je vergeet: "gaat bier halen zonder het te hoeven vragen"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef bigore het volgende:
Een echte vrouw:
- Kut compleet kaal geschoren
- Mooie stevige tetten
- Zo geil als een vent
- Alles doen qua sex, en niet zeiken.
- Lekker kunnen koken
- Dat ook daadwerkelijk regelmatig doen
- Pijpen zonder de tanden te gebruiken, maar wel de handen op de juiste manier.
- Zelf bedenken dat ze op een sportschool moet gaan als ze dikker wordt
- Droge,domme,nergens op slaande humor hebben.
- Niet te lui zijn om te werken
- Net zoveel betalen als de man en niet daarover zeiken.
Das een echte vrouw!
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef bigore het volgende:
Een echte vrouw:
- Kut compleet kaal geschoren - heb ik!
- Mooie stevige tetten - heb ik!
- Zo geil als een vent - haha nog meer soms![]()
- Alles doen qua sex, en niet zeiken. - hee er zijn grensen he haha
- Lekker kunnen koken -ik ben geen huisvrouw!
- Dat ook daadwerkelijk regelmatig doen - ja haie!
- Pijpen zonder de tanden te gebruiken, maar wel de handen op de juiste manier. - ik heb nog nooit klachies gehad hoor![]()
- Zelf bedenken dat ze op een sportschool moet gaan als ze dikker wordt - ik sport graag!![]()
- Droge,domme,nergens op slaande humor hebben. - whaha ik heb best wel humor maar soms slaat t ook wel erges op is dat erg??
- Niet te lui zijn om te werken - ik werk zoveel als dr nodig is![]()
- Net zoveel betalen als de man en niet daarover zeiken. - wat is dat nou voor iets stoms? luie vent ben je dan!!![]()
Das een echte vrouw!
Nou, zo'n vrouw kom ik anders toch nooit tegen..quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Nou, zo'n vrouw kom ik anders toch nooit tegen..![]()
Tragikomisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gewoon geduld hebben, jeffers zei dat laatst ook nog van goh voordat ik jou had kwam ik alleen maar van die domme wijven tegen maar er zijn echt wel leuke ook horr!
whaha brechje vind mij gewoon eng dus als ik er ben blijft zei wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Brechtje, waarom lijken jij en Viswijfje zo op elkaar? Jullie lijken wel Spiderman en Peter Parker; als de 1 er is, is de ander er niet! Heel vreemd!
alsof Yvonne haar eigen dochter niet verdedigtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef Viswijfje het volgende:
Trouwes Yvonne heeft gezegd dat ik geen kloon ben en als ik een kloon van Brechtje was zou zij dat echt wel weten denk je niet?![]()
Tot bloedens toe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef Blight het volgende:
Viswijfje,!
Ik wil je genadeloos volblaffen,!
precies! en ik ben haar dochter niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
alsof Yvonne haar eigen dochter niet verdedigt![]()
Uiteraard. Of zou ze een gevalletje "Auw, auw! Voorzichtig!" zijn?quote:
Een tekst van Wikipedia citerend:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Chowi het volgende:
Hoe noem je trouwens het plastic gedeelte aan het uiteinde van een veter?
Dank u, meneer spuit elf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:51 schreef Zalera het volgende:
[..]
Een tekst van Wikipedia citerend:
[..]
Astu
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Uiteraard. Of zou ze een gevalletje "Auw, auw! Voorzichtig!" zijn?
quote:- Alles doen qua sex, en niet zeiken. - hee er zijn grensen he haha
Nogmaals; astuquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dank u, meneer spuit elf. [afbeelding].
haha die is grappig! maar er zijn meer dieren die ook lopen en dan zou alles loop heten, das niet handigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:56 schreef Zalera het volgende:
[..]
Nogmaals; astu
Vraag: Waarom heet een vlieg een "vlieg" en een hond geen "loop"?
Waarom is dat niet handig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha die is grappig! maar er zijn meer dieren die ook lopen en dan zou alles loop heten, das niet handig
omdat je ze dan niet uit elkaar kan houden als koeien ook loops heten en honden ook en paarden en schapen, als je dan bevoorbeeld zegt "mama breng je straks een loop mee?" dan komt ze met een schaap terwijl ik een varken wildequote:
So true.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |