?? boeien!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef GebakkenEi het volgende:
Nu we het toch over hem hebben...Viswijfje waarom versta ik Frank Boeijen wél?
ik snapte je vraag al helemaal niet man!quote:
Oh...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snapte je vraag al helemaal niet man!
Welke deel van de vraag snapte je dan niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snapte je vraag al helemaal niet man!
het oog wil natuurlijk ook wel wat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* hoi_piepeloi is heul geen hoax![]()
whaha die zit!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het oog wil natuurlijk ook wel wat!![]()
* RealZeus checkt fotoboek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* hoi_piepeloi is heul geen hoax![]()
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet dom en hij bedoelde gewoon van die sletjes, ik ben tenminste een beetje normaal![]()
wat lul je nou scheef man je kent me toch geeneens es! Bonnie is echt heel dom en ik ben zeker zo slim als het gemiddelde op fok hoor! ik ben mischien geen dokter of profesor ofzow maar dat kunnen we niet allemaal wezen maar dom ben ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria.
Schat, je bent wel dom, en niet te zuinig ook. Zelfs Bonnie St.Claire is een intelligent wezen vergeleken bij jou.
En of je een slet bent kan ik niet beoordelen, maar het zou me verbazen als jij daadwerkelijk monogaam blijkt te zijn.![]()
Niet dom zijn en dan toch in één post twaalf fouten maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat lul je nou scheef man je kent me toch geeneens es! Bonnie is echt heel dom en ik ben zeker zo slim als het gemiddelde op fok hoor! ik ben mischien geen dokter of profesor ofzow maar dat kunnen we niet allemaal wezen maar dom ben ik nieten monogaam wel maar k had voor jeffers ook niet zo vaak echt een serieuse vriendje dus dat moet ik idd nog leren!
oja krijgen we dat weer! alsof het om schrijven gaat in de wereldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet dom zijn en dan toch in één post twaalf fouten maken.
![]()
Zelfoverschatting in optima forma.
Maakt ook niet uit meid, we mogen je niet, dus gaan we op dat soort dingen kankeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja krijgen we dat weer! alsof het om schrijven gaat in de wereldafentoe typ ik lekker snel en dan glipt er soms een lettertje tussen sorrie hoor!!
Ik krijg zin om jouw genitale wrat een beetje te betasten. Je taal geilt mij op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oja krijgen we dat weer! alsof het om schrijven gaat in de wereldafentoe typ ik lekker snel en dan glipt er soms een lettertje tussen sorrie hoor!!
Dat heb ik ook wel eens. Af en toe. Niet altijd. Buiten dat: kijk eens op je scherm voordat je op invoeren hamert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
POST GODVERREDOMME JE TIETEN NOU EENS HOER!!!1111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |