Thanks! Wat Dribbel_ zegt: Fietskettingschakels... ga naar een fietsboer en vraag of ze een stuk ongebruikte ketting kunnen missen. Ga naar de Halfords en koop voor 3,79 een kettingpons en je hebt je gratis schakeltjes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Mên, dat pedalboard is echt mooi!
Ik heb het al eens eerder gevraagd (en antwoord gekregen) maar kan het niet meer terugvinden met de search; hoe zet je die effecten vast aan het hout? Wat voor metalen dingetjes zijn dat?
Kan je niet tijdelijk met tierips of wat boterhamzakjes clips die units fixeren?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Cynic het volgende:
Morgen alles in mijn rack maar eens vasttapen of zoiets. Mijn kooimoertjes zijn er nog niet maar ik moet wel oefenen...![]()
Dat is inderdaad wel een goed idee!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:33 schreef Doodkapje het volgende:
Kan je niet tijdelijk met tierips of wat boterhamzakjes clips die units fixeren?
wat heb je in je rack dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Cynic het volgende:
Morgen alles in mijn rack maar eens vasttapen of zoiets. Mijn kooimoertjes zijn er nog niet maar ik moet wel oefenen...![]()
Alleen nog maar een preamp en poweramp, maar die ga ik ook niet los meenemenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat heb je in je rack dan?
'Alleen' nog maar? Behoorlijk essentiële dingen... zowat je hele versterker eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alleen nog maar een preamp en poweramp, maar die ga ik ook niet los meenemen
Geeeeyyyylllll!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef nightfall het volgende:
vandaag eindelijk binnengekomen: mijn schecter classic,. op ebay in de states voor 460 dollar gescoord, ding is werkelijk onbespeeld zit geen enkel gebruikersspoor op,. op de bon 240 dollar laten zetten,. 5 tientjes invoorrechten,. alles bij elkaar heb ik deze schoonheid voor 500 euro
![]()
plaatjes heb ik van het internet,. grappige is dat ie vrij lichtblauw lijkt,. maar dat komt omdat ie nogal glossie is en daarom licht uitslaat op foto's,. toen ik em vanmiddag bekeek leek ie meer groen,. hij speeld er superlekker,. lage aktie precies zoals ik het graag wil hebben,. jammer alleen dat de lage e nogal klapperd, dus laat em nog ff afstellen.
Had er al een hoop over gelezen,. vooral dat je veel gitaar voor je geld krijgt,. je merkt aan alles dat er aandacht aan besteed is en de hardware is tot aan de draaiknopjes aan toe van prima kwaliteit.
plaatjes heb ik van het internet, heb zelf geen fatsoenlijk fototoestel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat is waarquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
'Alleen' nog maar? Behoorlijk essentiële dingen... zowat je hele versterker eigenlijk
quote:
zo zijn ze allemaal hetzelfdequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
Wat lul jij nou man
Hij heeft een inlays en de headstock is anders, als je ook niet naar de kleur kijkt is het zowat de zelfde gitaar man
Damn, dat zuigt. What happened where?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
1 september geen gig, uiteindelijk toch geen vergunning verkregen [afbeelding]
Wou je midden in de stad zelf een optreden geven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
1 september geen gig, uiteindelijk toch geen vergunning verkregen [afbeelding]
Zo ongeveer. Was op een veldje tussen twee flatgebouwen in zo'n halve turkenwijk...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wou je midden in de stad zelf een optreden geven?
Zaaltje? Open Air man!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
Maar waarom moesten jullie een vergunning regelen? Of is dit chick van een zaaltje ofzo?
OMG jullie wilden in Drachten optredenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Was op een veldje tussen twee flatgebouwen in zo'n halve turkenwijk...
Had zou wel vet geweest geworden zijn [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |