Nou, ik zou tog maar wat graag op die boot willen zitten (met of zonder viswijfje);quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vind je het gek - Captain Iglo zit niet voor niets met allemaal jonge jongetjes in matrozenpakjes op volle zee...
Ooooo! Hello sailor!
Der zit der wel 1 hier die daar ervaring mee heeft geen idee wat zij/haar naam ook alweer was .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:20 schreef Elixabete het volgende:
Hoe voelt het om een Shemale te zijn?
Laat dan zien! Enne, Andries is dus homo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als je beetje een vent ben zie je dat wel hoor tussen een echte vrouw of een kelly anders ben je gewoon een homo!
Murpquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der zit der wel 1 hier die daar ervaring mee heeft geen idee wat zij/haar naam ook alweer was .
Één? wel meer dan een. Kijk maar eens bij R&P en dan genderdysforie deeltje zoveel. Maar of viswijfje een shemale is, daar heb ik zo mijn twijfels over. Het is toch een op-en-top echte vrouwquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der zit der wel 1 hier die daar ervaring mee heeft geen idee wat zij/haar naam ook alweer was .
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
mijn vriend wil graag dat ik met een vriend van hem naar bed ga, om te bewijzen hoeveel ik van hem hou want dan krijgt hij er geld voor en hij heeft geldproblemen. moet ik dat doen? ik hou wel heeeeeel veel van m'n vriend namelijk
OMG!quote:
uhm der staat stel hier je vragen aan een echt meisje... maar waarom maak jij dan dit topiek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik sta midden in het leven heb veel vrienden en leuke baan en alles goed voor elkaar!
ik weet dat er soms meisjes onzeker zijn en das niet nodig hoor!! die wil ik best helpen op te peppen![]()
er zijn weinig dingen die ik nie weet heb ook heel veel ervaringen, en ook voor jonges die nooit wat van meisjes snappen wil ik wel uitleggen wat ze fout doen!
was een maand geleden een topic over op ONZquote:
Het begint bij één, en dan komen er nog meer. Tip; zoek eens naar google naar loverboys, en je weet het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef -Trouble- het volgende:
mijn vriend wil graag dat ik met een vriend van hem naar bed ga, om te bewijzen hoeveel ik van hem hou want dan krijgt hij er geld voor en hij heeft geldproblemen. moet ik dat doen? ik hou wel heeeeeel veel van m'n vriend namelijk
nee man is gewoon gezellig en om ff bij te praten wat je bevoorbeeld echt van haar vriendje vind enzo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:48 schreef zagevent het volgende:
[..]
Het begint bij één, en dan komen er nog meer. Tip; zoek eens naar google naar loverboys, en je weet het antwoord op je vraag.
OT: Waarom gaan meisjes altijd in groep naar de toiletten? Jongens vragen toch ook niet of hun vrienden gezellig naar de wc gaan. Houden meisjes daar soms stiekeme mini-orgiëen?![]()
wat is het voor een meisje? heb je geen foto?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef Aardbeikwark het volgende:
Hoe kan ik het meisje van mijn dromen versieren?
Toegegeven, het klonk wel geil.quote:
Je hebt ook manwijven zonder tits en zijn ook meisje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hoor je hebt toch ook van die manwijven zoals kelly die heeft ook borsten maar is ook geen meisje![]()
wat versta jij onder tits?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt ook manwijven zonder tits en zijn ook meisje!
Dus, komop!
Tietuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |