Geen enkele foto op AMG ziet er duidelijk uit trouwensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die herken ik hier echt niet van. niet dat ik uberhaupt goed weet hoe ze er uit zien
Precies. De Stiff little Fingers werden volgens mij afgezet voor Dry the rain, die vreemd genoeg bij het outro begon..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:57 schreef bukgeit het volgende:
Beta Band
Ik boycot films met Hugh Grant, dus dat ga ik niet wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet de band van Hugh Grant in Music And yrics?
Stiff Little Fingers worden gedraaid als iemand vraagt 'is this teh new Green Day album'?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Precies. De Stiff little Fingers werden volgens mij afgezet voor Dry the rain, die vreemd genoeg bij het outro begon..
Nee, Dick zet SLF op om de invloeden van green day te laten horen aan Darlene uit Roseannequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Stiff Little Fingers worden gedraaid als iemand vraagt 'is this teh new Green Day album'?
dacht dat dat bij de 10 albums-verkopen-weddenschap hoorde maar kan ik verkeerd onthouden hebben.
quote:An agreeable dance outfit with ties to industrial music, techno, and funk plus an equally appreciable pop sense,hit the dance clubs and later the charts with their infectious breakout single, 1988's "What's on Your Mind (Pure Energy)." The group, a quartet formed in Minneapolis by James Cassidy, Paul Robb, Kurt Harland (aka Kurt Valaquen), and Amanda Kramer, signed to Tommy Boy Records a few years later and recorded a self-titled debut album. The single "What's on Your Mind (Pure Energy)," propelled by a Leonard Nimoy sample and Valaquen's smooth, assured vocals, became a club hit and eventually landed at number three in the pop charts.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:17 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |