Hee, ik weet ineens waar ik morgenvroeg naartoe ga fietsen voor de boodschappen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
hier wel iig
alle blauwe-deksel-varianten
mag-ne-tronquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
B&J ijs, daar moet ik teveel geduld voor hebben. Zo'n bak Hertog is na 10 minuutjes eetklaar en lekker smeuiig, maar die B&J is dan nog een keiharde brok die ik nauwelijks kapot kan stampen met m'n lepel. Helaas.Ja, mijn koelkast staat nogal koud afgesteld, dat is voor m'n cola light
![]()
Dat vond ik eigenlijk ook wel.... Ik kan geen diepte zien, dus *echt* tennissen is erg vervelend voor mijn tegenspeler (ik mis zo'n 80% van de ballen) maar zo'n Wii boeit dat natuurlijk niks. En ik heb wel een tamelijk ruime huiskamer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe een wii is wel een sport argument!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe een wii is wel een sport argument!
o ja, die brief moet ik nog terugsturen (hij stond te wachten omdat ik BV gaf, en nu wordt 't nog langer uitgesteld omdat ik zwanger ben.. Ik lijk wel zo'n moederkloekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
Oh en vanmorgen de brief gehad: mijn baarmoederhalskankeruitstrijkje was OK![]()
Hm. Eigenlijk heb ik wel een beloning verdiend....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
bowling op de wii is wel erg leuk.
Maar E.T. wil 'm niet... de trut.
Ik heb twee oproepen laten verlopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
o ja, die brief moet ik nog terugsturen (hij stond te wachten omdat ik BV gaf, en nu wordt 't nog langer uitgesteld omdat ik zwanger ben.. Ik lijk wel zo'n moederkloek)
Bowlenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef m@x het volgende:
Ohja, ik weet niet zo goed wat een Wii doet![]()
Dat 'sporten' is natuurlijk ook alleen maar een bull argumentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef Neuk het volgende:
Twan mag wel hier komen spelen
Swets, dat bowlen leek eerst heel wat maar tegenwoordig doe ik het ook vanuit lig/hang-in-de-bank- stand...
Alicia is ook (oa) verzot op het bowlen (en de koeienrace is zeer aandoenlijk als je kind staat te springen voor de tvquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mee zwangeren niet nee, maar je krijgt me niet aan het sporten kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:30 schreef dutchie het volgende:
Swets je gaat toch niet voor een 3e keer mee-zwangeren met je vrouw toch?
Schop onder je kont moet je krijgen!![]()
Ik heb de iMac er al doorgekregen, de Wii wacht ik nog maar even mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
apple heeft goede garantie, misschien kan je daar wat meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:11 schreef Diaan73 het volgende:onze ipod heeft het begeven, net een jaar oud...... dat is toch niet normaal??
Uh nou dat moet je eens tegen Sander Lantinga zeggen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:11 schreef Diaan73 het volgende:onze ipod heeft het begeven, net een jaar oud...... dat is toch niet normaal??
Hoezo? Ik ga vrijdag denk ik even naar de zaak waar we hem hebben gekocht. Als Peaceman de rekening kan vinden....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Uh nou dat moet je eens tegen Sander Lantinga zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |