Mijn wilde gok was Totoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:15 schreef knars het volgende:
Welke band heeft een nummer verzorgd voor de soundtrack van Back to the Future III, en kwam in hun 1885 line up ook nog voor in de film?
Dat was hem...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Was even het einde van vorig topic aan het bekijken, ranja's vraag, maar is dat niet: Will To Power met Freebird/Baby I Love Your Way?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Was even het einde van vorig topic aan het bekijken, ranja's vraag, maar is dat niet: Will To Power met Freebird/Baby I Love Your Way?
Ah, niet gezien dat jij 'm had beantwoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ZZ Top
en newbiedoobiedoo + 1 voor festival de beschaving
tvp
Hmmm, een #22 notering is niet echt een hit of...?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
het gebrek aan top 40 kennis onder de trivia-ers blijft me verbazen
Top 40.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was 8 destijds. Is dat een goed excuus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Mag Mark niet gewoon een vraag doen nu? Of anders Iggy?quote:
Mark is er niet, en natuurlijk mag iggy dat, dat hoeft ie toch niet te vragen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag Mark niet gewoon een vraag doen nu? Of anders Iggy?
Mark is net een uurtje weg, dus regeltechnisch heb je gelijk idd. Maar Iggy had ook net een vraag goed en die is er gewoon.....naja, zoek het maar uit, ik ga toch werken nu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef n0r het volgende:
[..]
Mark is er niet, en natuurlijk mag iggy dat, dat hoeft ie toch niet te vragen?
Ik denk, ik post er maar eentje.
imageshack ook niet? anders doe k m daar ook even uploadenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef knars het volgende:
mwah, tis photobucket, dus kan hem niet zien op mn werk![]()
quote:Shortly after the release of their first album, they received attention from numerous MP3 blogs and a favorable review from Pitchfork Media, who gave the band a "Best New Music" commendation. The ensuing demand for the album was so great that the band was forced to repress the CD, as the initial production run was too small. They garnered even more press after David Bowie and David Byrne were spotted at some of the band's shows in 2005.
3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:34 schreef knars het volgende:
Bowie? Blinde gok op Arcade Fire. Webblokkering suckt, anders had ik die mensen iig kunnen tellen.
Yeahquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Clap Your Hands Say Yeah?
quote:Het optreden datvrijdag zou geven op Beatstad Heats in Den Haag is afgelast. De gemeente Den Haag is bang dat er te veel belangstellenden op het optreden van de band afkomen. Om calamiteiten te voorkomen en de veiligheid van bezoekers te garanderen is het concert afgelast.
Wou ik net zeggen, voor de vorm dan maar Heideroosjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef bartrid het volgende:
Krezip?
Het is daar in Den Haag tijdens Koninginnenach en de Beatnach een paar keer goed uit de hand gelopen, dat zal de reden zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er zoveel belangstellenden voor deze band zullen komen....het zou geen reden voor mij zijn om te gaan.
Maar goed, ze stonden wel op Pinkpop...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:55 schreef methodmich het volgende:
The Shorts!
Come on ça va, lalalalalala.
Jup, het zijn fIREHOSE, dEUS EN bIG fLAMEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:12 schreef bartrid het volgende:
Big Flame ken ik niet, maar hebben ze alle 3 hoofletters en/of kleine letters waar je dat niet zou verwachten?
quote:But the thing which must be keepingup nights, apart from the nagging suspicion that they've got a dreadful name for their band (seriously,
? What else was on the beermat when they were thinking of band names? The Doink? The Biff? The Widdly-Widdly-Skree-Oh-Wah-Twiddly-Dee?), is the possibility that they're only ever going to be nearly any good.
quote:'s first single, Wide Awake, was released in mid-March 2007, with a second single, Either Way, following a few weeks later. Both records reached the British Top 20, and the group's first album, Love It When I Feel Like This, arrived in early June.
Orly? Wang Chung? Wacht, ik verzin wel iets nieuws.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
heb ik volgens mij eergisteren nog gevraagd, bukgeit
recentelijk, iig
Welk nummer en van wie?quote:One two three
She's a real left winger 'cause she been down south
And held peasants in her arms
She said "I could tell you a story that could make you cry"
"What about you?"
I said "Me too"
"I could tell you a story that will make you cry"
And she sighed "Aaahh"
I said "I wanna be a singer like Lou Reed"
"I like Lou Reed" she said sticking her tongue in my ear
"Let's go, let's sit, let's talk"
"Politics go so good with beer"
"And while we're at it baby, why don't you tell me one of your biggest fears?"
I said "Losing my penis to a whore with disease"
"Just kidding" I said "Losing my life to a whore with disease"
I said "Please... I'm a humble guy with a healthy desire"
"Don't give me no shit because..."
Altied wat mit doequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
De verhuisellende is aan het beginnen
extreem jaartje... dat is allesquote:
túúrlijk... ;-)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
extreem jaartje... dat is alles
Volgend jaar beloof ik rust![]()
Wij zouden het wel heel fijn vinden als we volgend jaar een zwangerschap bij onszelf zouden kunnen begroetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef knars het volgende:
[..]
túúrlijk... ;-)
mag ik je inzet verhogen van bruiloft en verhuizing naar bruiloft, verhuizing en geboorte?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef knars het volgende:
nee, die afbeelding zegt me totaal niets en de omscrhijving maakt het er ook niet makkelijker op
Vertel mij watquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
De verhuisellende is aan het beginnen
Zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij zouden het wel heel fijn vinden als we volgend jaar een zwangerschap bij onszelf zouden kunnen begroeten![]()
Willen we al heeeeel lang, maar helaas wil dat nog niet lukken.
Kop op, peaceman (en Diaan)! Het heeft bij ons ook lang geduurd, maar het resultaat maakt alles goed. Ik duim voor jullie, want ik weet hoe het is....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:35 schreef peaceman het volgende:
Wij zouden het wel heel fijn vinden als we volgend jaar een zwangerschap bij onszelf zouden kunnen begroeten![]()
Willen we al heeeeel lang, maar helaas wil dat nog niet lukken.
Dat hoorde je door de muren heen???quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef knars het volgende:
[..]
Zou leuk zijn!Hoop dat het nu wel snel lukt, zonder al te veel druk er achter enzo... lijkt me ook niet prettig. Onze buren zijn een paar jaar vrij plichtmatig bezig geweest, dat haalt wel de spontaniteit eruit, zeg maar.
in ons geval het gebrek daaraan....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:59 schreef bukgeit het volgende:
Kunnen we tussen de zwangerschappen door nog een hintje krijgen, ranja?
die is het jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef bukgeit het volgende:
Is het die Miss Alex White?
quote:'s most beautiful song is also his most successful. Better known in the English world as "
", "
" has drawn covers from some of the greatest artists in the world, almost from the moment the now-definitive translation was published by Rod McKuen in 1966. Included on his album The Loner and 13 Other Rod McKuen Songs, "
" immediately prompted a hit cover version by Damita Jo; Dusty Springfield, Michelle Lee, the Seekers, Al Martino, Jack Jones, Glen Campbell, Frank Sinatra, Tom Jones, Neil Diamond and Julio Iglesias rank among the song's other admirers.
himself released the original "
" in 1958 on his fourth LP, a heartbreaking exposition of loneliness and love that became a major continental hit that same year. Three years later, Eric Blau included a warm translation of the song in the musical O! Oysters but, well received though it was, the song passed by unnoticed. Indeed, when McKuen offered his own translation to American publishers, it was turned down out of hand. Not until he persuaded Glenn Yarborough to record a version did he finally secure a deal for the song.
Thereafter, of course, it proved unstoppable. Following in the footsteps of the giants who covered the song in the late 1960s, Terry Jacks scored a worldwide hit with it in 1974, when he employed it to follow-up "Seasons In The Sun", while a painfully Spartan version is an unimpeachable highlight of the first album by Marc Almond's Marc and the Mambas side project. A beautiful new translation of the original [...] lyric, meanwhile, was debuted by Momus in 1986, under the title "" - which is actually closer to both the self-sacrificial intent of
's original than " :S) ".
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gokje: Jacques Brel met Ne Me Quitte Pas
quote:The video for "", which featured slow motion footage of a fish flopping out of water, received extensive airplay on MTV in the summer of 1990, despite provoking anger from animal rights activists. The fish used at the end of video for "
" was Björk's. She stated "There was a party at
's mansion in Berkeley and I was just coming from a poetry reading in San Francisco. I had been given the fish (which she admits to having named
) from a person at that poetry reading, and brought it to
's party. That's the last time I ever saw him."
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef bartrid het volgende:
vis, animal rights en 1990 dat kan bijna niet anders dan Faith no more's epic zijn.
quote:In one scene, a nun was being chased by a man who wants to rape her. This particular scene was quickly removed from the video (the full cut was only shown after midnight).
shadow +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:58 schreef bigshadow het volgende:
Ik dacht Bo diddley.
Je houdt 1 letter over -ap. En het woord dat ik zoek is niet hackers maar een meer normale activiteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Hackers For Nuclear Free City
Die -ap begrijp ik niet...
En dan de juiste vervoeging en de rest erachterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:23 schreef bartrid het volgende:
Workers?
Juust! Nieuw bandje met best een aardig albumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:24 schreef bartrid het volgende:
working for a nuclear free city dan.
Ik zie hier gewoon een aapje?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Four - U = For, dus daar kan ik geen 'ap' vanaf halen...
Missen we bij -ap een afbeelding of zo?
Zie ook geen aapquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik niet, ik zie alleen:
+
-ap
+
Dat verklaart een hoop, aapje zit misschien in je chache?...
quote:The classic line-up of rock bandon have performed together on stage for the first time in 19 years.
Singer, who went solo in 1988, was joined by his former bandmates for a version of their 1982 debut single
Nee, niet the Smiths. Schots.quote:
Klinkt nog niet als een reünie...quote:Afgelopen zondag 26 augustus 2007 tijdens het optreden van Fish in Aylesbury is hij tijdens de toegift Market Square Heroes tot grote verrassing van het publiek vergezeld door Steve Rothery, Mark Kelly, Pete Trevawas en Ian Mosley.
quote:Ka sa yé misyé bobo
Fo pa'w kon-prann bibi sé on kouyon
Si tout lé mwen o founo
Mais oui.quote:
En daar heb ik onlangs nog een foto-/wie?-vraag over gesteld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Nee, dat is die zingende non! Zo weet ik het ook!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Nee, dat is die zingende non! Zo weet ik het ook!
Op 1 september in Hengelo, Overijssel. Appelpop is altijd in Tiel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef methodmich het volgende:
Summer Square
Høkersweekend. knars +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:00 schreef knars het volgende:
Drie Daag'n Zuup'n met Normaal?
quote:Is the long wait finally over?the legendary sonic sculptors of feedback and tremelo who helped define the shoegaze movement only to disband after releasing just two full length albums, is set to make its first live appearance in more than a decade at the Coachella Valley Music and Arts Festival in Indio, CA in April, 2008.
sterker nog, dat is gewoon onzin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:26 schreef bukgeit het volgende:
Dat moet MBV zijn, al kun je over dat aantal van twee albums twisten.
Behalve de 2 die ze ongetwijfeld bedoelen hebben ze 'This is Your Bloody Valentine', 'Ecstacy' en 'Strawberry Wine'. Daar zitten toch 2 albums bij, alleen Strawbery Wine is een echet ep. Lengte bepaalt niet of iets een ep of album is... en dan nog, zeker bij MBV zijn de ep's minstens zo belangrijk als de albums dus kun je dan ook 'Feed me with your kiss' en 'You made me realize' niet negeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef bukgeit het volgende:
Nou ja, die eerste twijfelt of ie een EP is of een album, qua lengte dan.
Blues Brother Castro, of zijn die pas aan de tweede toe?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef ranja het volgende:
Welke band presenteert zaterdag hun 3e album in Waterfront Rotterdam?
Hun 3e komt waarschijnlijk volgend jaar uit. Ze zijn wel net terug van een pauze.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Blues Brother Castro, of zijn die pas aan de tweede toe?
bukgeit +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef bukgeit het volgende:
De dames Riplets?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Julio Iglesias?
quote:Better parted
I see people crying
Thruth gets harder
There's no sense in lying
Help me find a way from this maze
I can't help myself
Ik heb op mijn PC een live-versie van Tomorrow Started en die isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Ken je de live-opname van Talk Talk in Salamanca?
Werelds...![]()
Die heb ik toen ook getaped, maar ben ik kwijt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog wel ergens het optreden van Veronica's Rocknacht 1984 liggen
(edit: eeeh..liggen? ik bedoel dat zit ergens in een kier op m'n schijf..)
Absoluut.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef bartrid het volgende:
rancid?
Dacht al dat jij dit zou wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef bartrid het volgende:
rancid?
YesmeansYesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nomeansno
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nomeansno
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rob in High Fidelity iig
Geen enkele foto op AMG ziet er duidelijk uit trouwensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die herken ik hier echt niet van. niet dat ik uberhaupt goed weet hoe ze er uit zien
Precies. De Stiff little Fingers werden volgens mij afgezet voor Dry the rain, die vreemd genoeg bij het outro begon..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:57 schreef bukgeit het volgende:
Beta Band
Ik boycot films met Hugh Grant, dus dat ga ik niet wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet de band van Hugh Grant in Music And yrics?
Stiff Little Fingers worden gedraaid als iemand vraagt 'is this teh new Green Day album'?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Precies. De Stiff little Fingers werden volgens mij afgezet voor Dry the rain, die vreemd genoeg bij het outro begon..
Nee, Dick zet SLF op om de invloeden van green day te laten horen aan Darlene uit Roseannequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Stiff Little Fingers worden gedraaid als iemand vraagt 'is this teh new Green Day album'?
dacht dat dat bij de 10 albums-verkopen-weddenschap hoorde maar kan ik verkeerd onthouden hebben.
quote:An agreeable dance outfit with ties to industrial music, techno, and funk plus an equally appreciable pop sense,hit the dance clubs and later the charts with their infectious breakout single, 1988's "What's on Your Mind (Pure Energy)." The group, a quartet formed in Minneapolis by James Cassidy, Paul Robb, Kurt Harland (aka Kurt Valaquen), and Amanda Kramer, signed to Tommy Boy Records a few years later and recorded a self-titled debut album. The single "What's on Your Mind (Pure Energy)," propelled by a Leonard Nimoy sample and Valaquen's smooth, assured vocals, became a club hit and eventually landed at number three in the pop charts.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:17 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, nog nooit van gehoord
Leuke wie-is-wie foto's, maar de line up zal wel iets anders zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef bukgeit het volgende:
REO Speedwagon
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Teach Inn?
Ja, zoiets...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dr Dre - Ring Ding Dong
Paul McCartney - Wonderful Christmas Time
Passion Fruit - Ring a Ding Dong Song
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |