quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
ik had me voorgenomen om als Tijn een paar maanden was, weer wat aan sport te gaan doen en was een beetje bezig met het uizoeken wat ik nou wil gaan doen..
En toen werd ik weer zwanger
Nu heb ik weer een jaar uitstel
wij vonden basketbal niet leuk, dus was je niet interessant op onze schoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Belana het volgende:
laten we dat maar niet doen nee
overigens ben ik niet sportief. ik moet eigenlijk vanwege mijn zwakke rug, maar discipline heb ik dus niet. kwa gewicht ben ik uiterst tevreden, er zou voor het mooie wel wat aan de taille en buik getraind mogen worden, maarja he...
leuke woordspeling ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:02 schreef Saffier het volgende:
Maar de tip van E.T. bevalt me eigenlijk wel!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
leuke woordspeling ook
Ik moet ook al jarenlang beginnen(met sporten dan he
)
Maarja uitstellen he, met in het achterhoofd dat ik gevoelige/zere achillespezen heb.
Ben er een paar maanden geleden eindelijk eens mee naar de dokter geweest, en gisteren naar een podotherapeut, volgende week krijg ik op maat gemaakte zooltjes.
Als die nu eens gaan helpen kan ik er weer eens over gaan denken om wat aan sport te gaan doen.
of niet
Als fitnessinstructeur kun je me dan waarschijnlijk helpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:45 schreef Webkim het volgende:
WEL. Maarja, ik ben dan ook fitnessinstructeur.
Maar ook bij mij schiet de bankhangfrequentie verschrikkelijk omhoog hoor. Spinning (geven) is er al een tijdje niet meer bij. Ik houd het maar bij cardio en een klein beetje krachttraining, maar daarvoor moet ik mezelf echt streng toespreken voor ik de puf bijeen heb om de deur uit te gaan.
Verder heb ik een nieuwe fiets (een mamafiets!!), dus dat moet ook wel wat extra beweging gaan opleveren.
Daarom wil ik er ook niet te veel geld aan geven. Veel discipline heb ik sowieso al niet, maar een abonnement van 400 euro per persoon zie ik niet echt zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:53 schreef Webkim het volgende:
Waarom een hometrainer?
Bedenk je wel dat Marktplaats niet voor niets vol staat met die dingen; er zijn weinig mensen die de discipline opbrengen om thuis te gaan en blijven sporten. Vaak verandert zo'n apparaat binnen een paar weken in een veredelde kledingstandaard.
Dat van dat onderste been niet strekken is een goede tip alleszinsquote:Maar als je er echt één wil zou ik op Marktplaats kijken; aanbod genoeg. Life Fitness maakt hele goede (maar da's ook een professioneel merk). Waar je op moet letten: kan het zadel zo hoog dat je al zittend met je voeten op de trappers nét je onderste been niet strekt? Is het ding een beetje stil? Kan je de weerstand verstellen? (Voor pittiger training kan je ook voor een spinbike kiezen) Verder is het handig om op hartslag te trainen.
Ons laatste abonnemnt kostte ons 450 euro (en daar hadden we 45 euro korting voor gekregen). Was uiteraard een jaarabonnement, maar hadden we per maand betaald, kwam het denk ik nog 60 euro duurder uit denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Webkim het volgende:
Zijn de abonnementen bij jullie zo duur? Hier zijn er wel vaak aantrekkelijke acties. En als je alleen voor groepslessen kiest ben je vaak nog veel goedkoper uit, maar met een groep sporten zorgt er vaak wel voor dat je ook gáát. Is immers veel gezelliger. Maar misschien is dit niet iets voor OUD...![]()
Veel kijkplezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef Webkim het volgende:
Ik kom er wel even op terug NA Desperate Housewives en What About Brian.![]()
Ja hoor maar dit lijkt zo langzamerhand meer een sportding te worden, dus een ander forum is misschien wel een beter idee. Offtopic mag hier best, maar dit is toch meer iets voor het Sportforum.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
En offtopic mag hier wel denk ik aangezien er in dit topic niets ontopic is (maar ik kan het verkeerd op hebben)
Dat hebben we met z'n tweeën twee weken uitgehouden, dat lopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
niet sportief hier. Maar moet het wel worden eik. Hier in het buurthuis gaan ze aerobics huppeldepup ge ven. Je kan eerst een gratis proefles nemen. Dat lijkt me wel wat.
Of hardlopen of joggen, maar dat lijkt me zo saai in mijn eentje.
Klinkt misschien stom, maar ik durf het ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Voor mijn zwangerschap deed ik nogal fanatiek aan hardlopen (met als hoogtepunt de estafette tijdens de Rotterdamse marathon). Toen ik zwanger was, ging dat niet meer. Eerst wegens de misselijkheid, later omdat ik niet durfde met mijn buik. Twee maanden na de bevalling ben ik weer begonnen het is zo lekker om met sport bezig te zijn. Het is echt iets van mezelf. Zonder baby, zonder man, gewoon alleen ik. Echt fijn.
die ken ik niet, maar ik heb vandaag wel zin in alles!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat sporten.Laten we het over iets gezelligers hebben. Dat nieuwe stroopwafelijs van Hertog bijvoorbeeld!
![]()
[afbeelding]
Ja ijs!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat sporten.Laten we het over iets gezelligers hebben. Dat nieuwe stroopwafelijs van Hertog bijvoorbeeld!
![]()
[afbeelding]
Je moet ooit beginnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar ik durf het ook (nog) niet.
Ik zal het eens doorlezen. Ik schijn een sociale fobie te hebben. Dus dat zal dan nog ff duren. Dat ik kan gaan sporten, zeg maar. maar dat is hier weer erg offtopicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je moet ooit beginnen.Wat misschie wel iets voor jou is, is start to run. Dan doe je 6 lessen om te beginnen met een groep. Doordat je je vooraf aanmeldt, verwachten ze dat je komt. Dat motiveert meer. Je krijgt veel begeleiding en het is in principe voor mensen die nog nooit aan hardlopen of joggen gedaan hebben. Ik vond het echt heel goed en we begonnen gewoon met 1 minuut lopen. Dat lukt je wel. Je krijgt ook heel veel tips. Het is ook voor je sociale contacten. Niet om vrienden te maken, maar je hebt wel altijd een makkelijk gespreksonderwerp daar.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ik heb geen excuus nodig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef m@x het volgende:
Ik haat sporten en ik heb straks een mooi excuus om het niet te hoeven doen: geen oppas
Het meest geweldige ijs wat ze ooit hebben uitgevondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
[afbeelding]
hier wel iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee, niet eens E.T.! Is het in de aanbieding daar?!
Hee, ik weet ineens waar ik morgenvroeg naartoe ga fietsen voor de boodschappen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
hier wel iig
alle blauwe-deksel-varianten
mag-ne-tronquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
B&J ijs, daar moet ik teveel geduld voor hebben. Zo'n bak Hertog is na 10 minuutjes eetklaar en lekker smeuiig, maar die B&J is dan nog een keiharde brok die ik nauwelijks kapot kan stampen met m'n lepel. Helaas.Ja, mijn koelkast staat nogal koud afgesteld, dat is voor m'n cola light
![]()
Dat vond ik eigenlijk ook wel.... Ik kan geen diepte zien, dus *echt* tennissen is erg vervelend voor mijn tegenspeler (ik mis zo'n 80% van de ballen) maar zo'n Wii boeit dat natuurlijk niks. En ik heb wel een tamelijk ruime huiskamer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe een wii is wel een sport argument!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe een wii is wel een sport argument!
o ja, die brief moet ik nog terugsturen (hij stond te wachten omdat ik BV gaf, en nu wordt 't nog langer uitgesteld omdat ik zwanger ben.. Ik lijk wel zo'n moederkloekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en vanmorgen de brief gehad: mijn baarmoederhalskankeruitstrijkje was OK![]()
Hm. Eigenlijk heb ik wel een beloning verdiend....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
bowling op de wii is wel erg leuk.
