ja preciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."![]()
Ja dat wel.quote:
Adapter en daisychain bij elkaar was 20 euro. Nouja hij heeft genoeg power om theoretisch gezien een shitload meer pedaaltjes te voeden dan dat je ooit bij elkaar zult hebben 1700ma kan hij aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
Inclusief adapter Drib?
En hoe houd zo'n ding het in band oefen/optreed situaties?
Komt van bij de iKea (quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
die iCarpet vind ik eigenlijk ook wel flex![]()
Als ik zo op mijn kamer ben maak ik ook wel een feauteautje van mijn opstelling...
Effecten:quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooie set heb je tochwat zit er allemaal in ?
En waarom heb je gekozen voor zo'n powerblok ipv daisychain met onespot adapter zelfde effect alleen neemt dat blok ruimte in en is voglens mij een heel stuk duurder.
Nee... die octaver gebruik ik alleen bij wat solo-gepingel. i.c.m. die Metalcore en de Delay krijg je hele zware modderige tonen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Er komt al 1m² nerts uit Rusland aan. Daarna nog wat bloeddiamanten uit Nigeria om de Neutriks op te pimpen en ik denk dat ik nog een kilootje of 2 aan narwal-ivoor uit Groenland laat komen voor de afwerking.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een mooi stukje fluffystof shit of tapijt halen ofzo wat je in je koffer vastzet ziet er wat toffer uit dan dat hout
Ja thanks... Lijkt die Pacifica tenminste nog ergens naar...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Maidenfan het volgende:
Slagplaat is bangelijk! Niet eens de minste afbeelding, echt chique...
En originele bevestiging van die pedals. Ben wel te vinden voor alles wat in flightcases zit!
Het pakje past bij de middelste gitaristquote:
Ahhh ook de case voor een showmaster 24quote:
Wat doet een flanger nou eigelijk? Ik heb een originele Ibanez flanger FL9 uit 1981 ofzo, maar ik krijg niet een bruikbaar geluid uitquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Ditquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat doet een flanger nou eigelijk? Ik heb een originele Ibanez flanger FL9 uit 1974 ofzo, maar ik krijg niet een bruikbaar geluid uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |