PiPoquote:Kon niks beters bedenken.
Nice, vooral die slagplaat!quote:
Dat is een merknaam, zou op de kop kunnen staan.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Oh wacht, Eko is het merk (zie ik nu).Staat aan de binnenkant van de gitaar.
Precies, leuk ding, gaaf om te zien!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Oh wacht, Eko is het merk (zie ik nu).Staat aan de binnenkant van de gitaar.
Yep, typisch, 60/70'er jaren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Gewas het volgende:
Die gitaar is iets van 30 jaar oud.
Uiteraard, maar daarom had ik dat ook expres niet genoemd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk dat het meest bepalend voor je geluid je handen is. En dan heb ik het niet over snelheid enzo, maar over de druk en de manier waarop je aanslaat. Als je 2 verschillende gitaristen op dezelfde rig laat spelen, klinkt ie nooit hetzelfde.
damn gast, niet zo eigenwijs, ik heb er een gehad voor dat geld. nieuw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Voor 170 nieuw kun je nooit een LC in je handen gehad hebben, bij mij weten zijn de teles en strats allemaal 250 (+) . Kijk maar bij groove factory, max guitars den haag etc. etc.
Dan had je een handeltje moeten beginnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:21 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
damn gast, niet zo eigenwijs, ik heb er een gehad voor dat geld. nieuw.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
[[url=http://users.skynet.be/sky53785/5.png]afbeelding][/url]
Had 't gepost in het 'show je mac' -topic op tweakers, maar ik heb er niet echt iemand tegen de schenen mee geschoptquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom staat je Mac ernaast, patser?.
Ik intussen na een hele rits gitaren en versterkers wel: de gitaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daarom had ik dat ook expres niet genoemd.
Wanneer het tussen een gitaar en een versterker gaat ben ik er nog niet uit dus.
Wat voor versterker is dat? Fender HotRod?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
FYI, zo duur waren ze in het begin voordat ze aan alle kanten gehyped werden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dan had je een handeltje moeten beginnen![]()
Mooie en aparte kleur!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Maidenfan het volgende:
Freaks he, die gasten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Had 't gepost in het 'show je mac' -topic op tweakers, maar ik heb er niet echt iemand tegen de schenen mee geschopt.
(oja: + garageband)
Jammer dat het IQ ontbreektquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Freaks he, die gasten?
Dus liet je maar ff je iGuitar, je iAmp en je iEffects zien..
Fender 'hotrod' Deville!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat voor versterker is dat? Fender HotRod?
Ik heb vernomen dat hertog jan kratjes doorgaans een veel vollere en warmere toon geven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef punkjunk het volgende:
Mooi ding! Er zit iets van een humbucker in ofzo?Welk merk is't 'ie?
Dit is de mijne:
[afbeelding]
En een leeg kratje onder je versterker geeft wél een ander geluid.
Gaat morgen op de busquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:36 schreef Sloggi het volgende:
He Dean, waar blijft die Hendrix-poster.
Ik heb hem zelf ook getest bij de feedbackquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op zijn foto?
Ik heb dezelfde hier.
Alleen geen Mac!
Het had ook "Stop je Dean in waar je de zon niet kunt zien..." kunnen wezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een TT trouwens... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |