Waar ligt Ijsselsteinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Meetingpoint:
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Postcode: 3401 MX
Plaats: IJSSELSTEIN
Telefoon: 030-6874893
Afslag: A2, afrit IJsselstein, centrum aanhouden
Alkmaar: kunnen we evt. naartoe rijden voor een rondje noord Holland
Amsterdam CS: Niet slim op zaterdag door de stad te rijden
Note:
A27 is afgesloten van het weekend
Dan sluit ik me er bij aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Meetingpoint:
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Alkmaar: kunnen we evt. naartoe rijden voor een rondje noord HollandAmsterdam CS: Niet slim op zaterdag door de stad te rijden
Note:
A27 is afgesloten van het weekend
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:52 schreef Makster het volgende:
Sterf jij is een keer langzaam af met je hoeruh Gelredome![]()
Vanaf NU verzamelen we noooooooit meer bij de GElredome, half Fok! wil daar niet eens komen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan die plek.ZEG HET; ZEG!!!!!!!!
Bleh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Snelwagen, veel plezier met je nieuwe moter
Pepijn, zorg goed voor Pimber
Rib-i, zorg goed voor Pepijn
Makster, zorg goed voor Rib-i![]()
Pimber, zorg goed voor Makster![]()
-XX- zorg goed voor jezelf
Bazziek, pak die boeve hè [afbeelding]
ikhookhier, zorg goed voor koffiekoekje
koffiekoekje, zorg goed voor ikookhier
Eehhhh... Roderick? [afbeelding] Verzin zelf maar wat [afbeelding]
En ene groet aan allen die ik vergeten ben bvvt![]()
Utrechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laten we Ijsselstein bij Utrecht nemen
Er is echt helemaal NIKS daar, dat maakt het zo speciaal. Een grote betonnenvlakte en uhhmmmm, een stadion met uitschuifveld. En verder niks..... Tenzij ik het natuurlijk ook allemaal gemist heb de laatste keerquote:
Geen Mac?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Er is echt helemaal NIKS daar, dat maakt het zo speciaal. Een grote betonnenvlakte en uhhmmmm, een stadion met uitschuifveld. En verder niks..... Tenzij ik het natuurlijk ook allemaal gemist heb de laatste keer![]()
Hmmmm, geen ideequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Hmmmm, geen idee
Damn, misschien moet ik er dan toch maar weer is een keer heen. Enige wat daar in de buurt rond stinkt is de grot van OPM![]()
Ja, dan is montage wat meer werk kan ik je vertellenquote:
Wandelende TomTom is Uquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is ook een IJsselstein in Limburg
Laat Hicham een beetje heelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Snelwagen, veel plezier met je nieuwe moter
Pepijn, zorg goed voor Pimber
Rib-i, zorg goed voor Pepijn
Makster, zorg goed voor Rib-i![]()
Pimber, zorg goed voor Makster![]()
-XX- zorg goed voor jezelf
Bazziek, pak die boeve hè [afbeelding]
ikhookhier, zorg goed voor koffiekoekje
koffiekoekje, zorg goed voor ikookhier
Eehhhh... Roderick? [afbeelding] Verzin zelf maar wat [afbeelding]
En ene groet aan allen die ik vergeten ben bvvt![]()
Grapjas bij de kettingfabriekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, dan is montage wat meer werk kan ik je vertellen
Wel de enige keer dat ik zonder visje heb gereden![]()
Geen planquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Wandelende TomTom is U![]()
MAar wat gaat het plan worden dan, moet nog boodschappen doen, douchen, blouse ruilen van mijn chicka en uhmmm mortevuurvast halen plus muurverf![]()
Of niet natuurlijk, wel douchen en boodschappen anders ga ik dood![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:14 schreef Makster het volgende:
Geen plannen zijn de best kan ik je vertellen
Uhmmmzzz. plannen maken dan
En danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
BWT wacht ook nog op een plan,
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan
Hoe ga je er heen, tenmisnte welke weg pakt u daar de A27 kaduuk isA16, A4, A12 of zo. Offf uhhhh, vanaf waar is die A27 dicht.... Man stressss in de tent hier
![]()
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.228.01quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan
Hoe ga je er heen, tenmisnte welke weg pakt u daar de A27 kaduuk isA16, A4, A12 of zo. Offf uhhhh, vanaf waar is die A27 dicht.... Man stressss in de tent hier
![]()
Remklauwrevisie klinkt ook heel moeilijk, maar dat is nog makkelijker dan de ketting.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef stinkie het volgende:
Mijn luiheid kostte me een keer een dikke 500 euro. Ketting laten vervangen en remklauwrevisie.
On-line kan je vele kwaliteiten kiezen. Minder, gelijk of beter.quote:Overigens wasde ketting wel van betere kwaliteit dan wat ik normaal online kocht.
Vrij normaal..quote:Enik heb ook al een keer de pech gehad een eindloze ketting inde bus te krijgen
..ketting met een visje is eerder niet normaal. Of bedoel je dat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef stinkie het volgende:
Wel de enige keer dat ik zonder visje heb gereden![]()
Neeeeeee waar ligt hooipolderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.228.01
Dit weekend werkzaamheden A27 tussen Hooipolder en Avelingen
Zeg je mij goverdommuh geen gedag meer hehquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Remklauwrevisie klinkt ook heel moeilijk, maar dat is nog makkelijker dan de ketting.
350 euro zo in het handje van de garage.![]()
[..]
On-line kan je vele kwaliteiten kiezen. Minder, gelijk of beter.![]()
[..]
Vrij normaal..
[..]
..ketting met een visje is eerder niet normaal. Of bedoel je dat.![]()
15 euro voor een kettingsplitser. (of dat drie in 1 ding wat Rib-i post)
Kan je de ketting ook nog'es inkorten als hij slijt.
Dat laatste moet je wel aanspreken.![]()
@Alp al gezien? Nieuwe distributie.Goed moment om te verkopen.
![]()
@Hiesj en OPM.Prettig vakantie.
![]()
Mensen die niet weten waar IJsselstein is. Moet ik die serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef Makster het volgende:
Zeg je mij goverdommuh geen gedag meer heh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar IJsselstein is. Moet ik die serieus nemen.
Ja zegtieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga amar ff douchen dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Of je gaat binnendoor over schoonhoven- lopikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Neeeeeee waar ligt hooipolder![]()
Als ik het goed begrijp heh, kan ik gewoon op Knooppunt G de A27 op richting Utrecht
Komen jij en Nick straks ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Remklauwrevisie klinkt ook heel moeilijk, maar dat is nog makkelijker dan de ketting.
350 euro zo in het handje van de garage.![]()
[..]
On-line kan je vele kwaliteiten kiezen. Minder, gelijk of beter.![]()
[..]
Vrij normaal..
[..]
..ketting met een visje is eerder niet normaal. Of bedoel je dat.![]()
15 euro voor een kettingsplitser. (of dat drie in 1 ding wat Rib-i post)
Kan je de ketting ook nog'es inkorten als hij slijt.
Dat laatste moet je wel aanspreken.![]()
@Alp al gezien? Nieuwe distributie.Goed moment om te verkopen.
![]()
@Hiesj en OPM.Prettig vakantie.
![]()
Het is wel lekker binnendoor daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij speelt nu lekker buiten. Kan over een half uur alweer anders zijn.
En we moeten nog steeds 'testen' op de Trophy.
Zin wel, dat is wat anders.
Daar kan je uren rijden. Dijkjes, dijkjes, dijkjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef -XX- het volgende:
Waar gaan jullie rijden?
Alleen ijselstijn?!
Ben het water vergeten.+ water.
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is wel lekker binnendoor daar.![]()
Neem jij je dochter mee dan?
Wat is jouw standpunt inzake uithuwelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij speelt nu lekker buiten. Kan over een half uur alweer anders zijn.
En we moeten nog steeds 'testen' op de Trophy.
Zin wel, dat is wat anders.![]()
![]()
Onderaan het dijkje mag je een kip nadoen.quote:
Dat de partij met het vrouwlijk deel de bruidschat inbrengt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:40 schreef Rib-i het volgende:
Wat is jouw standpunt inzake uithuwelijken
quote:WONDERBAARLIJKE WUNDERLICH BMW-OMBOUW
Het is opvallend hoe veel bedrijven zich met overgave storten op het custumizen van BMW’s. Wunderlich is daar één van, en is ook in Nederland bekend als leverancier van aangepaste ruiten en andere accessoires voor BMW’s. Wunderlichs WR2 gaat veel verder dan eenvoudige toevoegingen aan een bestand model.
De WR2 is een grondige aanpassing van de BMW R1200GS, die onder meer resulteerde in een flinke gewichtsbesparing, een lekkere vermogenswinst en een heel ander uiterlijk.
Van steeds meer bedrijven wordt het motto ‘minder is meer’. Klinkt in het algemeen wel goed, totdat het ook de lijfspreuk van de lokale bakker wordt. Bij Wunderlich betekende dit motto onder meer dat de BMW R1200 GS flink moest afslanken. Voor het betere werk in het terrein vinden sommigen deze fiets te zwaar. Een geheel nieuwe voorkant, waarin veel koolstofvezel onderdelen zijn verwerkt, leverde een 20 kilo lichter front op. Daarin zit nu bovendien een 21-inch wiel voor betere terreineigenschappen. Na deze afslanktherapie liet Wunderlich zijn motto los en zocht naar méér paarderkrachten dan het blok standaard levert. Resultaat: een vermogen van 118 pk in de WR2. Onze informant was enthousiast over de eigenschappen van deze fiets.
Wunderlich GmbH, [w]wunderlich.de
Tssssquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderaan het dijkje mag je een kip nadoen.![]()
![]()
[..]
Dat de partij met het vrouwlijk deel de bruidschat inbrengt.![]()
Kettingbreker voldoendequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderaan het dijkje mag je een kip nadoen.![]()
![]()
[..]
Dat de partij met het vrouwlijk deel de bruidschat inbrengt.![]()
Ben je vergeten dat ze boerin is?quote:
Maar ik BEN GEEN BOERIN.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ze boerin is?![]()
Langs dijkjes in Winkel is grasland, en daar grazen koeien, schapen, en bij de boederij ook kippen.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
Het is waaay fijn op de boerderie!! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |