ik snap ze best hoor soms zelf beter als zezelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Wutangtony het volgende:
waarom snappen meisjes nooit wat van jongens?
ik sta op de markt als tweede verkoopsterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:44 schreef Frollo het volgende:
lol, wat voor baan heb je dan?
Vis verkopen op de markt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:44 schreef Frollo het volgende:
lol, wat voor baan heb je dan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik sta op de markt als tweede verkoopster![]()
gewoon doen, de hoer spelen voor je vriend is tegenwoordig heel normaal....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
mijn vriend wil graag dat ik met een vriend van hem naar bed ga, om te bewijzen hoeveel ik van hem hou want dan krijgt hij er geld voor en hij heeft geldproblemen. moet ik dat doen? ik hou wel heeeeeel veel van m'n vriend namelijk
ik zeg dat alleen als ik een jongen echt iritant vindt bevoorbeeld als ie lelijk is dat ik denk 'wat moet je' dus ik zou ze maar met rust laten als ze dat zeggen dan vinden ze je niet leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef kless het volgende:
Euh vergeef mij mn naieviteit...maar waar valt de opmerking "ik heb al een vriendje/relatie/man" als je er niet naar vraagt onder? dat krijg ik de laatste tijd geregeld te horen en ik heb geeen idee waarom dat ze dat naar boven brengen.
(wel klik, maar heb iemandanders al iets beloofd, of is het net zo een smoes als dat van die sokken, of is het weer iets anders als dankjewel voor je aandacht en interesse maar besteed je tijd maar ergens anders aan? Ik krijg een stukje informatie, Ik heb echt gèèèn idee wat er mee bedoeld werd.)
jij bent vw nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
gewoon doen, de hoer spelen voor je vriend is tegenwoordig heel normaal....![]()
OMG...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
mijn vriend wil graag dat ik met een vriend van hem naar bed ga, om te bewijzen hoeveel ik van hem hou want dan krijgt hij er geld voor en hij heeft geldproblemen. moet ik dat doen? ik hou wel heeeeeel veel van m'n vriend namelijk
nee hoor! hoezo dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:50 schreef pjay het volgende:
Je komt toch uit Scheveningen?
Da's toch geen taal tegen een echt meisje, J.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
POST GODVERREDOMME JE TIETEN NOU EENS HOER!!!1111111
Hoe moet ik nou zeker weten dat het een echt meisje betreft, als ze haar tieten niet post, S? Het is puur ter verificatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's toch geen taal tegen een echt meisje, J.
Sinds wanneer niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's toch geen taal tegen een echt meisje, J.
huh ik had die al beantwoord en nou is het weer weg??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:54 schreef pjay het volgende:
Kweenie, ik dacht het ergens gelezen te hebben? Den Haag dan?
Even met een washandje erdoor Y. Bij hardnekkige vervuiling schijn je Lactacyd te kunnen gebruiken!quote:
AAN HUN TIETEN MAAR DIE WIL DAT VISWIJF NIET LATEN ZIEN!!! eINS!!111!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Myschkin het volgende:
Lief Viswijfje,
Hoe kun je echte meisjes onderscheiden van onechte meisjes?
Wat zou je willen vragen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het ook wel dat als ik dit doe er dan ook een jongen net zo topic mag openen voor de vrouwen!!![]()
zet m op jonges!
quote:
nee hoor je hebt toch ook van die manwijven zoals kelly die heeft ook borsten maar is ook geen meisjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
AAN HUN TIETEN MAAR DIE WIL DAT VISWIJF NIET LATEN ZIEN!!! eINS!!111!!!
Je denkt dat je best wel popie jopie bent he, of niet soms.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit topic gaat niet over mij!!! stalken doe je maar in me fotoboek
![]()
Alles wat jij erin stopt. Colaflessen, penissen, etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef klenski het volgende:
Een vraag die me al heel lang bezighoudt, en waar de Cramps ooit eens een liedje over maakten:
"What's inside a girl?"
Volgens mij is iemand haar pilletje vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
AAN HUN TIETEN MAAR DIE WIL DAT VISWIJF NIET LATEN ZIEN!!! eINS!!111!!!
wat zit je dan te zeiken jij wou weten waar ik woon toch, gek!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef pjay het volgende:
[..]
Je denkt dat je best wel popie jopie bent he, of niet soms.
FF tussen de regels door,
Ik haat vis, het stinkt, het is niet te eten, vies. Bah Bah Bah en nog eens...!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Hoe noem je trouwens het plastic gedeelte aan het uiteinde van een veter?
ik neem aan dat er wel sex zit tussen dat leuk/niet leuk moment he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap ze best hoor soms zelf beter als zezelf![]()
en sommige jonges doen gewoon stom als ze bevoorbeeld eerst zeggen dat ze je leuk vinden en dan erna toch maar niet![]()
een veteruiteindeomhulseltjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Je bent wel lichtelijk aangebakken he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat zit je dan te zeiken jij wou weten waar ik woon toch, gek!!
Nee, die stinken naar zure paddestoelen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Echte meisjes meuren niet naar vis!!!!
Ja maar ze heeft ook een vagina. Hoe moet je het dan zien? Je maakt het wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hoor je hebt toch ook van die manwijven zoals kelly die heeft ook borsten maar is ook geen meisje![]()
nee natuurlijk niet ben geen lesbie hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand haar pilletje vergeten![]()
OT: Valt viswijfje op vrouwen !?![]()
Lekker, vissticks!!!1111quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef pjay het volgende:
[..]
Je bent wel lichtelijk aangebakken he?![]()
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
als je beetje een vent ben zie je dat wel hoor tussen een echte vrouw of een kelly anders ben je gewoon een homo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef Myschkin het volgende:
![]()
[..]
Ja maar ze heeft ook een vagina. Hoe moet je het dan zien? Je maakt het wel heel moeilijk![]()
![]()
Ok dan nu een echte vraag; Hoe stel je je op als je je vriend betrapt met iemand andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet ben geen lesbie hahaen ik heb trouwes een vriend
![]()
Waarom vragen vrouwen altijd waar je aan denkt als je net lekker op de bank een film zit te kijken of de krant zit te lezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben ook een meisje
Stel mij ook vragen
Aglet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
hoe bedoel je? wat ik dan doe? ik stoemp m gelijk me huis uit natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ok dan nu een echte vraag; Hoe stel je je op als je je vriend betrapt met iemand anders![]()
ha ha leuk zeg en zo origineel! ik ruik niet naar visquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Klaagt jou 'vriend' vaak over jouw vislucht?
Ik probeer een beetje een algemeen idee te krijgen, maar bedoelde wat gaat er dan in je omquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe bedoel je? wat ik dan doe? ik stoemp m gelijk me huis uit natuurlijk!
geen tent maar op de markt.. maar ik ga niet zeggen welke kijk wel uit hahaquote:
ja dat ie een klootzak is want toen ik met maickel ff zat te plagen was ie gelijk kei boos dus dan moet ie het niet zelf gaan doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje een algemeen idee te krijgen, maar bedoelde wat gaat er dan in je om![]()
Vind je het gek - Captain Iglo zit niet voor niets met allemaal jonge jongetjes in matrozenpakjes op volle zee...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Nineleven het volgende:
Hier kapitein Iglo, ik heb een lekkere visstick voor je![]()
Jezus, wat het duurt voordat er weer een reactie komt!
Wat wil dat nou zeggen, bi kan toch ook? Lekker met je neus en tong door die rauwe vispot roeren, vinden een hoop mannen erg opwindend om te zien hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet ben geen lesbie hahaen ik heb trouwes een vriend
![]()
Plaats is ook goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
geen tent maar op de markt.. maar ik ga niet zeggen welke kijk wel uit haha
Nou, ik zou tog maar wat graag op die boot willen zitten (met of zonder viswijfje);quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vind je het gek - Captain Iglo zit niet voor niets met allemaal jonge jongetjes in matrozenpakjes op volle zee...
Ooooo! Hello sailor!
Der zit der wel 1 hier die daar ervaring mee heeft geen idee wat zij/haar naam ook alweer was .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:20 schreef Elixabete het volgende:
Hoe voelt het om een Shemale te zijn?
Laat dan zien! Enne, Andries is dus homo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als je beetje een vent ben zie je dat wel hoor tussen een echte vrouw of een kelly anders ben je gewoon een homo!
Murpquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der zit der wel 1 hier die daar ervaring mee heeft geen idee wat zij/haar naam ook alweer was .
Één? wel meer dan een. Kijk maar eens bij R&P en dan genderdysforie deeltje zoveel. Maar of viswijfje een shemale is, daar heb ik zo mijn twijfels over. Het is toch een op-en-top echte vrouwquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der zit der wel 1 hier die daar ervaring mee heeft geen idee wat zij/haar naam ook alweer was .
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
OMG!quote:
uhm der staat stel hier je vragen aan een echt meisje... maar waarom maak jij dan dit topiek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik sta midden in het leven heb veel vrienden en leuke baan en alles goed voor elkaar!
ik weet dat er soms meisjes onzeker zijn en das niet nodig hoor!! die wil ik best helpen op te peppen![]()
er zijn weinig dingen die ik nie weet heb ook heel veel ervaringen, en ook voor jonges die nooit wat van meisjes snappen wil ik wel uitleggen wat ze fout doen!
was een maand geleden een topic over op ONZquote:
Het begint bij één, en dan komen er nog meer. Tip; zoek eens naar google naar loverboys, en je weet het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
nee man is gewoon gezellig en om ff bij te praten wat je bevoorbeeld echt van haar vriendje vind enzo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:48 schreef zagevent het volgende:
[..]
Het begint bij één, en dan komen er nog meer. Tip; zoek eens naar google naar loverboys, en je weet het antwoord op je vraag.
OT: Waarom gaan meisjes altijd in groep naar de toiletten? Jongens vragen toch ook niet of hun vrienden gezellig naar de wc gaan. Houden meisjes daar soms stiekeme mini-orgiëen?![]()
wat is het voor een meisje? heb je geen foto?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef Aardbeikwark het volgende:
Hoe kan ik het meisje van mijn dromen versieren?
Toegegeven, het klonk wel geil.quote:
Je hebt ook manwijven zonder tits en zijn ook meisje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hoor je hebt toch ook van die manwijven zoals kelly die heeft ook borsten maar is ook geen meisje![]()
wat versta jij onder tits?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt ook manwijven zonder tits en zijn ook meisje!
Dus, komop!
Tietuh
je vergeet: "gaat bier halen zonder het te hoeven vragen"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef bigore het volgende:
Een echte vrouw:
- Kut compleet kaal geschoren
- Mooie stevige tetten
- Zo geil als een vent
- Alles doen qua sex, en niet zeiken.
- Lekker kunnen koken
- Dat ook daadwerkelijk regelmatig doen
- Pijpen zonder de tanden te gebruiken, maar wel de handen op de juiste manier.
- Zelf bedenken dat ze op een sportschool moet gaan als ze dikker wordt
- Droge,domme,nergens op slaande humor hebben.
- Niet te lui zijn om te werken
- Net zoveel betalen als de man en niet daarover zeiken.
Das een echte vrouw!
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef bigore het volgende:
Een echte vrouw:
- Kut compleet kaal geschoren - heb ik!
- Mooie stevige tetten - heb ik!
- Zo geil als een vent - haha nog meer soms![]()
- Alles doen qua sex, en niet zeiken. - hee er zijn grensen he haha
- Lekker kunnen koken -ik ben geen huisvrouw!
- Dat ook daadwerkelijk regelmatig doen - ja haie!
- Pijpen zonder de tanden te gebruiken, maar wel de handen op de juiste manier. - ik heb nog nooit klachies gehad hoor![]()
- Zelf bedenken dat ze op een sportschool moet gaan als ze dikker wordt - ik sport graag!![]()
- Droge,domme,nergens op slaande humor hebben. - whaha ik heb best wel humor maar soms slaat t ook wel erges op is dat erg??
- Niet te lui zijn om te werken - ik werk zoveel als dr nodig is![]()
- Net zoveel betalen als de man en niet daarover zeiken. - wat is dat nou voor iets stoms? luie vent ben je dan!!![]()
Das een echte vrouw!
Nou, zo'n vrouw kom ik anders toch nooit tegen..quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Nou, zo'n vrouw kom ik anders toch nooit tegen..![]()
Tragikomisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gewoon geduld hebben, jeffers zei dat laatst ook nog van goh voordat ik jou had kwam ik alleen maar van die domme wijven tegen maar er zijn echt wel leuke ook horr!
whaha brechje vind mij gewoon eng dus als ik er ben blijft zei wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Brechtje, waarom lijken jij en Viswijfje zo op elkaar? Jullie lijken wel Spiderman en Peter Parker; als de 1 er is, is de ander er niet! Heel vreemd!
alsof Yvonne haar eigen dochter niet verdedigtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef Viswijfje het volgende:
Trouwes Yvonne heeft gezegd dat ik geen kloon ben en als ik een kloon van Brechtje was zou zij dat echt wel weten denk je niet?![]()
Tot bloedens toe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef Blight het volgende:
Viswijfje,!
Ik wil je genadeloos volblaffen,!
precies! en ik ben haar dochter niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
alsof Yvonne haar eigen dochter niet verdedigt![]()
Uiteraard. Of zou ze een gevalletje "Auw, auw! Voorzichtig!" zijn?quote:
Een tekst van Wikipedia citerend:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Dank u, meneer spuit elf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:51 schreef Zalera het volgende:
[..]
Een tekst van Wikipedia citerend:
[..]
Astu
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Uiteraard. Of zou ze een gevalletje "Auw, auw! Voorzichtig!" zijn?
quote:- Alles doen qua sex, en niet zeiken. - hee er zijn grensen he haha
Nogmaals; astuquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dank u, meneer spuit elf. [afbeelding].
haha die is grappig! maar er zijn meer dieren die ook lopen en dan zou alles loop heten, das niet handigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:56 schreef Zalera het volgende:
[..]
Nogmaals; astu
Vraag: Waarom heet een vlieg een "vlieg" en een hond geen "loop"?
Waarom is dat niet handig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha die is grappig! maar er zijn meer dieren die ook lopen en dan zou alles loop heten, das niet handig
omdat je ze dan niet uit elkaar kan houden als koeien ook loops heten en honden ook en paarden en schapen, als je dan bevoorbeeld zegt "mama breng je straks een loop mee?" dan komt ze met een schaap terwijl ik een varken wildequote:
So true.quote:
En wat als je loop loops is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat je ze dan niet uit elkaar kan houden als koeien ook loops heten en honden ook en paarden en schapen, als je dan bevoorbeeld zegt "mama breng je straks een loop mee?" dan komt ze met een schaap terwijl ik een varken wilde![]()
![]()
hoe bedoel je? als hoer? tief op man!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef zarGon het volgende:
Zeg viswijfje, hoe goed zou jij van je vagina leven? Volgens mij zou jij dan best goed kunnen overleven.
ik kan alles maar denk niet dat ik t wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Kan je ook bier halen en je kop houden terwijl ik voetbal kijk, Viswijfje?
Ik zal je rijkelijk belonen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan alles maar denk niet dat ik t wil![]()
Ik respecteer je lijf ook, daarom ook mijn voorstel. Je zou gemeengoed moeten worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef Viswijfje het volgende:
maar je hebt eigelijk wel gelijk want ik ben mooi en kan goed seksen dus ik zou heel rijk kunnen worden!
maar ik kies van niet omdat ik me lijf respecteer![]()
Nog zo'n vrouwmensch erbij en we gaan voor de London Bridge.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik respecteer je lijf ook, daarom ook mijn voorstel. Je zou gemeengoed moeten worden.
Neuraal zijn een paar draadjes losgeraakt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef Viswijfje het volgende:
haha en een manke hond is dan een antiloop !![]()
![]()
Nee hoor, dat is geen echte vrouw, da's een hoax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef bigore het volgende:
Een echte vrouw:
- Kut compleet kaal geschoren
- Mooie stevige tetten
- Zo geil als een vent
- Alles doen qua sex, en niet zeiken.
- Lekker kunnen koken
- Dat ook daadwerkelijk regelmatig doen
- Pijpen zonder de tanden te gebruiken, maar wel de handen op de juiste manier.
- Zelf bedenken dat ze op een sportschool moet gaan als ze dikker wordt
- Droge,domme,nergens op slaande humor hebben.
- Niet te lui zijn om te werken
- Net zoveel betalen als de man en niet daarover zeiken.
Das een echte vrouw!
* hoi_piepeloi is heul geen hoaxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen echte vrouw, da's een hoax.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gewoon geduld hebben, jeffers zei dat laatst ook nog van goh voordat ik jou had kwam ik alleen maar van die domme wijven tegen maar er zijn echt wel leuke ook horr!
ik ben niet dom en hij bedoelde gewoon van die sletjes, ik ben tenminste een beetje normaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, nog dommer??
Oh, modjes: de TT klopt niet. Ik zie meisje staan in combinatie met TS en dat lijkt me niet juist.
Wij zijn wel wereldvreemd, lijkt het wel. Schaterlach, trouwens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet dom en hij bedoelde gewoon van die sletjes, ik ben tenminste een beetje normaal![]()
whaha tuurlijk niet! maar jullie stinken wel ergerquote:
Dat is een heel gaaf nummer van Frank Boeijen, van zijn geweldige CD "Jazz in Barcelona" uit 1993, een waar meesterwerk!quote:
whaha over stinken gesproken! weet ik veelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
is het waar dat marokkanen die in nederland geboren zijn geen marokkanen zijn?
?? boeien!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef GebakkenEi het volgende:
Nu we het toch over hem hebben...Viswijfje waarom versta ik Frank Boeijen wél?
ik snapte je vraag al helemaal niet man!quote:
Oh...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snapte je vraag al helemaal niet man!
Welke deel van de vraag snapte je dan niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snapte je vraag al helemaal niet man!
het oog wil natuurlijk ook wel wat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* hoi_piepeloi is heul geen hoax![]()
whaha die zit!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het oog wil natuurlijk ook wel wat!![]()
* RealZeus checkt fotoboek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* hoi_piepeloi is heul geen hoax![]()
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet dom en hij bedoelde gewoon van die sletjes, ik ben tenminste een beetje normaal![]()
wat lul je nou scheef man je kent me toch geeneens es! Bonnie is echt heel dom en ik ben zeker zo slim als het gemiddelde op fok hoor! ik ben mischien geen dokter of profesor ofzow maar dat kunnen we niet allemaal wezen maar dom ben ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria.
Schat, je bent wel dom, en niet te zuinig ook. Zelfs Bonnie St.Claire is een intelligent wezen vergeleken bij jou.
En of je een slet bent kan ik niet beoordelen, maar het zou me verbazen als jij daadwerkelijk monogaam blijkt te zijn.![]()
Niet dom zijn en dan toch in één post twaalf fouten maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat lul je nou scheef man je kent me toch geeneens es! Bonnie is echt heel dom en ik ben zeker zo slim als het gemiddelde op fok hoor! ik ben mischien geen dokter of profesor ofzow maar dat kunnen we niet allemaal wezen maar dom ben ik nieten monogaam wel maar k had voor jeffers ook niet zo vaak echt een serieuse vriendje dus dat moet ik idd nog leren!
oja krijgen we dat weer! alsof het om schrijven gaat in de wereldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet dom zijn en dan toch in één post twaalf fouten maken.
![]()
Zelfoverschatting in optima forma.
Maakt ook niet uit meid, we mogen je niet, dus gaan we op dat soort dingen kankeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja krijgen we dat weer! alsof het om schrijven gaat in de wereldafentoe typ ik lekker snel en dan glipt er soms een lettertje tussen sorrie hoor!!
Ik krijg zin om jouw genitale wrat een beetje te betasten. Je taal geilt mij op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja krijgen we dat weer! alsof het om schrijven gaat in de wereldafentoe typ ik lekker snel en dan glipt er soms een lettertje tussen sorrie hoor!!
Dat heb ik ook wel eens. Af en toe. Niet altijd. Buiten dat: kijk eens op je scherm voordat je op invoeren hamert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
POST GODVERREDOMME JE TIETEN NOU EENS HOER!!!1111111
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:16 schreef Qunix het volgende:
De jongens zijn veel beter.... De jongens! (De jongens)
De meisjes zijn veel beter.... De meisjes! (De meisjes)
Maar meisjes kunnen niet vechten...
Wacht maar! Ik geef je een rechtse!
De jongens, de meisjes, wie is hier de baas?
Wij zijn beter!
Ik begrijp het niet meerquote:Geslacht: Man
Beroep: Huisvrouw![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:16 schreef Qunix het volgende:
De jongens zijn veel beter.... De jongens! (De jongens)
De meisjes zijn veel beter.... De meisjes! (De meisjes)
Maar meisjes kunnen niet vechten...
Wacht maar! Ik geef je een rechtse!
De jongens, de meisjes, wie is hier de baas?
Wij zijn beter!
Dus dus dus... jullie poepen echt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha tuurlijk niet! maar jullie stinken wel erger![]()
ik kan het ook nog niet gelovenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus dus dus... jullie poepen echt?![]()
Waarom categoriseer jij jezelf als meisje? Wanneer ik vragen heb voor een irritante kloon dan ben je de eerste die het hoort!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Viswijfje het volgende:
er zijn weinig dingen die ik nie weet heb ook heel veel ervaringen, en ook voor jonges die nooit wat van meisjes snappen wil ik wel uitleggen wat ze fout doen!
Ik verkoop vis voor me werk en ben dol op dolly'squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb je voor de naam viswijf gekozen
En je hebt je school niet afgemaakt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik verkoop vis voor me werk en ben dol op dolly's![]()
oja en me sterrebeeld zijn is ook vissen!
waar slaat dat nou weer op? ik heb gewoon me diploma hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En je hebt je school niet afgemaakt?
Oh wachtvis verkopen, stomme vraag
![]()
Raammeisje kun je wel worden!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? ik heb gewoon me diploma hoor![]()
we kunnen niet allemaal kamermeisje worden![]()
quote:
schiet us op met die uiers dan!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef yvonne het volgende:
Zijn er al tieten gepost?
hoezo wil jij dat dan word je lesbie??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef yvonne het volgende:
Zijn er al tieten gepost?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Bram_Ladage het volgende:
lust je friet?
Hoaxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha tuurlijk niet! maar jullie stinken wel erger![]()
* zarGon slaps Blight around a bit with a large trout.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
Viswijfje, hoe ben jij te verleiden?.
* Blight sets mode: +m #Stel_hier_je_vragen_aan_een_echt_meisjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon slaps Blight around a bit with a large trout.
Geef haar een breezer en ze pijpt je, geef haar een telefoonkaart van 10 euro en ze likt je anus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
Viswijfje, hoe ben jij te verleiden?.
Oh. Bummer. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet te verleiden was en ik haar dan uit frustratie op brute wijze zou verkrachten. Ik zag al helemaal voor me hoe ik met mijn handen haar luchtpijp dichtknijp, terwijl ik de tune van The Adam's Family zachtjes fluit en ik ondertussen geniet van de angstige blik in haar ogen en haar blauw aanlopende gezicht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef haar een breezer en ze pijpt je, geef haar een telefoonkaart van 10 euro en ze likt je anus.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
[..]
* Blight sets mode: +m #Stel_hier_je_vragen_aan_een_echt_meisje
* Blight sets mode: -v ZarGon.
En die heb je behaald onder het bureau van de directeur?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ze is "onder-directrice"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die heb je behaald onder het bureau van de directeur?
Voor het.. vmbo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Viswijfje het volgende:
Jammer, zou je graag als collega hebbenquote:we kunnen niet allemaal kamermeisje worden![]()
wat ben jij een ongeloofelijk smerige goedkope en lelijke hoer zeg...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voor het.. vmbo?![]()
[..]
Jammer, zou je graag als collega hebben![]()
Nee Mavoquote:
quote:Jammer, zou je graag als collega hebben![]()
Viswijfje als collega willen hebben. Jij bent wel heel erg wanhopig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voor het.. vmbo?![]()
[..]
Jammer, zou je graag als collega hebben![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef Viswijfje het volgende:
quote:
quote:
Dan was het wel een hele slechte MAVO. Ik heb ook een MAVO-diploma, maar ik druk me toch ook niet uit als een kleuter van vier?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nee Mavo
ik ben niet dom!!!
[..]
![]()
ik ook niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele slechte MAVO. Ik heb ook een MAVO-diploma, maar ik druk me toch ook niet uit als een kleuter van vier?
nou nou.. das wel heel optimistisch!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent niets anders dan een zaadcontainer, eurotrash..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent niets anders dan een zaadcontainer, eurotrash..
whaha ik kom niks meer te kort nou hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:16 schreef ernstigezaak het volgende:
Hoor jij ook bij die 49% die meer sex zou willen ?
Niet zeuren, je mag afspoelen met breezer na je vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha ik kom niks meer te kort nou hoor
betere seks mag wel![]()
Zar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zeuren, je mag afspoelen met breezer na je vrijwilligerswerk.
Ja Erik is weg hèquote:
Vandaag? Speelt al langer, toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zar?
Het is vandaag wel bar en boos hè?
Het is Eric met een C aubquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja Erik is weg hè![]()
waar is ie eigelijk gebleven??
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef Ja.dus. het volgende:
Binnen nu en hoeveel tijd kop jij een trein?
Ja, maar nee.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Niemand weet wat echte liefde is, maar het kan er wel flink dichtbij komen
Als je gelukkig bent met diegene, is het ware liefde
rustigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
open je eigen topic maar!!! vragen aan een konijn!!
![]()
![]()
echte liefde weet ik niet maar geloof het sinds jeffers wel steeds meer begint er op te lijken zeggen we maar haha!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
echte liefde weet ik niet maar geloof het sinds jeffers wel steeds meer begint er op te lijken zeggen we maar haha!
De TT van dit topic is toch echt "Stel hier je vragen aan een echt meisje", en volgens mij is Pluisiggevalletje ook zo'n exemplaar. Voor persoonlijke vragen aan users kan je natuurlijk in het fotoboek terecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
De TT van dit topic is toch echt "Stel hier je vragen aan een echt meisje", en volgens mij is Pluisiggevalletje ook zo'n exemplaar. Voor persoonlijke vragen aan users kan je natuurlijk in het fotoboek terecht.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef MouzurX het volgende:
pluisignijntje is een konijn ...
eensch met viswijfje![]()
vraag: ben ik lelijk ?![]()
De TT is toch ook stel je vragen een een echt meisje <- enkelvoud dus niet meerdere meisjes oftewel de TT verwijst naar de TS en dat ben jijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
precies!! mensen die na mijn topic komen zitten niet te wachten op dat mormel![]()
huh die zie ik nou pas! je bent niet lelijk hoor mischien een beetje jongquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De TT is toch ook stel je vragen een een echt meisje <- enkelvoud dus niet meerdere meisjes oftewel de TT verwijst naar de TS en dat ben jij
En mijn vraag ?![]()
Zeg waarom moeten we nou weer zo bot doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
precies!! mensen die na mijn topic komen zitten niet te wachten op dat mormel![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat ben jij een ongeloofelijk smerige goedkope en lelijke hoer zeg...
quote:je wil hem niet als collega... je wil hem gewoon!![]()
De zwaartekracht heeft er vast zoveel invloed op gehad dat ze niet meer op 1 foto te krijgen zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef RickoKun het volgende:
POST JE TIETEN, HOERRRRR!
whahaha jezus t lijkt wel een soap! yvon is niet me moeder hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kan het zijn dat Viswijfje een geheime liefdesbaby is van Yvonne? Dat zou verklaren waarom ze zo aardig zijn tegen elkaar.
Hoewel Yvonne toch een flink stuk slimmer is. Maar Viswijfje zou de hersenen (als je dat hersenen kan noemen) van haar vader gekregen kunnen hebben. Of is Yvonne toch echt Viswijfje?
I guess we'll never know.
whaha ik heb hier vast contract dus gaat niet lukken denk ik! waar is het dan? en wat moet je doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh sorry
[..]dus wanneer kom je solliciteren?
Seks hebben met hotelgastenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha ik heb hier vast contract dus gaat niet lukken denk ik! waar is het dan? en wat moet je doen?
plees poetsen zeker![]()
Jij niet dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
kunnen echte meisjes ook een orgasme faken ?
Ik wil jou ook best tekenen maja wel een foto in je fobo doen he dan hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
huh die zie ik nou pas! je bent niet lelijk hoor mischien een beetje jong
Waarom teken jij ladidadida![]()
whaha ja hoor maar waarom zou ik? als hij er niks van maakt mag ie t weten ook !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
kunnen echte meisjes ook een orgasme faken ?
ik heb een foto!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best tekenen maja wel een foto in je fobo doen he dan he
of iets anders tekenbaars want dit is niks
Wil je je gasten wegjagen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Seks hebben met hotelgasten![]()
Fijn om te zien dat dolfijnen je wel waarderen voor wie je bent.quote:
quote:
ooit gedaan of ben je geen echt meisje stiekemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha ja hoor maar waarom zou ik? als hij er niks van maakt mag ie t weten ook !![]()
jawel hoor als ik dacht van hou maar op dit word niks meer dan is het soms wel handigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
ooit gedaan of ben je geen echt meisje stiekem![]()
Waarom ga je dan faken en zeg je niet gewoon ja dit wordt niks opzoutenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel hoor als ik dacht van hou maar op dit word niks meer dan is het soms wel handig![]()
o heb ik ook welles gedaan hoor, maar dan worden ze vaak wat agresiever (vinden ze niet leukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom ga je dan faken en zeg je niet gewoon ja dit wordt niks opzouten
![]()
[..]
Ja, maar nee.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef Ja.dus. het volgende:
Binnen nu en hoeveel tijd kop jij een trein?
je bent dus niet kinky mindedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o heb ik ook welles gedaan hoor, maar dan worden ze vaak wat agresiever (vinden ze niet leuk) faken gaat sneller!
Nee ze is gewoon domquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
je bent dus niet kinky minded![]()
Hoi Murpquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik sta midden in het leven heb veel vrienden en leuke baan en alles goed voor elkaar!
ik weet dat er soms meisjes onzeker zijn en das niet nodig hoor!! die wil ik best helpen op te peppen![]()
quote:
Nee, echt niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen murp!
(en geen Yvonne en niet brechje!)
Rare lui dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o heb ik ook welles gedaan hoor, maar dan worden ze vaak wat agresiever (vinden ze niet leuk) faken gaat sneller!
naja als een jongen tegen mij zou zeggen "das toch geen seks hou maar op je kan er niks van loser" dan zou ik ook wel boos worden denk ikquote:
Hee Treveo. Hoestie jongen?quote:
Ja prima!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ey! Alles gaat goed, met jou ook?
met mij ook al goed hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:30 schreef Berenanus het volgende:
en met mij dan?
Geen idee waar hij is. Maar wij kunnen dat ook zonder hemquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waar is Murp, wil weer een topic vol spammen
Ja allemaal! Zo niet; weten ze niet wat het isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Houden vrouwen van Bukkake >>?
Kan ik helaas niet mee doen, moet zo weer weg naar een vriend van mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen idee waar hij is. Maar wij kunnen dat ook zonder hemEn een topic van VW bagger ik met liefde vol
![]()
goede vraag, dat wil ik nu ook wel eens weten, met name of ik dan toegang heb tot haar kutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef zagevent het volgende:
Als een meisje zegt tegen een jongen dat hij schattig is, wilt dat dan zeggen dat hij echt schattig, en knuffelbaar is, of is het gewoon een eufimisme voor mietje?
[..]
Ja, maar nee.
Dan ben je als een broertje/goede vriend voor haar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef zagevent het volgende:
Als een meisje zegt tegen een jongen dat hij schattig is, wilt dat dan zeggen dat hij echt schattig, en knuffelbaar is, of is het gewoon een eufimisme voor mietje?
Niet dus. Dat weet ik zelfs.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
goede vraag, dat wil ik nu ook wel eens weten, met name of ik dan toegang heb tot haar kut
Geloof niet zomeer het inet ! Wikipedia klopt heel vaak niet. Je kan zelf dingen toevoegen. Het wordt wel gecontroleerd dat wel. Maar als het er netjes opstaat kijken ze er echt wel overheen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aglet
Het is nog waar ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |