Ja maar ze heeft ook een vagina. Hoe moet je het dan zien? Je maakt het wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hoor je hebt toch ook van die manwijven zoals kelly die heeft ook borsten maar is ook geen meisje![]()
nee natuurlijk niet ben geen lesbie hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand haar pilletje vergeten![]()
OT: Valt viswijfje op vrouwen !?![]()
Lekker, vissticks!!!1111quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef pjay het volgende:
[..]
Je bent wel lichtelijk aangebakken he?![]()
Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Hoe noem je trouwens het plastic gedeelte aan het uiteinde van een veter?
als je beetje een vent ben zie je dat wel hoor tussen een echte vrouw of een kelly anders ben je gewoon een homo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef Myschkin het volgende:
![]()
[..]
Ja maar ze heeft ook een vagina. Hoe moet je het dan zien? Je maakt het wel heel moeilijk![]()
![]()
Ok dan nu een echte vraag; Hoe stel je je op als je je vriend betrapt met iemand andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet ben geen lesbie hahaen ik heb trouwes een vriend
![]()
Waarom vragen vrouwen altijd waar je aan denkt als je net lekker op de bank een film zit te kijken of de krant zit te lezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben ook een meisje
Stel mij ook vragen
Aglet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Hoe noem je trouwens het plastic gedeelte aan het uiteinde van een veter?
hoe bedoel je? wat ik dan doe? ik stoemp m gelijk me huis uit natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ok dan nu een echte vraag; Hoe stel je je op als je je vriend betrapt met iemand anders![]()
ha ha leuk zeg en zo origineel! ik ruik niet naar visquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Klaagt jou 'vriend' vaak over jouw vislucht?
Ik probeer een beetje een algemeen idee te krijgen, maar bedoelde wat gaat er dan in je omquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe bedoel je? wat ik dan doe? ik stoemp m gelijk me huis uit natuurlijk!
geen tent maar op de markt.. maar ik ga niet zeggen welke kijk wel uit hahaquote:
ja dat ie een klootzak is want toen ik met maickel ff zat te plagen was ie gelijk kei boos dus dan moet ie het niet zelf gaan doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje een algemeen idee te krijgen, maar bedoelde wat gaat er dan in je om![]()
Vind je het gek - Captain Iglo zit niet voor niets met allemaal jonge jongetjes in matrozenpakjes op volle zee...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Nineleven het volgende:
Hier kapitein Iglo, ik heb een lekkere visstick voor je![]()
Jezus, wat het duurt voordat er weer een reactie komt!
Wat wil dat nou zeggen, bi kan toch ook? Lekker met je neus en tong door die rauwe vispot roeren, vinden een hoop mannen erg opwindend om te zien hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet ben geen lesbie hahaen ik heb trouwes een vriend
![]()
Plaats is ook goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
geen tent maar op de markt.. maar ik ga niet zeggen welke kijk wel uit haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |