Ohjaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ze boerin is?![]()
Langs dijkjes in Winkel is grasland, en daar grazen koeien, schapen, en bij de boederij ook kippen.![]()
Ohneequote:
Kettingbreker heb ik al. WB heeft spullen, het lijkt wel profi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:43 schreef Rib-i het volgende:
Kettingbreker voldoende
Betaal jij het feest krijg je van mij een heilige kikker![]()
Uit betrouwbare bron vernomen van een zekere Z750 rijder.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kettingbreker heb ik al. WB heeft spullen, het lijkt wel profi.![]()
Laatst gebruikt in 2005.![]()
Maar volgens mij heeft de partij met het mannelijk deel geen financiele inbreng.
Die werkt de rest van zijn leven al.![]()
![]()
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen van een zekere Z750 rijder.
En dat is onze contactpersoon ter plaatse.![]()
Dance for me baby!!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dance for me baby!!![]()
Da dance for me baby!!![]()
Da da dance for me baby!!![]()
But no extra noise pleazzzze!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avelingen is net over de merwedebrug, als je uit Land van Heus en Altena komt. Avelingen is dus Gorinchem iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of je gaat binnendoor over schoonhoven- lopik
Hooipolder is bij Raamsdonksveer, Avelingen is bij de Merwedebrug, Gorichem
Ik las het gisteravond. Blij dta ik 'm niet weggebracht heb. En ik hoor het 'm nog zeggen toen ie 'm ophaalde "Hij ziet er beter uit dan ik had verwacht"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/quot]
En met of zonder sluitschakel, eindloos etc. Wist ik toen veel, ketting is ketting
[quote]
@Alp al gezien? Nieuwe distributie.Goed moment om te verkopen.
![]()
Direct na de Brienenoord afslag Capelle, eerste rechts, rotonde na 1,5 km rechts, en je rijdt zo fantastisch mooi binnendoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef Makster het volgende:
Avelingen is net over de merwedebrug, als je uit Land van Heus en Altena komt. Avelingen is dus Gorinchem idd
Mooi ik kan lekker over de A27![]()
Maar aangezien jij dan A16, N3, A15,A27 gaat pakken kunnen we onderweg wel ff buddie huggen![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef stinkie het volgende:
Ik hoor het 'm nog zeggen toen ie 'm ophaalde "Hij ziet er beter uit dan ik had verwacht"
Ach, hij is in goede handen.quote:Lullig voor hem, maar heb ik ook eens een mazzeltje
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 06:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Snelwagen, veel plezier met je nieuwe moter
Pepijn, zorg goed voor Pimber
Rib-i, zorg goed voor Pepijn
Makster, zorg goed voor Rib-i![]()
Pimber, zorg goed voor Makster![]()
-XX- zorg goed voor jezelf
Bazziek, pak die boeve hè [afbeelding]
ikhookhier, zorg goed voor koffiekoekje
koffiekoekje, zorg goed voor ikookhier
Eehhhh... Roderick? [afbeelding] Verzin zelf maar wat [afbeelding]
En ene groet aan allen die ik vergeten ben bvvt![]()
quote:Vooral in het binnenland schijnt vanochtend de zon. In het westen is wat meer bewolking en kan er een lichte bui vallen. Vanmiddag is er wat meer bewolking en kan er ook elders een lichte bui vallen. De middagtemperatuur ligt rond 20 graden. Er staat een zwak tot matige van zuid-zuidwest naar zuid-zuidoost draaiende wind, rond kracht 3, langs de westkust af en toe vrij krachtig, windkracht 5.
Voor de thuiskomers straks, de A2 loopt al helemaal vast bij Deil (ivm die afsluiting op de A27)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef Rib-i het volgende:
@Makster
Pak de N214 en voor Meerkerk de A27 weer op
* Rib-i is even boodschappen doen![]()
Je gaat er toch stiekem niet vandoor met mijn bitch hehquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb mijn motor voor gezet, ik ga mij omkleden, ik ga op mijn gemakkie tanken en zo. Ik ga naar de A2(7), ik ga kijken tot hoever ik kan rijden, mogelijk over de dijk naar Ijsselstein. Ik ga daar wss veel te vroeg zijn. Ik ga ervan uit dat ik daar Fok! homo's tref. Ik ga misschien daar bij de Mac wel een bak koffie scoren. Ik ga hopelijk niet op mijn bek, ik ga hopelijk snel de loterij winnen en met een beetje geluk ga ik dan een nieuw wijf en ook nog een nieuwe motor kopen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Net een nieuwe voorband erop![]()
Waarom kosten die dingen altijd 40 euro duurder dan ik thuis vertel![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:07 schreef Makster het volgende:
Ik heb mijn motor voor gezet, ik ga mij omkleden, ik ga op mijn gemakkie tanken en zo. Ik ga naar de Brienenoord, ik ga over de andere kant van de lekdijk, ik ga over de dijk naar Ijsselstein. Ik ga daar wss veel te vroeg zijn. Ik ga ervan uit dat ik daar Fok! homo's tref. Ik ga misschien daar bij de Mac wel een bak koffie scoren. Ik ga hopelijk niet op mijn bek, ik ga hopelijk snel de loterij winnen en met een beetje geluk mag ik dan van mijn wijf ook nog een nieuwe motor kopen
Zie hem helemaal netjes in pak zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog aan de ovenbroodjes, maar we gaan het serieus proberen.![]()
[afbeelding]
Wie heeft mijn nummer nog?Wie nog thuis is tjekke de mail.
We gaan zo weg, ook via de Brienenoord.![]()
Meestal rij ik enkele rotondes daarna fout, en zo Schoonhoven in.
En dan weet ik het ff niet meer.![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog aan de ovenbroodjes, maar we gaan het serieus proberen.![]()
[afbeelding]
Wie heeft mijn nummer nog?Wie nog thuis is tjekke de mail.
We gaan zo weg, ook via de Brienenoord.![]()
Meestal rij ik enkele rotondes daarna fout, en zo Schoonhoven in.
En dan weet ik het ff niet meer.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
net ff gekeken of ik al het gereedschap heb dat ik nodig heb... maar wtf, waar ga ik aan beginnen
nou, zou ik niet te hard roepenquote:
Owja, ik dacht ff dat jij met een ketting set bezig gingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou, zou ik niet te hard roepenzit nu alweer vast
ff naar de praxiskrijg m'n remklauw niet los van m'n fork
TE VER!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:12 schreef ikookhier het volgende:
Middagmeetings worden ook steeds vroeger of ben ik nu zo laat
![]()
waarom is -XX- niet naar de meet ?!
Te ver onzinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
TE VER!
![]()
Ga jij morgen ook naar de meet bij de mac in schagen ? ±25 motoren 11:00 verzamelen.![]()
Voor jou wel!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Te ver onzinuurtje rijden is prima te doen
![]()
Denk het niette ver
![]()
..............................................quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou wel!!!!!!!
Ik moest nog op maken, ontbijten, tanken, haren vlechten, motor spuiten, douchen etc .En dan 13.00 aan de andere kant van NL ZIJN
PRETTIG
![]()
Hehe
Nietttt eens ook!![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Owja, ik dacht ff dat jij met een ketting set bezig ging![]()
Wat moet je doen dan? Was het iets met je keerringen ofzo?![]()
andere kant van nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou wel!!!!!!!
Ik moest nog op maken, ontbijten, tanken, haren vlechten, motor spuiten, douchen etc .En dan 13.00 aan de andere kant van NL ZIJN
PRETTIG
![]()
Hehe
Nietttt eens ook!![]()
WATJEquote:
Met een vijl de braam erafhalen die aan de buitenkanten van de schijf zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] help [afbeelding]
remklauw loskrijg ik hem niet van m'n schijf af
haynes zegt heel leuk, schuif hem van je schijf af, maar dat werkt dus niet [afbeelding]
iemand oplossing of tips ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |