierpijn en zo als een mongool uit de jaren 60 verkleed naar Nunspeet. Maw heel mijn weekend is fucked
Jij ook nog een update of moeten we weer in dubio blijven het gehele weekend
lang leve mijn uplooi speedquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:31 schreef hicham het volgende:
Ben nog ff aan het wachten tot de foto's van OPM binnen zijn
quote:
Hejquote:
Mijn motor is stuk en Wb is de arm van Nick stukquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:47 schreef hicham het volgende:
Ligt eraan hoe je goed definieert heHEven de spanning opbouwen
Maar w'rom ben je thuis, betekent dat dat m'n broertje in z'n eentje naar de Ring is? [afbeelding]
Of is Pepijn ... [afbeelding]
Ejz medevakantiegangerquote:
Tussen 23:00 en 00:00 was ik thuis, ik hoorde pimber op een gegeven moment idd aan de telefoonquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn motor is stuk en Wb is de arm van Nick stuk
Dus als je broertje naar de ring ist dan is hij niet met één van ons tweeën
donequote:Op zondag 26 augustus 2007 11:33 schreef hicham het volgende:
Laat me ff weten wanneer uploaien klaar is OPM, het volk heeft brood en spelen nodig
Hejquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:40 schreef -XX- het volgende:
Hicham en OPM backkk, gezellig
![]()
Haha welcom backkkkkkkkk![]()
![]()
Foto's hoor heren!!!!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mocroos¯oos are running als het goed is![]()
genoeg materiaal om een topiek vol te spammenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:10 schreef hicham het volgende:
Kenker, teveel pics om 'even snel' te filteren[/Pepijn
]
Beetje flauw alleen als iedereen 100x "mooie foto'squote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
genoeg materiaal om een topiek vol te spammen![]()
mooie foto'squote:Op zondag 26 augustus 2007 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
]
Preview
Ik ga er even vanuit dat er geen proto nodig is, -XX-
Een goed begin is het halve werk![]()
[afbeelding]
Hmz, hoe gaan we al die spullen meenemen
[afbeelding]
Karretje erachter spannen dan maar
[afbeelding]
Kopeuh?![]()
[afbeelding]
doesch..uwe neemt de verslaglegging voor uw rekening, of neemt men genoegen met MS Paint jobsquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef hicham het volgende:
Beetje flauw alleen als iedereen 100x "mooie foto's" moet reageren
Goeie foto'squote:Op zondag 26 augustus 2007 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
]
Preview
Ik ga er even vanuit dat er geen proto nodig is, -XX-
Een goed begin is het halve werk![]()
[afbeelding]
Hmz, hoe gaan we al die spullen meenemen
[afbeelding]
Karretje erachter spannen dan maar
[afbeelding]
Kopeuh?![]()
[afbeelding]
Moet je niet zoveel bier naar binnen lurken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef Geerd het volgende:
kut foto's
Ik stuur uw aandeel nog wel opquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doesch..uwe neemt de verslaglegging voor uw rekening, of neemt men genoegen met MS Paint jobs![]()
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef Geerd het volgende:
kut foto's
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel bier naar binnen lurken.
Gister waren we als enigste nog over in het cafe.quote:
ws ben je nu zwangerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef -XX- het volgende:
Vanochtend toen ik wakker werd had ik me er toch een buikpijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poubbe server ff downanders ff naar gmail
![]()
ook maar een startje maken danquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook maar een startje maken dan
Plan Deel 1: van Haarlem Arnhem-Maastricht via snelwegrenkertegenwind hee
waarna we allebei zoiets hadden van Hotel zoeken maar??
![]()
ff bijkomen @ parkeerplaats
[afbeelding]
Vanaf M'tricht is de route alleen binnendoorwegen dus leuker en beter te doentijd voor se lunch, dé start van een goede voeding gedurende de vakantie
![]()
....maar eerst mocro aan het werk gezet![]()
[afbeelding]
pakezelopstaptechniek vereist..demo volgt
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
genoeg voor nu, El P...het is uwe beurt geloof ik
zeker geen halvequote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker geen halvemissch 1/100e
teveel om in één post te probbeh
duidelijk is toch wel dat we een 9 daagse trip naar de Franse Alpen zijn geweestis een paar keer voorbij gekomen
verslag&pics/vids dus in delen
![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
Vanaf M'tricht is de route alleen binnendoorwegen dus leuker en beter te doentijd voor se lunch, dé start van een goede voeding gedurende de vakantie
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mis een beetje informatie om de foto's heen, magoedquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probbehen in delen enzow
Wat doe je eigenlijk allemaal op zo'n dagquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:15 schreef Roderick2085 het volgende:
verslagjes
zit je de hele dag op de motor, rij je zo'n 120 kmmaar wel leuk zo'n vro cursus
Op een VRO cursus, denk ut nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
Gewoon lekker chillen, genieten van de mooie wegen, de mooie natuurrrrr en en...mooi avontuurja toch ja tochh!!
afgezien van een hoop teorie gelul, dingens als over banden en balken rijden, noodstop (ook op vervuild wegdek) wat slalom en uitwijken herhaling van avb examenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk allemaal op zo'n dag, leer je er beter sliden enzo
. Stanna's maken?
nee dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
Gewoon lekker chillen, genieten van de mooie wegen, de mooie natuurrrrr en en...mooi avontuurja toch ja tochh!!
gedeeltelijk ja dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Snelwagen het volgende:
Maaruh ff serieus over die VRO shizzle, is dat gewoon bijzondere verrichtingen van je rijbewijs maar dan uitgebreider ofuh?
alsoquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
afgezien van een hoop teorie gelul, dingens als over banden en balken rijden, noodstop (ook op vervuild wegdek) wat slalom en uitwijken herhaling van avb examen
verder zooi bochtentechniek en een hoop lol
als je dus 'nieuwe' stijl examen heb gedaan avb en avd is het voor een grootdeel wat herhaling.... maar goed, wil je een keer vro2 gaan doen daar komt bijv bermvlucht, rijden door een waterbak, uitwijken in een waterbak ed, de leukere dingen dus, moet je wel eerst vro1 gedaan hebben
quote:
Maak je geen zorgen, zijn er wel geweest tijdens de vakantiequote:
heHquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:15 schreef Roderick2085 het volgende:
verslagjes
zit je de hele dag op de motor, rij je zo'n 120 kmmaar wel leuk zo'n vro cursus
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zijn er wel geweest tijdens de vakantie
Nieuwe bike nog opgehaald?Pics, vids, stannah's?
[..]
heHdoet die GS van jou het nog dan?
Lijkt me leuk zo'n dagjeAlleen gegaan?
toen tevens het 1e echte Franse contact met 3 jonge dames om te vragen of der een hotel in de buurt was..en wie heeft zo'n beetje de hele vakantie het woord mogen voerenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:13 schreef hicham het volgende:
En als je te lang doorrijd loop je kans geen hotel meer te vinden (eerste nacht)
Achteraf wel ene hotel gevonden trouwens
standaard is gezet, dus hòwkééjquote:Bal teruggeeft aan OPM... hoogwaardig verslag ftw
Hoe had je die shit met je remklauw opgelost dan, en waarom moest die uberhaupt los?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ja, die doet het nog steeds
straks maar eens een verkoop topic openen op mf
ben alleen gegaan jais idd leuk zo'n dagje... alleen toch wel redelijk prijzig... zo'n 200 euri's... had er toch geld voor gehad voor m'n verjaardag
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
standaard is gezet, dus hòwkééj
Het is dat het regende + OPM laaghangende puntbak heeft, anders waren we de snelweg overgestokenquote:na ca. 45 min overleg toch maar naar de douane gereden om te vragen of wij niet direct mochten omdraaien zonder vignet aan te schaffen..en dat was geen probleem
nou, dat was dus heel simpelquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe had je die shit met je remklauw opgelost dan, en waarom moest die uberhaupt los?
(daar was ik gestopt met bijlezen)
zeer goedquote:
ja kut hequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Geerd het volgende:
jammer van die foto's.
Voor herhaling vatbaar dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeer goedhoop gebeurd en gezien, isgoed dat we pics hebben gemaakt want je vergeet de helft als je hele dagen aan het rijden bent
![]()
Kenkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou, dat was dus heel simpeldie heb ik gewoon laten zitten
ik wou m'n keerringen gaan vervangen, maar fuck it, mag de volgende eigenaar doen
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Makster het volgende:
Avond
Heren avonturiers, dat zijn een stel puike fotos![]()
Maar zo de hamvraag na elke vakantie:
Is er nog geneukt
quote:En nee met elkaar telt dit keer niet![]()
Nicequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
KenkerLekker simpel
Ah wel, einde van dag 2 kwamen we wereldstad Winkel tegen op onze hotelkamer
[afbeelding]
Motoren moesten wel buiten overnachten en het regende ook, maar daar konden ze gelukkig wel tegen
[afbeelding]
D'r zit een laars in de plantenbakOPM
[afbeelding]
Beetje twijfelachtig hotel was het wel
[afbeelding]
Grensovergang Frankrijk - Zwitserland op een binnendoorweggetje
[afbeelding]
Toch maar even de ketting smeren en omdat het begon te regenen ook gelijk pauzeren
[afbeelding]
Even verderop trok het weer al bij
[afbeelding]
En geheel in stijl van de Duitslandvakantie in 2005... een bushokje
[afbeelding]
Inclusief authentiek dikkertje dap
[afbeelding]
1st person view![]()
[afbeelding]
Pussyboy OPM had 't koud, dus maar weer stoppen voor iets warms![]()
[afbeelding]
Dikke Michelin Pilot Sport![]()
[afbeelding]
Zoals al eerder gepost had ik nog wat problemen met de koppeling. Op de één of andere manier verdwijnt mijn vrije slag in de hendel als ik ga rijden nadat de motor een nachtje stil heeft gestaan(ontkoppelt op den duur dus ook niet meer) Oplossing: ontluchtingsnippel opendraaien, wat remvloeistof uit onderstere reservoir laten lopen en dan is 't weer voor een dagje goed
Voor de zekerheid dus extra remvloeistof gehaald om 't hoofdreservoir op het stuur bij te kunnen vullen, want de vloeistof moet toch ergens vandaan komenAutodealer ... speak english?
Non
Liquide de frein?
HMmz.. ne pas pour la moto
>> Routebeschrijving naar motorzaak meegekregen
[afbeelding]
Waren eigenlijk dicht, maar er waren wel mensen in de werkplaats aanwezig dus daar aangeklopt
[afbeelding]
En liquide de frein meegekregen(na betalen uiteraard
)
[afbeelding]
Geen idee meer in welk stadje het was, maar ze hadden er wel puike lesauto's![]()
[afbeelding]
Uiteraard motorzaak niet in 1 keer gevonden (wederom de fout gemaakt om OPM voorop te laten rijden) dus 3x door dezelfde hoofdstraat geknald
Ze zijn open dempers niet echt gewend daar lijkt het wel [afbeelding]
Speakin' about dikkertje dap heH, watser eigenlijk gebeurd met Nick's arm![]()
Heb 't gevoel een maand weggeweest te zijn, dus ik denk dat het inderdaad een goede vakantie wasquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Geerd het volgende:
Mooie verslagjes alleen jammer van die foto's.
Ben jij de reïncarnatie van Lars?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Makster het volgende:
Maar zo de hamvraag na elke vakantie:
Is er nog geneuktEn nee met elkaar telt dit keer niet
![]()
Dude.... enough is enough, ben vandaag als Elvis naar Nunspeet gereden, met pruik, zonnebril en foute blouse en alquote:
Nee heb geen immigratie ambities naar Belgie, geen drank probleem, mijn wijf is er nog en ik heb geen smart roadster gekochtquote:
En op de terugweg nog 100 km omrijden omdat ik eerst de spullen in Arnhem moest droppenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar die OPM heeft het lekker geregeld dat jij de alles mocht sjouwen![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar wie ben ik om die gast in het Frans daarover aan de tand te voelenquote:Maar remvloeistof van een auto kan ook wel in je motor hoor
Heb een vrijwaringsbewijs gekregen voor het protocol, deze is alleen tijdelijk van krachtquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
Puike foto'sMaarre what happened to protocol?
![]()
![]()
wat hiesj zegtquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Makster het volgende:
Is er nog geneuktEn nee met elkaar telt dit keer niet
![]()
was de enige keer dat ze buiten - zonder dak boven hun hoofd moesten overnachtenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
Motoren moesten wel buiten overnachten en het regende ook, maar daar konden ze gelukkig wel tegen
quote:
en was niet het enige roze wat we tegenkwamenquote:
geheel volgens traditiequote:
ja kenker hee zomer leerpak is best frisquote:
vrijwaring is dus alleen voor deez vakantie..is echt te veel materiaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Ligt 't aan mij, of heb je'n nogal grote balzak?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Snelwagen het volgende:
Mooie foto's, zonde dat je niet ff in Schweizz bent geweest![]()
Laatste keer dat ik in Schweizz was:(ook de eerste volgens mij
) Super mooi schoon land
, goede ordnung daar
![]()
quote:
waardering is grandequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef hicham het volgende:
En op de terugweg nog 100 km omrijden omdat ik eerst de spullen in Arnhem moest droppenPAub'r
Damn Olm, jij bent een echte Mattie boeng swaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef hicham het volgende:
[..]
En op de terugweg nog 100 km omrijden omdat ik eerst de spullen in Arnhem moest droppenPAub'r
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt 't aan mij, of heb je'n nogal grote balzak?
[..]Nog aan 't inrijden zeker?
Trouwens ook nog een wijf op zo'n ding tegengekomen in Frankrijk, ben bang dat je een wijvenmoter hebt gekochtEn dat ding leek ook niet zo hoog, kloptda
Of had ze dat ding verlaagd
Wel in Sweizz geweest trouwens, maar niet echt getoerdSowieso was ons doel Frankrijk, maar achteraf hebben we wel wat in de buurt liggende grensovergangen / stadjes meegepakt zodat we over 60 jaar kunnen zeggen dat we er geweest zijn
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die balzak kan je nu niet zien maar is vrij groot ja.... Tas hangt ervoor
![]()
Hou het ff stilquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
gaaf dingh heurquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Snelwagen het volgende:
Jah ik heb mn motor binnen:
quote:
Op zich wel heH, ware het niet dat de pennenlikker nu een beschadigd boek heeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn Olm, jij bent een echte Mattie boeng swa![]()
208 foto'squote:Op zondag 26 augustus 2007 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kenker zie nu de upgelooide pics![]()
....komende dagen verslagen maken
IRL is het nog zo veel beterquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
U pareert een simpel antwoord met een nog simpelere opmerking, waarvoor Hulde![]()
Genoeg logmateriaal de komende tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hou het ff stilIk zit hier mooi alle foto's te loggen
![]()
Ga vooral verder met posten![]()
Watsermorgenin Zandvoort?quote:
Nope ga morgen in mijn vakantie klussen bij een van mijn oudchauffeurs, dak moet er af en een dak moet er weer op. Van een huis that isquote:
Wat een "tina agenda plaatje" watz dat voor homo snizzlequote:
Tuinhuisje neem ik aan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Nope ga morgen in mijn vakantie klussen bij een van mijn oudchauffeurs, dak moet er af en een dak moet er weer op. Van een huis that is![]()
Beter ga je naar school, leer je nog eens wat vuigen hoerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:
Veel MFers @ zandvoort morgenKga ff kijken
![]()
Nee geloof het niet, ik kreeg sterk het idee dat het een dak van dakkapel of van een aanbouw is. En beter heb ik morgen minder spierpijn want kan serieus niet eens hurken, dan kan ik beter geen dak beklimmenquote:
Nicequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en jah, waar was dit ook alweer![]()
het begin van tunnelfun [afbeelding] bwóaabb
![]()
[afbeelding]
ff inzoomen2,8km --> later kwamen we ze tegen varierend tussen 4-10 km
![]()
wij reden overigens de andere kant op bij deze weg
[afbeelding]
nogmaals..waar![]()
[afbeelding]
goed, het is duidelijktraditie
![]()
[afbeelding]
asoos![]()
[afbeelding]
aardig geknald daar op soms vochtige bergwegen, maar hier vanaf rollen is een andere koek ofzoiets![]()
[afbeelding]
tegemoetkomend blik met knipperende lampen..koetjeop de achtergrond was blijkbaar naar beneden gekomen, vrij gevaarlijk rondlopen daar voor zo een beest
[afbeelding]
dit was vlak na dé ritvan de vakantie, bij een tankstation onderaan een afdaling (waar dus zo'n bordje stond met 10km) vlak voor Geneve. Damn dat was rijden voor het leven, met El P.
voorop naar beneden geraasd op perfekt wegdek en amper verkeer
![]()
hier was het echt ff bijkomen en nagenieten
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
in hartje Geneve, zoals gezegd waar men duidelijk open dempers niet echt gewend iskomen we op de boulevard aan het meer aanrijden, voor snel ff een pic..niet in de gaten dat zo'n beetje heel de boulevard naar ons keek
snel piccie gemaakt en gegaan
[afbeelding]
Hier brak mijn hart.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
17 september ben ik er.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef hicham het volgende:
15 september pimber, wb en ik @ zandvoort
quote:Speakin' about dikkertje dap heH, watser eigenlijk gebeurd met Nick's arm![]()
Mèn, echt te gek manquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het begin van tunnelfun
in hartje Geneve, zoals gezegd waar men duidelijk open dempers niet echt gewend iskomen we op de boulevard aan het meer aanrijden, voor snel ff een pic..niet in de gaten dat zo'n beetje heel de boulevard naar ons keek
denk een ruime 5500quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:41 schreef Makster het volgende:
Hoeveel km hebbie gereden dan?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende: vakantieenthousiasme
quote:
quote:matties veilig terug!
ze konden het goed hebbenquote:Hier brak mijn hart.![]()
Als we't nazoeken komen we er vast wel achter, maar geen zin inquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het begin van tunnelfun
bwóaabb
![]()
Fokkin' hoog als je zo'n ding ineens in het echt zietquote:
Helemaal als je eerst zo'n hoge stoep op moetquote:in hartje Geneve, zoals gezegd waar men duidelijk open dempers niet echt gewend iskomen we op de boulevard aan het meer aanrijden, voor snel ff een pic..niet in de gaten dat zo'n beetje heel de boulevard naar ons keek
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Makster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3xa7RZiWVUU&mode=related&search=
aardig bWWWOOAAAP
KTM 690, ode aan Snelwagen
Op dit filmpje staat het er een beetje vaag op jah, maar normaal gesproken doe je het om meer druk op je voorwiel te krijgen, waardoor meer grip....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:05 schreef Geerd het volgende:
Waarom steeds met die voeten aan de grond dan?
doihquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef hicham het volgende:
Die tweede is denk ik 7 km voor rosureux ....![]()
met die puntbak best lastigquote:Helemaal als je eerst zo'n hoge stoep op moet
ach so jahquote:
Neeh, want wij hebben ook nog humorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jullie zijn echt de rietvaerders van MF he
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
Vakantiepics, vakantieverhalen
, vakantie enthousiasme
, matties veilig terug!
Altijd moeilijk de eerste keerquote:[..]
Hier brak mijn hart.![]()
quote:[..]
Ik dacht het eigenlijk ook bij die pic..
Is op straat gevallen, op het snuffertje, op de beide knieeen, maar vooral ook op zijn elleboog en arm.
Vrijdagnacht konden we weer naar het ziekenhuis. Het gips klemde wegens een ontsteking.
Wat kost dat niet aan zolen/schoenen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op dit filmpje staat het er een beetje vaag op jah, maar normaal gesproken doe je het om meer druk op je voorwiel te krijgen, waardoor meer grip....
Nou eigenlijk sleep je hem niet over het asfalt maar vlak erboven...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat kost dat niet aan zolen/schoenen?
Aangezien de meeste motorschoenen niet echt veel profiel hebben.
Ohwzo oke.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou eigenlijk sleep je hem niet over het asfalt maar vlak erboven...
Op mn vorige motor deed ik het best vaak als ik aan het raggen was, en dan met name in de kortere bochten. Met de 690 heb ik het 2x gedaan, maar het voelt ineens zo vaag![]()
Nouja, het ligt eraan hoe je je racer in balans wil houden, lijkt me niet echt ideaal met je poot ernaast neequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwzo oke.
En heeft alleen nut op zoon een SM zeker?
Klopt idd in de cross zie ik het ook altijd, ik dacht eigenlijk dat dat meer was voor het evenwicht, ivm met al die hobbeld gaten etc.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja, het ligt eraan hoe je je racer in balans wil houden, lijkt me niet echt ideaal met je poot ernaast nee. Maarja in de cross gebeurd het natuurlijk ook vaak, enduro, en op een allroadje zou het ook wel kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.jj-tv.de/pageID_4452400.htmlLake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
je moet het ook niet te ingewikkeld makenquote:
hebbie nu gat in je regenhoesquote:1st person view![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mèn, echt te gek manGeneve, er is een MC lid die niet meer dan 25 Km van de woonplaats af te krijgen is
Beter royeren we zulke individuen
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Makster het volgende:
Bwooaaaap
Nummer 22 zit ook op MFFilmpje ken ik wel ja, iemand had hem laatst ook op MF geplaatst weet niet meer wie. Maaruh nummer 22 zit noway op MF hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.jj-tv.de/pageID_4452400.html(denk ik
)
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
vantevoren boeken is zo planmatig, terwijl juist het niet weten hoe de dagen zullen verlopen onderdeel van de vakantie isquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Rib-i het volgende:
De volgende keer hotels vantevoren boeken of weer op de bonnefooi
Ja ene HAAANNS of zo iets, en die zegt dat ie nummer 22 is. Als dat zo is dan ken Hans aardig boekenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Filmpje ken ik wel ja, iemand had hem laatst ook op MF geplaatst weet niet meer wie. Maaruh nummer 22 zit noway op MF hoor(denk ik
)
En Frans praten met die luiquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vantevoren boeken is zo planmatig, terwijl juist het niet weten hoe de dagen zullen verlopen onderdeel van de vakantie isbonnefooi is OK, genoeg logís te vinden
gewoon niet al te laat gaan zoeken
hahahaha, nou ik kan je met 210% zekerheid zeggen dat dat hans niet isquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ene HAAANNS of zo iets, en die zegt dat ie nummer 22 is. Als dat zo is dan ken Hans aardig boeken![]()
Vanwege dat ie tegen de demper aanhangt bedoel jequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hebbie nu gat in je regenhoesik heb er al wel eentje.... 1x gebruikt en gelijk een vet groot gat erin
Net als die XR van Martijntjequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hahahaha, nou ik kan je met 210% zekerheid zeggen dat dat hans niet is, de laatste SM die hij heeft gehad is een xr600
(heeftie nog maar ligt is onderhoud, het zou eens niet
) . Nu heeftie een crf450 enduro
, erbij. Ik rij nu al bijna 2 jaar ofzo met de Gelderse Supermotards mee, en bij mijn weten heeft hij nog nooit een meet meegereden, ivm de xr die het dan weer niet doen, dan weer dit dan weer dat
![]()
daarom jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanwege dat ie tegen de demper aanhangt bedoel je
In principe niet, die hoezen zijn best stevig en de tassen ook goed boven de demper te houden in plaats van er tegenaanAlleen met erg warm weer + stadverkeer + niet goed zittende tassen gaat het binnen no-time mis natuurlijk, c.q. doorsmelten
Maar jah ... wie doet er dan ook een regenhoes om zijn tas als het warm is?
quote:
Zeer relaxed allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tRvX1ccoagk
![]()
ZOnde idd maar die gzoer had VEEEEL gezeik met die XR, de tering zegquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die van martijntje das helemaal een porno XR, maar daar hoor ik niks meer van
![]()
Deze zag ik net nog:
http://www.motor-forum.nl(...)a20a11f645a59536adb/
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:53 schreef Makster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oK4HoGC1wzM&NR=1![]()
Mja lelystad is opzich een leuk baantje hoor, emmen (pottendijk) schijnt heel erg klein te wezen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeer relaxed allemaal![]()
![]()
Waarom hebbie hier niet zulke baantjes![]()
Oeh gheyle baanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:53 schreef Makster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oK4HoGC1wzM&NR=1![]()
Chillquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja lelystad is opzich een leuk baantje hoor, emmen (pottendijk) schijnt heel erg klein te wezen.
Onboard lelystad (opwarmronde, of training) bij Rond van der Horst geloof ik....
edit:
Die andere onboard (niet met die husa's is in België)
Nee daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Chill
Maar lelystad en Emmen zijn niet echt in de buurtWeetje toevallig of er ook weleens gereden wordt op de akrtbaan (outdoor) van de Hoeksewaard? Das echt maar 20 minuten max hier vandaan
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8Jki4OQA5D4&mode=related&search=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Populair gedoequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef Makster het volgende:
Het wordt echt steeds gekker![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
Freestyle urban SMX![]()
Ja, en een vertanding van 12-150quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef Geerd het volgende:
Hebben die dingen alleen maar puur koppel ofzo?
Die vertanding zou wat overdreven kunnen zijn hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef Geerd het volgende:
oke.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die vertanding zou wat overdreven kunnen zijn hoor![]()
Zo echt DE shit zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Populair gedoe![]()
Posers![]()
Duuuude, ik wil ook van die leipe stoppies kunnen. Zo omdraaien![]()
![]()
En ze wegen maar een kilotje of 70quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef Geerd het volgende:
Hebben die dingen alleen maar puur koppel ofzo?
Poids à vide:68 kgquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo echt DE shit zijn![]()
[..]
En ze wegen maar een kilotje of 70Wellicht nog minder
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Poids à vide:68 kg
Das een gasgas 250
Zo tof ook allemaal.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef hicham het volgende:
Makster heeft youtube ontdekt?Vette shit
Nog even een verslagje voor het slapen gaanVolgens mij waren we bij eind dag 3 aangekomen?
Toen hadden we gelukkig een overdekte stalplaats
[afbeelding]
Nogal wat rommel in de hotelkamer, van wie dat allemaal is laat ik even in het midden
[afbeelding]
En dit teringklokje begon om 1 uur 's nachts te piepenVond de vorige hotelgast zeker grappig, alarm inschakelen terwijl die knoppen niet fatsoenlijk te bedienen zijn (zit achter de behuizing). Probeer daar maar eens achtergekomen als je half om half slaapt
Flink zitten raggen op dat ding, daarna in een helder moment een pen gepakt en door die gaten heen de knoppen bediend
[afbeelding]
Ochtend dag 4
[afbeelding]
Met wederom mooie bergpassen
[afbeelding]
En boulangeriesOPM trok hierna zijn regenpak aan, werd nogal koud [afbeelding]
[afbeelding]
En naarmate we hoger kwamen werd het weer ook slechter en slechter [afbeelding]
[afbeelding]
Erg ver kon je iig niet meer zien
[afbeelding]
Zoek de OPM![]()
[afbeelding]
Na een daling werd het ineens weer mooi(of klopt de fotovolgorde niet OPM??
)
[afbeelding]
Maar moest wel weer geklust wordenWas kennelijk vuil in de carbs gekomen waardoor de vlotter bleef hangen oid, dan loopt de boel over bij te weinig gas geven en dat kenne we niet hebben he
Benzine uit de vlotterbakken laten lopen en vuiltje ging kennelijk mee, want daarna liep de boel weer perfect
(geleerd van de ANWB, voor vertrek hetzelfde probleem gehad
)
[afbeelding]
Daarna werd de stijging weer ingezet en gaf ook deze bikkel het op, regenkleding ging aan want het begon ineens te sneeuwen
[afbeelding]
En aldaar de top
[afbeelding]
Gezien de kou waren we maar al te blij dat de daling weer ingezet kon worden naar het eerstvolgende bushokje... begint een gewoonte te worden [afbeelding]
[afbeelding]
OPM had droge sokken nodig, geen waterdichte laarzen
[afbeelding]
Besloten om verder te rijden... niet erg verstandig want bij de volgende stijging werd het weer flink kouder
[afbeelding]
En hier had OPM het niet meer, ging zowat dood en moest 2 banaantjes naar binnen werken [afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig daarna weer afdalen en zo snel mogelijk een hotel zoeken, we vonden het wel goed zoJe kunt kiezen tussen deze tunnel en de bergpas, scheelt je 2,5 km rijden en met de kou kwam dat wel goed uit
![]()
[afbeelding]
En omdat ik me verveelde en wel in beweging wou blijven vanwege de kou, ben ik maar foto's gaan maken [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Souveniertje achtergelaten
[afbeelding]
En met circa 30 km/h traden we de afdaling in, klappertandend en het zicht grotendeels ontnomen door mist en het beslaan van vizier/bril ... geen pretje op dat moment, terwijl we het even daarvoor nog leuk vonden dat het begon te sneeuwenToch wel heel erg blij toen we een hotel tegenkwamen [afbeelding]
[afbeelding]
En het diner van die avond ... [afbeelding]
[afbeelding]
Maar na de croissantjes en deze bollen...
[afbeelding]
... waren we misselijkDus de rest hebben we bewaard voor de lunch van de volgende dag
![]()
Ik zie vaak toch een hoop slijtage bij de lui.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
Nou eigenlijk sleep je hem niet over het asfalt maar vlak erboven...
Nagenoeg.quote:
Eigenlijk ook wel jahquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie vaak toch een hoop slijtage bij de lui.
Er bestaan zelfs verwisselbare voetstukken voor SM rijders.
Meer gevoel wat je doet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:57 schreef Snelwagen het volgende:
Eigenlijk ook wel jah, maar met normaal gebruik niet. Die lui hebben dan van die opschroefbare sliders dr onder. Maat van mij heeft zn Alpinestars SMXr laarzen al een x helemaal doorgereden, heeft ie nu standaard crosslaarzen gekocht, terwijl hij vaak op ut circuit rijdt
. Maar waarom die poot over de grond heen slepen snap ik niet hoor
![]()
-XX- in het wit.quote:
Zie die schaamrandenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer gevoel wat je doet.Ik ben geen ervaringsdeskundige.
![]()
Scoop Motormeuk@AKA Raprotsandrockets.com.
[..]
-XX- in het wit.![]()
![]()
Ik geloof niet dat de testrijder een foutje moet maken met een pre produktiemodel van een miljoen. (quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef Snelwagen het volgende:
Zie die schaamrandenVAn die KTM he
Lijkt me ook niet echt een goede wending geven aan zn carriere neequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de testrijder een foutje moet maken met een pre produktiemodel van een miljoen. ()
Al had ik een naakt wijf er onder gezet met XXXXL tieten.. dan nog had je alleen die KTM gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef Snelwagen het volgende:
Zie die schaamrandenVAn die KTM he
z0mfg!!!!1quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al had ik een naakt wijf er onder gezet met XXXXL tieten.. dan nog had je alleen die KTM gezien.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:47 schreef Roderick2085 het volgende:
De keerringen moeten vervangen worden (net als de stofkapjes). Keerringen, stofkapjes en voorvorkolie krijg je erbij (ik had geen tijd meer om het zelf te doen).
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus je bent eerst gevallen en hebt toen de valbeugels gemonteerd![]()
welke pic(s)quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:17 schreef bvvt het volgende:
bekende omgeving ook zie ik nu
Verkoop je de valbeugels ook losquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
toen ik onderuit was gegaan had ik 300 euro schade.... toen dacht ik, dat gaat me niet nog een keer gebeuren bij zo'n 'zachte' crash, dus valbeugels erop
achteraf niet meer nodig gehad
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verkoop je de valbeugels ook los
Standaard MF reactie
Col de 'l iseran, col de galibier, genevequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
welke pic(s)zijn nogal wat verschillende omgevingen voorbij gekomen
Er kan waarschijnlijk wel een stukje tussen uit, maar ik zou wel even kijken hoe goed de ketting nog is dan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef Geerd het volgende:
Mooie foto's.![]()
Ik heb nog een streepje over op de achterbrug voor de ketting, kun je der daarna nog een stukje tussen uit laten halen of is dat niet verstandig?
Zo oud is die namelijk nog niet eens.
Da's Freaky Cat van MF.quote:
klopt helemaalquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef hicham het volgende:
Na een daling werd het ineens weer mooi(of klopt de fotovolgorde niet OPM??
)
kenker 2e keer in kou omhoog met nog nattere sokkenquote:
wenkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben weer klaar voor meer log materiaal![]()
quote:
Idd, MF is een redelijk zootje ongeregeld, duidelijk geen journalistenbloed, wel goed met software.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:44 schreef Snelwagen het volgende:
Kbegin met trouwens wel een beetje te irriteren aan dat motormeuk zeg, de hele tijd van die photoshop van raptorsandrockets en veel oude filmpjes
![]()
Freaky lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BWT, tjek je mail.![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:44 schreef ikookhier het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]Als de -XX- stalker het al niks vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien een andere reden.......quote:
quote:Freaky Cat schreef op 26 maart 2003 @ 14:30
Jah ik ben bi en hopelijk ooit mijn eige motor clubbie met alleen maar meiden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als de -XX- stalker het al niks vind![]()
![]()
'kweet niet in welk jaargetijde jij naar vrouwen van lichte zeden gaat, maar ik vermoed gedurende de kerst?quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Rib-i het volgende:
Dit lijkt meer op een huis voor vrouwen van lichte zeden dan op een hotel![]()
Ik zie wel een SZR maar geen -XX-, heb je instructies meegekregen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:51 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hier nog wat foto's van de meet met -XX- en MF van zaterdag.
Ik mis de verborgen linkquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:45 schreef bvvt het volgende:
.
Lijkt me juist logisch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel jah, maar met normaal gebruik niet. Die lui hebben dan van die opschroefbare sliders dr onder. Maat van mij heeft zn Alpinestars SMXr laarzen al een x helemaal doorgereden, heeft ie nu standaard crosslaarzen gekocht, terwijl hij vaak op ut circuit rijdt
. Maar waarom die poot over de grond heen slepen snap ik niet hoor
![]()
Wil je nog een bepaalde wending aan het topic geven?quote:
Ik wacht op instructiesquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef hicham het volgende:
Wil je nog een bepaalde wending aan het topic geven?![]()
Je weet, Fok!MC'ers kunnen je topic maken of kraken
quote:
quote:vlak achter hicham rijdende zag ik hem gaanop lage snelheid maakte hij een perfekte dikke kneedown maar zijn moto maakte dus een fulldown
terwijl hij nog leek te vallen kroop ie er al onderuit omdat ie wist dat ik eraan kwam. resultaat:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
'kweet niet in welk jaargetijde jij naar vrouwen van lichte zeden gaat, maar ik vermoed gedurende de kerst?
[..]
Ik zie wel een SZR maar geen -XX-, heb je instructies meegekregen?
[..]
Ik mis de verborgen link
En mocht je weer die kant op gaan, môt je toevallig nog Zwitserse Franken hebben?
[..]
Lijkt me juist logisch?Op een niet-SM met je knie net boven het asfalt hoveren is nou ook niet bepaald prettig als je beter gewoon kent kneedownen
[..]
Wil je nog een bepaalde wending aan het topic geven?![]()
Je weet, Fok!MC'ers kunnen je topic maken of kraken
Ik deed ook zoeken.quote:
quote:Je weet, Fok!MC'ers kunnen je topic maken of kraken
De uitlaten iig welquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef ikookhier het volgende:
Bike voor Rib-i !! Z1400![]()
[afbeelding]
Soep![]()
Dus toch bladgoudquote:
Ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Kom kom, niet zo nuchter allemaal![]()
Slider pad was idd zeer verstandig om die voor de vakantie nog erop te laten zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hiesj gevallen.![]()
Gelukkig een goede slider paden Pazzo.
![]()
Lieg niet faker, pimber was er en jij nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:55 schreef -XX- het volgende:
Was gezellig vandaag op zandvoort![]()
![]()
Prachtig, zoveel
damn..wel mooie motoren gerasht hoor...echt nieuwe R1, daytona etc,...zonde zonde
maarja...was ook super druk!
![]()
![]()
Volgens mij mocht ie vanaf september weer opnieuw proberen met een mailtjequote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer is pimberbwoy eigenlijk terug
Hoogvliet voor een zakje M&M'squote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens nog mensen een idee waar ik motortrailer kan huren voor een zaterdag ofzoboels is maar tot 12.30 open, ben bang dat dat niet laat genoeg is....
quote:De ZX-12R is begrenst op 300 km/h
Hij stuurde niet om die natte vlek heen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Makster het volgende:
Whaaal laan wat doe jij vallen![]()
![]()
![]()
MAar die crashpads zijn duidelijk de SHIT![]()
Nog een reden dat je op je bek ging
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij stuurde niet om die natte vlek heen.![]()
ws de verhoging in die haarspeldbochten en toch proberen in de 2 erdoorheen te gaanquote:
dat zekerquote:MAar die crashpads zijn duidelijk de SHIT![]()
ff serieusquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Damn kut om op je bek te gaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ws de verhoging in die haarspeldbochten en toch proberen in de 2 erdoorheen te gaan
[..]
dat zekeranders was het ws einde vakantionen
Altijd gedacht dat pimber mee was op vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Slider pad was idd zeer verstandig om die voor de vakantie nog erop te laten zettenVerder jah, shit happens life goes on
Was blij dat ik gewoon door kon rijden
We zaten op dat moment met zoveel adrenaline in onze bloed dat ik eigenlijk meteen opstond om de motor op te rapen en weg te rijden, alsof het een MotoGP wedstrijd wasEn misschien was de remhendel afgebroken als het geen korte pazzo was, ben je nog verder van huis
[..]
Lieg niet faker, pimber was er en jij niet
[..]
Volgens mij mocht ie vanaf september weer opnieuw proberen met een mailtje
[..]
Hoogvliet voor een zakje M&M's
Pimber was gisteren trouwens op de Ring, jammer dat ik niet meteen doorhad dat ik een SMSje kreeg anders misschien nog wel een screenshot kunnen maken van de RingcamDe ZX-12R is begrenst op 300 km/h, p00bpauberssss
Jah, met de suzuki altoquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Was pimber vandaag in zandvoort???Niet gezien
dude
Geen idee wat precies, ofwel heb ik te hard de achterrem ingetrapt of heb ik me onderuit gelepeld op de verhoging in de binnenbocht (was bocht naar rechts omhoog dus het krapste gedeelte heeft een flinke stijgingsbobbelquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Makster het volgende:
Whaaal laan wat doe jij vallen![]()
![]()
![]()
MAar die crashpads zijn duidelijk de SHIT![]()
Nog een reden dat je op je bek ging
Die natte vlek heb ik daar achtergelaten slimb0quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Boeieh, hoort erbijquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:15 schreef Makster het volgende:
[..]
ff serieus![]()
![]()
![]()
[..]
Damn kut om op je bek te gaanZeker als je net een andere bike hebt
![]()
Maarja, schade is beperkt en vakantie kon door![]()
Je verdient een plaatsje in de detectives afdeling van de Fok!MC, ware het niet dat je eindconclusie incorrect wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat pimber mee was op vakantieVolledig in pimber stijl
zeggen dat ie niet gaat, maar t wel doet. Je laten bannen wat toch niks uit maaktmaar er is niet gepost met een kloon
= wp op vakantie..... niet dus
Begin april en voor Zandvoortl twijfelde ik er ook nog over.. maja 85 euro .. nog maar ff niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
Slider pad was idd zeer verstandig om die voor de vakantie nog erop te laten zetten![]()
De echte?quote:Hoogvliet voor een zakje M&M's
Hij zat wel vervelendquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Altijd gedacht dat pimber mee was op vakantieVolledig in pimber stijl
zeggen dat ie niet gaat, maar t wel doet. Je laten bannen wat toch niks uit maaktmaar er is niet gepost met een kloon [afbeelding] = wp op vakantie..... niet dus
Dus toen het zand erop ging was het eigenlijk al verdamptquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jah, met de suzuki alto
[..]
Geen idee wat precies, ofwel heb ik te hard de achterrem ingetrapt of heb ik me onderuit gelepeld op de verhoging in de binnenbocht (was bocht naar rechts omhoog dus het krapste gedeelte heeft een flinke stijgingsbobbel)
[..]
Die natte vlek heb ik daar achtergelaten slimb0Das ist benzin
[..]
Boeieh, hoort erbijVolgens mij vinden jullie het erger dan ik
![]()
Terug lezenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Die pics, ge-wel-dig, teveel om op te reageren.
![]()
En woorden schieten tekort.![]()
Maar sinds wanneer is OPM uncensored.![]()
Wijziging protocol maakt dit mogelijk (tijdelijk)quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
wat je zegt, te veel pics gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin april en voor Zandvoortl twijfelde ik er ook nog over.. maja 85 euro .. nog maar ff niet.
Ben nu veul meer kwijt.![]()
Net gereden, maar het lijkt wel alsof de achterschokbreker doorslaat bij heuveltjes.![]()
Terwijl hij verder niet slap aanvoelt.![]()
[afbeelding]
Blijft toch wel een lekker dingetje.Rijdt ook zo fijn verder.
![]()
[..]
De echte?![]()
![]()
[..]
Hij zat wel vervelendte mailen via Fok! Maar gezien de mailstijl las hij niet altijd mee.
![]()
En op MF luste -XX- er ook wel pap van.![]()
![]()
Was idd nog niet full-proofquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Je verdient een plaatsje in de detectives afdeling van de Fok!MC, ware het niet dat je eindconclusie incorrect was
Ik laat veul steken vallen de laatste weken. Dat trilt door tot in fok!quote:
ikookhier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat je zegt, te veel pics gewoonhiesj heeft alles aangepast en ondanks macro's toch een hoop werk..dus na het meeslepen van mijn luggage kon ik hem dat niet aan doen
Anders tanden rapen uiteraardquote:dus bij hoge uitzondering tijdelijk geen protoverwacht wordt dat hier met respect mee wordt omgegaan
![]()
Ik dacht dat jij ze als artiest créme de la crème juist minder zou vinden, maar goedgekeurd dus?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik laat veul steken vallen de laatste weken. Dat trilt door tot in fok!![]()
![]()
[..]
ikookhier?![]()
Uitgerekend jij kan mij wel ff bijpraten via de mail.![]()
![]()
---------------------------------------------------------------------
Tjek tekst rechts op vizier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
High tech na veertien jaar, en vele merken, Nolan x3, Airoh, Probikerx2, nu weer TERUG op de eerste rang.
Een fotosoep is op zijn plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Mijn motorpak merkquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een fotosoep is op zijn plaats
[afbeelding]
![]()
Wie aan mijn matties komt, komt aan mij!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus bij hoge uitzondering tijdelijk geen protoverwacht wordt dat hier met respect mee wordt omgegaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal top.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef hicham het volgende:
Ik dacht dat jij ze als artiest créme de la crème juist minder zou vinden, maar goedgekeurd dus?![]()
Je ging WP te pakken nemen zei je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:
WAAR LUST IK PAP VAN WB?????????????????????????![]()
Ik moest hem even in Photoshop halen om het verschil te zien op dit uur.quote:![]()
![]()
Een paar schoten voor open doel zijn leuk maar uiteindelijk ga je de keeper toch wel missen zegmaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:
WAAR LUST IK PAP VAN WB?????????????????????????
heb ik over gedacht, maar is wel behoorlijk uit de richtingquote:
quote:Pimber was gisteren trouwens op de Ring, jammer dat ik niet meteen doorhad dat ik een SMSje kreeg anders misschien nog wel een screenshot kunnen maken van de RingcamDe ZX-12R is begrenst op 300 km/h, p00bpauberssss
geen link vandaagquote:
quote:
Grijp je kans bazziekquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef -XX- het volgende:
Ik lust pap van bazzie zijn buikje slikken.
Ga ik niet redden door tijd gebrekquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Uitgerekend jij kan mij wel ff bijpraten via de mail.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:25 schreef ikookhier het volgende:
[quote]Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef hicham het volgende:
Koffiekoekje en ikookhier, Laurel en Hardy, Peppie en Kokkie
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Dus desnoods plemp ik de smileys er op voor jullie! [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
verkooptopik alweer dichtvan gedachte veranderd of verkocht
![]()
dan was 't bedtijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest hem even in Photoshop halen om het verschil te zien op dit uur.![]()
![]()
Scheelt dan weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef Roderick2085 het volgende:hoeft dus geen afspraak te maken om 3000 pleuro af te halen
het enige wat ik van de banmelding kon opmaken is dat ie een 'duwwedstrijdje' heeft verloren... alleen geen idee van wiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Trouwens, waarom heeft WP een banheb de reden gemist
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het enige wat ik van de banmelding kon opmaken is dat ie een 'duwwedstrijdje' heeft verloren... alleen geen idee van wie
melding zei dat ie aan het duwen was, modje duwde terug (met een ban)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Rib-i ook gelezenje bent vorige keer dus afgezet toen je alleen eten kreeg
Kewlquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In Monaco hadden we deze Spyker is gespot:
[afbeelding][afbeelding]
Naast de Ferrari's, Lambo's, Porsches en Bugatti's had ik ook deze graag door de GP tunnel horen rijden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In Monaco hadden we deze Spyker is gespot:
[afbeelding][afbeelding]
Naast de Ferrari's, Lambo's, Porsches en Bugatti's had ik ook deze graag door de GP tunnel horen rijden
Heb je al betaald?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je al betaald?![]()
![]()
Kom ik net thuis van werk, en was vergeten dat de Trident uit de gang is.
Wat een heerlijk ontvangst stond/staat er dus in de woonkamer.![]()
[afbeelding]
![]()
ik zie niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez zou ook wel leuk zijn............
[afbeelding]
DIE WERKT NIET http://snelleeddy.punt.nl/upload/BMW_478.jpgquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Deeez zou ook wel leuk zijn............
[afbeelding]
Dat is wel aardig van Martie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:nog niet, maar toen ik ging kijken zei hij al dat hij een telefoontje had gehad met wat ie ervoor wou hebben van een dealer die er een klant voor had daar had ie al tegen gezegt dat ie moest wachten omdat ik al kwam kijken
![]()
CTRL+F5, ik zie nog steeds wat.quote:Ik zie niks
Ik had ook een drukke dag tot en met 13.00.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:40 schreef bvvt het volgende:
Hmm, rustig dagje vandaag hiero
is wat anders dan op me werk vandaag
Tnx voor de adviezen op servergebied.quote:enne WB - is het nog gelukt?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van Martie.![]()
CTRL+F5 en ik zie nog steeds niksquote:[..]
CTRL+F5, ik zie nog steeds wat.![]()
![]()
Gefeliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |