Nee beter vind ik vond die metalzone eigenlijk maar een kraakbak was hier eigenlijk goed tevreden over.quote:
ja, ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
spamalert
metalzone heb ik wel voor je eventueel. 40 euro nieuwstaat.
/spamalert
Nee, dat valt wel mee. Het instellen komt alleen nogal nauw. Ik heb de mijne gekocht omdat mijn Boss ME-X (die ik ook nooit gebruik) geen distortion had. Distortion uit een doosje is sowieso nooit echt mijn ding geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
Een voor een komen ze er achter dat het bagger dingen zijn [afbeelding]
Hmmm... nee, maar toch bedankt... past trouwens ook niet meer in mijn pedalboardquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/hm100
ff soundclip
ik kan geen metal dingen spelen dus voor die metalmannetjes hier is het mooi ongeinspireerde baggermaarja hier moet je het mee doen gaat er ongeveer om hoe het klinkt
owja en opgenomen met een webcam van 5 eurodus van de geluidskwaliteit ook niet veel te verwachten
degelijk pedaal stalen behuizing met instellingen voor (level, high, low, mid, mid freq, distortion)
30 euro mag je hem hebben![]()
Zelfde probleem hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmm... nee, maar toch bedankt... past trouwens ook niet meer in mijn pedalboard
Mijn speelgoed:
[afbeelding]
"De humbucking bestelwagens van het Stootkussen van de Brede "Waaier" werden langs ontworpen De Minnaar van Seth en verschenen eerste op diverse modellen van de Douane Telecaster"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets is wel briljant. Zo zie je ook wel eens gitaren uit de Gibson Gewoontewinkel op marktplaats voor 200 euro.![]()
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierTuner erin past niet
dan maar iets eruit
ja preciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."![]()
Ja dat wel.quote:
Adapter en daisychain bij elkaar was 20 euro. Nouja hij heeft genoeg power om theoretisch gezien een shitload meer pedaaltjes te voeden dan dat je ooit bij elkaar zult hebben 1700ma kan hij aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
Inclusief adapter Drib?
En hoe houd zo'n ding het in band oefen/optreed situaties?
Komt van bij de iKea (quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
die iCarpet vind ik eigenlijk ook wel flex![]()
Als ik zo op mijn kamer ben maak ik ook wel een feauteautje van mijn opstelling...
Effecten:quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooie set heb je tochwat zit er allemaal in ?
En waarom heb je gekozen voor zo'n powerblok ipv daisychain met onespot adapter zelfde effect alleen neemt dat blok ruimte in en is voglens mij een heel stuk duurder.
Nee... die octaver gebruik ik alleen bij wat solo-gepingel. i.c.m. die Metalcore en de Delay krijg je hele zware modderige tonen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Er komt al 1m² nerts uit Rusland aan. Daarna nog wat bloeddiamanten uit Nigeria om de Neutriks op te pimpen en ik denk dat ik nog een kilootje of 2 aan narwal-ivoor uit Groenland laat komen voor de afwerking.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een mooi stukje fluffystof shit of tapijt halen ofzo wat je in je koffer vastzet ziet er wat toffer uit dan dat hout
Ja thanks... Lijkt die Pacifica tenminste nog ergens naar...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Maidenfan het volgende:
Slagplaat is bangelijk! Niet eens de minste afbeelding, echt chique...
En originele bevestiging van die pedals. Ben wel te vinden voor alles wat in flightcases zit!
Het pakje past bij de middelste gitaristquote:
Ahhh ook de case voor een showmaster 24quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |