PiPoquote:Kon niks beters bedenken.
Nice, vooral die slagplaat!quote:
Dat is een merknaam, zou op de kop kunnen staan.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Oh wacht, Eko is het merk (zie ik nu).Staat aan de binnenkant van de gitaar.
Precies, leuk ding, gaaf om te zien!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Oh wacht, Eko is het merk (zie ik nu).Staat aan de binnenkant van de gitaar.
Yep, typisch, 60/70'er jaren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Gewas het volgende:
Die gitaar is iets van 30 jaar oud.
Uiteraard, maar daarom had ik dat ook expres niet genoemd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk dat het meest bepalend voor je geluid je handen is. En dan heb ik het niet over snelheid enzo, maar over de druk en de manier waarop je aanslaat. Als je 2 verschillende gitaristen op dezelfde rig laat spelen, klinkt ie nooit hetzelfde.
damn gast, niet zo eigenwijs, ik heb er een gehad voor dat geld. nieuw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Voor 170 nieuw kun je nooit een LC in je handen gehad hebben, bij mij weten zijn de teles en strats allemaal 250 (+) . Kijk maar bij groove factory, max guitars den haag etc. etc.
Dan had je een handeltje moeten beginnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:21 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
damn gast, niet zo eigenwijs, ik heb er een gehad voor dat geld. nieuw.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
[[url=http://users.skynet.be/sky53785/5.png]afbeelding][/url]
Had 't gepost in het 'show je mac' -topic op tweakers, maar ik heb er niet echt iemand tegen de schenen mee geschoptquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom staat je Mac ernaast, patser?.
Ik intussen na een hele rits gitaren en versterkers wel: de gitaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daarom had ik dat ook expres niet genoemd.
Wanneer het tussen een gitaar en een versterker gaat ben ik er nog niet uit dus.
Wat voor versterker is dat? Fender HotRod?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
FYI, zo duur waren ze in het begin voordat ze aan alle kanten gehyped werden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dan had je een handeltje moeten beginnen![]()
Mooie en aparte kleur!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
Freaks he, die gasten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Had 't gepost in het 'show je mac' -topic op tweakers, maar ik heb er niet echt iemand tegen de schenen mee geschopt.
(oja: + garageband)
Jammer dat het IQ ontbreektquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Freaks he, die gasten?
Dus liet je maar ff je iGuitar, je iAmp en je iEffects zien..
Fender 'hotrod' Deville!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat voor versterker is dat? Fender HotRod?
Ik heb vernomen dat hertog jan kratjes doorgaans een veel vollere en warmere toon geven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef punkjunk het volgende:
Mooi ding! Er zit iets van een humbucker in ofzo?Welk merk is't 'ie?
Dit is de mijne:
[afbeelding]
En een leeg kratje onder je versterker geeft wél een ander geluid.
Gaat morgen op de busquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:36 schreef Sloggi het volgende:
He Dean, waar blijft die Hendrix-poster.
Ik heb hem zelf ook getest bij de feedbackquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op zijn foto?
Ik heb dezelfde hier.
Alleen geen Mac!
Het had ook "Stop je Dean in waar je de zon niet kunt zien..." kunnen wezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een TT trouwens... [afbeelding]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het had ook "Stop je Dean in waar je de zon niet kunt zien..." kunnen wezen
Wat was de lokatie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag bandfoto's gemaakt, morgen vocals voor demotje opnemen, overmorgen optreden. Mooie besteding van de laatste vakantiedagen![]()
Als je witte kapjes op de elementen zou hebben zou 'ie helemaal perfect zijn!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
Grootste gedeelte bij de oude TNO gebeuren achter de TUwijk die word afgebroken oude parkeergarage die half gesloopt was en wat zooi daar nog omheenquote:
Oeh industrialquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte bij de oude TNO gebeuren achter de TUwijk die word afgebroken oude parkeergarage die half gesloopt was en wat zooi daar nog omheen
Ben benieuwd naar het resultaat
Ja het weer was echt lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oeh industrial
Helaas konden 2 bandleden dit weekend niet (introbegeleider en DND) anders hadden we met dit mooie weer ook foto's kunnen laten schieten
quote:Bestelwagen H-H: De Brede Waaier van het stootkussen
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.quote:
Ik kwam ergens een handleiding tegen voor "Vensters xp"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.![]()
das heul geen tortexquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ooit iets bij Pickfactory besteld? We hebben daar 250 plectra besteld voor nog geen 30 cent per stuk... goedkoper dan in de winkel + eigen logo![]()
Ben alleen benieuwd wanneer ze binnenkomen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das heul geen tortex![]()
Tortex![]()
Nee weet ik.... daarom hebben we ook maar 250 besteld. Bevallen ze dan bestellen we nog meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
250 kan je wel ff mee vooruit
maar hoe weet je dan zeker dat je een beetje fatsoenlijk plectra hebt? Weet nog wel dat er bij m'n ibanez starterspack van die gare zaten die na een kwartier spelen gewoon voor de helft waren opgelosten er een hoopje gekleurd stof op de grond lag
Plus iCables.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Freaks he, die gasten?
Dus liet je maar ff je iGuitar, je iAmp en je iEffects zien..
4 van de 5 in onze band spelen (ook) gitaar... en de drummer vond het leuk om ze ook te hebben... 50 plectra pp. en je deelt nog wat uit... daarvoor laat je ze eigenlijk ook drukken, want je eigen logo ken je wel... denk dat je zo door die 50 heen bentquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
nog meer bestellen? die 250 kom je al nooit doorheen lijkt me
![]()
die iCarpet vind ik eigenlijk ook wel flexquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Plus iCables..
Nah, ik was niet de eerste die daar z'n gitaarspullen in postte, was iemand voor mij met een seventies strat in Daphne Blue, die was pas mooi imo!
Dan gaat het inderdaad wel hard jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
4 van de 5 in onze band spelen (ook) gitaar... en de drummer vond het leuk om ze ook te hebben... 50 plectra pp. en je deelt nog wat uit... daarvoor laat je ze eigenlijk ook drukken, want je eigen logo ken je wel... denk dat je zo door die 50 heen bent
Ja zal ik doen... het gastenboek is tamelijk positief over de kwaliteit, dus ik heb hoop (.7 mm moet wel een beetje overeenkomen met mijn .73 mm Gator Grips, anders heb ik te slappe besteld). Vandaag printen ze de aanmeldingen van 24 juli (vakantie-vertraging) dus ik vrees dat we nog een poosje moeten wachten, aangezien we ze donderdag hebben besteld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan gaat het inderdaad wel hard ja
Laat maar horen hoe ze bevallen als je ze binnen hebt ben wel benieuwd
quote:
wij wel! ha-ha!quote:
Zonder drumsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij wel! ha-ha!
wij zijn gewoon vet bekend in heul nijmegen, en ons eerste optreden is pas 29 september
Hee cool! Waar is het? Misschien kom ik ff langs... hoe heet de band?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij wel! ha-ha!
wij zijn gewoon vet bekend in heul nijmegen, en ons eerste optreden is pas 29 september
Is het een soort Metalzone?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand toevallig nog interesse in een GLX heavey metal pedaal ?
Nee beter vind ik vond die metalzone eigenlijk maar een kraakbak was hier eigenlijk goed tevreden over.quote:
ja, ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
spamalert
metalzone heb ik wel voor je eventueel. 40 euro nieuwstaat.
/spamalert
Nee, dat valt wel mee. Het instellen komt alleen nogal nauw. Ik heb de mijne gekocht omdat mijn Boss ME-X (die ik ook nooit gebruik) geen distortion had. Distortion uit een doosje is sowieso nooit echt mijn ding geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
Een voor een komen ze er achter dat het bagger dingen zijn [afbeelding]
Hmmm... nee, maar toch bedankt... past trouwens ook niet meer in mijn pedalboardquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/hm100
ff soundclip
ik kan geen metal dingen spelen dus voor die metalmannetjes hier is het mooi ongeinspireerde baggermaarja hier moet je het mee doen gaat er ongeveer om hoe het klinkt
owja en opgenomen met een webcam van 5 eurodus van de geluidskwaliteit ook niet veel te verwachten
degelijk pedaal stalen behuizing met instellingen voor (level, high, low, mid, mid freq, distortion)
30 euro mag je hem hebben![]()
Zelfde probleem hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmm... nee, maar toch bedankt... past trouwens ook niet meer in mijn pedalboard
Mijn speelgoed:
[afbeelding]
"De humbucking bestelwagens van het Stootkussen van de Brede "Waaier" werden langs ontworpen De Minnaar van Seth en verschenen eerste op diverse modellen van de Douane Telecaster"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.![]()
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierTuner erin past niet
dan maar iets eruit
ja preciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."![]()
Ja dat wel.quote:
Adapter en daisychain bij elkaar was 20 euro. Nouja hij heeft genoeg power om theoretisch gezien een shitload meer pedaaltjes te voeden dan dat je ooit bij elkaar zult hebben 1700ma kan hij aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
Inclusief adapter Drib?
En hoe houd zo'n ding het in band oefen/optreed situaties?
Komt van bij de iKea (quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
die iCarpet vind ik eigenlijk ook wel flex![]()
Als ik zo op mijn kamer ben maak ik ook wel een feauteautje van mijn opstelling...
Effecten:quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooie set heb je tochwat zit er allemaal in ?
En waarom heb je gekozen voor zo'n powerblok ipv daisychain met onespot adapter zelfde effect alleen neemt dat blok ruimte in en is voglens mij een heel stuk duurder.
Nee... die octaver gebruik ik alleen bij wat solo-gepingel. i.c.m. die Metalcore en de Delay krijg je hele zware modderige tonen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Er komt al 1m² nerts uit Rusland aan. Daarna nog wat bloeddiamanten uit Nigeria om de Neutriks op te pimpen en ik denk dat ik nog een kilootje of 2 aan narwal-ivoor uit Groenland laat komen voor de afwerking.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een mooi stukje fluffystof shit of tapijt halen ofzo wat je in je koffer vastzet ziet er wat toffer uit dan dat hout
Ja thanks... Lijkt die Pacifica tenminste nog ergens naar...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Maidenfan het volgende:
Slagplaat is bangelijk! Niet eens de minste afbeelding, echt chique...
En originele bevestiging van die pedals. Ben wel te vinden voor alles wat in flightcases zit!
Het pakje past bij de middelste gitaristquote:
Ahhh ook de case voor een showmaster 24quote:
Wat doet een flanger nou eigelijk? Ik heb een originele Ibanez flanger FL9 uit 1981 ofzo, maar ik krijg niet een bruikbaar geluid uitquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Ditquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat doet een flanger nou eigelijk? Ik heb een originele Ibanez flanger FL9 uit 1974 ofzo, maar ik krijg niet een bruikbaar geluid uit![]()
Joy! Zaterdag weer eerste repetitie na meer dan 7 maanden... als het maar niet gaat regenen, want dan ga ik finaal op mijn plaat...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Boston btu-500 tuner voor 45 euro gekocht doet het perfect. Truebypass en mute stand dus perfect eigenlijk en half zo duus als die boss.
Ach handvat die loskomt. Oude bassit heeft dat ding een keer uit z'n klauwen laten kankere dus zit al een hele barst in( daarom is het ook ex bassist, ik heb hem vermoord) dus ik ben benieuwd hoelang hij het uithoudt
maar het weegt inderdaad aardig wat. Naar oefenruimte gaat ie achterop en dan vasthouden en dan gitaar maar ind e tas ipv de koffer en om de nek![]()
Ja ramp is dat altijd, als het zuigweer is gaat alleen de overdrive meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Joy! Zaterdag weer eerste repetitie na meer dan 7 maanden... als het maar niet gaat regenen, want dan ga ik finaal op mijn plaat...
Aanpassen aan de omgeving hè... nog oneerbare voorstellen gehad?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
het homohandje was niet eens in scene gezet![]()
![]()
JA!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aanpassen aan de omgeving hè... nog oneerbare voorstellen gehad?
De hufters! En dan zeker nog met een Cola Light aankomen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA!
Of ik cola of bier wou
pffff
anale seksde barman pijpen in de pauze
dat is tot dááraantoe maar ze kunnen tever gaan natuurlijk
Wat trekt die bassist van jullie een grafsmoel zegquote:
Dacht je dat dat toeval wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:39 schreef VaderJacob het volgende:
Maar dan hebben we nog niet genoeg optredens voor de laatste stap![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Crybaby Wah
M'n nieuwe multi-effectenpedaal
tof, een mooger fooger, die komt er hier ook ooit nog wel eens in denk ik. freqbox ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:43 schreef Neidropje het volgende:
vet:
[afbeelding]
niet van mij:)
trouwens @ hierboven met plaatjes. Waarom heb je je eq voor je flanger en delay staan? Of zie ik dat niet goed?
Ikke?! Ja, mijn EQ staat in de FX loop voor de Flanger en voor de delay. Ik weet niet of het correct is, maar ik heb het idee dat je de flange beperkt, omdat je met je EQ de grenzen van je geluid al aangeeft. Hij klinkt wat mooier zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:43 schreef Neidropje het volgende:
vet:
[afbeelding]
niet van mij:)
trouwens @ hierboven met plaatjes. Waarom heb je je eq voor je flanger en delay staan? Of zie ik dat niet goed?
Qua akkoorden enz is het idd gewoon hetzelfde het ligt er maar net aan vooral wat voor soort muziek je wil gaan spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraagje. Zit er veel verschil tussen akoestisch en elektrisch gitaar spelen? Is het een andere techniek die je moet gebruiken? Akkoorden zijn op beide toch gewoon hetzelfde, lijkt me.
Mên, dat pedalboard is echt mooi!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Effecten:
[afbeelding]
Ik heb ook wel een daisychain liggen, maar die had maar 5 uitgangen. En deze Big John heeft 7 uitgangen en kan 600 mA leveren tov 200 mA van mijn vorige adapter.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukjes van een fietsketting
of je kan ook van dat klikkebandtape gebruiken
ik heb ze er los instaan die dingen gaan nergens heen
Thanks! Wat Dribbel_ zegt: Fietskettingschakels... ga naar een fietsboer en vraag of ze een stuk ongebruikte ketting kunnen missen. Ga naar de Halfords en koop voor 3,79 een kettingpons en je hebt je gratis schakeltjes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Mên, dat pedalboard is echt mooi!
Ik heb het al eens eerder gevraagd (en antwoord gekregen) maar kan het niet meer terugvinden met de search; hoe zet je die effecten vast aan het hout? Wat voor metalen dingetjes zijn dat?
Kan je niet tijdelijk met tierips of wat boterhamzakjes clips die units fixeren?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Cynic het volgende:
Morgen alles in mijn rack maar eens vasttapen of zoiets. Mijn kooimoertjes zijn er nog niet maar ik moet wel oefenen...![]()
Dat is inderdaad wel een goed idee!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:33 schreef Doodkapje het volgende:
Kan je niet tijdelijk met tierips of wat boterhamzakjes clips die units fixeren?
wat heb je in je rack dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Cynic het volgende:
Morgen alles in mijn rack maar eens vasttapen of zoiets. Mijn kooimoertjes zijn er nog niet maar ik moet wel oefenen...![]()
Alleen nog maar een preamp en poweramp, maar die ga ik ook niet los meenemenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat heb je in je rack dan?
'Alleen' nog maar? Behoorlijk essentiële dingen... zowat je hele versterker eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alleen nog maar een preamp en poweramp, maar die ga ik ook niet los meenemen
Geeeeyyyylllll!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef nightfall het volgende:
vandaag eindelijk binnengekomen: mijn schecter classic,. op ebay in de states voor 460 dollar gescoord, ding is werkelijk onbespeeld zit geen enkel gebruikersspoor op,. op de bon 240 dollar laten zetten,. 5 tientjes invoorrechten,. alles bij elkaar heb ik deze schoonheid voor 500 euro
![]()
plaatjes heb ik van het internet,. grappige is dat ie vrij lichtblauw lijkt,. maar dat komt omdat ie nogal glossie is en daarom licht uitslaat op foto's,. toen ik em vanmiddag bekeek leek ie meer groen,. hij speeld er superlekker,. lage aktie precies zoals ik het graag wil hebben,. jammer alleen dat de lage e nogal klapperd, dus laat em nog ff afstellen.
Had er al een hoop over gelezen,. vooral dat je veel gitaar voor je geld krijgt,. je merkt aan alles dat er aandacht aan besteed is en de hardware is tot aan de draaiknopjes aan toe van prima kwaliteit.
plaatjes heb ik van het internet, heb zelf geen fatsoenlijk fototoestel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat is waarquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
'Alleen' nog maar? Behoorlijk essentiële dingen... zowat je hele versterker eigenlijk
quote:
zo zijn ze allemaal hetzelfdequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
Wat lul jij nou man
Hij heeft een inlays en de headstock is anders, als je ook niet naar de kleur kijkt is het zowat de zelfde gitaar man
Damn, dat zuigt. What happened where?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
1 september geen gig, uiteindelijk toch geen vergunning verkregen [afbeelding]
Wou je midden in de stad zelf een optreden geven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
1 september geen gig, uiteindelijk toch geen vergunning verkregen [afbeelding]
Zo ongeveer. Was op een veldje tussen twee flatgebouwen in zo'n halve turkenwijk...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wou je midden in de stad zelf een optreden geven?
Zaaltje? Open Air man!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
Maar waarom moesten jullie een vergunning regelen? Of is dit chick van een zaaltje ofzo?
OMG jullie wilden in Drachten optredenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Was op een veldje tussen twee flatgebouwen in zo'n halve turkenwijk...
Had zou wel vet geweest geworden zijn [afbeelding]
Serieus he ik wou net gaan posten :quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:08 schreef SNArky het volgende:
Volgens mij ziet dribbel nu groen van jaloezie.
Nouja er zijn in Leeuwarden en Drachten toch ook wel wat andere mogelijkheden voor optredens?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Deansensitized het volgende:
Leeuwarden [afbeelding]
We hadden er net zo'n zin in man [afbeelding]
Herkenbaar, heerlijk he nachts muziek maken wanneer iedereen slaapt. Klinkt lekker, erg melancholisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef CoiLive het volgende:
Heb deze nacht een nieuw nummer gemaakt. Het gaat over de wereld die tot een einde komt. Er moet nog tekst bij komen in de vorm van een monoloog. Kan nummer lijkt hierdoor nogal lang en eentonig. Hoewel dat eigenlijk ook zo moet. Gewoon lekker lang en slepen maar.
En nu maar snel naar school zonder slaap
Het nummer: World's Ending.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=645945
Er komen langzaam aan wat meer instrumentjes bij. Het duurt in totaal 4:50 minuten
Ja, en Mukkes [Leeuwarden] bijvoorbeeld ook wel. Nu eerst maar naar onze demo opnames toewerkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja er zijn in Leeuwarden en Drachten toch ook wel wat andere mogelijkheden voor optredens?
De Gloppe en Iduna moeten bijvoorbeeld wel te regelen zijn.
Haha, ja dat zou wel een erg Drentse oplossing zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: gewoon wat blokken turf d'r tussen om te klemmen joh, oldschool.
We zijn gevraagd om op 8 december in het podium (hgv) te gaan spelen
Wordt het eerste optreden weer sinds 31 december
Pofferdrommeltjes,... klinkt goed hoor! Hoe hebben jullie het opgenomen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach deze er ook maar gelijk achteraan
http://media.putfile.com/4th-24
1-2-tjes in het chorus komen niet helemaal goed uit de verfmaar okee
![]()
Klinkt goed hoor! Doet me altijd aan de laatste nummertjes op CD's denken... zoals Final Cut van Coheed and Cambria etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef CoiLive het volgende:
Heb deze nacht een nieuw nummer gemaakt. Het gaat over de wereld die tot een einde komt. Er moet nog tekst bij komen in de vorm van een monoloog. Kan nummer lijkt hierdoor nogal lang en eentonig. Hoewel dat eigenlijk ook zo moet. Gewoon lekker lang en slepen maar.
En nu maar snel naar school zonder slaap
Het nummer: World's Ending.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=645945
Er komen langzaam aan wat meer instrumentjes bij. Het duurt in totaal 4:50 minuten
Dankje, toneport en drums met ezdrummerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pofferdrommeltjes,... klinkt goed hoor! Hoe hebben jullie het opgenomen?
Eigenlijk weinig op te merken, maar misschien kunnen sommige tweede stemmen bij '4th' iets meer ge-timed zoals "down on your knees..." (damn dit gaat over cocksmoken??)
voor de rest cool hoor
quote:[Down on your knees]
When you’re blowing me!
[Be who you can be!]
Is what I wanna see!
I think I want <you>
Oh zo 1-2-tjes...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dankje, toneport en drums met ezdrummer
Ja klopt dat bedoelde ik met die 1-2-tjes die niet lekker vloeiend lopen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |