abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:31:28 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52754119
dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:32:05 #2
3011 E.T.
pi_52754137
zoals ik zei:
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
ik had me voorgenomen om als Tijn een paar maanden was, weer wat aan sport te gaan doen en was een beetje bezig met het uizoeken wat ik nou wil gaan doen..
En toen werd ik weer zwanger
Nu heb ik weer een jaar uitstel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:36:49 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754293
dan weet ik wat me te doen staat
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:37:20 #4
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52754310
NIET!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:39:23 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52754387
Hier ook niet.... we willen al een tijdje gaan squashen, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Misschien na de verhuizing. M@x, verhuizen is ook een zware sport hoor, dus eigenlijk sporten we wel.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:39:38 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754398
gaan sporten bedoel ik dus he
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:40:16 #7
3011 E.T.
pi_52754423
wilde al noemen dat zwanger worden wel een erg drastisch excuus is
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:42:51 #8
3011 E.T.
pi_52754502
ik had trouwens hele gave schoentjes voor Tijn gekocht bij het Kruidvat, basebal model in army-stofje.. maat 18/19/20 (6-12 maanden) .. te klein
natuuurlijk eerst kaartjes enzo eraf geknipt

Had natuurlijk even moeten passen in de winkel, maar ging er eerder van uit dat ze te groot zouden zijn.

Morgen even kijken of ze ze nog groter hebben voor 4 euro
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:42:59 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754506
laten we dat maar niet doen nee
overigens ben ik niet sportief. ik moet eigenlijk vanwege mijn zwakke rug, maar discipline heb ik dus niet. kwa gewicht ben ik uiterst tevreden, er zou voor het mooie wel wat aan de taille en buik getraind mogen worden, maarja he...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:46:29 #10
3011 E.T.
pi_52754609
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Belana het volgende:
laten we dat maar niet doen nee
overigens ben ik niet sportief. ik moet eigenlijk vanwege mijn zwakke rug, maar discipline heb ik dus niet. kwa gewicht ben ik uiterst tevreden, er zou voor het mooie wel wat aan de taille en buik getraind mogen worden, maarja he...
wij vonden basketbal niet leuk, dus was je niet interessant op onze school
en verder deden we niet zo veel bij gym, alleen af en toe nog turnen in de kleine gymzaal.

En dan maar afvragen waarom er altijd zo veel meiden langs de kant zaten 'ik ben ongesteld'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:54:26 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_52754834
basketbal ja and badminton
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:02:12 #12
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52755021
Ik wil weer wat gaan doen maar heb net te horen gekregen dat ik moet stoppen met step's. Iemand nog tips? In oktober ga ik bij een vriendin op een paard zitten om te kijken hoe dat gaat en tot die tijd wordt het bankhangen denk ik
Maar de tip van E.T. bevalt me eigenlijk wel!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_52755568
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:02 schreef Saffier het volgende:
Maar de tip van E.T. bevalt me eigenlijk wel!
leuke woordspeling ook

Ik moet ook al jarenlang beginnen (met sporten dan he )
Maarja uitstellen he, met in het achterhoofd dat ik gevoelige/zere achillespezen heb.
Ben er een paar maanden geleden eindelijk eens mee naar de dokter geweest, en gisteren naar een podotherapeut, volgende week krijg ik op maat gemaakte zooltjes.
Als die nu eens gaan helpen kan ik er weer eens over gaan denken om wat aan sport te gaan doen.

of niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_52760014
Vandaag eindelijk nog eens gaan fietsen, direct maar 2 uurtjes gefietst om de schade van het afgelopen jaar in te halen
(alleen was het geen zo'n goed idee om het te doen op de eerste dag van mijn maandstonden denk ik )
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:38:24 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52760838
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef easy-going het volgende:

[..]

leuke woordspeling ook

Ik moet ook al jarenlang beginnen (met sporten dan he )
Maarja uitstellen he, met in het achterhoofd dat ik gevoelige/zere achillespezen heb.
Ben er een paar maanden geleden eindelijk eens mee naar de dokter geweest, en gisteren naar een podotherapeut, volgende week krijg ik op maat gemaakte zooltjes.
Als die nu eens gaan helpen kan ik er weer eens over gaan denken om wat aan sport te gaan doen.

of niet

Ik heb sinds 6 weken zooltjes en ik ben er erg blij mee! Het scheelt zoveel hier, ik hoop dat jij er net zoveel baad bij hebt!
Ylana
pi_52760986
WEL. Maarja, ik ben dan ook fitnessinstructeur.
Maar ook bij mij schiet de bankhangfrequentie verschrikkelijk omhoog hoor. Spinning (geven) is er al een tijdje niet meer bij. Ik houd het maar bij cardio en een klein beetje krachttraining, maar daarvoor moet ik mezelf echt streng toespreken voor ik de puf bijeen heb om de deur uit te gaan.

Verder heb ik een nieuwe fiets (een mamafiets!!), dus dat moet ook wel wat extra beweging gaan opleveren.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52761041
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:45 schreef Webkim het volgende:
WEL. Maarja, ik ben dan ook fitnessinstructeur.
Maar ook bij mij schiet de bankhangfrequentie verschrikkelijk omhoog hoor. Spinning (geven) is er al een tijdje niet meer bij. Ik houd het maar bij cardio en een klein beetje krachttraining, maar daarvoor moet ik mezelf echt streng toespreken voor ik de puf bijeen heb om de deur uit te gaan.

Verder heb ik een nieuwe fiets (een mamafiets!!), dus dat moet ook wel wat extra beweging gaan opleveren.
Als fitnessinstructeur kun je me dan waarschijnlijk helpen

Ken je een goed merk voor een degelijke hometrainer voor normaal gebruik (met 2 mensen een paar uurtjes per week bijvoorbeeld).
Eens we in ons eigen huis wonen, zouden we graag een hometrainer kopen, maar we willen er geen honderden euro's voor geven (ik heb toestellen zien staan van boven de 500 euro maar dat vind ik echt heel erg overdreven).

Of moeten we op bepaalde zaken letten? (ik heb een rug die al pijn doet als ik een half uur strijk, dus misschien is dat ook wel belangrijk)
pi_52761213
Waarom een hometrainer?
Bedenk je wel dat Marktplaats niet voor niets vol staat met die dingen; er zijn weinig mensen die de discipline opbrengen om thuis te gaan en blijven sporten. Vaak verandert zo'n apparaat binnen een paar weken in een veredelde kledingstandaard.
Maar als je er echt één wil zou ik op Marktplaats kijken; aanbod genoeg. Life Fitness maakt hele goede (maar da's ook een professioneel merk). Waar je op moet letten: kan het zadel zo hoog dat je al zittend met je voeten op de trappers nét je onderste been niet strekt? Is het ding een beetje stil? Kan je de weerstand verstellen? (Voor pittiger training kan je ook voor een spinbike kiezen) Verder is het handig om op hartslag te trainen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52761325
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:53 schreef Webkim het volgende:
Waarom een hometrainer?
Bedenk je wel dat Marktplaats niet voor niets vol staat met die dingen; er zijn weinig mensen die de discipline opbrengen om thuis te gaan en blijven sporten. Vaak verandert zo'n apparaat binnen een paar weken in een veredelde kledingstandaard.
Daarom wil ik er ook niet te veel geld aan geven. Veel discipline heb ik sowieso al niet, maar een abonnement van 400 euro per persoon zie ik niet echt zitten.
quote:
Maar als je er echt één wil zou ik op Marktplaats kijken; aanbod genoeg. Life Fitness maakt hele goede (maar da's ook een professioneel merk). Waar je op moet letten: kan het zadel zo hoog dat je al zittend met je voeten op de trappers nét je onderste been niet strekt? Is het ding een beetje stil? Kan je de weerstand verstellen? (Voor pittiger training kan je ook voor een spinbike kiezen) Verder is het handig om op hartslag te trainen.
Dat van dat onderste been niet strekken is een goede tip alleszins
Life Fitness toestellen hadden ze bij ons fitnesscentrum ook denk ik.
pi_52761863
Zijn de abonnementen bij jullie zo duur? Hier zijn er wel vaak aantrekkelijke acties. En als je alleen voor groepslessen kiest ben je vaak nog veel goedkoper uit, maar met een groep sporten zorgt er vaak wel voor dat je ook gáát. Is immers veel gezelliger. Maar misschien is dit niet iets voor OUD...
Hardloper.
IG @webkim
pi_52762285
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Webkim het volgende:
Zijn de abonnementen bij jullie zo duur? Hier zijn er wel vaak aantrekkelijke acties. En als je alleen voor groepslessen kiest ben je vaak nog veel goedkoper uit, maar met een groep sporten zorgt er vaak wel voor dat je ook gáát. Is immers veel gezelliger. Maar misschien is dit niet iets voor OUD...
Ons laatste abonnemnt kostte ons 450 euro (en daar hadden we 45 euro korting voor gekregen). Was uiteraard een jaarabonnement, maar hadden we per maand betaald, kwam het denk ik nog 60 euro duurder uit denk ik.

En ow, ik word door mijn man verbeterd, het was blijkbaar 600 euro per abonnement (all-in) maar we hebben meer korting gekregen dan ik dacht (dus 450 euro hebben wij betaald).

En de prijzen hebben ze verhoogd toen we er nog een abonnement hadden naar 75 euro per maand.

De enige acties die ik hier ken, is dat je eens een proefles ofzo krijgt. Studenten daarentegen krijgen heel wat korting (en ik denk dat de gewone werkende mens daarvoor opdraait).

Groepslessen is niet direct iets voor mij door de uren die ik klop. Ik heb onregelmatige uren (de ene dag begin ik 's morgens, de andere dag pas 's middags en dat is dan nog niet elke week hetzelfde, idem voor mijn man).

En offtopic mag hier wel denk ik aangezien er in dit topic niets ontopic is (maar ik kan het verkeerd op hebben)
pi_52762324
Ik kom er wel even op terug NA Desperate Housewives en What About Brian.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52762367
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef Webkim het volgende:
Ik kom er wel even op terug NA Desperate Housewives en What About Brian.
Veel kijkplezier
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:36:06 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52762371
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:

En offtopic mag hier wel denk ik aangezien er in dit topic niets ontopic is (maar ik kan het verkeerd op hebben)
Ja hoor maar dit lijkt zo langzamerhand meer een sportding te worden, dus een ander forum is misschien wel een beter idee. Offtopic mag hier best, maar dit is toch meer iets voor het Sportforum.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52762392
Oh maar dat hoeft niet voor mij, ik stelde gewoon nu de vraag voor binnen een jaar ofzo.

Maar er worden hier toch ook soms pagina's vol gekletst over trouwen/verhuizen/... Daar zijn toch ook andere fora voor? (niet als aanval bedoeld, het is gewoon soms een beetje onduidelijk op die manier)
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:39:18 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52762457
Het is ook vaag, dat is de moeilijkheid met dit topic. We verwijzen dikwijls naar de betreffende fora of topics, maar het blijft een vage scheidslijn, dat ben ik met je eens.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52762503
niet sportief hier. Maar moet het wel worden eik. Hier in het buurthuis gaan ze aerobics huppeldepup geven. Je kan eerst een gratis proefles nemen. Dat lijkt me wel wat. Om een beetje ontopic te blijven Misschien ontmoet ik dan wel andere moeders en bouw ik nog een vriendschap op.
Of hardlopen of joggen, maar dat lijkt me zo saai in mijn eentje.
pi_52762542
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
niet sportief hier. Maar moet het wel worden eik. Hier in het buurthuis gaan ze aerobics huppeldepup ge ven. Je kan eerst een gratis proefles nemen. Dat lijkt me wel wat.
Of hardlopen of joggen, maar dat lijkt me zo saai in mijn eentje.
Dat hebben we met z'n tweeën twee weken uitgehouden, dat lopen
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:42:10 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52762547
Ik haat sporten. Laten we het over iets gezelligers hebben. Dat nieuwe stroopwafelijs van Hertog bijvoorbeeld!

pi_52762552
Voor mijn zwangerschap deed ik nogal fanatiek aan hardlopen (met als hoogtepunt de estafette tijdens de Rotterdamse marathon). Toen ik zwanger was, ging dat niet meer. Eerst wegens de misselijkheid, later omdat ik niet durfde met mijn buik. Twee maanden na de bevalling ben ik weer begonnen het is zo lekker om met sport bezig te zijn. Het is echt iets van mezelf. Zonder baby, zonder man, gewoon alleen ik. Echt fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52762593
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Voor mijn zwangerschap deed ik nogal fanatiek aan hardlopen (met als hoogtepunt de estafette tijdens de Rotterdamse marathon). Toen ik zwanger was, ging dat niet meer. Eerst wegens de misselijkheid, later omdat ik niet durfde met mijn buik. Twee maanden na de bevalling ben ik weer begonnen het is zo lekker om met sport bezig te zijn. Het is echt iets van mezelf. Zonder baby, zonder man, gewoon alleen ik. Echt fijn.
Klinkt misschien stom, maar ik durf het ook (nog) niet.
pi_52762613
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat sporten. Laten we het over iets gezelligers hebben. Dat nieuwe stroopwafelijs van Hertog bijvoorbeeld!

[afbeelding]
die ken ik niet, maar ik heb vandaag wel zin in alles!
Chocolade op de eerste plek, maar die is er niet in huis Ik moet me zelfs tegenhouden om een lepel te nemen en die in de pot choco te duwen
pi_52762629
Sportief... ik niet echt.
Doe wel zoveel mogelijk op de fiets (al blijft dat op het moment beperkt tot fietstochtjes in het dorp, want de brug naar nijmegen kom ik inmiddels dus echt niet meer op met de fiets).
Wij deden tot een jaar of 2 geleden wel hardlopen en eigenlijk was het best wel lekker, misschien straks (ooit) toch maar weer oppakken een keer...

Spuug dat stroopwafelijs, lijkt me heerlijk.
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:45:51 #34
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52762651
quote:

[afbeelding]
Ja ijs! Heb gelijk de topictitel wat aangepast
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52762687
En een beetje conditie schijnt nogal van pas te komen bij de bevalling.
Plus: bewegen verkleint de kans op spataderen, omdat je doorbloeding lekker op peil blijft.

Mijn contract bij de sportschool waar ik zat is trouwens niet verlengd (ik heb t sterke vermoeden dat dat door mn zwangerschap komt), dus ik ben druk in de sollicitatiemodus. Vanmiddag al een gesprek gehad en toen ik thuis kwam een telefoontje gekregen van een club die ook wel ff wil babbelen. Dus hopelijk snel wat nieuws: ik ben zwanger zeg, niet ziek!

En waarom zit die %$#& Dyanne Beekman drie keer in elk reclameblok?!!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:48:05 #36
3142 m@x
pi_52762717
stroopwafelijs Ik ben zo moe maar ik zit te wachten op de bezorger van de Wehkamp die een berg rolgordijnen en een combimagnetron komt brengen. Ik ben alleen bang dat ie vanavond niet meer komt
pi_52762723
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:44 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Klinkt misschien stom, maar ik durf het ook (nog) niet.
Je moet ooit beginnen. Wat misschie wel iets voor jou is, is start to run. Dan doe je 6 lessen om te beginnen met een groep. Doordat je je vooraf aanmeldt, verwachten ze dat je komt. Dat motiveert meer. Je krijgt veel begeleiding en het is in principe voor mensen die nog nooit aan hardlopen of joggen gedaan hebben. Ik vond het echt heel goed en we begonnen gewoon met 1 minuut lopen. Dat lukt je wel. Je krijgt ook heel veel tips. Het is ook voor je sociale contacten. Niet om vrienden te maken, maar je hebt wel altijd een makkelijk gespreksonderwerp daar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52762876
Of koop een wii!
Hardloper.
IG @webkim
pi_52763168
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je moet ooit beginnen. Wat misschie wel iets voor jou is, is start to run. Dan doe je 6 lessen om te beginnen met een groep. Doordat je je vooraf aanmeldt, verwachten ze dat je komt. Dat motiveert meer. Je krijgt veel begeleiding en het is in principe voor mensen die nog nooit aan hardlopen of joggen gedaan hebben. Ik vond het echt heel goed en we begonnen gewoon met 1 minuut lopen. Dat lukt je wel. Je krijgt ook heel veel tips. Het is ook voor je sociale contacten. Niet om vrienden te maken, maar je hebt wel altijd een makkelijk gespreksonderwerp daar.
Ik zal het eens doorlezen. Ik schijn een sociale fobie te hebben. Dus dat zal dan nog ff duren. Dat ik kan gaan sporten, zeg maar. maar dat is hier weer erg offtopic
Inet is meeeeega traag, dus ik kap er sowieso mee voor vandaag.
Fijne avond iedereen!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:04:39 #40
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52763306
quote:

[afbeelding]

Ik kan ineens nergens anders meer aan denken. Hoe triest ben je dan? En hé ik ben niet eens zwanger. Ach ja, ik weet het al, heb net mijn periode gekregen dus daar komt het door denk ik. Toch weer die hormonen hè.

Maar Webkim ik sluit me bij je verhaal aan hoor. Hoe vaak ik wel niet mensen hier krijg die van allerlei toestellen thuis hebben en die nu stof staan te happen. Discipline is er nauwelijks. En ik dan heel dapper en enthousiast vertellen over sport. Ben zelf net zo erg dus haha! Ach, iedereen heeft zijn zwakke momenten.

Belana, wat heb ik je nou gezegd?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:11:09 #41
3142 m@x
pi_52763514
Ik haat sporten en ik heb straks een mooi excuus om het niet te hoeven doen: geen oppas
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:13:54 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52763590
Als die Wehkampbezorger nu nog niet geweest is, komt ie vast niet meer M@x Maar dan morgen zeker! Heerlijk, nieuwe spulletjes!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:15:32 #43
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52763643
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef m@x het volgende:
Ik haat sporten en ik heb straks een mooi excuus om het niet te hoeven doen: geen oppas
Ik heb geen excuus nodig! Liever te dik maar lekker in je vel dan zwoegend van ellende op een crosstrainer.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:17:42 #44
3142 m@x
pi_52763717
Ik ben idd bang dat ie vandaag niet meer komt. Nu nog even wachten op de buren want ik heb oppasdienst (af en toe even aan het trapgat luisteren of de kids de boel niet op stelten zetten terwijl pa en ma op kraamvisite zijn) en dan duik ik mijn nestje in.

Nieuwe spulletjes zijn Nog even en dan heb ik een heel nieuw huis vol nieuwe spulletjes
pi_52763933
quote:

[afbeelding]
Het meest geweldige ijs wat ze ooit hebben uitgevonden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:24:50 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52763976
Schei nou toch allemaal uit met die zelf kwelling... sport schmort! Gewoon het tibetaanse gedachtengoed aanhangen:

We hebben allemaal een vastgesteld aantal hartslagen te gebruiken in ons leven.Blijf dus zo rustig mogelijk zodat je hart langzaam klopt.... Zo wordt je oud.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:26:58 #47
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52764056
dus eerst sporten en dan een ijsje?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:30:01 #48
3011 E.T.
pi_52764156
spuuglokje is bij de c1000 geweest??
Ik had de mascarpone-variant (voor de stroopwafel en appeltaart variant ben ik teveel verwend met B&J's geloof ik. Ik wil hompen deeg in m'n ijs en niet wat miezerige kruimels )
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:42:07 #49
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52764566
Nee, niet eens E.T.! Is het in de aanbieding daar?!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:44:06 #50
3011 E.T.
pi_52764627
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee, niet eens E.T.! Is het in de aanbieding daar?!
hier wel iig

alle blauwe-deksel-varianten
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:44:59 #51
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52764660
B&J ijs, daar moet ik teveel geduld voor hebben. Zo'n bak Hertog is na 10 minuutjes eetklaar en lekker smeuiig, maar die B&J is dan nog een keiharde brok die ik nauwelijks kapot kan stampen met m'n lepel. Helaas. Ja, mijn koelkast staat nogal koud afgesteld, dat is voor m'n cola light
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:46:36 #52
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52764720
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef E.T. het volgende:

[..]

hier wel iig

alle blauwe-deksel-varianten
Hee, ik weet ineens waar ik morgenvroeg naartoe ga fietsen voor de boodschappen!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:51:33 #53
3011 E.T.
pi_52764907
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
B&J ijs, daar moet ik teveel geduld voor hebben. Zo'n bak Hertog is na 10 minuutjes eetklaar en lekker smeuiig, maar die B&J is dan nog een keiharde brok die ik nauwelijks kapot kan stampen met m'n lepel. Helaas. Ja, mijn koelkast staat nogal koud afgesteld, dat is voor m'n cola light
mag-ne-tron

10 secondjes en klaar is uw ijs
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:52:16 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52764921
Dank voor deze goddelijk goede tip E.T.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:55:22 #55
3011 E.T.
pi_52765034
ik gooi alle bakken ijs in de magnetron vlak voor het uitscheppen

mijn geduld is niet zo groot

trouwens.. als vervanger van B&J voldoet de 'strawberry cheesecake' van AH excellent ook
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:10:17 #56
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52765552
Zit ik hier met een reep chocola krijg ik spontaan trek in ijs!!
Ylana
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:11:48 #57
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52765605
Ik heb nog wel een danoontje voor je in de vriezer, Saffier!
Iedere golf van de zee,
pi_52765804
Ik ben het met Swets eens wat de sport betreft

Ingrid: ik ben sinds gisteren officieel genezen van m'n sociale fobie en ook geen persoonlijkheidsstoornis meer en ik haat nog steeds sport Ik ga ooit wel weer eens sporten. Denk ik. Misschien ook niet.

Ik heb overigens serieus nagedacht over de aanschaf van een Wii, maar dat was meer omdat het ook de gadget-liefhebbert in mij aansprak. Maar toch maar niet gedaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:19:10 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52765832
Oe een wii is wel een sport argument!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:19:27 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52765847
En ik bedenk me net dat ik elke dag een kwartierj tafeltennis
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:19:44 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52765855
Ik ben verdorie een afvallige... nu nog afvallen.
pi_52765873
Oh en vanmorgen de brief gehad: mijn baarmoederhalskankeruitstrijkje was OK

Hm. Eigenlijk heb ik wel een beloning verdiend....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52765931
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat vond ik eigenlijk ook wel.... Ik kan geen diepte zien, dus *echt* tennissen is erg vervelend voor mijn tegenspeler (ik mis zo'n 80% van de ballen) maar zo'n Wii boeit dat natuurlijk niks. En ik heb wel een tamelijk ruime huiskamer.

* Syrena gaat even puur uit interesse kijken wat een Wii nog meer kan enzo....
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:23:22 #64
114177 Diaan73
pi_52765972
Wat een goed nieuws Syrena Je hebt zeker een beloning verdiend

Ik vind de drie chocolades-ijs van hartog heerlijk......

Zow gisteren en vandaag een start gemaakt met inpakken... en ik weet het zeker: verhuizen is niet leuk. wat een troep kun je hebben zeg.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:24:04 #65
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52765995
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:

Boksen?
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:24:23 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52766006
Ja lekker neuk, een toetje voor het slapengaan!
Ylana
pi_52766073
Het sportpakket krijg je er gratis bij. 250 euro is wel een erg dure beloning al heb ik wel nog 130 euro aan Bol.com bonnen liggen. Maar ja, ik loop ook alweer achter met mijn klaptelefoon-GSM, dat moet toch minstens een schuivert met een camera erin worden.

KEUZES! KEUZES!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:26:36 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52766079
bowling op de wii is wel erg leuk.
Maar E.T. wil 'm niet... de trut.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:27:29 #69
3011 E.T.
pi_52766104
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en vanmorgen de brief gehad: mijn baarmoederhalskankeruitstrijkje was OK

Hm. Eigenlijk heb ik wel een beloning verdiend....
o ja, die brief moet ik nog terugsturen (hij stond te wachten omdat ik BV gaf, en nu wordt 't nog langer uitgesteld omdat ik zwanger ben.. Ik lijk wel zo'n moederkloek )
pi_52766154
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou jaaaaaaa...houdt ze niet van bowlen dan?
Ik denk dat mijn vriend 'm ook niks vindt, maar die gaat zes maanden door Zuid-Amerika trekken, dus ik vind dat ie daarmee al een hoop krediet verspeeld heeft en dus de komende jaren geen veto's meer mag uitspreken over leuke, toffe spullen die ik wil hebben

Het zou nog mooier zijn als ze een roze zouden hebben.
pi_52766180
Sporten wat is da? Af en toe wat wandelen en fietsen meer is het echt niet. Mijn cholestorol en bloeddruk zijn prima, enige probleem is wat extra kilo's waar ik wel van af wil. Manlief en ik nemen ons ook elk voorjaar vooe om regelmatiger een stukje te gaan fietsen maar dat komt er niet van.
stroopwafelijs is hier geproefd en lekker bevonden al mogen eridd wel grotere stukken in. De appeltaartversie is flauw van smaak. Drie chocolades gaan we nog wel eens proberen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52766199
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

o ja, die brief moet ik nog terugsturen (hij stond te wachten omdat ik BV gaf, en nu wordt 't nog langer uitgesteld omdat ik zwanger ben.. Ik lijk wel zo'n moederkloek )
Ik heb twee oproepen laten verlopen en toen gingen ze me bellen en pas toen ben ik gegaan. Terwijl ik het onderzoek dat ze doen echt een goede zaak vind enzo. Echt stom. Maar ik ben geweest
pi_52766205
IJs in de magnetron, stelletje barbaren . Dat doet mijn lief ook altijd... Dan hak ik wel wat langer, ijs moet gewoon echt koud zijn en niet met zo'n gesmolten laagje tussen de ijshomp en de beker waar het in zit...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:30:57 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52766223
Ik twijfel nog steeds over de wii. Aan de ene kant wil ik 'm dolgraag, maar aan de andere kant hebben we al zoveel aan gamemateriaal. Nu hebben we Wouter beloofd dat we een wii gaan kopen als hij op een sport gaat, maar hij haat sporten net zo erg als ik dus hoe graag hij ook een wii zou willen hebben, dat is toch écht teveel gevraagd voor hem. Hm...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:34:19 #75
3011 E.T.
pi_52766333
Arme Wouter.. Papa en Mama willen zo graag en Wii, maar hebben de aanschaf daarvan als een molensteen aan zijn nek gehangen
zal ik een voorspelling doen voor 5 december in huize spuuglokje?

Nijna, met 10 seconden heb je nog geen smeltlaagje, het is alleen beter schepbaar (moet nog steeds met een mes erdoorheen en dan bikken om de zooi in een bakje te krijgen)
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:36:27 #76
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52766408
De Wii is leuk
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:36:43 #77
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52766422
Ik doe er alleen niet mee sporten, alleen maar braintrainen
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:37:40 #78
114177 Diaan73
pi_52766458
Twan heeft vanmiddag bij een vriendinnetje op de Wii gespeeld en wilde er natuurlijk ook een.... en hij wilde natuurlijk ook niet weg en wil snel weer daar spelen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:46:44 #79
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52766715
Twan mag wel hier komen spelen

Swets, dat bowlen leek eerst heel wat maar tegenwoordig doe ik het ook vanuit lig/hang-in-de-bank- stand...
Iedere golf van de zee,
pi_52766905
Bij Sven op de BSO hebben ze een Wii
Ik wil ook naar de BSO

M@x, weet je zeker dat ze vandaag zouden komen met die rolgordijnen? Ik had ze vorig weekend ook besteld en zag afleverdatum maandag, L. braaf vorige week maandag thuis gebleven, kwamen ze gisteren, ik had niet naar de datum achter de maandag gekeken
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:54:24 #81
3142 m@x
pi_52766962
Haha Easy, ik zat vorige week dinsdag ook braaf te wachten op de bezorger toen ik er achter kwam dat ze dus vandaag moesten komen Jij had ook gebruik gemaakt van die leuke 10% kortingsactie?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:54:53 #82
3142 m@x
pi_52766975
Ohja, ik weet niet zo goed wat een Wii doet
pi_52767048
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef m@x het volgende:
Ohja, ik weet niet zo goed wat een Wii doet
Bowlen

en ja, ik heb ook gebruik gemaakt van die 10% korting
pi_52767049
Ik heb juist besloten als de kinderen weer naar school gaan, weer 2 ochtende te gaan sporten. Het gaat nu juist goed met me en dat wil ik eigenlijk wel zo houden
Saartje
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:58:45 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52767069
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef Neuk het volgende:
Twan mag wel hier komen spelen

Swets, dat bowlen leek eerst heel wat maar tegenwoordig doe ik het ook vanuit lig/hang-in-de-bank- stand...
Dat 'sporten' is natuurlijk ook alleen maar een bull argument
pi_52772381
Ik vis regelmatig vanaf de bank...echt grote kanjers in de Wii vijver.

Ik ga vanavond wel weer voor het echie sporten! Heb er zin an, vrees alleen dat ik na 5 min. aan het zuurstof moet.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 08:48:33 #87
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52772554
Neuk, bowlen vanaf de bank, dat bevalt me wel!! Lijkt me wel wat, die WII

B&J in de magnetron, goede tip ET!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:30:57 #88
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52773311
Swets je gaat toch niet voor een 3e keer mee-zwangeren met je vrouw toch?
Schop onder je kont moet je krijgen!

En M@x geen oppas is geen excuus, bijna iedere zichzelf respecterende sportschool heeft een opvang. (sommigen zelfs met Wii )

Maar mag ik dan wel een bak stroopwafelijs? Of liever nog die B&J? Het een sluit het ander nl. niet uit.
pi_52773468
quote:
Alicia is ook (oa) verzot op het bowlen (en de koeienrace is zeer aandoenlijk als je kind staat te springen voor de tv )... misschien kun je dochterlief nog in de strijd gooien

en anders misschien de toekomstige spelletjes voor de kids. Alicia gaat deze aan de sint vragen: http://www.insidegamer.nl(...)djourney/videos/3456
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 09:40:48 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52773505
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:30 schreef dutchie het volgende:
Swets je gaat toch niet voor een 3e keer mee-zwangeren met je vrouw toch?
Schop onder je kont moet je krijgen!
Mee zwangeren niet nee, maar je krijgt me niet aan het sporten kan ik je verzekeren
Ik begrijp ook niet dat mensen daar tijd voor hebben Ik moet kamers bouwen in huis en laminaat leggen en stofzuigen en mijn kleine bedrijfje runnen en de tuin uitmesten en af en toe bank hangen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:41:41 #91
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52773520
Lekker zijn jullie..

Ik wil ook een Wii en Stroopwafelijs of en B&J

Ik heb geloof ik een baantje.. 1x in de week postbezorgen. Zat laatst zo'n flyer bij de post en ik heb me via een website aangemeld, werd ik twee dagen later al gebeld! Ik kreeg een hoop papieren met het gebied waar ik dan zou mogen bezorgen. Een week later zouden ze bellen om te vragen of ik het daadwerkelijk wou doen en dat was dus gisteren. Ik vind het tot nu toe nog wat onwerkelijk. Ergens in september moet ik nog even naar Leeuwarden voor wat papierwerkjes enzo en dan krijg ik ook een fietstas van ze mee.. Nou hopen dat ik dit wat vol kan houden.
Maar heey! Ik weet nu al iets wat ik straks van mijn verdiende centjes kan gaan kopen.. Een Wii!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_52773674
STROOPWAFELIJS...

(Het is nog te vroeg he voor ijs, zeg ja.. zeg ja!)
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_52773851
quote:
Ik heb de iMac er al doorgekregen, de Wii wacht ik nog maar even mee. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:11:40 #94
114177 Diaan73
pi_52774139
onze ipod heeft het begeven, net een jaar oud...... dat is toch niet normaal??
Make love, not war ☮
pi_52774236
Nu heb ik zin in ijs! Ik vind Swirl ook lekker. Die waar je fruit er doorheen kan mengen en wafel en m&m enzo. vorige week van mijn moeder gehad.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 augustus 2007 @ 10:18:04 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52774271
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
apple heeft goede garantie, misschien kan je daar wat mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:22:55 #97
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52774389
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Uh nou dat moet je eens tegen Sander Lantinga zeggen..
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:24:09 #98
114177 Diaan73
pi_52774422
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Noli. het volgende:

[..]

Uh nou dat moet je eens tegen Sander Lantinga zeggen..
Hoezo? Ik ga vrijdag denk ik even naar de zaak waar we hem hebben gekocht. Als Peaceman de rekening kan vinden....
Make love, not war ☮
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:27:58 #99
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52774506
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:49:23 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52775009
Ik hou niet van ijs, ook niet van sporten. Maar sporten doe ik wel.

Ik twijfel heel erg aan mijn vakantie. Ik vind het helemaal geen goed idee meer, zeker niet om zo lang zonder Jolie te zijn. Het is zo erg dat ik een nieuw plan zoek, zelfs. Maar ik weet niet of dat nou juist is. Ik vind het juist weer wat fijner met haar en dat ik me oke opstel tegenover haar, de laatste tijd. Zo oke dat ik eigenlijk vind dat ik nu zelf een fijne vakantie met haar verdien. Terwijl ik eerst iets anders had besloten. Ai.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:58:42 #101
114177 Diaan73
pi_52775231
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:27 schreef Noli. het volgende:
Moet je maar eens naar dit luisteren...

appleiskut@hotmail.com
Kan helaas hier niet kijken, ik kijk vanavond thuis even.

Dat e-mailadres
Make love, not war ☮
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:59:50 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52775254
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hou niet van ijs, ook niet van sporten. Maar sporten doe ik wel.

Ik twijfel heel erg aan mijn vakantie. Ik vind het helemaal geen goed idee meer, zeker niet om zo lang zonder Jolie te zijn. Het is zo erg dat ik een nieuw plan zoek, zelfs. Maar ik weet niet of dat nou juist is. Ik vind het juist weer wat fijner met haar en dat ik me oke opstel tegenover haar, de laatste tijd. Zo oke dat ik eigenlijk vind dat ik nu zelf een fijne vakantie met haar verdien. Terwijl ik eerst iets anders had besloten. Ai.
Kan ze niet met je mee dan?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:02:34 #103
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52775312
Nee dat lukt niet, wij hoeven echt geen speciaal voor kinderen opgezet vakantieding maar een week met z'n tweetjes op één kamer is ook wat overdreven Ik ga denk ik kijken of ik vier dagen kan gaan. Dan hebben we nog een hele week samen. In plaats van wat losse dagen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:13:59 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52775542
Ja, dat is wel wat karig idd.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:17:30 #105
3142 m@x
pi_52780363
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:30 schreef dutchie het volgende:
En M@x geen oppas is geen excuus, bijna iedere zichzelf respecterende sportschool heeft een opvang. (sommigen zelfs met Wii )
Niet in de avonduren
pi_52782350
ijs lekker, stroopwafels soms, de WII geweldig!!
Hebben hem vanaf het begin, wordnu weinig gebruik van gemaakt, maar is erg leuk dingRick wou hem verkopen dat heb ik ff uit zijn hoofd gepraat
pi_52783262
Dussss. Nou heb ik een Batavus Parmamamafiets. En er zat niet alleen een gewoon slot op, maar ook een Trelock. Zo'n ketting die je eerst om een paal haalt en dan in het vaste fietsslot steekt, zodat je maar 1 sleuteltje nodig hebt.
Dus ik steek net die Trelock in het slot, gewoon even om te kijken of het past. Maar! Hoe krijg ik -em er nou weer uit? Ik durf er niet heul hard aan te trekken uit angst dat ik het op dag twee al sloop.

Gottogot, ik ben zó handig soms...
En Parmamamafiets is een leuk woord!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:10:32 #108
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52783299
Stroopwafelijs Wij hebben ook een Wii en vandeweek nog even een DS gekocht voor de vakantie, terwijl we ook een GBA hebben En onze crosstrainer staat onder 't stof

Ik ben echt aan vakantie toe, zit de hele dag een beetje dwaas voor me uit te staren (dag baas ). Morgen nog één dagje en dan zondag naar Rhodos!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_52783447
Nu nog op vakantie! Heerlijk..!
*jaloers is*
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:21:06 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52783565
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef Webkim het volgende:
Dussss. Nou heb ik een Batavus Parmamamafiets. En er zat niet alleen een gewoon slot op, maar ook een Trelock. Zo'n ketting die je eerst om een paal haalt en dan in het vaste fietsslot steekt, zodat je maar 1 sleuteltje nodig hebt.
Dus ik steek net die Trelock in het slot, gewoon even om te kijken of het past. Maar! Hoe krijg ik -em er nou weer uit? Ik durf er niet heul hard aan te trekken uit angst dat ik het op dag twee al sloop.

Gottogot, ik ben zó handig soms...
En Parmamamafiets is een leuk woord!
Je sleuteltje gebruiken? Dus omdraaien en dan eruit trekken?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:21:52 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52783582
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Wennie het volgende:
Stroopwafelijs Wij hebben ook een Wii en vandeweek nog even een DS gekocht voor de vakantie, terwijl we ook een GBA hebben En onze crosstrainer staat onder 't stof

Ik ben echt aan vakantie toe, zit de hele dag een beetje dwaas voor me uit te staren (dag baas ). Morgen nog één dagje en dan zondag naar Rhodos!
Je 2e zin (na het ijs dus) is voor mij echt grieks.
Wij hebben hier een PC en een laptop en niks van het hele spelletjes gebeuren...
pi_52783700
BE: *kuch* laten we het op zwangerschapsdementie houden. En dankjewel voor de tip
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:28:54 #113
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52783737
Wii Zooooooo leuk... hou helemaal niet van gamen.. maar een Wii heb ik gelijk gekocht..

En tis echt leuk
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:29:51 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52783760
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef Webkim het volgende:
BE: *kuch* laten we het op zwangerschapsdementie houden. En dankjewel voor de tip

Dat meen je toch niet he! Ik dacht 'ik zal wel een open deur in trappen.
Dat is nou net het hele principe van een slot!

*kuch*
Sorry, zwanger enzo... kan de beste overkomen hoor!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:29:56 #115
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52783763
. ijs .

Ik wil ook ijs, en niet werken!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:34:02 #116
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52783848
Ik heb (heel kinderachtig, ik weet het ) een Neopets verzamelmap voor mezelf gekocht bij Kruidvat. En 5 pakjes ruilkaarten. Ik ben verslaafd.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:34:30 #117
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52783867
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je 2e zin (na het ijs dus) is voor mij echt grieks.
Wij hebben hier een PC en een laptop en niks van het hele spelletjes gebeuren...
Grieks.. ben alvast aan het oefenen voor op vakantie Wii = zo'n speelding wat reageert op je bewegingen, DS = zo'n portable speelding met touchscreen, GBA = Gameboy Advance. Ben zelf niet zo'n gamefreak, maar mijn hubbie is erg goed in mij ompraten en mij vervolgens verslaafd maken
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:48:10 #118
14746 k_i_m
pi_52784246
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*kuch*
Sorry, zwanger enzo... kan de beste overkomen hoor!
Och, ik vergat gisteren bijna mijn sleutels, ware het niet dat mijn moeder mij nog even hielp herinneren. Vervolgens pak ik mijn sleutels en vergeet ik mijn moeder .
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:11:45 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52784952
Whehehe Kim... en het wordt alleen maar erger!

Wennie, bedankt voor de uitleg! Succes met je grieks.
pi_52784988
Ik ben weer thuis
Gisterenacht thuisgekomen rond een uur of 4
Het is zooooooooooooooo leuk geweest.
Ik had er echt wel willen blijven.
Roemenie is zo mooi.
De kidneren hebben zo genoten van het vrije leven. Bo die (net als ik) nogal bangig is voor dieren. Heeft honden geaaid, tussen de gansen gelopen. Elke avond naar de koeien zitten kijken als ze naar de wei gedreven werden.
We hebben met paard en wagen door de bergen gereden. Lang bij vrienden thuis en familie zitten kletsen, dansen en gegeten.
In een prachtig stuwmeer gezwommen waar een stadje onder zat, tussen de bergen.
Verder hebben we ook 3 keer in Roemenie pech gehad met de auto, is Jans in het meer gevallen, ben ik de kinderen een kwartier kwijt geweest, en zitten ze onder de muggebeten.
Maar echt het was zo super geweldig.
Ik ga vanavond ff op me gemakkie de foto's online gooien en nog lekker ff nagenieten met een roemeense cd op de achtergrond
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_52785561
Aahh dat klinkt echt lekker Jessie! Wat super dat het zo fijn was

Spuuglokje> Is dat hetzelfde systeem als toen *ooit* met het WNF? Dat je stickers in moet plakken enzo? En pakjes stickers kopen, dubbele hebben en die dan ruilen voor kaarten die je nog niet hebt?
Is erg leuk, maar niet voor een controlfreak zoals ik weet ik uit ervaring.... haha
pi_52786328
Jessie, welkom thuis weer. Voor mn gevoel ben je echt heel lang weggeweest... Afgezien van de mindere puntjes klinkt het als een super vakantie, geniet lekker na .
  Jubileum moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 20:52:19 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52790651
Welkom thuis Jessie

Ik neem nog snel een hapje ijs en duik dan lekker mijn bed in, na 3 dagen achter elkaar doorbuffelen op kantoor zit ik even stuk. Tot morgen allemaal
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:11:51 #124
103793 kozakken
Living the life
pi_52791443
Truste Lois

En Jessie Je bent weer terug!
Wat een verhalen meld je even in een zin. wow!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:56:20 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_52793345
k_i_m jij kan er wat van zeg met je hormonen
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:04:19 #126
14746 k_i_m
pi_52793735
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:56 schreef Belana het volgende:
k_i_m jij kan er wat van zeg met je hormonen
.

Op mijn werk hebben we een sleutelkastje. Daar heb ik vanmiddag toch ruim een minuut in staan staren, voordat ik mij besefte dat ik geen sleutel nodig had, maar er één wilde terughangen . Het is echt jammer dat ik me nog steeds zo hondsberoerd voel, anders had ik al weken enorm om mezelf kunnen lachen .
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:43:59 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52795775
Jessieieieie wat fijn dat je er weer bent!
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Syrena het volgende:
Spuuglokje> Is dat hetzelfde systeem als toen *ooit* met het WNF? Dat je stickers in moet plakken enzo? En pakjes stickers kopen, dubbele hebben en die dan ruilen voor kaarten die je nog niet hebt?
Is erg leuk, maar niet voor een controlfreak zoals ik weet ik uit ervaring.... haha
Ja zoiets, maar dan niet met stickers, maar met een map waar je kaarten inschuift. Net zoiets als Pokémonkaarten, maar dan van Neopets. Of zoiets als flippo's sparen(ik heb ergens op zoder nog 2 complete flippomappen ). maar ik weet dus nu al dat ik morgen weer naar Kruidvat moet.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:57:37 #128
14746 k_i_m
pi_52796364
.
In my life
Why do I smile
pi_52801859
Mogguh. Kopje thee iemand?
pi_52801899
Ik moet nog slapen Ingrid!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:13:30 #131
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52804112
Hoeii dames wat zijn we weer vroeg!

Ik ben hier een lading kleertjes aan het fotograveren om op MarktPlaats te zetten maar hallo hee! wat een werk!
Ik ga zo eerst maar eens een koffie/thee-pauze houden.
Maxi, Midi & Mini
pi_52804378
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 04:30 schreef Maggie het volgende:
Ik moet nog slapen Ingrid!
Dat moest ik ook. Maarja Kim vond van niet. Dus dan maar kopje thee.

Ben best wel brak nu. Vanavond maar heel vroeg naar bedje toe.

Succes Noli.
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 10:50:42 #133
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52804876
Boodschappen doen zonder kinderen, omdat ze allebei naar school zijn, is snel klaar zeg! Ik ben in een kwartier uit en thuis
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:52:07 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52804905
Tijd over nu, Lois?
Ylana
pi_52804979
Weet iemand toevallig ook of de rompers van de hema klein of groot uitvallen?
Want we hebben een paar van de zeeman in maat 86/92 en die zijn nu al te klein. Terwijl ze nog maar net in maat 86 zit. Romper met lange mouwen vind ik wel handig, zeker het nu kouder is. Hier iig.
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 11:00:37 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52805061
Rompers van de Hema vond ik altijd vrij klein uitvallen (en ook behoorlijk krimpen in de was/droger). Rompers van C&A vallen weer groot uit herinner ik me.

Ik heb tijd over
Eigenlijk, heel eerlijk, vind ik er nog niks aan. Zo stil Gelukkig is ze vanmiddag weer lekker thuis en ga ik mezelf nu even lekker op de bank dwingen met een goed boek. Even Loistijd
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52805119
Ohja, C&A hebben we ook nog natuurlijk.

Is het bij jullie ook zo koud? Loistijd is ook lekker toch?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:04:19 #138
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52805153
Groot gelijk Lois!

Het is hier een graad of 17 Ingrid, niet echt warm.
Ylana
pi_52807489
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Noli. het volgende:

Ik ben hier een lading kleertjes aan het fotograveren om op MarktPlaats te zetten maar hallo hee! wat een werk!
Ik ga zo eerst maar eens een koffie/thee-pauze houden.
Dat moet ik ook nog gaan doen. Het is uitgezocht. Nu nog de moed verzamelen om te fotograferen en te posten. Heb ook nog steeds mijn wieg staan die online moet. Pffff, misschien vanavond wel.... en nu..LUNCH
pi_52809958
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Noli. het volgende:
Nee! Ik was juist laat
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:05:17 #141
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52811497
Dat had ik dus ook.. Alles uitgezocht..
En toen stond het twee dagen in de kamer om gefotografeerd te worden

Maar nu heb ik plaatjes van alles dus kan ik er op de pc mee bezig.
Maar pffffffff... 't is wel een werkje hoor.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:16:28 #142
3011 E.T.
pi_52813556
Telkens als ik het icoontje van m@x nu zie, komt er weer zo'n oud jeugd-liedje naar boven

"Ik ben beertje Colargol
Beertje dat kan neuken
met z'n grote beren-pik
neukt ie alle vrouwen dik"

De originele versie weet ik niet eens meer maar dit werd altijd op het schoolplein gezongen.

en dat zit nu de hele tijd in mijn hoofd dus
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:17:12 #143
3011 E.T.
pi_52813573
Disclaimer:

Ik was een jaar of 6 en wist amper wat neuken was
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:17:50 #144
3142 m@x
pi_52813586
pi_52814528
Ik ben beertje colargol
neuken doe ik voor de lol

ander schoolplein blijkbaar
Saartje
pi_52814885
Op ons plein ging het niet veel verder dan een schokkend Hallo Meneer de Uil. Je onderbroek is vuil.
Ach ja, christelijk schooltje op de Veluwe hè...
Hardloper.
IG @webkim
pi_52814979
Ik ben beertje colargol
beertje dat kan dansen
enz.....
niet mijn jeugdsentiment verpesten...

Noli, bij mij staat het al een week. Maar dat was ook omdat ik eerst alle andere spullen gewassen moest hebben om de setjes compleet te maken. Maar, nu heb ik echt geen excuses meer.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:10:55 #148
3011 E.T.
pi_52815185
ik weet dus gewoon ECHT de originele tekst niet meer he

net trouwens grappig, de logica van een zwaar gereformeerde peuter: "Dat is een jongetje, want hij heeft een broek aan" Dat Saskia ook een broek aan had en ernaast liep boeide niet
pi_52815846
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:10 schreef E.T. het volgende:
ik weet dus gewoon ECHT de originele tekst niet meer he
FYI
quote:
Ik ben beertje Colargol
Beertje dat kan zingen
Trala do re mi fa sol
'k Dans erbij het is te dol

Ik beleef zo veel
Lach en huil en leer en speel
Met mijn fluitefluit
Blaas ik elk verhaaltje uit
Twiet-twiet, twiet-twiet, twiet-twiet

Kleutertjes nu opgelet
Nu gaat het beginnen
Trala do re mi fa sol
Ik ben beertje Colargol
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:24:48 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_52818771
komende maandag heb ik een 2e gesprek
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:25:47 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52818803
Woei!
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 19:27:26 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52818839
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Belana het volgende:
Whaaaaaaaaaa Goed zo meisje!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:28:17 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_52818857
ow man, de twijfel! ik ben zo'n eeuwige twijfelaar he... 4 dagen werken, wil ik dat? is dit nou echt wat ik wil? ja, nee, toch wel. eng. bibbers. spannend. leuk, niet leuk. waaaaaaaaaaaahhhh
maar ik ga er toch maar heen
stormy waters...
sailin'
pi_52818868
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Belana het volgende:
Wat een goed nieuws Veel succes!
pi_52818878
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef Belana het volgende:
ow man, de twijfel! ik ben zo'n eeuwige twijfelaar he... 4 dagen werken, wil ik dat? is dit nou echt wat ik wil? ja, nee, toch wel. eng. bibbers. spannend. leuk, niet leuk. waaaaaaaaaaaahhhh
maar ik ga er toch maar heen
Je kan achteraf nog altijd de job weigeren, he
pi_52818947
Spannend Belana!!!
Succes ook!

Ik werd gebeld door het kdv, volgende week ook weer 4 dagen werken (de woensdag is mijn vrije dag)
Morgen intake voor de bso in hetzelfde gebouw voor de meiden.
Dat vind ik wel heel moeilijk. Morgen word Jans 4 en maandag is haar 1e schooldag Geer brengt haar dan en ik kan niet mee. Ze moet dan dus 4 dagen overblijven en 4 dagen BSO, Bo ook.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:32:07 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52818959
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef E.T. het volgende:
Telkens als ik het icoontje van m@x nu zie, komt er weer zo'n oud jeugd-liedje naar boven

* knip * --> BAH! VIES!
Ik weet het vervolg nog!

Belana !! Maar zo komt er nooit een einde aan je getwijfel, dat dan weer wel!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:33:07 #158
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52818989
Gefeliciteerd Jessie, en nog welkom thuis!

Edit: nog even vragen: ooit nog last gehad van je dinges?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:35:11 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_52819062
Dat is inderdaad wel spannend Jessie.

En belaan!! wat goed
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:36:49 #160
3011 E.T.
pi_52819111
spannend B!

Je krijgt het druk, Jessie! (welkom terug nog trouwens, vakantie klonk goed )
pi_52819218
Pluph ik heb van veel dingen last maar niet van me dinges
Het voelt heerlijk!!!!
pi_52819360
Ff 1 sfeerfoto hier hoor

Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:47:32 #163
103793 kozakken
Living the life
pi_52819470
Jessie, wat een leuke foto's!
Wat lief zijn ze, die meiden van jou (met vriendinnetje, schat ik in? )
pi_52819501
Ja dochter van mijn vriendin (is buurvrouw en vriendin van mijn meiden)
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:49:13 #165
3011 E.T.
pi_52819524
en waar blijft de rest van de foto's???
Dit smaakt naar meer
pi_52819579
ET was lees ik nou
Van harte jullie zeg!!! Wat een wonder en wat een mooi wonder

Zal zo nog wat foto's doen
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:54:53 #167
3142 m@x
pi_52819677
Ja meer foto's

Belaan, wat goed zeg dat tweede gesprek. Ik werk zelf 4 dagen en dat is op z'n tijd best heftig maar tegelijkertijd heb ik voor mezelf het idee dat ik er bij minder dagen werken minder goed voor kan gaan.

Ik ben weer eens ziek Een maagwandontsteking en dat doet zeer
pi_52819689
Spannend Belana (wat voor baan gaat hem om? dat heb ik ff gemist)

Hé jessie is er weer
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 20:01:28 #169
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52819840
Wat een leuke foto Jessie!

m@x au!! Dat klinkt echt ontzettend vervelend! Krijg je daar dan medicijnen voor?
Beterschap
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52819857
Zo foto's geplaatst.

M@x beterschap joh
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:04:44 #171
3142 m@x
pi_52819928
Het enige wat mijn huisarts ervoor geeft is antagel. Ik heb het al eens gehad toen ik zwanger was en ik was bijna vergeten hoeveel zeer het deed.

En nu ga ik even foto's kijken
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:06:33 #172
3011 E.T.
pi_52819986
Leuke foto
jessie, goed he? We vinden het zooooo leuk

m@x, dat klinkt heel vervelend zeg. Kan je nog wel eten en/of drinken?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:09:22 #173
3142 m@x
pi_52820079
Eten en drinken is lastig. Het komt er vrij snel weer uit.

Easy, ik ben aan het chatten met de Wehkamp. Ze hadden me geloof ik vergeten en nu komen ze pas 6 september
pi_52820217
Handig M@x

Vervelend die maagwandontsteking Moet je overgeven ervan?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:28:04 #175
3142 m@x
pi_52820649
Ghehehe, wil je alle details?
pi_52820650
M@x beterschap klinkt verre van fijn....

Belana spannend zeg...

Hier vanmiddag een gesprek gehad... en is best wel heeeeel leuk, nu nog een weekje in spanning zitten en kijken of ik door mag voor gesprek 2
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:36:51 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_52820874
easy, het is een functie als bewindvoerder.
en ik ben gewoon een twijfelkont. maar ik vind het ook heel leuk en ik denk, nee ik weet dat ik er heel goed voor ben. maar aan de andere kant staan de kindjes, dat vind ik het lastigst.
magoe, ik ga gewoon, en we zien wel waar dit schip strand. ergens is het wel tijd voor wat anders namelijk. en als het niet bevalt en mijn man krijgt die goeie baan dan kan ik altijd nog stoppen of minder gaan werken oid. * Belana even de beren van de weg af schopt
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:38:42 #178
3011 E.T.
pi_52820926
wat houdt het in? Bewindvoerder klinkt best leuk, maar wat doet een bewindvoerder?
pi_52820948
Bewind voeren.

Duh!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:40:25 #180
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52820965
Is dat niet mensen begeleiden die in de schuldsanering zitten oi.d.?
Spannend Belana
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:41:29 #181
3011 E.T.
pi_52820996
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef Jarno het volgende:
Bewind voeren.

Duh!
ik dacht meer aan blazen... 'wind' 'voeren'..

Pummel
pi_52821037
breekt ff in:

Die bedjes, hé? Die campingbedjes, gaan die allemaal zo beroerd terug de zak in of dat alleen bij dat ..... ding van ons?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52821081
Mag ik eens vragen wat jullie hiervan vinden?

http://brabbels.web-log.n(...)eens_kijken_wat.html
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:46:09 #184
3142 m@x
pi_52821127
Ik vind hem heel mooi Bar, ik zou hem alleen zelf iets langzamer doen en met iets minder effectjes erin.
pi_52821210
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
breekt ff in:

Die bedjes, hé? Die campingbedjes, gaan die allemaal zo beroerd terug de zak in of dat alleen bij dat ..... ding van ons?
Die van ons ging altijd makkelijk terug de zak in....

@ M@x... daar zat ik ook al aan te denken, vind het wat te snel in elkaar overvloeien.
misschien moet ik eens wat van Flash leren en uitzoeken.
pi_52821350
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Die van ons ging altijd makkelijk terug de zak in....
Zul je altijd zien Ghehehehe, maar bels heeft hem er nu in en ik mag 'm er voorlopig niet meer uithalen.
pi_52821451
Trouwens ook toevallig: bels heeft onlangs net zoiets van Kendahl gemaakt. Het is heel leuk geworden en ik vind die van jou ook erg mooi, Bar. Misschien gaat het iets te flitserig inderdaad, maar de opzet is goed
pi_52821546
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Trouwens ook toevallig: bels heeft onlangs net zoiets van Kendahl gemaakt. Het is heel leuk geworden en ik vind die van jou ook erg mooi, Bar. Misschien gaat het iets te flitserig inderdaad, maar de opzet is goed
Mag ik vragen waar hij het mee gemaakt heeft?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:04:45 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_52821692
een bewindvoeder doet inkomens en vermogensbeheer (schuldsanering) voor mensen die dat tijdelijk (maar meestal langdurig) niet zelf kunnen. je hebt dus ook veel contact met de mensen dmv huisbezoeken en telefonisch spreekuur, maar daarnaast moet je bij de rechtbank langs, advocaten, contacten met schuldeisers, budgetten opstellen etc. erg divers.

m@x sterkte met je maag joh!

Bar, ik vind het ook mooi maar ook iets te snel. dat is wat sfeervoller denk ik.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:07:14 #190
3011 E.T.
pi_52821761
Klinkt leuk
pi_52822095
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef m@x het volgende:
Ghehehe, wil je alle details?
Ja

Ik heb ook weleens zoiets gehad namelijk, maagvlies/maagwand onsteking kweet niet meer precies wat (tis alweer bijna 15 jaar geleden) . Maar ik kwam in het ziekenhuis terecht ... uitdroging, dus kijk je uit!!!
Oja, ik kreeg toen Zantac en dat was toen net nieuw.

Beterschap
pi_52822228
Klinkt interessant Belana Gewoon ervoor gaan! (hoeveel dagen werk je nu?)

en het is booming business he tegenwoordig (helaas)
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:23:59 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_52822365
het gaat veelal om psychiatrische patienten e.d mensen die zelf het overzicht niet hebben.
ik werk nu 24 uur, dus het wordt dan een dag meer. dat vind ik wel veel, maar is ook wel weer te doen natuurlijk. en een leuke uitdagende baan is voor de verandering ook wel leuk. en eng. whahahaha. nou ja. we shall see.
stormy waters...
sailin'
pi_52822621
Belana wat gaaf Spannend hoor!

En misschien dat je, als ze je graag willen hebben uiteindelijk, in je arbeidsvoorwaardengesprek kunt navragen wat de mogelijkheden zijn van minder werken? Al is het maar een halve dag of 1 dag in de 2 weken minder oid.
Mijn man solliciteerde onlangs bijna alleen maar op fulltime functies en het was nergens een probleem dat hij maar 4 dagen wilde werken Zeker als ze je graag willen heb je best een sterke onderhandelingspositie en is er vaak meer mogelijk dan je in eerste instantie denkt

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 30-08-2007 22:06:52 ]
pi_52824054
Belana spannend succes met t tweede gesprek!
pi_52824285
wow belana, da's wel 't andere uiterste van wat je laatst overwoog he! maar klinkt zeker interessant (dacht bij bewindvoerder trouwens eerst dat je minister zou worden maar dit is volgens mij íets minder heftig). succes maandag!
piglet, jouw voorstel is zeker een goed idee, maar ik zou daarbij aan willen tekenen: let goed op belana dat ze in dat geval niet TE makkelijk akkoord gaan met minder uren, terwijl ze dezelfde hoeveelheid werk van je verwachten...

jessie WB! wat een verhalen zeg, heerlijk dat je zo genoten hebt! maar dat ene kwartier duurde in jouw beleving vast ERG lang...

oh mensen hier zo'n grote opluchting vandaag, mijn dag kan echt niet meer stuk. vorig jaar werd bij m'n vader prostaatkanker ontdekt, maar toen was 't nog in zo'n vroeg stadium en gezien zijn leeftijd vonden de artsen het verre van onrustbarend. van alle kanten werd hem verzekerd dat de kans dat hij hieraan zou overlijden vele malen kleiner was dan aan iets anders (fijne formulering maar goed). ingrijpen zou meer overhoop halen dan niet ingrijpen dus alles werd zo gelaten en hij zou alleen heel goed in de gaten gehouden worden. in juli stond het er bij de controle plots heel anders voor: waar men vorig jaar op 1 van de 6 puncties een positief (naja, kwaadaardig) resultaat vond, was 't nu 10 op 10: alles slecht. veel sneller gegroeid dus dan wie dan ook verwacht had, alle alarmbellen gingen af. dus: scans, allerlei onderzoeken en afwachten maar. vandaag kwam dan de uitslag: er zijn GEEN uitzaaiingen. dat betekent: behandelbaar! nog steeds een spannend traject met operatie en/of bestralingen en mogelijk best ingrijpende bij-effecten, maar z'n overlevingskansen zijn in elk geval stukken beter dan in 't geval van uitzaaiingen. ik ben blij.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:17:21 #197
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52824513
Sjonge Bix, wat een spannende tijd hebben jullie al achter de rug, en helaas ook nog een beetje te gaan. Maar gelukkig met relatief goede vooruitzichten. Enorm veel succes gewenst.

m@x, let je wel een beetje goed op jezelf? Klinkt echt niet fijn. Heb je wel iets van pijnstilling (ik neem aan in zetpilvorm om je maag te ontzien)? Beterschap!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:19:19 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52824603
Oh Bix, wat fijn dat het er in elk geval behandelbaar uitziet! Maar wat naar dat je vader ziek is.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52824671
Bix zeker fijn dat er geen uitzaaiingen zijn. Maar toch nog een spannende weg te gaan
Het voelt heerlijk!!!!
pi_52824895
ja, onze zomer had wel steeds deze enge donkere wolk boven zich hangen. door de opluchting van vandaag voel ik pas echt goed hoe spannend het was. en nog wel is natuurlijk. maar 't is toch van een wat andere orde.
pi_52825005
Je hebt gelijk bix, dat is inderdaad wel even oppassen: dat je niet al het werk dan in minder dagen moet proppen (maar wel minder betaald krijgt).
Spannende tijden voor je vader en jullie zeg. Wel alvast heel fijn dat er geen uitzaaiingen zijn.

En m@x, ik lees er net helemaal overheen: beterschap Het klinkt allemaal niet fijn...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:31:50 #202
14746 k_i_m
pi_52825107
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef bixister het volgende:
oh mensen hier zo'n grote opluchting vandaag, mijn dag kan echt niet meer stuk. vorig jaar werd bij m'n vader prostaatkanker ontdekt, maar toen was 't nog in zo'n vroeg stadium en gezien zijn leeftijd vonden de artsen het verre van onrustbarend. van alle kanten werd hem verzekerd dat de kans dat hij hieraan zou overlijden vele malen kleiner was dan aan iets anders (fijne formulering maar goed). ingrijpen zou meer overhoop halen dan niet ingrijpen dus alles werd zo gelaten en hij zou alleen heel goed in de gaten gehouden worden. in juli stond het er bij de controle plots heel anders voor: waar men vorig jaar op 1 van de 6 puncties een positief (naja, kwaadaardig) resultaat vond, was 't nu 10 op 10: alles slecht. veel sneller gegroeid dus dan wie dan ook verwacht had, alle alarmbellen gingen af. dus: scans, allerlei onderzoeken en afwachten maar. vandaag kwam dan de uitslag: er zijn GEEN uitzaaiingen. dat betekent: behandelbaar! nog steeds een spannend traject met operatie en/of bestralingen en mogelijk best ingrijpende bij-effecten, maar z'n overlevingskansen zijn in elk geval stukken beter dan in 't geval van uitzaaiingen. ik ben blij.
Oh Bix, dat is inderdaad schrikken . Bij mijn vader hebben ze een aantal jaren geleden ook prostaatkanker geconstateerd. Dit was gelukkig ook niet uitgezaaid, en ze hebben het met een operatie in één keer allemaal eruit kunnen halen. Behalve een grote ritssluiting op zijn buik heeft hij er verder (tot nog toe) niks aan enge dingen aan overgehouden. Hij heeft nog wel steeds controles, maar het is nu geloof ik ongeveer 10 jaar geleden en sinds die tijd hebben ze niks meer gevonden! Evengoed nog heel veel sterkte voor jullie allemaal natuurlijk, het zal een onrustige tijd worden .
In my life
Why do I smile
pi_52825209
k_i_m, dat zijn bemoedigende berichten! ik PM je nog even voor een wat gedetailleerde vraag.
pi_52825224
Bix, gelukkig positief slecht nieuws, als je snapt wat ik bedoel
jessie welkom terug!
en Belana veel succes met je tweede gesprek
m@x ik heb 4 jaar terug een ontsteking aan mijn 12vingerigedarm gehad en als de pijn die ik daarvan had, vergelijkbaar is met wat jij nu voelt, wens ik je heel erg veel sterkte toe en beterschap! Allemensen wat deed dat pijn zeg
Saartje
pi_52825250
m@x, ook namens mij beterschap natuurlijk!

maneki, het was het best denkbare nieuws van vandaag in elk geval ja. (nou ja, nog beter was geweest als ze hadden kunnen melden dat die vorige resultaten allemaal op een vergissing berustten maar allez ).
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:37:02 #206
14746 k_i_m
pi_52825289
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
k_i_m, dat zijn bemoedigende berichten! ik PM je nog even voor een wat gedetailleerde vraag.
Ja tuurlijk! Ik kan ook altijd dingen voor je navragen (doktoren, de behandeling) als je daar behoefte aan hebt!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:26:39 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_52831427
bix jeetje joh! gelukkig redelijk goed nieuws in het slechte, maar toch sterkte de komende tijd!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:29:18 #208
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52831980
M@x beterschap.

Belana wat spannend dat je een tweede gesprek hebt, Bix fijn dat je toch redelijk goed nieuws hebt ontvangen.... En Bar ook een tweede gesprek.... het gaat goed hier op het bankje. Positieve dingen.

Wij gaan over half uurtje naar ons nieuwe huis voor de vooroplevering. Om 10 uur moeten we bij de notaris zijn en dan is het huis "echt" van ons en kan het echte klussen beginnen... vind het spannend...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:31:12 #209
114177 Diaan73
pi_52832004
Dat was ik dus....
Make love, not war ☮
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:31:59 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52832016
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was ik dus....
Nee, hoor, mijn naam staat erbij...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:55:03 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52833466
Bix, wat moet dat een opluchting zijn idd!
pi_52836587
Net voor de intake van de bso voor Jans en Bo geweest. Daarna nog over mijn invalcontract gesproken
Ik heb dus een vast contract aangeboden gekregen voor 3 vaste dagen.
Het probleem is dat de woensdag daarbij zit.
Ik kon ook 2 vaste dagen maar ook daar zat de woensdag bij.
Uiteindelijk wil ik 4 dagen gaan werken.
Ga er dus heftig over nadenken.
En waarschijnlijk ga ik het toch doen.
Het voordeel is, dat de bso in hetzelfce gebouw zit waar ik werk en dus als ze uit school komen ik ze nog ff een lekkere pakkerd kan geven enzo.
Ik wil dan de maandag als vaste vrije dag gaan houden.
Eigenlijk bof ik best wel dat ik na 2 weken invallen al een vast contract aangeboden krijg.
Ze gaan verder nog uitbreiden en misschien komt er nog een kdv groep bij. En ik wil dan wel de zekerheid dat als die groep er komt ik daar dan de dagen kan werken zonder de woensdag.
De vastigheid komt me nu zo goed uit dat ik er wel uit ben, ik ga het gewoon doen!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:46:55 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_52836647
wat goed jessie!! gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:49:19 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52836721
Lekker, Jessie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52836812
Ja fijn he. Maar al die veranderingen voor die meiden. Die lange dagen. Ik voel me dan ineens een slechte moeder. Terwijl soms moeten de dingen gewoon zo. Dat weet ik dan met me hoofd wel. Maar met me hart niet.
Heb net wel voorgesteld dat ik maandag om 9 uur wil beginnen ipv kwart voor 8 zodat ik Janneke haar eerste schooldag zelf kan brengen. Hopelijk kan dat.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_52836869
Mooi zo Jessie!

(Nou ik nog. M'n halfjaarcontract is niet verlengd. Vorige week een sollicitatie gehad waar ik voor dinsdag iets van hoor en woensdag nog ergens een gesprek. Maarja, zwanger worden aangenomen op een sportschool...? Zal me benieuwen of het gaat lukken.)
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:55:21 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_52836912
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef jessie het volgende:
Ja fijn he. Maar al die veranderingen voor die meiden. Die lange dagen. Ik voel me dan ineens een slechte moeder. Terwijl soms moeten de dingen gewoon zo. Dat weet ik dan met me hoofd wel. Maar met me hart niet.
Heb net wel voorgesteld dat ik maandag om 9 uur wil beginnen ipv kwart voor 8 zodat ik Janneke haar eerste schooldag zelf kan brengen. Hopelijk kan dat.
ik snap precies wat je bedoelt, het geeft exact weer hoe ik me voel ook
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:37:25 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52838103
Bix, wat een opluchting.

Jessie, je klinkt zelfverzekerd
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:41:12 #219
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52838208
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar hij het mee gemaakt heeft?
Een videoprogramma... ik zal eventjes kijken.
Van Magix Premium Class
Video deluxe 2007

Je kunt:
  • monteren
  • geluid bewerken
  • branden
    Er zitten menu's voor een dvd op. En wie weet wat allemaal nog meer...

Hij heeft voor een deel filmpjes en voor een deel foto's gebruikt. Sommige beelden was hij nog in de schattige fase....
  • Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:15:44 #220
    3011 E.T.
    pi_52839218
    Jessie, wat klinkt dat goed allemaal!
    Ik hoorde trouwens laatst van iemand een verrassende invalshoek over de woensdagen op een BSO. Op de woensdag zijn de kinderen veel minder moe van school doordat ze een korte dag hebben en daardoor is de BSO een stuk leuker voor ze en makkelijker te behappen dan wanneer ze helemaal sufgedraaid na een lange schooldag aankomen.
    Ik hoorde hier ook van de leidsters dat de woensdagen 'makkelijker' zijn en dat de andere dagen de kinderen vaak prikkelbaarder zijn en het lontje een stuk korter.

Wat dat betreft hoef je dus geen schuldgevoel over de woensdag te hebben
      † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:23:31 #221
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_52839507
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef E.T. het volgende:
    Jessie, wat klinkt dat goed allemaal!
    Ik hoorde trouwens laatst van iemand een verrassende invalshoek over de woensdagen op een BSO. Op de woensdag zijn de kinderen veel minder moe van school doordat ze een korte dag hebben en daardoor is de BSO een stuk leuker voor ze en makkelijker te behappen dan wanneer ze helemaal sufgedraaid na een lange schooldag aankomen.
    Ik hoorde hier ook van de leidsters dat de woensdagen 'makkelijker' zijn en dat de andere dagen de kinderen vaak prikkelbaarder zijn en het lontje een stuk korter.

Wat dat betreft hoef je dus geen schuldgevoel over de woensdag te hebben
    ja maar het lijkt me dat je toch zelf ook nog wel een keertje iets wil doen met je eigen kinderen?
    (dat is dan mijn invalshoek, ik heb ook heel lang 5 dagen in de week gewerkt en ik nam wel eens een hele of halve dag vrij om iets met het kind te gaan doen, in de sneeuw spelen bijvoorbeeld of naar de kermis)
    pi_52840115
    De woensdag is ook vrij rustig op de BSO, dat is ook een voordeel. Ze doen meer activiteiten omdat er meer tijd is enz enz. Dus dat is allemaal wel leuk.
    Maar gewoon lekker niks doen met mijn meiden of naar de speeltuin, of weet ik veel wat. Gewoon zelf iets met ze doen dat ga ik zo missen.
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_52840365
    jessie, wel een enorme overgang inderdaad zeg. voor de kinderen maar ook voor jezelf. zou je het zelf niet liever bij die 3 dagen houden dan, of is dat geen optie. dan heb je van alles nog een beetje. ik vind zelf die 2 dagen thuis met de kinderen wel erg fijn. werkt Geer eigenlijk fulltime?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:21:33 #224
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52841417
    Wat gebeurt er hier veel zeg!
    Jessie ik kan me je wel voorstellen van niets naar 4 dagen, da's een beste verandering. Is het niet mogelijk zoals Bix ook suggereerde om met 3 dagen te beginnen? Dan kun je het later misschien uitbreiden naar die 4. Wel goed zeg dat je zo snel een contract aangeboden hebt gekregen. Iets om trots op te zijn.

Belana, pittige functie maar iets wat je absoluut aan kan. Spannend!
    Bar ookal druk met iets anders. Succes!

Bix Fijn dat jullie na die onzekere tijd positief nieuws hebben gekregen. Het herstel is niet makkelijk, maar te overzien als je weet dat het behandelbaar is. Kan ook echt een moment zijn om stil te staan bij wat je hebt. Stertke nog! (ook met terugwerkende kracht )

M@xie aiaiai, dat klinkt niet best. Heel veel beterschap.
    had je nog gelezen dat ik nu ook een fietstas heb?

Zo ik ga eens even wat kleren voor Léon bij elkaar shoppen op de H&M-site. Jammer dat de Zara en WE geen online-shop hebben.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:35:26 #225
    3142 m@x
    pi_52841886
    Dutsj ook al aan de fietstassen Ik heb lekker geen fietstassen meer sinds Kai naar achter is verhuisd kunnen de tassen die ik nu heb niet meer op mijn fiets. Nu wil ik een mandje

Bix, wat een stressvolle tijd hebben jullie achter de rug zeg. Nu maar hopen dat het herstel voorspoedig gaat, al zal dat nog een lange weg zijn. Sterkte

Jessie, ik vind je stoer

Belaan, ik vind dat echt zo'n superinteressante functie. Ik heb ooit ook gesolliciteerd voor iets in die richting (alleen dan bij de gemeente), maar natuurlijk werd ik afgewezen.

Ik kreeg net een mailtje dat ik binnenkort een cursus smartsite mag doen zodat ik de interne website van onze afdeling kan gaan onderhouden. De collega die dat deed is naar een andere afdeling gegaan en nu mag ik de hele boel in beheer nemen (weekbrieven schrijven, projectpagina voor de hele gemeentelijke dienst onderhouden). Mijn lieve baas heeft besloten dat ik het moet doen omdat het in het verlengde ligt van de studie die ik doe (en die al sinds februari op een heeeeeeel laag pitje staat)

Mijn buurman staat hier een geweldige steigerhouten loungebank in elkaar te knutselen. Ik ben jaloers. Zou zo'n ding op mijn nieuwe ieniemienie-balkonnetje passen?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:07 #226
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52841990
    Proppen M@x en het is hout dus dat zaag je er toch gewoon een stuk vanaf? Wat moet dat moet!

Hebben jullie trouwens al gelezen dat Roef Ragas is overleden? Vond ik wel shocking nieuws eigenlijk. Ik wist niet dat hij getrouwd was met Susan Visser. 2 kinderen hebben ze. Bah..
    Roef Ragas overleden...
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:23 #227
    3142 m@x
    pi_52841999
    En ik ben een beetje hyper want mijn buik voelt alweer iets minder kramperig (bedankt voor alle -jes), er is weer een bod gedaan op ons huis en vanmiddag hebben we weer een bezichtiging. Merk je niks van, toch?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:39:28 #228
    3142 m@x
    pi_52842035
    Ik las het net inderdaad van Roef Ragas. Heel shocking. Ik vind (of moet ik nu 'vond') zeggen altijd zo'n goede kop hebben. Echt heel naar en veel te jong.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:45:42 #229
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52842229
    Ja M@x idd, zo'n karaktervolle kop.
    pi_52842836
    Wij zijn weer thuis van een HEERLIJK weekje zonnig Zeeland
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:16:15 #231
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_52843145
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Vicky het volgende:
    Wij zijn weer thuis van een HEERLIJK weekje zonnig Zeeland
    tja zeeland he de meeste zonuren
    pi_52843381
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:16 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

tja zeeland he de meeste zonuren
    nou en dat was het zeker.. We kwamen aan en toen ging de zon schijnen en pas vanmorgen was ht bewolkt
    je krijgt wat je toekomt he
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:27:43 #233
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_52843483
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

je krijgt wat je toekomt he
    Tssssss

Ow maar dat verklaard ook weer waarom ik alsmaar super weer had op het eiland en jullie niet
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:46:14 #234
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_52847500
    Leuk, een kind dat zich zo goed kan vermaken met een houten sla couvert! Leuk, als je even niet oplet en de hond heeft de lepel gehalveerd, daarbij overal door de kamer splinters achterlatend...!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:31:22 #235
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52848651
    Altijd fijn idd PM-girl.

Dutch, ik kende de hele man niet. Ik herkende alleen zijn achternaam van 'die ene waar Tooske mee getrouwd is'. Ik ben echt zo niet thuis in Nederlandse acteurs.
    Maar hoe dan ook, 42 is wel heel schokkend jong idd.

m@x, wat fijn dat er al weer en bod is en dat er alweer kijkers zijn!
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:37:43 #236
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_52852178
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef m@x het volgende:
    Ik kreeg net een mailtje dat ik binnenkort een cursus smartsite mag doen
    Daar heb ik nog eens gewerkt... een maand .
    Smartsite 5?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:44:52 #237
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_52852398
    M@x! Waars je hertje?!?!
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:45:11 #238
    3142 m@x
    pi_52852405
    Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik hoorde mijn collega er altijd erger over mopperen (moet ik er wel bij zeggen dat ze nogal een digibeet is).
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:47:26 #239
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_52852455
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
    Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik hoorde mijn collega er altijd erger over mopperen (moet ik er wel bij zeggen dat ze nogal een digibeet is).
    Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).

Maar als je alleen een beetje bestaande content moet beheren en niet complete subsites hoeft toe te voegen enzo, is het redelijk eenvoudig. Dan zal je waarschijnlijk de redacteuren cursus krijgen.

Moet je naar Delft?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:48:34 #240
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_52852480
    Ow, m@x reageerde op Swets, niet op Ireth. Ik snapte het al niet....
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:55:58 #241
    3142 m@x
    pi_52852673
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).

Maar als je alleen een beetje bestaande content moet beheren en niet complete subsites hoeft toe te voegen enzo, is het redelijk eenvoudig. Dan zal je waarschijnlijk de redacteuren cursus krijgen.

Moet je naar Delft?
    Nee, het is in Rotterdam en het is volgens mij alleen die redacteurencursus want het duurt maar een dag.

Ireth, mijn hertje is even op vakantie

Heb ik hier trouwens al verteld dat Hans Teeuwen geweldig is?
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:54:32 #242
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_52854209
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
    Teeuwen zelden zo inhoudelijk sterk gezien. Briljant.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:56:10 #243
    3142 m@x
    pi_52854265
    "een belediging is voor sommige mensen een waarheid die ze niet willen horen"
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:23:22 #244
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52856709
    Even binnenvallen met een geinig filmpje

http://www.dumpert.nl/med(...)bilistje_pesten.html

Max sterkte met je maag, Bix fijn dat er goed nieuws is bij dit slechte nieuws
    Ylana
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:26:03 #245
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52856787
    Nog eentje; (ik vind die eerste leuker)

http://www.dumpert.nl/mediabase/24930/01a7c0b4/asjemenou.html
    Ylana
    pi_52866890
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Super!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Faja-Lobi op 01-09-2007 14:39:40 ]
      zaterdag 1 september 2007 @ 14:55:43 #247
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52867599
    Oh jongens, ik had het toch vorige week over de canvasdoeken die ik besteld had, waarvan er eentje wel mislukt móest zijn? We hebben ze vandaag opgehaald en we zien geen verschil in kwaliteit: beide doeken zijn prachtig! Oh, we zijn zo blij! Nu hangen er morgen twee prachtfoto's van onze jarige kindjes aan de muur!
      zaterdag 1 september 2007 @ 14:56:48 #248
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52867621
    Hey wat goed zeg!
      zaterdag 1 september 2007 @ 15:02:22 #249
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_52867716
    wat goed sugar!!
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 1 september 2007 @ 15:14:10 #250
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52867955
    Ik heb zometeen diploma uitreiking van mijn opleidng en mijn eigen auto heeft nog steeds die kapotte tellers dus ik heb even die van mijn zus geleend. Was vroeger van mijn moeder en daar heb ik best vaak in gereden, lekker karretje. Dacht ik...
    Maar een paar jaar terug was ik blijkbaar niet zo verwend nog met stuurbekrachtiging!
    Dat heeft deze dus niet! Jeumig, da's echt sleuren als je de bocht om wil!
    Is echt even wennen!
    pi_52869353
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
    Ik heb zometeen diploma uitreiking van mijn opleidng en mijn eigen auto heeft nog steeds die kapotte tellers dus ik heb even die van mijn zus geleend. Was vroeger van mijn moeder en daar heb ik best vaak in gereden, lekker karretje. Dacht ik...
    Maar een paar jaar terug was ik blijkbaar niet zo verwend nog met stuurbekrachtiging!
    Dat heeft deze dus niet! Jeumig, da's echt sleuren als je de bocht om wil!
    Is echt even wennen!
    Hahaha dat zegt mijn moeder ook. Die heeft 1 van de eerste Twingo's gehad (uit 1994) en dan hadden we nog een Astra Station zonder stuurbekrachtiging (uit 1997). Dat was meer slagschip dan auto.

Nu heeft ze sinds 4 weken een Toyota Aygo en m'n vader een Toyota RAV4, die weten niet wat ze overkomt M'n moeder heeft met de Astra een keer zo hard moeten sleuren dat ze een spier had verrekt. 6 weken fysio
    pi_52869485
    Ik heb zo een golf III waarvan je verwacht dat daar een serieus deftig servo-stuur in zit... Niets is minder waar
    Ik heb ooit eens zo hard aan het stuur van mijn ma haar Vento mét servo gedraaid en ik was bijna 180° gekeerd in de straat ipv 90°
    pi_52869531
    Sugar, wat fijn dat het met die canvas doeken toch goed is gegaan, super!

BE, spierballen kweken? .
      zaterdag 1 september 2007 @ 16:56:10 #254
    3142 m@x
    pi_52869756
    Super Sugar

Ik was helemaal vergeten dat ik vanavond naar Beatstad zou gaan. Ik geloof dat het al over een half uur begint maar ik heb helemaal geen zin. Misschien dat ik later op de avond alleen maar even naar Pink ga.
      zaterdag 1 september 2007 @ 16:58:30 #255
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52869809
    * dutchie kijkt naar topictitel.
    Wat denken jullie wat er vanmiddag pardoes in mijn boodschappenkar beland is?
    En ik had 's ochtends op de markt ookal zo'n mega-grote warme stroopwafel gehaald. Da's echt pure nostalgie!
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:10:20 #256
    3142 m@x
    pi_52870001
    Foei Dutchie Hier wandelde er een bak luchtige kwarktaart, citroen, yoghurtpudding mijn winkelwagen in.
    pi_52870015
    Hier zijn we nog aan het bedenken wat we gaan eten.. Iemand een idee?
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:13:50 #258
    165383 BettyR
    Prehistorisch plaatje
    pi_52870073
    Hou je van vis Leonieke? Ik heb laatst rijst met zalm en lenteuitjes gemaakt en ik eet ook vaak penne met tonijn en prei
    History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
    pi_52870126
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef BettyR het volgende:
    Hou je van vis Leonieke? Ik heb laatst rijst met zalm en lenteuitjes gemaakt en ik eet ook vaak penne met tonijn en prei
    Ik wel Mijn man iets minder
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:18:08 #260
    3142 m@x
    pi_52870158
    pi_52870333
    quote:
    Klinkt lekker Maar het klinkt me allemaal iets te speciaal. En ik heb niet zoveel zin in veel gedoe vandaag.... Misschien wordt het gewoon spaghettisaus dat ik nog in de diepvries heb zitten Alhoewel ik daar niet zoveel zin in heb

Moeilijk geval
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:26:40 #262
    165383 BettyR
    Prehistorisch plaatje
    pi_52870351
    Ook Allerhande-fan, m@x?
    Ik kan nauwelijks meer bedenken wat te koken zonder Allerhande...
    History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
    pi_52870413
    ik ga die allerhande-site wel eens in mijn favorieten steken
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:29:39 #264
    3142 m@x
    pi_52870415
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:26 schreef BettyR het volgende:
    Ook Allerhande-fan, m@x?
    Ik kan nauwelijks meer bedenken wat te koken zonder Allerhande...
    Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.

Leonieke, als je voor simpel gaat dan heb ik hier nog wel een aanrader voor je: Indische uiensoep. Een familierecept wat tot nu toe echt bij iedereen in de smaak valt.
    pi_52870530
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.

Leonieke, als je voor simpel gaat dan heb ik hier nog wel een aanrader voor je: Indische uiensoep. Een familierecept wat tot nu toe echt bij iedereen in de smaak valt.
    mmmm ziet er wel lekker uit Ik dacht eerst: soep? Daar heb ik niet mee gegeten maar met rijst en aardappelen en gehakt. Ook toegevoegd aan mijn favorieten alleszins
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:43:36 #266
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52870756

zaterdag 1 september 2007 @ 17:47:23 #267
    3142 m@x
    pi_52870861
    Jeetje, wat mooi zo zeg
    pi_52870864
    Wow! Supermooi Sugar! Om trots op te zijn Mooie kindjes
    Mama van 2 stengeltjes!
    ..YANA..
    ..JAMIE..
    pi_52870871
    Wat prachtig, Sugar

Echt waar... ZO mooi!
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 september 2007 @ 17:53:25 #270
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_52871017
    Hier wandelde er chocomousse en chocoijsjes mijn wagentje in daarnet Ik kan de choco-ijsjes van de Lidl echt niet weerstaan

En die foto's zijn super Sugar! Echt heeeeeeel mooi!
      zaterdag 1 september 2007 @ 18:00:27 #271
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_52871203
    Mooi Sugar! Nog 1 nachtje, en dan zijn je kinderen jarig! Wiehoe!! Ik wil morgen ook een jarig jobje. Als baby2 dezelfde termijn als Luuke aanhoud, dan komt 'ie morgen.

Dutch, ik vond het weer leuk vanochtend. En dank voor de fijne cremepjes, ik ga ze straks gebruiken. (En wat zag je er goed uit, de vakantie of gewoon topfit?)
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
      zaterdag 1 september 2007 @ 18:04:56 #272
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_52871309
    supermooi sugar
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 1 september 2007 @ 18:30:21 #273
    3142 m@x
    pi_52871848
    Goed, wie kan mij motiveren om straks gewoon naar dat concert te gaan. Ik heb er echt geen puf voor, maar het is zo zonde van de kaartjes
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 september 2007 @ 18:32:06 #274
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_52871888
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:30 schreef m@x het volgende:
    Goed, wie kan mij motiveren om straks gewoon naar dat concert te gaan. Ik heb er echt geen puf voor, maar het is zo zonde van de kaartjes
    Gaaaaan m@x, het wordt vast heeeeeel gezellig
      zaterdag 1 september 2007 @ 18:32:24 #275
    3142 m@x
    pi_52871897
    Zin om mee te gaan?
      Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 september 2007 @ 18:35:21 #276
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_52871965
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef m@x het volgende:
    Zin om mee te gaan?
    Had ik best zin in gehad, maar ik heb helaas al een afspraak vanavond
    pi_52872476
    welk concert ga je naartoe m@x?

Mijn wederhelft is net heerlijk culinair geweest. Had afbakbroodjes gegratineerd met kaas en met dille mosterdsaus, daarop 2 verschillende soorten kipstukjes. 1 met fivespice/sweet chili en 1 met kruiden en mosterddillesaus... zooooo lekker..

ennuhh iemand trek in slagroomsoesjes? Ik dacht ook maar eens culinair te zijn.. heb een bord vol

Sugar, die 2 canvasdoeken zijn echt supermooi!! Wil er ook 2 laten bedrukken.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zaterdag 1 september 2007 @ 19:05:16 #278
    3142 m@x
    pi_52872623
    Beatstad
    pi_52872740
    gewoon lekker gaan!!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_52873087
    Mooooi Sugar!
    Tis dat ik zo verrot ben en morgen Sjakie jarig is, anders wilde ik wel mee M@x
    Saartje
    pi_52873329
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:43 schreef Sugar het volgende:
    [afbeelding]
    GAAAAAAF!!!
    ♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
      zaterdag 1 september 2007 @ 19:40:14 #282
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52873407
    Sugar wat zijn ze mooi!
    Ylana
      zaterdag 1 september 2007 @ 19:58:54 #283
    20436 Jambo
    Hakuna Matata
    pi_52873818
    Sugar, ze zijn echt gaaf geworden! Mooie plek om op te hangen ook.
    Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
      zaterdag 1 september 2007 @ 20:12:46 #284
    3011 E.T.
    pi_52874154
    Mooi geworden, Sugar!

Ik zag ergens zo'n warme-grote-marktstroopwafel voorbij komen Ik voorzie alleen een probleem: ik ben alleen thuis (althans., kinderen liggen op bed) en de eerste winkel die open is, is best ver weg... Oppas inroepen gaat me te ver, alleen omdat ik ineens trek heb in stroopwafels.

Ga ik zo maar appeltaart-ijs eten ofzo
    pi_52874553
    hmmvolgens mij moet ik ook maar eens appeltaartijs of stroopwafelijs in huis halen... heb het nog nooit geproefd....
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zaterdag 1 september 2007 @ 20:34:54 #286
    3142 m@x
    pi_52874620
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Mooooi Sugar!
    Tis dat ik zo verrot ben en morgen Sjakie jarig is, anders wilde ik wel mee M@x
    Ik heb Kai maar weer opgehaald bij mijn ouders. Niet genoeg zin en teveel last van mijn maag
    pi_52874770
    Oh m@x, die pudding is lekker wij hadden iets met peer en karamel, was ook goed te eten trouwens .
    Dat recept van die indische uiensoep lijkt me wel wat, even gekopieerd en die gaan we binnenkort maar eens uitproberen.

Sugar wat mooi

Haha, ET ik heb ook zo'n geurige warme stroopwafel voor ogen... Laatst wilde ik op de markt een halen op de terugweg naar de auto, was die man net zn kraam aan het opruimen *zucht*. Dus ik moet gauw nog maar eens naar de stad op marktdag... .
    pi_52875072
    Mooi Sugar!

Vandaag mee geweest met mijn ouders om hun puppy op te halen. (we zijn net terug) Wat een schatje zeg!
    Zo hebben wij ook een beetje een hondje. Kim vind het erg interessant en heeft al voorzichtig geaaid.
    Ze blijft nu slapen, kan ze morgen met Mickey spelen.
      zaterdag 1 september 2007 @ 21:18:41 #289
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52875888
    *vingers af likt...

Net bij de chinees even soep gehaald omdat ik laat thuis was. En ja... dan kan ik het niet laten om gebakken banaan te bestellen!
    En dat is dus maar goed ook gezien de verhalen over ijs en stroopwafels hier!

Leuk Ingrid!
    pi_52876291
    Ja en nu heb ik zin in ijs en gebakken banaan en stroopwafels.
      zaterdag 1 september 2007 @ 21:31:36 #291
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_52876321
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef Lishe het volgende:
    Mooi Sugar! Nog 1 nachtje, en dan zijn je kinderen jarig! Wiehoe!! Ik wil morgen ook een jarig jobje. Als baby2 dezelfde termijn als Luuke aanhoud, dan komt 'ie morgen.

Dutch, ik vond het weer leuk vanochtend. En dank voor de fijne cremepjes, ik ga ze straks gebruiken. (En wat zag je er goed uit, de vakantie of gewoon topfit?)
    Ik bloos ervan echt waar. Maar goed, als we toch complimentjes aan het uitdelen zijn, gij zag er anders prachtig zwanger uit. Ik had een zwaar vermoeide met donkere kringen onder de door lucifersstokjes ondersteunde ogen Lishe verwacht. En dan zie je gewoon een blije gelukkige vrouw staan.
    En je dochter, wat een heerlijk vrouwtje is dat toch. Ze is zo'n zware concurrente voor Saskia.
    Dat voetenspul, je zult versteld staan wat het doet voor je voeten. Poezelig zacht. Precies wat je nodig hebt als je zo op het eind loopt. Ik was degene die het mij destijds gaf ook zo dankbaar.
    (en ik wil ook zo'n lekkere lange tafel met die stoelen waar zo lekker lang aan kan zitten bomen. maar dan moet ik verhuizen)

Sugar, mooi hoor!

Ik begrijp trouwens dat ik beter niets had kunnen zeggen over die grote warme stroopwafel?
    pi_52876330
    oehh ik neem ook altijd gebakken banaan en dan strooi ik er thuis altijd nog wat extra poedersuiker op...
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zaterdag 1 september 2007 @ 21:37:10 #293
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_52876467
    't Is al vaak gezegd, maar wat is het een prachtig gezicht Sugar, die 2 canvas doeken.
      Jubileum moderator zaterdag 1 september 2007 @ 21:37:29 #294
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_52876477
    Sugar ze zijn prachtig!
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_52877839
    wow sugar, wat mooi! en ook nog jarig morgen, die twee prachtkinders. een heel feestelijke dag gewenst allevier! (waarom dacht je dat één van de doeken mislukt was?)

lishe, morgen dus wel een heel speciale dag, ik duim dat je nieuwe uk wat timing betreft veel op z'n zus lijkt! (ik denk steeds dat 't een jongetje is). ben zo benieuwd!
      zaterdag 1 september 2007 @ 22:45:38 #296
    30488 coolbabe
    My little pwny
    pi_52878451
    Zo, de balonnen en slingers hangen, de appeltaart staat in de oven en de bokkenpootjestaart ziet er al bijna als een dinolandschap uit. Nog ff dan is mijn kleine babietje 7 jaar
    Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
      zaterdag 1 september 2007 @ 22:46:49 #297
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52878482
    Ik ben ook heel benieuwd naar je baby, Lishe!!!

Bix, ik ontdekte na het bestellen dat de gebruikte foto van Maria echt maar 600 KB was, terwijl die van Storm ongeveer 2000 KB was. Ofzoiets. In elk geval zo'n groot verschil en voor dit formaat leek dat van Maria me veel te weinig. Maar gelukkig is er geen verschil in kwaliteit.
    Leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn!
      zaterdag 1 september 2007 @ 22:49:09 #298
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52878544
    Ja, coolbabe, jullie hebben ook feest natuurlijk! Ik wist niet eens meer dat Jasper ook jarig is, joh. Veel plezier alvast en je voorbereidingen klinken goed!
      zaterdag 1 september 2007 @ 22:49:34 #299
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52878550
    Ze zijn idd erg mooi!
    pi_52878664
    jee, dat is inderdaad een groot verschil sugar. maar niet te zien nee! gelukkig maar, ze zijn erg mooi. en ze passen ook zo goed bij elkaar!

coolbabe, jasper ook al jarig morgen! en ZEVEN nog wel, wooow!
      zaterdag 1 september 2007 @ 22:57:39 #301
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_52878775
    Sugar, je doeken zijn mooi zeg !

En hou eens op over die lekkere dingen, krijg honger jah !
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')