Maar E.T. wil 'm niet... de trut.
Ik heb twee oproepen laten verlopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
o ja, die brief moet ik nog terugsturen (hij stond te wachten omdat ik BV gaf, en nu wordt 't nog langer uitgesteld omdat ik zwanger ben.. Ik lijk wel zo'n moederkloek)
Bowlenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef m@x het volgende:
Ohja, ik weet niet zo goed wat een Wii doet![]()
Dat 'sporten' is natuurlijk ook alleen maar een bull argumentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef Neuk het volgende:
Twan mag wel hier komen spelen
Swets, dat bowlen leek eerst heel wat maar tegenwoordig doe ik het ook vanuit lig/hang-in-de-bank- stand...
Alicia is ook (oa) verzot op het bowlen (en de koeienrace is zeer aandoenlijk als je kind staat te springen voor de tvquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mee zwangeren niet nee, maar je krijgt me niet aan het sporten kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:30 schreef dutchie het volgende:
Swets je gaat toch niet voor een 3e keer mee-zwangeren met je vrouw toch?
Schop onder je kont moet je krijgen!![]()
Ik heb de iMac er al doorgekregen, de Wii wacht ik nog maar even mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
apple heeft goede garantie, misschien kan je daar wat meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:11 schreef Diaan73 het volgende:onze ipod heeft het begeven, net een jaar oud...... dat is toch niet normaal??
Uh nou dat moet je eens tegen Sander Lantinga zeggen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:11 schreef Diaan73 het volgende:onze ipod heeft het begeven, net een jaar oud...... dat is toch niet normaal??
Hoezo? Ik ga vrijdag denk ik even naar de zaak waar we hem hebben gekocht. Als Peaceman de rekening kan vinden....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Uh nou dat moet je eens tegen Sander Lantinga zeggen..
Kan helaas hier niet kijken, ik kijk vanavond thuis even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:27 schreef Noli. het volgende:
Moet je maar eens naar dit luisteren...
appleiskut@hotmail.com![]()
![]()
![]()
Kan ze niet met je mee dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hou niet van ijs, ook niet van sporten. Maar sporten doe ik wel.
Ik twijfel heel erg aan mijn vakantie. Ik vind het helemaal geen goed idee meer, zeker niet om zo lang zonder Jolie te zijn. Het is zo erg dat ik een nieuw plan zoek, zelfs. Maar ik weet niet of dat nou juist is. Ik vind het juist weer wat fijner met haar en dat ik me oke opstel tegenover haar, de laatste tijd. Zo oke dat ik eigenlijk vind dat ik nu zelf een fijne vakantie met haar verdien. Terwijl ik eerst iets anders had besloten. Ai.![]()
Niet in de avondurenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:30 schreef dutchie het volgende:
En M@x geen oppas is geen excuus, bijna iedere zichzelf respecterende sportschool heeft een opvang. (sommigen zelfs met Wii)
![]()
Je sleuteltje gebruiken? Dus omdraaien en dan eruit trekken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef Webkim het volgende:
Dussss. Nou heb ik een Batavus Parmamamafiets. En er zat niet alleen een gewoon slot op, maar ook een Trelock. Zo'n ketting die je eerst om een paal haalt en dan in het vaste fietsslot steekt, zodat je maar 1 sleuteltje nodig hebt.
Dus ik steek net die Trelock in het slot, gewoon even om te kijken of het past. Maar! Hoe krijg ik -em er nou weer uit? Ik durf er niet heul hard aan te trekken uit angst dat ik het op dag twee al sloop.![]()
Gottogot, ik ben zó handig soms...![]()
En Parmamamafiets is een leuk woord!
Je 2e zin (na het ijs dus) is voor mij echt grieks.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Wennie het volgende:Stroopwafelijs
Wij hebben ook een Wii en vandeweek nog even een DS gekocht voor de vakantie, terwijl we ook een GBA hebben
En onze crosstrainer staat onder 't stof
![]()
Ik ben echt aan vakantie toe, zit de hele dag een beetje dwaas voor me uit te staren (dag baas). Morgen nog één dagje en dan zondag naar Rhodos!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef Webkim het volgende:
BE: *kuch* laten we het op zwangerschapsdementie houden. En dankjewel voor de tip![]()
Grieks.. ben alvast aan het oefenen voor op vakantiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je 2e zin (na het ijs dus) is voor mij echt grieks.
Wij hebben hier een PC en een laptop en niks van het hele spelletjes gebeuren...
Och, ik vergat gisteren bijna mijn sleutels, ware het niet dat mijn moeder mij nog even hielp herinneren. Vervolgens pak ik mijn sleutels en vergeet ik mijn moederquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kuch*
Sorry, zwanger enzo... kan de beste overkomen hoor!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:56 schreef Belana het volgende:
k_i_mjij kan er wat van zeg met je hormonen
Ja zoiets, maar dan niet met stickers, maar met een map waar je kaarten inschuift. Net zoiets als Pokémonkaarten, maar dan van Neopets. Of zoiets als flippo's sparen(ik heb ergens op zoder nog 2 complete flippomappenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Syrena het volgende:
Spuuglokje> Is dat hetzelfde systeem als toen *ooit* met het WNF? Dat je stickers in moet plakken enzo? En pakjes stickers kopen, dubbele hebben en die dan ruilen voor kaarten die je nog niet hebt?
Is erg leuk, maar niet voor een controlfreak zoals ikweet ik uit ervaring.... haha
Dat moest ik ook. Maarja Kim vond van niet. Dus dan maar kopje thee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:30 schreef Maggie het volgende:
Ik moet nog slapen Ingrid!
Dat moet ik ook nog gaan doen. Het is uitgezocht. Nu nog de moed verzamelen om te fotograferen en te posten. Heb ook nog steeds mijn wieg staan die online moet. Pffff, misschien vanavond wel.... en nu..LUNCHquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Noli. het volgende:
Hoeii dames wat zijn we weer vroeg!
Ik ben hier een lading kleertjes aan het fotograveren om op MarktPlaats te zetten maar hallo hee! wat een werk!
Ik ga zo eerst maar eens een koffie/thee-pauze houden.![]()
FYIquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:10 schreef E.T. het volgende:
ik weet dus gewoon ECHT de originele tekst niet meer he
quote:Ik ben beertje Colargol
Beertje dat kan zingen
Trala do re mi fa sol
'k Dans erbij het is te dol
Ik beleef zo veel
Lach en huil en leer en speel
Met mijn fluitefluit
Blaas ik elk verhaaltje uit
Twiet-twiet, twiet-twiet, twiet-twiet
Kleutertjes nu opgelet
Nu gaat het beginnen
Trala do re mi fa sol
Ik ben beertje Colargol
Whaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Belana het volgende:
komende maandag heb ik een 2e gesprek
Wat een goed nieuwsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Belana het volgende:
komende maandag heb ik een 2e gesprek
Je kan achteraf nog altijd de job weigeren, hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef Belana het volgende:
ow man, de twijfel! ik ben zo'n eeuwige twijfelaar he... 4 dagen werken, wil ik dat? is dit nou echt wat ik wil? ja, nee, toch wel. eng. bibbers. spannend. leuk, niet leuk. waaaaaaaaaaaahhhh
maar ik ga er toch maar heen
Ik weet het vervolg nog!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef E.T. het volgende:
Telkens als ik het icoontje van m@x nu zie, komt er weer zo'n oud jeugd-liedje naar boven
* knip * --> BAH! VIES!
ik dacht meer aan blazen... 'wind' 'voeren'..quote:
Die van ons ging altijd makkelijk terug de zak in....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
breekt ff in:
Die bedjes, hé? Die campingbedjes, gaan die allemaal zo beroerd terug de zak in of dat alleen bij dat ..... ding van ons?
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Die van ons ging altijd makkelijk terug de zak in....
Mag ik vragen waar hij het mee gemaakt heeft?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Trouwens ook toevallig: bels heeft onlangs net zoiets van Kendahl gemaakt. Het is heel leuk geworden en ik vind die van jou ook erg mooi, Bar. Misschien gaat het iets te flitserig inderdaad, maar de opzet is goed
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef m@x het volgende:
Ghehehe, wil je alle details?
Oh Bix, dat is inderdaad schrikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef bixister het volgende:
oh mensen hier zo'n grote opluchting vandaag, mijn dag kan echt niet meer stuk. vorig jaar werd bij m'n vader prostaatkanker ontdekt, maar toen was 't nog in zo'n vroeg stadium en gezien zijn leeftijd vonden de artsen het verre van onrustbarend. van alle kanten werd hem verzekerd dat de kans dat hij hieraan zou overlijden vele malen kleiner was dan aan iets anders (fijne formulering maar goed). ingrijpen zou meer overhoop halen dan niet ingrijpen dus alles werd zo gelaten en hij zou alleen heel goed in de gaten gehouden worden. in juli stond het er bij de controle plots heel anders voor: waar men vorig jaar op 1 van de 6 puncties een positief (naja, kwaadaardig) resultaat vond, was 't nu 10 op 10: alles slecht. veel sneller gegroeid dus dan wie dan ook verwacht had, alle alarmbellen gingen af. dus: scans, allerlei onderzoeken en afwachten maar. vandaag kwam dan de uitslag: er zijn GEEN uitzaaiingen. dat betekent: behandelbaar! nog steeds een spannend traject met operatie en/of bestralingen en mogelijk best ingrijpende bij-effecten, maar z'n overlevingskansen zijn in elk geval stukken beter dan in 't geval van uitzaaiingen. ik ben blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk! Ik kan ook altijd dingen voor je navragen (doktoren, de behandeling) als je daar behoefte aan hebt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
k_i_m, dat zijn bemoedigende berichten! ik PM je nog even voor een wat gedetailleerde vraag.
Nee, hoor, mijn naam staat erbij...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was ik dus....
ik snap precies wat je bedoelt, het geeft exact weer hoe ik me voel ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef jessie het volgende:
Ja fijn he. Maar al die veranderingen voor die meiden. Die lange dagen. Ik voel me dan ineens een slechte moeder. Terwijl soms moeten de dingen gewoon zo. Dat weet ik dan met me hoofd wel. Maar met me hart niet.
Heb net wel voorgesteld dat ik maandag om 9 uur wil beginnen ipv kwart voor 8 zodat ik Janneke haar eerste schooldag zelf kan brengen. Hopelijk kan dat.
Een videoprogramma... ik zal eventjes kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar hij het mee gemaakt heeft?
ja maar het lijkt me dat je toch zelf ook nog wel een keertje iets wil doen met je eigen kinderen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef E.T. het volgende:
Jessie, wat klinkt dat goed allemaal!![]()
Ik hoorde trouwens laatst van iemand een verrassende invalshoek over de woensdagen op een BSO. Op de woensdag zijn de kinderen veel minder moe van school doordat ze een korte dag hebben en daardoor is de BSO een stuk leuker voor ze en makkelijker te behappen dan wanneer ze helemaal sufgedraaid na een lange schooldag aankomen.
Ik hoorde hier ook van de leidsters dat de woensdagen 'makkelijker' zijn en dat de andere dagen de kinderen vaak prikkelbaarder zijn en het lontje een stuk korter.
Wat dat betreft hoef je dus geen schuldgevoel over de woensdag te hebben![]()
tja zeeland hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Vicky het volgende:![]()
Wij zijn weer thuis van een HEERLIJK weekje zonnig Zeeland
nou en dat was het zeker.. We kwamen aan en toen ging de zon schijnen en pas vanmorgen was ht bewolktquote:
Tssssssquote:
Daar heb ik nog eens gewerkt... een maandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef m@x het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik binnenkort een cursus smartsite mag doen
Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik hoorde mijn collega er altijd erger over mopperen (moet ik er wel bij zeggen dat ze nogal een digibeet is).
Nee, het is in Rotterdam en het is volgens mij alleen die redacteurencursus want het duurt maar een dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, smartsite is een zeer zéér uitgebreid CMS. Zelfs dusdanig dat smartsite ook webmasters verhuurd (dat heb ik dus een maand gedaan).
Maar als je alleen een beetje bestaande content moet beheren en niet complete subsites hoeft toe te voegen enzo, is het redelijk eenvoudig. Dan zal je waarschijnlijk de redacteuren cursus krijgen.
Moet je naar Delft?
Teeuwen zelden zo inhoudelijk sterk gezien. Briljant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
Heb ik hier trouwens al verteld dat Hans Teeuwen geweldig is?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb ik hier trouwens al verteld dat Hans Teeuwen geweldig is?
Hahaha dat zegt mijn moeder ook. Die heeft 1 van de eerste Twingo's gehad (uit 1994) en dan hadden we nog een Astra Station zonder stuurbekrachtiging (uit 1997). Dat was meer slagschip dan auto.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zometeen diploma uitreiking van mijn opleidng en mijn eigen auto heeft nog steeds die kapotte tellers dus ik heb even die van mijn zus geleend. Was vroeger van mijn moeder en daar heb ik best vaak in gereden, lekker karretje. Dacht ik...
Maar een paar jaar terug was ik blijkbaar niet zo verwend nog met stuurbekrachtiging!![]()
![]()
Dat heeft deze dus niet!Jeumig, da's echt sleuren als je de bocht om wil!
![]()
Is echt even wennen!
Ik welquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef BettyR het volgende:
Hou je van vis Leonieke? Ik heb laatst rijst met zalm en lenteuitjes gemaakt en ik eet ook vaak penne met tonijn en prei![]()
Klinkt lekkerquote:
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:26 schreef BettyR het volgende:
Ook Allerhande-fan, m@x?
Ik kan nauwelijks meer bedenken wat te koken zonder Allerhande...
mmmm ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit zonder recept kook. Ik ben niet zo'n geweldige kok en ik vind koken ook niet zo leuk om te doen. Het moet allemaal snel en makkelijk.
Leonieke, als je voor simpel gaat dan heb ik hier nog wel een aanrader voor je: Indische uiensoep. Een familierecept wat tot nu toe echt bij iedereen in de smaak valt.
Gaaaaan m@x, het wordt vast heeeeeel gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:30 schreef m@x het volgende:
Goed, wie kan mij motiveren om straks gewoon naar dat concert te gaan. Ik heb er echt geen puf voor, maar het is zo zonde van de kaartjes![]()
Had ik best zin in gehad, maar ik heb helaas al een afspraak vanavondquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef m@x het volgende:
Zin om mee te gaan?
Ik heb Kai maar weer opgehaald bij mijn ouders. Niet genoeg zin en teveel last van mijn maagquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooooi Sugar!
Tis dat ik zo verrot ben en morgen Sjakie jarig is, anders wilde ik wel mee M@x
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef Lishe het volgende:
Mooi Sugar! Nog 1 nachtje, en dan zijn je kinderen jarig! Wiehoe!! Ik wil morgen ook een jarig jobje. Als baby2 dezelfde termijn als Luuke aanhoud, dan komt 'ie morgen.
Dutch, ik vond het weer leuk vanochtend. En dank voor de fijne cremepjes, ik ga ze straks gebruiken.(En wat zag je er goed uit, de vakantie of gewoon topfit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |