De zwaartekracht heeft er vast zoveel invloed op gehad dat ze niet meer op 1 foto te krijgen zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef RickoKun het volgende:
POST JE TIETEN, HOERRRRR!
whahaha jezus t lijkt wel een soap! yvon is niet me moeder hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kan het zijn dat Viswijfje een geheime liefdesbaby is van Yvonne? Dat zou verklaren waarom ze zo aardig zijn tegen elkaar.
Hoewel Yvonne toch een flink stuk slimmer is. Maar Viswijfje zou de hersenen (als je dat hersenen kan noemen) van haar vader gekregen kunnen hebben. Of is Yvonne toch echt Viswijfje?
I guess we'll never know.
whaha ik heb hier vast contract dus gaat niet lukken denk ik! waar is het dan? en wat moet je doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh sorry
[..]dus wanneer kom je solliciteren?
Seks hebben met hotelgastenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha ik heb hier vast contract dus gaat niet lukken denk ik! waar is het dan? en wat moet je doen?
plees poetsen zeker![]()
Jij niet dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
kunnen echte meisjes ook een orgasme faken ?
Ik wil jou ook best tekenen maja wel een foto in je fobo doen he dan hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
huh die zie ik nou pas! je bent niet lelijk hoor mischien een beetje jong
Waarom teken jij ladidadida![]()
whaha ja hoor maar waarom zou ik? als hij er niks van maakt mag ie t weten ook !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
kunnen echte meisjes ook een orgasme faken ?
ik heb een foto!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best tekenen maja wel een foto in je fobo doen he dan he
of iets anders tekenbaars want dit is niks
Wil je je gasten wegjagen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Seks hebben met hotelgasten![]()
Fijn om te zien dat dolfijnen je wel waarderen voor wie je bent.quote:
quote:
ooit gedaan of ben je geen echt meisje stiekemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha ja hoor maar waarom zou ik? als hij er niks van maakt mag ie t weten ook !![]()
jawel hoor als ik dacht van hou maar op dit word niks meer dan is het soms wel handigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
ooit gedaan of ben je geen echt meisje stiekem![]()
Waarom ga je dan faken en zeg je niet gewoon ja dit wordt niks opzoutenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel hoor als ik dacht van hou maar op dit word niks meer dan is het soms wel handig![]()
o heb ik ook welles gedaan hoor, maar dan worden ze vaak wat agresiever (vinden ze niet leukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom ga je dan faken en zeg je niet gewoon ja dit wordt niks opzouten
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Niemand weet wat echte liefde is, maar het kan er wel flink dichtbij komen
Als je gelukkig bent met diegene, is het ware liefde
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef Ja.dus. het volgende:
Binnen nu en hoeveel tijd kop jij een trein?
je bent dus niet kinky mindedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o heb ik ook welles gedaan hoor, maar dan worden ze vaak wat agresiever (vinden ze niet leuk) faken gaat sneller!
Nee ze is gewoon domquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
je bent dus niet kinky minded![]()
Hoi Murpquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik sta midden in het leven heb veel vrienden en leuke baan en alles goed voor elkaar!
ik weet dat er soms meisjes onzeker zijn en das niet nodig hoor!! die wil ik best helpen op te peppen![]()
er zijn weinig dingen die ik nie weet heb ook heel veel ervaringen, en ook voor jonges die nooit wat van meisjes snappen wil ik wel uitleggen wat ze fout doen!
quote:
Nee, echt niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen murp!
(en geen Yvonne en niet brechje!)
Rare lui dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o heb ik ook welles gedaan hoor, maar dan worden ze vaak wat agresiever (vinden ze niet leuk) faken gaat sneller!
naja als een jongen tegen mij zou zeggen "das toch geen seks hou maar op je kan er niks van loser" dan zou ik ook wel boos worden denk ikquote:
Hee Treveo. Hoestie jongen?quote:
Ja prima!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ey! Alles gaat goed, met jou ook?
met mij ook al goed hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:30 schreef Berenanus het volgende:
en met mij dan?
Geen idee waar hij is. Maar wij kunnen dat ook zonder hemquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waar is Murp, wil weer een topic vol spammen
Ja allemaal! Zo niet; weten ze niet wat het isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Houden vrouwen van Bukkake >>?
Kan ik helaas niet mee doen, moet zo weer weg naar een vriend van mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen idee waar hij is. Maar wij kunnen dat ook zonder hemEn een topic van VW bagger ik met liefde vol
![]()
goede vraag, dat wil ik nu ook wel eens weten, met name of ik dan toegang heb tot haar kutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef zagevent het volgende:
Als een meisje zegt tegen een jongen dat hij schattig is, wilt dat dan zeggen dat hij echt schattig, en knuffelbaar is, of is het gewoon een eufimisme voor mietje?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Niemand weet wat echte liefde is, maar het kan er wel flink dichtbij komen
Als je gelukkig bent met diegene, is het ware liefde
Dan ben je als een broertje/goede vriend voor haar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef zagevent het volgende:
Als een meisje zegt tegen een jongen dat hij schattig is, wilt dat dan zeggen dat hij echt schattig, en knuffelbaar is, of is het gewoon een eufimisme voor mietje?
Niet dus. Dat weet ik zelfs.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
goede vraag, dat wil ik nu ook wel eens weten, met name of ik dan toegang heb tot haar kut
Geloof niet zomeer het inet ! Wikipedia klopt heel vaak niet. Je kan zelf dingen toevoegen. Het wordt wel gecontroleerd dat wel. Maar als het er netjes opstaat kijken ze er echt wel overheen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aglet
Het is nog waar ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |