Haha, tor jij dat maar eens af op een brommertje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef RB het volgende:
[..]
WATJE![]()
vroeger werd er gemeet door het hele land, op een dag 250km rijden om er te komen dan een tocht van 200+km en dan nog een keer naar huis.
S`morgens om 9uur vertrekken en s`avonds om 7 uur weer thuis komen![]()
![]()
gaan we morgen maar eens proberenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:14 schreef RB het volgende:
[..]
Met een vijl de braam erafhalen die aan de buitenkanten van de schijf zitten![]()
Mischien helpt ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:help
remklauw loskrijg ik hem niet van m'n schijf af
haynes zegt heel leuk, schuif hem van je schijf af, maar dat werkt dus niet
iemand oplossing of tips ofzo![]()
quote:
ok, ff afwachten wat Makster strakts te melden heeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Rib-i het volgende:
Maar even serieus, Makster weet wel een oplossing, heeft hij net nog laten zien bij de Mc
Wel doekjes en/of servetjes bij pakken
Shhhhtt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:06 schreef bvvt het volgende:
Rib is ook weer veilig thuis zie ik.
Nog veel olie verloren?
Klussen met Maksterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Rib-i het volgende:
Maar even serieus, Makster weet wel een oplossing, heeft hij net nog laten zien bij de Mc
Wel doekjes en/of servetjes bij pakken
aaaaaaiiigghhttttt nohquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Zoveel foto's zijn het ook weer niet
Maar goed, de eerste:
Alleen bestemd voor de Old Skool FOK
[afbeelding]
Tjek de neger Makster [afbeelding]
[afbeelding]
En het jongste FOK-lid with an attitude [afbeelding]
[afbeelding]
Was tofJammer dat het soms druk was op de dijk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, tor jij dat maar eens af op een brommertje.![]()
Ik dacht de A27 te pakken tot je niet meer door kon en dan binnendoor verderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:20 schreef Gawaine het volgende:
Ik zie dat Rib-i de A2 neemt.![]()
Er staat al een vette file van Zaltbommel tot Deil![]()
Misschien dat je er bij Waardenburg er af moet gaan en dan binnendoor naar Culemborg en daar de
A2 weer op gaan![]()
MELK IS VOOR KOEIEN!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, net 4 uur gesport, naar de stad heen en terug gelopen en voor het eerst in jaren melk op. Vanavond op de verjaardag maar flink aan het bier en taart om te compenseren
Nice pics nice picsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Maar goed, de eerste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee! Het heeft geen motorkenteken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:15 schreef RB het volgende:
[..]
Die snorfiets van jou mag toch over de snelweg
![]()
Vroeger zatten er ook jongens bij die het met 25Kw deden![]()
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En anaal voor homo's en toch blijf je maar bukken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
Maar goed, de eerste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Klussen met Makster![]()
Ff checken of mijn remvloeistof nog in mijn potje zat. Waarom....geen idee. Rem prima maar goed je moet wat heh. Dop los, vloeistof loopt aan alle kanten er overheen en dan ook nog de borgclip laten zitten. Leermoment van vandaag....Als je rem goed remt dan werkt het dusBlij dat ik een gereedschapsetje bij had
Vervolgens met doekjes van de
Mac aan de haal om de olie van mijn band af te halen![]()
![]()
Maar wat is het probleem Roderick
uhm... melk komt van de koeien hoorquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Rib-i het volgende:
Maarjah, FOK stylie en dan is de file lang niet irritant, eerder een uitdaging om niet geraakt te worden
Daar zeg je wat jahquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat is dat voor kutspel... sinds wanneer kunnen kikkers niet zwemmen
![]()
Sinds ik kikkerpootjes verzamel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat is dat voor kutspel... sinds wanneer kunnen kikkers niet zwemmen
![]()
Dus de volgende keer dat ik dorst heb kan ik bij jou aankloppen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
Daarom!
Koeienmelk is voor koeien!
Haha.
Drink dan vrouwen melk!
Dat is voor de mens.ULH
En nog simpelerquote:
Vaag..... NEem aan dat je wel de bouten van klauw losgemaakt hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:remklauw wil niet van m'n schijf af
RB zei al rand van de schijf beetje bijvijlen... morgen proberen
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat ik dorst heb kan ik bij jou aankloppen?![]()
![]()
Probeer de cilinders terug te drukkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]remklauw wil niet van m'n schijf af
RB zei al rand van de schijf beetje bijvijlen... morgen proberen
Ik zuig net zolang tot er wat uit komt, het zij melk het zij bloedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee.Ik produceer nog geen melk!
INKOPPERTJE, BAZZIE, INKOPPERTJE, INKOPPERTJE!! !! daar ben jij zo goed in!![]()
HAHAHA
Gedaan wat er in het text bestandje stond ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef -XX- het volgende:
@Gawain, thanks voor die virusscanner link!!![]()
Het werkt.![]()
OMG!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zuig net zolang tot er wat uit komt, het zij melk het zij bloed![]()
![]()
![]()
Welk text bestandje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gedaan wat er in het text bestandje stond ?![]()
Heb je foto's van -XX- in alleen string in je mailbox? Nee? Dan heeft ze het dus nog niet gedaan hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gedaan wat er in het text bestandje stond ?![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je foto's van -XX- in alleen string in je mailbox? Nee? Dan heeft ze het dus nog niet gedaan he
Er zaten 3 bestanden in het zip filetje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welk text bestandje.??? !!!
(FOK MC DENKT:)
Het werkt zonder dat ik die gezien heb.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er zaten 3 bestanden in het zip filetje.
1 met een proggie
1 met een filetje wat ik hier niet mag noemen
en 1 met text, je weet wel allemaal lettertje op een rij en als je die juist hebt staan kan
je er zinnen van maken![]()
check je mailquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het werkt zonder dat ik die gezien heb.![]()
Chek je mail!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |