quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:08 schreef NelisH2007 het volgende:
4 piepers en een sounderbox van knucklehead voor t karpervissen
De knuckleheadjes zijn zon beetje de beste die er zij:)
Ik ben trots ^^
[afbeelding]
Waarom ga je dan überhaupt nog vissen, als je er toch niks voor hoeft te doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef NelisH2007 het volgende:
typisch iemand die er geen verstand van heeft
Zeker iemand die leeft voor het werken?
Ik heb al zo veel mensen overtuigd van de goede dingen van het vissen, door ze mee te nemen
En geduld hebben we niet nodig, we zitten relaxed aan de waterkant, je werpt 1x per dag in met wat voer en je hoort vanzelf je pieper afgaan als je er 1 vangt, beetje biertje drinken, kampvuurtje maken, gezelligheid ten top
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef Canisfire het volgende:
Goed topic morgen ga ik langs de aldi kom ik weer met een post goed ?
Ja ? Ging het schaalmodel uit de collectie ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:52 schreef rednajt het volgende:
een porsche en ik kreeg 30 procent korting
ik had het niet over schaaleieren maar over een porsche vriend....quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ? Ging het schaalmodel uit de collectie ?
Een puber met een Porsche, toe maarquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik had het niet over schaaleieren maar over een porsche vriend....
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Okee, ik Albert Heijn, jij Intratuin dus.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:10 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Legging voor onder mn 'aardappelzak-rok' ()
Ik de zwarte, die op het plaatje dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[afbeelding]
Oordopjes, de witte versie wel te verstaan.
Vegetarische filet americainquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:58 schreef -Beer- het volgende:
- Treinkaartje
- Benzine
- Broodje filet american
- Water
Doe mij maar de blue label en een fijn cubaantje erbijquote:
coolquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:13 schreef superworm het volgende:
Sixpack
ff [/ img] van makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:33 schreef Elvanera het volgende:
[img]http://farm2.static.flickr.com/1299/1252122363_9163ad9f90_o.jpg[img]
Ja... Eigenlijk alles wat ik daaraan heb.. op de charmante sokken na..
En nog een aantal shirtjes en een tasje
Hahaha, de red label is voor door de Irish coffeequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Doe mij maar de blue label en een fijn cubaantje erbijDat lijkt me toch een heerlijke blend man. Soms trakteer ik me weleens op een black label.
Als je de blue label nog kan vinden ergens moet je me maar een pm sturen![]()
Zou wel raar zijn als mannen er mee gaan lopen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:02 schreef superworm het volgende:
@Elvanera: die driekwartleggings zijn het helemaal tegenwoordig he? Zie íedereen ermee lopen. Vooral vrouwen.
Nee, dat heet nog steeds een légging. Een trainingsbroek is iets anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Fredo55 het volgende:
Een trainingsbroek.
Driekwartlegging in de zin van de strakke hoogwater broek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:51 schreef Quara het volgende:
Misschien heel erg metroseksuele mannen
Maar zoals superworm het zegt, heeft hij er dus wel mannen mee zien lopen...
en haar ook volgens mij nog geverfd of nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:33 schreef Elvanera het volgende:
[afbeelding]
Ja... Eigenlijk alles wat ik daaraan heb.. op de charmante sokken na..
En nog een aantal shirtjes en een tasje
Huh, stoer!quote:
Vertel mij dan eens wat volgens jou een trainingsbroek is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, dat heet nog steeds een légging. Een trainingsbroek is iets anders.
hij is echtquote:
Via internet gekocht, of kun je ze in de winkel ook al halen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:14 schreef saaw het volgende:
[..]
hij is echt
in de onderkant zitten gaatjes, af en toe moet hij even in het water
als hij goed groeit en het buisje te groot word kan je hem eruithalen en in een potje stoppen
ondertussen hangt ie aan mn huissleutel
Moet je dat ding niet de hele dag in je tas/broekzak stoppen. Ze hebben wel licht nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:14 schreef saaw het volgende:
[..]
hij is echt
in de onderkant zitten gaatjes, af en toe moet hij even in het water
als hij goed groeit en het buisje te groot word kan je hem eruithalen en in een potje stoppen
ondertussen hangt ie aan mn huissleutel
Nee hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:04 schreef danny130 het volgende:
[..]
en haar ook volgens mij nog geverfd of niet![]()
Jeuzus. Kreeg je er een 100-inch-Samsung-lcd-hd-ready-scherm bij of ben je gewoon afgezet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:20 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
16euro per maand voor 1 jaartje bij hi
Omgomgomgomgomgomgomgomg Studio Ghibli.. GENIAALquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:51 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe portomonee
Jaa studio ghibli ftwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef SacrificedSons het volgende:
[..]
Omgomgomgomgomgomgomgomg Studio Ghibli.. GENIAAL
KOOL! Lijkt me ook wel vet alleen heb er het geld niet voor...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef Quara het volgende:
2x: [afbeelding]
1x: [afbeelding]
1x: [afbeelding]
+ koffer
Hahaha, hard voor gewerktquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
KOOL! Lijkt me ook wel vet alleen heb er het geld niet voor...
Kan je het al een beetje dan..of? Ik ben nu nog aan het klooten met Dance Ejay 7 en Fruity loops.
Wat zijn die twee dingen die aan dat mobo hangen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:56 schreef FredvZ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] x2
Het rechtse witte ding is een WiFi antenne en het zwarte linker ding is een stereo mic.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat zijn die twee dingen die aan dat mobo hangen?
Die heb ik in het zwart, heerlijke tas!quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En een schooltas natuurlijk:
[afbeelding]
Zoiets..maar dan een andere kleur
Fijn ding, heb ik ook jaren gebruikt. Helaas in de kast beland.quote:
samsung le26r82quote:Op woensdag 5 september 2007 20:54 schreef Quara het volgende:
Samsung monitoren zien er echtuit!
welke is het?
Ik heb al dezelfde telefoon, en nu ook al dezelfde koptelefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 11:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Je hoort erbij!![]()
ik merk niet zoveel van die sokkenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Meindl Master XO men.
Schoen uit de A categorie voor lichte dagtochtjes.
[afbeelding]
2x Falke wandelsokken voor in de hitte.
Ik had verder alleen te dunne of te warme sokken. Ik ga naar Zimbabwe, en aangezien de zon daar wat meer schijnt dan in Nederland, dacht ik dat het verstandig zou zijn 2 paar goede sokken mee te nemen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik merk niet zoveel van die sokken![]()
ja ze absoberen je zweet,en ondersteunen iets beter maar verder merk ik er niks van
Wij zijn stoerquote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb al dezelfde telefoon, en nu ook al dezelfde koptelefoon
Wij hebben gevoel voor kwaliteit
wat gaaf!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik had verder alleen te dunne of te warme sokken. Ik ga naar Zimbabwe, en aangezien de zon daar wat meer schijnt dan in Nederland, dacht ik dat het verstandig zou zijn 2 paar goede sokken mee te nemen.
Die ga ik dit jaar ook nog kopen.quote:
Nope, geen Vtec. Gewoon een 1.4i motor. rijdt prima + scheelt ook behoorlijk wat boetes.quote:
En verzekeringquote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nope, geen Vtec. Gewoon een 1.4i motor. rijdt prima + scheelt ook behoorlijk wat boetes.
telefonisch doen! krijg je studentenkortingquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die ga ik dit jaar ook nog kopen.
Ook als ik nog op de middelbare school zit?quote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef saaw het volgende:
[..]
telefonisch doen! krijg je studentenkorting
Je kan 't altijd proberenquote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ook als ik nog op de middelbare school zit?
Nee.quote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ook als ik nog op de middelbare school zit?
Omg, Bart een MacBook?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook![]()
+
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Jepquote:
Hoe lang geef je hem?quote:Op maandag 10 september 2007 15:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb Sven gekocht
[afbeelding]
(red. de goudvis dus)
Mwa, jaartje of 8 toch wel minimaalquote:
Toch wel interessant dat het precies een frontpage redacteur is die dit hier neer zet. Ik ben geen psycholoog, maar kan wel het volgende constateren cq suggereren.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:52 schreef superworm het volgende:
Dit topic zou zo veel leuker zijn als er discussies mochten ontstaan om de psychologische achtergrond van de aankopen in kwestie, helemaal uitpluizen en dan in een special op de frontpage gooien.
Bijna! Het goede antwoord luidt:quote:Op donderdag 13 september 2007 08:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Toch wel interessant dat het precies een frontpage redacteur is die dit hier neer zet. Ik ben geen psycholoog, maar kan wel het volgende constateren cq suggereren.
- Superworm ziet hier een topic met potentie in, of zit mogelijk gewoon verlegen om frontpage specials.
- Superworm weet dat er doorgaans wel meer nodig is om een special los te peuteren bij users. Hij probeert het echter toch.
- Superworm heeft helemaal niets gekocht, maar 'goes with the flow' in een topic waar vele users hun liquiditeit ten toon stellen middels het patsen met dure electronica cq kleding cq andere zooi. Hij hoopt zodoende een hoger aanzien te krijgen bij de frontpage crew.
Zoiets?
Geluid is super! Bass echt enorm goed! Ligt wel aan je type mp3speler, dus aan de geluidschip die erin zit.quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zijn die een beetje fijn / goed en kan de muziek een beetje hard?
Dat zal bij een iPod Classic denk ik wel goed zitten.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geluid is super! Bass echt enorm goed! Ligt wel aan je type mp3speler, dus aan de geluidschip die erin zit.
Als je hem in bijv je laptop doet lijkt t net of je in een discotheek staat, ook qua bass!
Ik benieuwd bij mn MacBookquote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geluid is super! Bass echt enorm goed! Ligt wel aan je type mp3speler, dus aan de geluidschip die erin zit.
Als je hem in bijv je laptop doet lijkt t net of je in een discotheek staat, ook qua bass!
Ik was ook heel erg alto vandaag, maar normaal valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 17:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Alles zwart, dan krijg ik altijd van die waanbeeldenAlteua's enzeau
Mja.. Wilde hem zo losmaken uit de verpakking en toen zat ik er met mn nagel in en nu klein stukje losquote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
5 eurolekker cheap en ziet er niet slecht uit die horloge
Maar dat bandje zal wel snel kapot gehen ?
quote:
heb hem al een weekquote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Jij hebt hem al ?
Had je hem gecustomized ?
Wtfquote:Op maandag 17 september 2007 21:53 schreef saaw het volgende:
[..]
heb hem al een week
op vrijdag besteld, dinsdag was ie binnen
met 2 gig ipv 1 gig erin, dus niet de standaard
ik was ook verbaasd, wel chill
wat raar danquote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Bravebart het volgende:
WtfIk hebh hem zelf met nog 2 anderen 2 weken geleden besteld (zelfde moment als jij dus), ook maar 1 ding veranderd en die van ons worden pas eind deze week geleverd
Maar mooi dat je hem al hebt, bevalt-ie ?
neuh, verre vanquote:
Nah, zo duur zijn ze niet hoor, met 12,1% kortingquote:
Idd, raar iddquote:
studentenkortingquote:
Wanneer kan ik langs komen om je te helpen met eten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
Ingrediënten voor lemon pound cake en aardbeien-monchou-taart
Ik dacht dat je ze ging opetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef saaw het volgende:
4 visjes [sumatraantjes]
moet alleen nog namen bedenken
Wat Saar zegt, of gewoon via surfspot, studentennummer en opleidinsinstelling invullen en klaarquote:
is 't niet maar 6% op de macbooks?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
studentenkortingheb ik ook gehad
gewoon bij het bestellen [ik heb het telefonisch gedaan] ff melden. dan vragen ze om een scan van je schoolpasje en krijg je die korting
Ja, via de schoolsite van Apple, maar via Surfspot iig 12,1%quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef zquing het volgende:
[..]
is 't niet maar 6% op de macbooks?
Vriend van me kreeg namelijk maar 6% toen hij hem op internet had besteld
Al koop ik men ipod krijg ik dan ook 12,1% korting?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:40 schreef saaw het volgende:
ik heb het telefonisch gedaan bij de macshop en kreeg ook 12
Weet niet precies, de kortingen vari"eren per product zover ik weet, maar het valt simpel te checken door ff naar de site te gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al koop ik men ipod krijg ik dan ook 12,1% korting?
Een muismat die nu alweer stuk is? Ben wel heel erg benieuwd wat jij met die muismat doet danquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een kam
Printpapier
Een muismat (die nu alweer stuk is)
In geen winkel.quote:
quote:
ik zag het toevalllig staan in een toko in utrechtquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:49 schreef Mopst3r het volgende:
[..]Do the dew!
Waar koop je dat in NL??
pic?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Gister een blauwe getailleerde Dolce en Gabbana blouse gekocht
En een Mcgregor trui
GTI of GTI-look?quote:Op zondag 23 september 2007 16:24 schreef Daklem het volgende:
De civic is het niet geworden.
Nu wel deze :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een 1.6 Sportline editie. Het is dus geen gti immitatie/look, maar een gelimiteerde uitgave van de Atlanta uitvoering.quote:
okok, die bumpers lijken wel wat op GTI bumpers, daaromquote:Op zondag 23 september 2007 16:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het is een 1.6 Sportline editie. Het is dus geen gti immitatie/look, maar een gelimiteerde uitgave van de Atlanta uitvoering.
75 paardjes. Verbruik weet ik niet. Ik schat 1:12 gemiddeld.quote:Op zondag 23 september 2007 16:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
okok, die bumpers lijken wel wat op GTI bumpers, daarom![]()
Maar vette auto![]()
PK's, verbruik enzo?
Volgens mij zit ie nog net onder de 1000kg.quote:Op zondag 23 september 2007 16:53 schreef VlaDje het volgende:
1100 kilo?
enfin, leuke auto
lekker sportief, en t is een volkswagen eh
Binnenkortquote:
€ 29.95quote:Op maandag 24 september 2007 19:55 schreef rena het volgende:
Elvanera![]()
Super vet!!!! Vooral die tas![]()
Waar gekocht? Hoe duur?
edit: ik zie het al aan het linkje![]()
Grappig. Ik ken toevallig de studenten die tony's chocoloney's in het leven hebben geroepen.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:18 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
net besteldtony's chocoloney
Waarom slechte platen kopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef gateh het volgende:
vinyl:
50 Cent - Curtis
Bob Sinclar - Sound Of Freedom
Bob Sinclar - Rock This Party
Jawat - Ut Zwarte Aap
Kany West - Stronger (jeweet pictureart)
en nog een paar plectrums
Breezahquote:
50 cent omdat ie zo goedkoop wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:53 schreef Ouzooo het volgende:
[..]
Waarom slechte platen kopen. Verspilling van het zwarte goud.
Rofl, maar 49. Is helemaal kut als je een lichte kleur haalt, dan ziet het helemaaal uit als een clownsschoenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe schoenen, maatje 48 2/3
Nee, geen 49, ik zeg toch 48 2/3 ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:05 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Rofl, maar 49. Is helemaal kut als je een lichte kleur haalt, dan ziet het helemaaal uit als een clownsschoen
waarom zou je een neppe willen hebben?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:54 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Rofl, die nepperds zijn nu voor 159 dollar te krijgen
hoeveel was deze?
net zoals met je vvd logo-tje rondlopen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:47 schreef Rutgerr het volgende:
Bepaalde status toeeigenen.
Inkoppertjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef Eltonno het volgende:
[..]
net zoals met je vvd logo-tje rondlopen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
waarom zou je een neppe willen hebben?
Oplossing:quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
los em maar eens op
[ afbeelding ]
sock monkeyss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nu gewonnen?
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
Wat een geil dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |