quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het had ook "Stop je Dean in waar je de zon niet kunt zien..." kunnen wezen
Wat was de lokatie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag bandfoto's gemaakt, morgen vocals voor demotje opnemen, overmorgen optreden. Mooie besteding van de laatste vakantiedagen![]()
Als je witte kapjes op de elementen zou hebben zou 'ie helemaal perfect zijn!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
[[url=http://users.skynet.be/sky53785/5.png]afbeelding][/url]
Grootste gedeelte bij de oude TNO gebeuren achter de TUwijk die word afgebroken oude parkeergarage die half gesloopt was en wat zooi daar nog omheenquote:
Oeh industrialquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte bij de oude TNO gebeuren achter de TUwijk die word afgebroken oude parkeergarage die half gesloopt was en wat zooi daar nog omheen
Ben benieuwd naar het resultaat
Ja het weer was echt lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oeh industrial
Helaas konden 2 bandleden dit weekend niet (introbegeleider en DND) anders hadden we met dit mooie weer ook foto's kunnen laten schieten
quote:Bestelwagen H-H: De Brede Waaier van het stootkussen
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.quote:
Ik kwam ergens een handleiding tegen voor "Vensters xp"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.![]()
das heul geen tortexquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ooit iets bij Pickfactory besteld? We hebben daar 250 plectra besteld voor nog geen 30 cent per stuk... goedkoper dan in de winkel + eigen logo![]()
Ben alleen benieuwd wanneer ze binnenkomen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das heul geen tortex![]()
Tortex![]()
Nee weet ik.... daarom hebben we ook maar 250 besteld. Bevallen ze dan bestellen we nog meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
250 kan je wel ff mee vooruit
maar hoe weet je dan zeker dat je een beetje fatsoenlijk plectra hebt? Weet nog wel dat er bij m'n ibanez starterspack van die gare zaten die na een kwartier spelen gewoon voor de helft waren opgelosten er een hoopje gekleurd stof op de grond lag
Plus iCables.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Freaks he, die gasten?
Dus liet je maar ff je iGuitar, je iAmp en je iEffects zien..
4 van de 5 in onze band spelen (ook) gitaar... en de drummer vond het leuk om ze ook te hebben... 50 plectra pp. en je deelt nog wat uit... daarvoor laat je ze eigenlijk ook drukken, want je eigen logo ken je wel... denk dat je zo door die 50 heen bentquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
nog meer bestellen? die 250 kom je al nooit doorheen lijkt me
![]()
die iCarpet vind ik eigenlijk ook wel flexquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Plus iCables..
Nah, ik was niet de eerste die daar z'n gitaarspullen in postte, was iemand voor mij met een seventies strat in Daphne Blue, die was pas mooi imo!
Dan gaat het inderdaad wel hard jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
4 van de 5 in onze band spelen (ook) gitaar... en de drummer vond het leuk om ze ook te hebben... 50 plectra pp. en je deelt nog wat uit... daarvoor laat je ze eigenlijk ook drukken, want je eigen logo ken je wel... denk dat je zo door die 50 heen bent
Ja zal ik doen... het gastenboek is tamelijk positief over de kwaliteit, dus ik heb hoop (.7 mm moet wel een beetje overeenkomen met mijn .73 mm Gator Grips, anders heb ik te slappe besteld). Vandaag printen ze de aanmeldingen van 24 juli (vakantie-vertraging) dus ik vrees dat we nog een poosje moeten wachten, aangezien we ze donderdag hebben besteld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan gaat het inderdaad wel hard ja
Laat maar horen hoe ze bevallen als je ze binnen hebt ben wel benieuwd
quote:
wij wel! ha-ha!quote:
Zonder drumsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij wel! ha-ha!
wij zijn gewoon vet bekend in heul nijmegen, en ons eerste optreden is pas 29 september
Hee cool! Waar is het? Misschien kom ik ff langs... hoe heet de band?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij wel! ha-ha!
wij zijn gewoon vet bekend in heul nijmegen, en ons eerste optreden is pas 29 september
Is het een soort Metalzone?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand toevallig nog interesse in een GLX heavey metal pedaal ?
Nee beter vind ik vond die metalzone eigenlijk maar een kraakbak was hier eigenlijk goed tevreden over.quote:
ja, ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
spamalert
metalzone heb ik wel voor je eventueel. 40 euro nieuwstaat.
/spamalert
Nee, dat valt wel mee. Het instellen komt alleen nogal nauw. Ik heb de mijne gekocht omdat mijn Boss ME-X (die ik ook nooit gebruik) geen distortion had. Distortion uit een doosje is sowieso nooit echt mijn ding geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
Een voor een komen ze er achter dat het bagger dingen zijn [afbeelding]
Hmmm... nee, maar toch bedankt... past trouwens ook niet meer in mijn pedalboardquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/hm100
ff soundclip
ik kan geen metal dingen spelen dus voor die metalmannetjes hier is het mooi ongeinspireerde baggermaarja hier moet je het mee doen gaat er ongeveer om hoe het klinkt
owja en opgenomen met een webcam van 5 eurodus van de geluidskwaliteit ook niet veel te verwachten
degelijk pedaal stalen behuizing met instellingen voor (level, high, low, mid, mid freq, distortion)
30 euro mag je hem hebben![]()
Zelfde probleem hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmm... nee, maar toch bedankt... past trouwens ook niet meer in mijn pedalboard
Mijn speelgoed:
[afbeelding]
"De humbucking bestelwagens van het Stootkussen van de Brede "Waaier" werden langs ontworpen De Minnaar van Seth en verschenen eerste op diverse modellen van de Douane Telecaster"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.![]()
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierTuner erin past niet
dan maar iets eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |