Mijn wilde gok was Totoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:15 schreef knars het volgende:
Welke band heeft een nummer verzorgd voor de soundtrack van Back to the Future III, en kwam in hun 1885 line up ook nog voor in de film?
Dat was hem...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Was even het einde van vorig topic aan het bekijken, ranja's vraag, maar is dat niet: Will To Power met Freebird/Baby I Love Your Way?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Was even het einde van vorig topic aan het bekijken, ranja's vraag, maar is dat niet: Will To Power met Freebird/Baby I Love Your Way?
Ah, niet gezien dat jij 'm had beantwoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ZZ Top
en newbiedoobiedoo + 1 voor festival de beschaving
tvp
Hmmm, een #22 notering is niet echt een hit of...?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
het gebrek aan top 40 kennis onder de trivia-ers blijft me verbazen
Top 40.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was 8 destijds. Is dat een goed excuus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Mag Mark niet gewoon een vraag doen nu? Of anders Iggy?quote:
Mark is er niet, en natuurlijk mag iggy dat, dat hoeft ie toch niet te vragen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag Mark niet gewoon een vraag doen nu? Of anders Iggy?
Mark is net een uurtje weg, dus regeltechnisch heb je gelijk idd. Maar Iggy had ook net een vraag goed en die is er gewoon.....naja, zoek het maar uit, ik ga toch werken nu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef n0r het volgende:
[..]
Mark is er niet, en natuurlijk mag iggy dat, dat hoeft ie toch niet te vragen?
Ik denk, ik post er maar eentje.
imageshack ook niet? anders doe k m daar ook even uploadenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef knars het volgende:
mwah, tis photobucket, dus kan hem niet zien op mn werk![]()
quote:Shortly after the release of their first album, they received attention from numerous MP3 blogs and a favorable review from Pitchfork Media, who gave the band a "Best New Music" commendation. The ensuing demand for the album was so great that the band was forced to repress the CD, as the initial production run was too small. They garnered even more press after David Bowie and David Byrne were spotted at some of the band's shows in 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |