Dat hebben we met z'n tweeën twee weken uitgehouden, dat lopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
niet sportief hier. Maar moet het wel worden eik. Hier in het buurthuis gaan ze aerobics huppeldepup ge ven. Je kan eerst een gratis proefles nemen. Dat lijkt me wel wat.
Of hardlopen of joggen, maar dat lijkt me zo saai in mijn eentje.
Klinkt misschien stom, maar ik durf het ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Voor mijn zwangerschap deed ik nogal fanatiek aan hardlopen (met als hoogtepunt de estafette tijdens de Rotterdamse marathon). Toen ik zwanger was, ging dat niet meer. Eerst wegens de misselijkheid, later omdat ik niet durfde met mijn buik. Twee maanden na de bevalling ben ik weer begonnen het is zo lekker om met sport bezig te zijn. Het is echt iets van mezelf. Zonder baby, zonder man, gewoon alleen ik. Echt fijn.
die ken ik niet, maar ik heb vandaag wel zin in alles!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat sporten.Laten we het over iets gezelligers hebben. Dat nieuwe stroopwafelijs van Hertog bijvoorbeeld!
![]()
[afbeelding]
Ja ijs!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat sporten.Laten we het over iets gezelligers hebben. Dat nieuwe stroopwafelijs van Hertog bijvoorbeeld!
![]()
[afbeelding]
Je moet ooit beginnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar ik durf het ook (nog) niet.
Ik zal het eens doorlezen. Ik schijn een sociale fobie te hebben. Dus dat zal dan nog ff duren. Dat ik kan gaan sporten, zeg maar. maar dat is hier weer erg offtopicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je moet ooit beginnen.Wat misschie wel iets voor jou is, is start to run. Dan doe je 6 lessen om te beginnen met een groep. Doordat je je vooraf aanmeldt, verwachten ze dat je komt. Dat motiveert meer. Je krijgt veel begeleiding en het is in principe voor mensen die nog nooit aan hardlopen of joggen gedaan hebben. Ik vond het echt heel goed en we begonnen gewoon met 1 minuut lopen. Dat lukt je wel. Je krijgt ook heel veel tips. Het is ook voor je sociale contacten. Niet om vrienden te maken, maar je hebt wel altijd een makkelijk gespreksonderwerp daar.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ik heb geen excuus nodig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef m@x het volgende:
Ik haat sporten en ik heb straks een mooi excuus om het niet te hoeven doen: geen oppas
Het meest geweldige ijs wat ze ooit hebben uitgevondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
[afbeelding]
hier wel iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee, niet eens E.T.! Is het in de aanbieding daar?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |