Die heb ik in het zwart, heerlijke tas!quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En een schooltas natuurlijk:
[afbeelding]
Zoiets..maar dan een andere kleur
Fijn ding, heb ik ook jaren gebruikt. Helaas in de kast beland.quote:
samsung le26r82quote:Op woensdag 5 september 2007 20:54 schreef Quara het volgende:
Samsung monitoren zien er echtuit!
welke is het?
Ik heb al dezelfde telefoon, en nu ook al dezelfde koptelefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 11:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Je hoort erbij!![]()
ik merk niet zoveel van die sokkenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Meindl Master XO men.
Schoen uit de A categorie voor lichte dagtochtjes.
[afbeelding]
2x Falke wandelsokken voor in de hitte.
Ik had verder alleen te dunne of te warme sokken. Ik ga naar Zimbabwe, en aangezien de zon daar wat meer schijnt dan in Nederland, dacht ik dat het verstandig zou zijn 2 paar goede sokken mee te nemen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik merk niet zoveel van die sokken![]()
ja ze absoberen je zweet,en ondersteunen iets beter maar verder merk ik er niks van
Wij zijn stoerquote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb al dezelfde telefoon, en nu ook al dezelfde koptelefoon
Wij hebben gevoel voor kwaliteit
wat gaaf!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik had verder alleen te dunne of te warme sokken. Ik ga naar Zimbabwe, en aangezien de zon daar wat meer schijnt dan in Nederland, dacht ik dat het verstandig zou zijn 2 paar goede sokken mee te nemen.
Die ga ik dit jaar ook nog kopen.quote:
Nope, geen Vtec. Gewoon een 1.4i motor. rijdt prima + scheelt ook behoorlijk wat boetes.quote:
En verzekeringquote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nope, geen Vtec. Gewoon een 1.4i motor. rijdt prima + scheelt ook behoorlijk wat boetes.
telefonisch doen! krijg je studentenkortingquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die ga ik dit jaar ook nog kopen.
Ook als ik nog op de middelbare school zit?quote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef saaw het volgende:
[..]
telefonisch doen! krijg je studentenkorting
Je kan 't altijd proberenquote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ook als ik nog op de middelbare school zit?
Nee.quote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ook als ik nog op de middelbare school zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |