ik snap ze best hoor soms zelf beter als zezelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Wutangtony het volgende:
waarom snappen meisjes nooit wat van jongens?
ik sta op de markt als tweede verkoopsterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:44 schreef Frollo het volgende:
lol, wat voor baan heb je dan?
Vis verkopen op de markt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:44 schreef Frollo het volgende:
lol, wat voor baan heb je dan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik sta op de markt als tweede verkoopster![]()
gewoon doen, de hoer spelen voor je vriend is tegenwoordig heel normaal....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
mijn vriend wil graag dat ik met een vriend van hem naar bed ga, om te bewijzen hoeveel ik van hem hou want dan krijgt hij er geld voor en hij heeft geldproblemen. moet ik dat doen? ik hou wel heeeeeel veel van m'n vriend namelijk
ik zeg dat alleen als ik een jongen echt iritant vindt bevoorbeeld als ie lelijk is dat ik denk 'wat moet je' dus ik zou ze maar met rust laten als ze dat zeggen dan vinden ze je niet leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef kless het volgende:
Euh vergeef mij mn naieviteit...maar waar valt de opmerking "ik heb al een vriendje/relatie/man" als je er niet naar vraagt onder? dat krijg ik de laatste tijd geregeld te horen en ik heb geeen idee waarom dat ze dat naar boven brengen.
(wel klik, maar heb iemandanders al iets beloofd, of is het net zo een smoes als dat van die sokken, of is het weer iets anders als dankjewel voor je aandacht en interesse maar besteed je tijd maar ergens anders aan? Ik krijg een stukje informatie, Ik heb echt gèèèn idee wat er mee bedoeld werd.)
jij bent vw nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
gewoon doen, de hoer spelen voor je vriend is tegenwoordig heel normaal....![]()
OMG...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
mijn vriend wil graag dat ik met een vriend van hem naar bed ga, om te bewijzen hoeveel ik van hem hou want dan krijgt hij er geld voor en hij heeft geldproblemen. moet ik dat doen? ik hou wel heeeeeel veel van m'n vriend namelijk
nee hoor! hoezo dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:50 schreef pjay het volgende:
Je komt toch uit Scheveningen?
Da's toch geen taal tegen een echt meisje, J.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
POST GODVERREDOMME JE TIETEN NOU EENS HOER!!!1111111
Hoe moet ik nou zeker weten dat het een echt meisje betreft, als ze haar tieten niet post, S? Het is puur ter verificatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's toch geen taal tegen een echt meisje, J.
Sinds wanneer niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's toch geen taal tegen een echt meisje, J.
huh ik had die al beantwoord en nou is het weer weg??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:54 schreef pjay het volgende:
Kweenie, ik dacht het ergens gelezen te hebben? Den Haag dan?
Even met een washandje erdoor Y. Bij hardnekkige vervuiling schijn je Lactacyd te kunnen gebruiken!quote:
AAN HUN TIETEN MAAR DIE WIL DAT VISWIJF NIET LATEN ZIEN!!! eINS!!111!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Myschkin het volgende:
Lief Viswijfje,
Hoe kun je echte meisjes onderscheiden van onechte meisjes?
Wat zou je willen vragen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het ook wel dat als ik dit doe er dan ook een jongen net zo topic mag openen voor de vrouwen!!![]()
zet m op jonges!
quote:
nee hoor je hebt toch ook van die manwijven zoals kelly die heeft ook borsten maar is ook geen meisjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
AAN HUN TIETEN MAAR DIE WIL DAT VISWIJF NIET LATEN ZIEN!!! eINS!!111!!!
Je denkt dat je best wel popie jopie bent he, of niet soms.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit topic gaat niet over mij!!! stalken doe je maar in me fotoboek
![]()
Alles wat jij erin stopt. Colaflessen, penissen, etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef klenski het volgende:
Een vraag die me al heel lang bezighoudt, en waar de Cramps ooit eens een liedje over maakten:
"What's inside a girl?"
Volgens mij is iemand haar pilletje vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
AAN HUN TIETEN MAAR DIE WIL DAT VISWIJF NIET LATEN ZIEN!!! eINS!!111!!!
wat zit je dan te zeiken jij wou weten waar ik woon toch, gek!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef pjay het volgende:
[..]
Je denkt dat je best wel popie jopie bent he, of niet soms.
FF tussen de regels door,
Ik haat vis, het stinkt, het is niet te eten, vies. Bah Bah Bah en nog eens...!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Hoe noem je trouwens het plastic gedeelte aan het uiteinde van een veter?
ik neem aan dat er wel sex zit tussen dat leuk/niet leuk moment he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap ze best hoor soms zelf beter als zezelf![]()
en sommige jonges doen gewoon stom als ze bevoorbeeld eerst zeggen dat ze je leuk vinden en dan erna toch maar niet![]()
een veteruiteindeomhulseltjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Hoe noem je trouwens het plastic gedeelte aan het uiteinde van een veter?
Je bent wel lichtelijk aangebakken he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat zit je dan te zeiken jij wou weten waar ik woon toch, gek!!
Nee, die stinken naar zure paddestoelen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Echte meisjes meuren niet naar vis!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |