Festival van het Nederlandse Lied. Inderdaad in Utrecht, maar dat gaat dit jaar niet door. Ook niet die Botenparade.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef knars het volgende:
een of ander levensliedfestival?
EO-Jongerendag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef bukgeit het volgende:
Ook niet. Het is een net festival.
quote:We are stardust, we are golden
We are ten billion year old carbon
And we got to get ourselves back to the garden
Klopt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Venus! Schiet me te binnen nu
Preciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:34 schreef ranja het volgende:
Je vraagt je dan toch af welke briljante geest heeft bedacht dat het een goed idee was te beginnen met die 2 nummers en daarna alleen nog maar Beatles nummers. Was de inspiratie op, of verloor hij z'n beheersing toen-ie een keer met de Beatles begonnen was of was het gewoon te moeilijk om een goede start te maken met Beatles en had-ie een soort intro nodig?
Ik ga dit maar goed rekenenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef ranja het volgende:
Er stond al een nieuwe vraag
Ik ken dat volgens mij alleen als Stars on 45 proudly presents the Star Sisters...
Ja, ik snapte de vraag al niet helemaalquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
maar die van ranja was natuurlijk wel de grote nummer 1-hit
Nooit geweten dat het een medley was, volgens mij heb ik het tweede gedeelte van het nummer nooit gehaald.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Ook opgezocht, de uitvoerenden ken ik wel, maar die medley heeft kennelijk weinig indruk gemaakt op me.
* Berkery heeft 'm dus ook opgezocht, ik had 'm nooit geradenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een medley was, volgens mij heb ik het tweede gedeelte van het nummer nooit gehaald.
In dat geval: WIE?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:51 schreef knars het volgende:
Dat kan, maar dan krijg je wel een erg wanstaltelijke combinatie, denk ik. Als je Ranja's vraag probeert op te lossen zou ik het ook met twee andere nummers proberen. En als je daar geen zin in hebt, stel ik voor een lostrekkertje er in te gooien...
Losgetrokken!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:48 schreef knars het volgende:
Fall Out Boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |